JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/156746-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa elementów umundurowania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156746 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id-33&mmi=11723</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elementów umundurowania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania wykonanych wg wzoru
określonego w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie 

umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych 

(miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) oraz zgodnych  ze 

wzorami umundurowania  używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla 

poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu 

umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze 

Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien 

być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub z ofertą 

powinna być doręczona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni 

atest.
Wzory przysłane wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami 

umundurowania  używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Oferty nie odpowiadające 

tym warunkom zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną 

udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 8:00 do 

15:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane 

drogą e-mailową.
Poniżej w podpunktach podano ilości i terminy dostawy dla określonych elementów 

umundurowania, przy czym skróty oznaczają: SM - uzupełnienie umundurowania 

funkcjonariuszy SMMK, 
AP - umundurowanie dla nowozatrudnionych aplikantów, EK - umundurowanie dla 

funkcjonariuszy Referatu Kontroli Odpadów.

  Część 1 - kurtka olimpijka                                     -  63 szt.

      A. SM - 17 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
               - spodnie tropik                                          -  135 szt.
                
      A. SM - 43 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 60 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 32 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
               
              - spódnica tropik                                         -  9 szt.
               
A. SM - 9 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -.
          
	- spodenki dla rowerzystów			  -  7 szt. 
             
A. SM - 7 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -.
    
  Część 2 - mundur polowy                                        -  101 kpl
                        
      A. SM - 55 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

             - spodnie do munduru polowego                -  79 szt. 
               
      A. SM - 33 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
     

  Część 3 - kurtka przeciwdeszczowa                       -  46 szt.
                   
      A. -,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
     
  Część 4 - koszulka polo                                              -  140 szt.
                   
      A. SM - 48 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 60 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 32 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
    
             - koszulka T-shirt                                                     -  

420 szt.   
                  
      A. SM - 328 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 60 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 32 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

              -  golf bawełniany                                      -  32 szt.
                      
      A. -,
      B. -,
      C. EK - 32 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

  Część 5 - koszula służbowa (niebieska, długi rękaw)   -  110 szt.
                   
      A. SM - 64 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
    
              - koszula letnia (niebieska, krótki rękaw)        -  260 szt.
                   
      A. SM - 184 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 60 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

              - koszula letnia ( biała, krótki rękaw)               -  70 szt.
                   
      A. SM - 24 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
      
              - koszula służbowa (biała, długi rękaw)           -  119 szt.
                    
      A. SM - 73 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
      
  Część 6  -  półbuty męskie                                          -  144 par
                  
      A. SM - 106 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 23 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 15 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
      
                   -  półbuty męskie wyjściowe                        -  7 par
                 
A. SM - 7 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -.      

  Część 7 - trzewiki specjalne całoroczne                       -  262 par
               
      A. SM - 170 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 60 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 32 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.




  Część 8 - wyroby rymarskie  
               - pas główny - srebrna klamra                     -  76 szt.

      A. SM - 30 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
      
    -  pas wąski -  srebrna klamra                      -  46 szt.
  
      A. -,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

      -  saszetka na dokumenty                    	 -  50 szt.

A. SM - 50 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -.

  Część 9 -  skarpety letnie                                          -  710 par
                  
      A. SM - 618 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 60 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 32 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
     
               - skarpety sportowe                      		   -  84 pary 
	        
      A. SM - 84 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -.

     
   Część 10  -  czapki   
                      
                   -  czapka garnizonowa  - 1 galon            -  4 szt.

      A. SM - 4 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. -.
                    -  czapka garnizonowa (służbowa)            -  46 szt.

      A. -,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

            -  czapka letnia                                             -  138 szt.

      A. SM - 92 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

  Część 11 - buty sportowe rowerowe 		    -  5 par 
              
A. SM - 5 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -.
      
  Część 12 - strój rowerowy
                  
               -  kurtka rowerowa 			               -  8 szt. 

      A. SM - 8 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. -.

              - spodnie rowerowe długie 	              -  9 szt. 
                 
      A. SM - 9 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
      B. -,
      C. -.





Część 13 - mundur galowy 		   		 -  45 kpl. 
               
      A. SM - 45 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. -.
              - marynarka dwurzędowa                          -  26 szt. 
                   
      A. SM - 25 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. EK - 1 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

              - marynarka jednorzędowa                          -  3 szt. 
                   
      A. SM - 3 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. -.

Część 14 - buty dla kompanii reprezentacyjnej 		    -  45 par
               
A. SM - 45 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -.

Część 15 - emblemat Straż Miejska 		- 1000 szt. 
		
      A. SM - 742 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. EK - 258 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

Część 16 - oznakowanie kamizelek taktycznych 	- 200 kpl. 

      A. SM - 184 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

	-  kamizelka odblaskowa                    -  66 szt.
                  
      A. SM - 50 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

Część 17 -  krawat służbowy - bezpieczny            - 252 szt.
                  
      A. SM - 160 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 60 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 32 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

Część 18 - identyfikator imienny 		    -  42 szt. 
               
A. SM - 42 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -.
      
	 - spinka do krawata 		    -  121 szt.
               
      A. SM - 75 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.


Część 19 - kamizelka taktyczna  + pas główny  -  16 kpl.
    
      A. -,
      B. -,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

Część 20. kask rowerowy		              -  4 szt. 
	
A. SM - 4 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -.

Część 21. rękawiczki rowerowe 			- 10 par
	
      A. SM - 10 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
      B. -,
      C. -.

Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące
przedmiotem zamówienia na okres min. 12 miesięcy.
Wybrani w części 1 i 13 Wykonawcy będą zobowiązani do dokonania pomiarów indywidualnych 

w siedzibie Zamawiającego w uzgodnionym terminie.
Elementy umundurowania, do których należy przyszyć emblematy, mają zostać dostarczone 

przez Wykonawcę w stanie gotowym do użytku. Emblematy do przyszycia dostarczy 

Zamawiający.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną  przekazane przez 

Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. 

Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania. 
(Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 

ustawy)    
Do części 1, 2, 3 i 13 należy dołączyć próbki materiału z atestami lub innymi 

dokumentami z ich 
opisem. 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak będą brane pod uwagę jedynie 

takie oferty, w których Wykonawca zaproponuje realizację zamówienia dla całej części, 

tj. dla 
wszystkich pozycji w tej części.
 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8, 18.23.20.00-4, 18.23.30.00-1, 35.81.20.00-9, 18.22.00.00-7, 18.33.30.00-2, 18.33.10.00-8, 18.23.50.00-5, 18.33.20.00-5, 18.81.50.00-5, 18.83.20.00-0, 18.91.00.00-1, 18.31.70.00-4, 18.44.33.20-5, 18.82.00.00-3, 18.22.21.00-2, 18.23.00.00-0, 18.81.52.00-7, 18.42.00.00-9, 35.81.21.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 21.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie obowiązuje</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych              w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 
Oprócz oświadczenia, dla oceny warunku wiedzy i doświadczenia 
Wykonawcy, wymagane jest załączenie do oferty wykazu co najmniej trzech głównych dostaw elementów umundurowania, odpowiadających 
przedmiotowi zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, wraz 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty zrealizowania oraz podmiotów, 
na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowód, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, faktury, protokoły odbioru, itp.). Wykaz może obejmować aktualnie realizowane dostawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych              w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych              w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych    w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wzory oferowanych elementów umundurowania;
dla części 1,2,3,13 także próbki materiału z atestami</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 45</li>
<li>2 - Jakość - 45</li>
<li>3 - Gwarancja - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurtka olimpijka, spodnie tropik, spódnica tropik, spodenki dla rowerzystów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - kurtka olimpijka                                     -  63 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
Kurtka olimpijka - materiał gabardyna o gramaturze 480 g/mb ( przy szer. tkaniny142 cm), kolor bardzo ciemny granat, na podszewce, na plecach dwie fałdy, szerokie szlufki na pas, ściągacze gumowe po bokach, zapinanie na guziki kryte listwą, dwie kieszenie z meszkiem  zamykane klapkami, na lewej kieszeni 7,5 cm poniżej guzika metalowego przyszyty mały, czarny guzik (podtrzymujący identyfikator),  na pagonach oraz przy kieszeniach i rękawach - małe guziki metalowe koloru złotego ze stylizowanym wizerunkiem orła.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną  przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. 
      A. SM - 17 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
               - spodnie tropik                                          -  135 szt.
                Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
Spodnie: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek o szerokości 3 cm i na pas główny o szerokości 6 cm, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, materiał - skład:  elana 55%, wełna 45%, gramatura 360 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor bardzo ciemny granat.
      A. SM - 43 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 60 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 32 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
               
              - spódnica tropik                                         -  9 szt.
               Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
Spódnica tropik: krój prosty szyta na indywidualne wymiary strażniczek,  z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica posiada 4 podwójne          podtrzymywacze paska (szlufki) - na pasek o szerokości 3 cm i na pas główny o szerokości 6 cm, materiał - tropik, skład:  elana 55%, wełna 45%, gramatura 360 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor bardzo ciemny granat.
A. SM - 9 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -.
          
	- spodenki dla rowerzystów			  -  7 szt. 
              Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.30.00-1 
Spodnie krótkie wykonane z tkaniny elanobawełny (skład: 65% poliester, 35% bawełna, gramatura 270 g/m2)  w kolorze czarnym, z przodu 2 kieszenie w karczkach biodrowych, z przodu na wysokości uda 
2 kieszenie  naszyte z mieszkiem, kryte patką zapinaną na rzep. Góra spodni wykończona paskiem szerokości 4 cm, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa. W pasek wszyte 5 podtrzymywaczy (szlufki) 
na szeroki pas  główny (6 cm szerokości). Rozporek zapinany na zamek błyskawiczny. Wzmocnione w kroku.
A. SM - 7 szt., termin dostawy: 16.06.204 r.,
B. -,
C. -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8, 18.23.20.00-4, 18.23.30.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Mundur polowy, spodnie do munduru polowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - mundur polowy                                        -  101 kpl
                        Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
Typowa kurtka policyjno - wojskowa zapinana na guziki kryte plisą, materiał w kolorze bardzo. ciemny   granat, 4 kieszenie zewnętrzne gładkie  z przodu,  zapinane na guziki kryte plisą, na środku lewej kieszeni wszyty rzep koloru czarnego o wymiarach 7,5 cm (szer.) x 8,5 cm (dł.), pagony na ramionach zapinane                 na guziki, oznakowanie: napis STRAŻ MIEJSKA -minimalna wys. liter -25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery  w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle. Odległość pomiędzy górną krawędzią lewej kieszeni             a  oznakowaniem z przodu wynosi 1cm.
Spodnie - materiał w kolorze bardzo ciemny granat, na szelkach, 6 kieszeni (2 z przodu, wpuszczane            w karczek biodrowy, 4 kieszenie naszywane, zapinane na guziki  kryte plisą, umieszczone na udach z przodu i z tyłu, po dwie na każdej z  nogawek), ściągacz gumowy na nogawkach, wzmocnione w kroku, rozporek   zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, podwójne szlufki na pasek o szerokości 3 cm i na pas główny o szerokości 6 cm.
Materiał o składzie: 50% bawełna, 50% poliester, gramatura  min. 300 g/m2.
      A. SM - 55 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

             - spodnie do munduru polowego                -  79 szt. 
               Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
Spodnie - materiał w kolorze bardzo ciemny granat, na szelkach, 6 kieszeni (2 z przodu, wpuszczane 
 w karczek biodrowy, 4 kieszenie naszywane, zapinane na guziki  kryte plisą, umieszczone na udach z przodu i z tyłu, po dwie na każdej z  nogawek), ściągacz gumowy na nogawkach, wzmocnione w kroku, rozporek 
zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, podwójne szlufki na pasek o szerokości 3 cm i na pas główny o szerokości 6 cm.
Materiał o składzie: 50% bawełna, 50% poliester, gramatura  min. 300 g/m2.
      A. SM - 33 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurtka przeciwdeszczowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - kurtka przeciwdeszczowa                       -  46 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.00.00-7
Kurtka ? prosta, materiał - 100% poliester o gramaturze 101g/m2, Kolor bardzo ciemny granat, szlifowany  i powlekany żywicami z apreturą wodoodporną. Krój - w dole nakładane kieszenie z możliwością wkładania ręki z góry i z boku, zamykane patką na rzep. Całość zapinana na zamek kostkowy błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na napy. W stójce chowany kaptur. Z przodu i z tyłu  napis STRAŻ MIEJSKA.. 
Oznakowanie:   minimalna wys. liter - 25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle.  Pokrowiec z szerokimi szlufkami na pas główny.
      A. -,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.22.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Koszulka polo, koszulka T-shirt, golf bawełniany.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - koszulka polo                                              -  140 szt.
                   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.30.00-2
Koszulka polo z krótkim rękawem, kolor bardzo ciemny granat  - materiał 80% bawełna i 20% poliester, gramatura min. 220 g/m2, rozpinana na 3 guziki, rękawki wykończone ściągaczem, na ramionach pagony zapinane na rzep, wykonane z elanobawełny w kolorze koszulki, na lewej piersi naszyty rzep w kolorze  czarnym o wymiarach 7,5cm (szer.) x 8,5 cm (dł.), oznakowanie: na żółtym odblaskowym tle litery w kolorze               srebrnym napis Straż Miejska, z tyłu minimalna wysokość liter 45 mm i z przodu 23 mm.
Odległość pomiędzy górną krawędzią rzepu a oznakowaniem z przodu 1,5cm. 
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną  przekazane              przez Straż Miejską wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. 
      A. SM - 48 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 60 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 32 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
    
             - koszulka T-shirt                                                     -  420 szt.   
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.10.00-8
 Koszulka bawełniana (100% bawełna) gramatura - 180 g/m2,  kolor bardzo ciemny granat, bez nadruków.    
      A. SM - 328 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 60 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 32 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

              -  golf bawełniany                                      -  32 szt.
                     Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5
Golf w kolorze b. ciemny granat, materiał - 100% bawełna, gramatura 180 g/m2,  dół i rękawy wykończone ściągaczami z domieszką lycry .      
      A. -,
      B. -,
      C. EK - 32 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.33.30.00-2, 18.33.10.00-8, 18.23.50.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Koszule.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - koszula służbowa (niebieska, długi rękaw)   -  110 szt.
                   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, wymagana jedna kieszeń po lewej stronie,  nie  zapinana. Kolor niebieski.
      A. SM - 64 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
    
              - koszula letnia (niebieska, krótki rękaw)        -  260 szt.
                   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula w kolorze niebieskim - materiał 80% bawełna i 20% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem i klapką zapinaną na guzik,, zapięcie wykończone imitacją plisy, guziki odkryte, na ramionach pagony. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę o wym. 4 (szer.) x 8,5 cm (dł.) służącą do umocowania identyfikatora; na wysokości 1/3 od górnej krawędzi wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli. Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm  nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. 
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną  przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. 
      A. SM - 184 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 60 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

              - koszula letnia ( biała, krótki rękaw)               -  70 szt.
                   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem i klapką zapinaną na guzik,        patka na blachę - jak wyżej , zapięcie wykończone imitacją plisy, guziki odkryte, na ramionach pagony. Kolor biały.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną  przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. 
      A. SM - 24 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
      
              - koszula służbowa (biała, długi rękaw)           -  119 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, wymagana  jedna kieszeń  po lewej stronie, nie zapinana. Kolor biały.
      A. SM - 73 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.33.20.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Półbuty męskie, półbuty męskie wyjściowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -  półbuty męskie                                          -  144 par
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
Półbuty męskie skórzane koloru czarnego, z  podszewką skórzaną, spód TR klejony, cholewka  gładka,
bez przeszyć, sznurowane.
      A. SM - 106 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 23 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 15 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
      
                   -  półbuty męskie wyjściowe                        -  7 par
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
Kolor czarny, cholewka - skóra naturalna bydlęca anilina, bez tylnika, sznurowane na trzy niemetalowe oczka, podszewka jasna ze skóry bydlęcej, naturalnej, podeszwa - PCV w kolorze skóry - brązowa                   antyścieralna z protektorem antypoślizgowym. Wysokość obcasa z tyłu - 3 cm. System montażu - klejone.
A. SM - 7 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.81.50.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Trzewiki specjalne całoroczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - trzewiki specjalne całoroczne                       -  262 par
               Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.83.20.00-0
Cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej na pękanie przy zginaniu na zadrapania i zarysowania, dopuszczane w połączeniu z materiałem kordura lub równoważnym. Język: kombinacja materiału tekstylnego z materiałem wierzchnim (skóra), język miechowy, wstawiany w sposób uniemożliwiający przedostawanie się wody do buta do wysokości kostki. Podszewka: wielowarstwowa, odporna na przecieranie i dobrze pochłaniająca pot. Kołnierz i język: wypełnienie pianką poliuretanową, min. grubość 10 mm. Zapiętek odpowiednio usztywniony chroniący piętę. Wymienna wkładka całościowa o właściwościach antybakteryjnych, przeciwpotnych i przeciwgrzybicznych, z możliwością wielokrotnego prania w temp. 30 st. C. Szwy elastyczne, odporne na przetarcie, poliestrowe nici koloru czarnego. System szybkiego sznurowania (wiązan)y, co najmniej 8 oczek/punktów mocowania -  po obu stronach. Sznurowadła okrągłe, plecione w kolorze czarnym o średnicy min.5 mm. Podeszwa: przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, olejoodporna. Spody gumowe, klejony system montażu.
      A. SM - 170 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 60 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 32 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wyroby rymarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - pas główny - srebrna klamra                     -  76 szt.
Pas główny wykonany ze skóry bydlęcej licowej przebarwionej na wskroś, koloru czarnego z zamkniętą          mizdrą, o grubości 3,0 - 3,5 mm. Na pasie ozdobne wyszycie (oficerskie), wyszycie podszyte dwoiną bydlęcą welurową, całość szyta nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość pasa 45 mm. Brzegi zamalowane                farbą, błyszczącą, wykończeniową. Okucia pasa koloru srebrnego (sprzączka, knopiki, nity).
      A. SM - 30 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
      
    -  pas wąski -  srebrna klamra                      -  46 szt.
Pasek wąski wykonany ze skóry bydlęcej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego z zamkniętą mizdrą, o grubości 2,5 - 3,0 mm. Pasek obszyty  nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość paska 30 mm. Brzegi paska zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Okucia  paska koloru srebrnego (sprzączka, nity).       
      A. -,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

      -  saszetka na dokumenty                    	 -  50 szt.
Saszetka wykonana ze skóry świńskiej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego, o grubości 1,4 - 1,6 mm. Okucia w kolorze czarny nikiel ( zatrzaski, nity), wymiary: 16 x 13x 5 cm, uchwyt na pas główny nitowany.
A. SM - 50 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.91.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Skarpety letnie, skarpety sportowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -  skarpety letnie                                          -  710 par
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
Skarpety męskie niekurczliwe w kolorze bardzo ciemny granat, bawełna 100%  z komfortowym ściągaczem           i płaskim szwem.
      A. SM - 618 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 60 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 32 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
     
               - skarpety sportowe                      		   -  84 pary 
	        Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
      Skarpety męskie frotte  w kolorze: białym, materiał:  bawełna 80% + poliamid 20%  ze ściągaczem
      i płaskim  szwem.
      A. SM - 84 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.31.70.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Czapki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -  czapka garnizonowa  - 1 galon            -  4 szt.
Czapka garnizonowa - materiał gabardyna w kolorze bardzo ciemny granat, otok w kolorze                               żółto - granatowym, orzełek metalowy ze wstęgą i napisem  STRAŻ MIEJSKA  w kolorze żółtym, daszek               lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany o szerokości około 1,8 cm, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi ze stylizowanym wizerunkiem orła w kolorze żółtym. 
      A. SM - 4 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. -.





                    -  czapka garnizonowa (służbowa)            -  46 szt.
Czapka garnizonowa - materiał gabardyna w kolorze bardzo ciemny granat, otok w kolorze                               żółto - granatowym, orzełek metalowy ze wstęgą i napisem  STRAŻ MIEJSKA  w kolorze żółtym, daszek               lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany o szerokości około 1,8 cm, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi ze stylizowanym wizerunkiem orła w kolorze żółtym. 
      A. -,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

            -  czapka letnia                                             -  138 szt.
Czapka letnia typ (baseball) w kolorze bardzo ciemny granat z otokiem żółto - granatowym o szerokości od około 3,5 do 4,0 cm oraz  z  wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą  i napisem STRAŻ MIEJSKA  w kolorze żółtym, posiadająca miękki potnik i regulację z tyłu.
      A. SM - 92 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.44.33.20-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Buty sportowe rowerowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - buty sportowe rowerowe 		    -  5 par 
               Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3
Sznurowane, oddychająca wierzchnia warstwa buta, podeszwa środkowa z systemem SPD, podeszwa
gumowa poprawiająca skuteczność pedałowania i wygodę chodzenia, schowek na sznurowadła, chroniący przed ich wkręceniem w łańcuch, łatwa do zdjęcia płytka podeszwy. Kolor czarny z elementami 
odblaskowymi.
A. SM - 5 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.82.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Strój rowerowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -  kurtka rowerowa 			               -  8 szt. 
Wiatroszczelna, wodoodporna kurtka rowerowa z membraną w kolorze ciemny granat.  Rozpinana z przodu na całej długości. Suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej  kieszonce zapobiegając zadrapaniu szyi i twarzy. Stójka wysoka usztywniana z wykończeniem wewnętrznym wykonanym z materiału typu polar. Zintegrowany i regulowany kaptur chowany w stójce. Z przodu dwie zewnętrzne kieszenie na zamek i kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek. W dolnej części pleców jednokomorowa  kieszeń na zamek. Podszewka 
z siatki. Rękawy odpinane (na zamki). Po odpięciu rękawów może być używana jako kamizelka. Mankiety przedłużonych rękawów wyposażone w regulacje obwodu na rzep i elementy odblaskowe. W dolnej części kurtki regulacja obwodu. Tył kurtki przedłużany. Elementy odblaskowe, co najmniej po dwa  z przodu i z tyłu. 
Oznakowanie: na plecach napis STRAŻ MIEJSKA wykonany czcionką o wysokości 50 mm w kolorze                 srebrnym  na żółtym  odblaskowym  tle;  z  przodu  po  lewej  stronie  taki  sam  napis  wykonany czcionką
o wysokości 25 mm.
      A. SM - 8 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. -.

              - spodnie rowerowe długie 	              -  9 szt. 
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
Wiatroszczelne spodnie rowerowe z membraną  z podszewką technofleece (na chłodniejsze dni). Elastyczne wstawki na lędźwiach i na kolanach. Z przodu dwie kieszenie zapinane na zamek. Antypoślizgowa,                 bezuciskowa taśma elastyczna przytrzymująca spodnie w pasie. Doły nogawek zapinane na zamek                  z możliwością regulowania obwodu. Na udach wywietrzniki zapinane na zamek. Odblaskowe elementy                 w spodniach poprawiające bezpieczeństwo na drodze. 
      A. SM - 9 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
      B. -,
      C. -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Mundur galowy, marynarka dwurzędowa, marynarka jednorzędowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - mundur galowy 		   		 -  45 kpl. 
               Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.21.00-2
Marynarka: materiał - gabardyna o gramaturze od 480 do 500g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm),          45% wełny 55% elany (? 1%), rodzaj splotu - gabardyna, kolor bardzo ciemny granat, zapinana                 na guziki metalowe w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła,  krój klasyczny, dopasowana w talii, 4 kieszenie z kontrfałdą i patkami, na lewej górnej kieszeni w odległości  3 cm od dolnej krawędzi kieszeni dodatkowy mały guzik w kolorze czarnym na środku kontrfałdy, w podszewce dwie kieszenie wewnętrzne, naramienniki zapinane na guziki metalowe w kolorze złotym,  ze stylizowanym wizerunkiem orła.
Spodnie: materiał i kolor jak marynarka, zakończenie spodni typu narciarskiego (wpuszczane do butów)
 -  zakończenie gumkami z rozcięciem na zewnętrznym szwie spodni, zwężane dołem, posiadające lampas 
w kolorze żółtym, rozporek zapinany na zamek, szelki elastyczne zapinane na guziki, z regulacją długości, 
2 kieszenie w karczkach biodrowych, 1 kieszeń z tyłu zapinana na guzik, regulacja obwodu w pasie (na guziki), szlufki wąskie i szerokie w pasie (3 i 6 cm). 
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną  przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. 
      A. SM - 45 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. -.
              - marynarka dwurzędowa                          -  26 szt. 
                   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0
Marynarka: materiał - elanowełna o gramaturze od 450 do 480g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm),          45% wełny 55% elany (? 1%), rodzaj splotu - gabardyna, kolor identyczny z kolorem spodni, zapinana                 na guziki metalowe w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła,  kieszeń wewnętrzna, dwie kieszenie zewnętrzne wpuszczane z patką, na lewej piersi kieszeń cięta z wypustką (butonierka), z otworem wykonanym na środku, do przypięcia identyfikatora służbowego, naramienniki zapinane na guziki metalowe w kolorze złotym  ze stylizowanym wizerunkiem orła.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną  przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. 
      A. SM - 25 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. EK - 1 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

              - marynarka jednorzędowa                          -  3 szt. 
                   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0
Marynarka: materiał - gabardyna o gramaturze od 480 do 500g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm),          45% wełny 55% elany (? 1%), rodzaj splotu - gabardyna, kolor bardzo ciemny granat, zapinana                 na guziki metalowe w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła,  krój klasyczny, dopasowana w talii, 4 kieszenie z kontrfałdą i patkami, na lewej górnej kieszeni w odległości  3 cm od dolnej krawędzi kieszeni dodatkowy mały guzik w kolorze czarnym na środku kontrfałdy, w podszewce dwie kieszenie wewnętrzne, naramienniki zapinane na guziki metalowe w kolorze złotym,  ze stylizowanym wizerunkiem orła.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną  przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. 
      A. SM - 3 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.22.21.00-2, 18.23.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Buty dla kompanii reprezentacyjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - buty dla kompanii reprezentacyjnej 		    -  45 par
               Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.52.00-7
Trzewiki sznurowane, wierzchy - bukaty wodoodporne, cholewka wysokosznurowana sznurowadłami prowadzonymi przez oczka obuwnicze metalowe (co najmniej po 6 szt. na stronę), spody skórzane, system montażu śrubowany, u góry zapinane na dwie metalowe sprzączki w kolorze czarnym po stronie zewnętrznej buta. Wszystkie zastosowane materiały wierzchnie w kolorze czarnym. Język skórzany typu półmiechowego, zabezpieczający przed wlewaniem wody. Obuwie powinno posiadać podpodeszwę wykonaną z naturalnej skóry, połączoną na trwale z obuwiem. Podeszwa i obcas powinny być wyposażone w podkówki (podkuwki obcasów wypełnione gumą) i gwoździe ochronne stalowe w ilości od 35 do 45 szt. Obuwie powinno mieć wkładkę oraz wyściółkę wykonaną z naturalnej skóry. Skóra wierzchnia cholewki pokryta apreturą nabłyszczającą.
A. SM - 45 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.81.52.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Emblemat Straż Miejska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - emblemat Straż Miejska 		- 1000 szt. 
		Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Emblemat Straży Miejskiej Miasta Krakowa w kształcie wydłużonego owalu o wymiarach 9,5 cm x 11,5 cm wykonany techniką haftu komputerowego, tło bardzo ciemny granat, obszycie koloru żółtego, według wzoru używanego przez Straż Miejską Miasta Krakowa, który będzie przekazany wybranemu Wykonawcy.
      A. SM - 742 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. EK - 258 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Oznakowanie kamizelek taktycznych, kamizelka odblaskowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - oznakowanie kamizelek taktycznych 	- 200 kpl. CPV 18.42.00.00-9
Napis STRAŻ MIEJSKA - z przodu: minimalna wysokość liter 25 mm, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle, wymiary 15 x 8 cm, (ż) napisane z kropką, mocowany na rzepie;

Napis STRAŻ MIEJSKA - z tyłu: minimalna wysokość liter 50 mm, litery w kolorze srebrnym na żółtym
odblaskowym tle, wymiary 26 x 14 cm, (ż) napisane z kropką, mocowany na rzepie;
      A. SM - 184 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.

	-  kamizelka odblaskowa                    -  66 szt.
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.11.34.40-5   
Kamizelka odblaskowa: kolor żółty fluorescencyjny, taśmy odblaskowe pryzmatyczne żółte,  naszywki odblaskowe pryzmatyczne żółte z napisem srebrnym STRAŻ MIEJSKA (minimalna wys. liter - 25 mm
 z przodu i 50 mm z tyłu, (ż) napisane z kropką), lamówka odblaskowa, certyfikat  CE zgodny z normą EN-471. Kamizelka zapinana na klamrę zatrzaskową plastikową.
      A. SM - 50 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. -,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.00.00-9, 35.11.34.40-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Krawat służbowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -  krawat służbowy - bezpieczny            - 252 szt.
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.30.00-0
      Krawat żakardowy gładki w kolorze ciemny granat, typ bezpieczny  (zapinany na rzep), szerokość
     w dolnej części - 9,5 cm.
      A. SM - 160 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 60 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 32 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Identyfikator imienny, spinka do krawata.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - identyfikator imienny 		    -  42 szt. 
               Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Wykonany z mosiądzu o grubości 0,8 mm, napis obejmujący pierwszą literę imienia i nazwisko funkcjonariusza - grawerowany chemicznie, polerowany, rogi zaokrąglone, zabezpieczony lakierem bezbarwnym; wysokość liter 6 mm, wymiary: długość 70 lub 80 , szerokość 15 mm, zapięcie agrafkowe.
A. SM - 42 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -.
      
	 - spinka do krawata 		    -  121 szt.
               Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Wykonana z mosiądzu o grubości 1 mm, grawerowana chemicznie bez koloru, polerowany; wysokość liter 4 mm; napis wyśrodkowany: STRAŻ MIEJSKA, (ż) napisane z kropką. Długość spinki maksymalnie 65 mm, szerokość 7 mm.
      A. SM - 75 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
      B. AP - 30 szt., termin dostawy: 15.07.2014 r.,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Kamizelka taktyczna i pas główny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - kamizelka taktyczna  + pas główny  -  16 kpl.
   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.21.00-0

Kamizelka w kolorze bardzo ciemny granat, przeznaczona do przenoszenia przez funkcjonariusza oporządzenia służbowego. Wykonana z surowca o dużej wytrzymałości mechanicznej i łatwego 
w konserwacji. Konstrukcja kamizelki trzyczęściowa , składa się z paneli przednich i pleców, elementy paneli przednich z częścią plecową  łączone są za pomocą taśm o szerokości 25mm poprzez regulatory plastikowe pozwalające na regulację szerokości kamizelki. Panele przednie łączone zamkiem błyskawicznym kostkowym dwu maszynkowym krytym patką z  rzepem i trzema zatrzaskami. Na ramionach elementy kamizelki łączone  za pomocą szerokich patek naramiennych z rzepami pozwalającymi na regulację wysokości kamizelki. 
Z dołu paneli kamizelki wszyte rozpinane szlufki pozwalające dopiąć kamizelkę do pasa głównego. Panele przednie kamizelki wykonane z dwóch rodzajów kordury (lub materiału równoważnego - np. poliamid z powłoką poliuretanową): zewnętrzna strona - o gramaturze 900 g/m2 , wewnętrzna strona - o gramaturze 400g/m2, plecy wykonane z siatki o gramaturze 290 g/m2, wszystkie elementy plastikowe (klamry, regulatory, szlufki itp.) - National Molding lub równoważne, wszystkie elementy metalowe (zatrzaski) - Ykk. lub równoważne, zamki błyskawiczne Alfa lub równoważne.

 Na prawym panelu przednim mają się znajdować: 
1. kieszeń na radiotelefon , z możliwością przekształcenia jej w kieszonkę cargo za pomocą dopinanej klapki,
2. kieszeń cargo zamykana na rzep ( na zewnątrz klapy rzep pod napis: STRAŻ MIEJSKA),
3. kieszeń cargo duża zamykana na rzep,
4. kieszeń na radiotelefon z dołączonym mikrofonem zewnętrznym , z możliwością przekształcenia jej w
    kieszonkę cargo za pomocą dopinanej klapki,
      5. futerał latarki osobistej zamykany na zatrzask z dodatkową końcówką gumową ułatwiająca  chwyt,
6. uchwyt tonfy umożliwiający przenoszenie pałki w pozycji pionowej nie krępujący ruchów w radiowozie,
    podczas marszu , schylania się,
7. wewnętrzna kieszeń zamykana na zamek błyskawiczny.
Na lewym panelu przednim mają się znajdować :
1. uchwyt latarki osobistej posiadający regulację objętości i  wysokości montażu,
2. uchwyt pod odznakę służbową,
3. futerał otwarty kajdanek zabezpieczony rzepem i zatrzaskiem z dodatkowymi elastycznymi przelotkami
    do przenoszenia kajdanek jednorazowych,
4. kieszeń cargo zamykana na rzep,
5. kieszeń cargo zamykana na rzep,
6. futerał na RMSO (ręczny miotacz substancji obezwładniającej), zamykany na zatrzask z dodatkową końcówką gumową ułatwiająca chwyt, 
7. futerał na multitool-a zamykany na zatrzask z dodatkową końcówką gumową ułatwiająca chwyt,
8. futerał na dwie pary rękawiczek lateksowych zamykany na  rzep, 
9. zewnętrzna kieszeń zamykana na rzep. 
Na panelu tylnim ma się znajdować :   rzep umożliwiający mocowanie napisu (STRAŻ  MIEJSKA) 
Oznakowanie: minimalna wys. liter - 25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle.
Pas główny szerokości 50 mm w kolorze czarnym , wykonany w technologii trójwarstwowej, zewnętrzna część pasa wykonana z kordury lub z materiału równoważnego, środkowa z materiału usztywniającego, wewnątrz obszyty rzepem uniemożliwiającym przemieszczaniu się oporządzenia. Regulowany na całej płaszczyźnie, zapinany na dwupunktową  klamrę z przesuwnym bezpiecznikiem  ( uniemożliwiającym przypadkowe rozpięcie pasa ) i cztery plastikowe szlufki .Wszystkie elementy plastikowe (klamry, regulatory, szlufki itp.) - National Molding, YKK  lub równoważne.        
      A. -,
      B. -,
      C. EK - 16 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.21.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Kask rowerowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kask rowerowy		              -  4 szt. 
	Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.41.12-1
Kask wykonany w technologii, która przy niskiej wadze kasku  zapewnia dużą wytrzymałość. Z otworami przednimi i tylnymi odprowadzającymi nadmiar ciepła w ilości co najmniej 16 (łącznie). Łatwe i szybkie dopasowanie wielkości kasku z regulacją rozmiaru (obwodu), miękka wyściółka zwiększająca komfort noszenia, siatka z przodu przeciwko owadom. Niezbędny certyfikat bezpieczeństwa. Kolor jednolity czarny lub zbliżony do czarnego.
A. SM - 4 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.,
B. -,
C. -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.44.41.12-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Rękawiczki rowerowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> rękawiczki rowerowe 			- 10 par
	 Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7
Wierzchnia część z przewiewnej elastycznej tkaniny poliamidowej i bawełnianego frotte, dłoń
z przewiewnego poliestru z ergonomicznie kształtowaną wyściółką żelową z syntetycznej skóry, ze
wzmocnieniami w miejscach narażonych na ścieranie,  neoprenowy mankiet zapinany na rzep. 
Kolor: czarny
      A. SM - 10 szt., termin dostawy: 16.06.2014 r.
      B. -,
      C. -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.40.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com